Yellow Pig - Bila Pelacur Cina Sertai Demo BERSIH

Tuesday, May 1, 2012



Pelacur Cina ni elok dia naik Tongkang balik CHINA.



Lihatlah wahai rakyat Malaysia, mereka Pakatan Rakyat belum lagi menjadi kerajaan Malaysia. Andaikata mereka menang PRU 13 dan mentadbir Malaysia apa akan berlaku? Apakah kegilaan mereka dalam kuasa yang ada akan menjadikan mereka berhemah dan bersopan santun?

Sekarang mereka belum lagi menjadi Kerajaan, Tetapi BIADAP nya mereka ini amat melampaui batas. Orang yang tidak sehaluan dengan mereka dihalau. Pihak Polis dipukul separuh mati. Wartawan yang tidak berpaksikan mana mana parti dipukul sehingga pecah kepala.

Apakah anda mahu PAS,DAP,PKR mentadbir Malaysia?

Psssttt... Harap sebarkan Gambar wanita Cina Tongkang ni. Kita kasi dia MALU!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


64 comments:

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:09 AM  

I think this is Loo GE's mother la..I have seen her with him at the market. Yea, Loo GE's mother...hahahaaa

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:10 AM  

http://scandalazminali.blogspot.com/?zx=f25be699cd733179

AKU TERJUMPA GAMBAR2 INI

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:13 AM  

Yang pelik ada lagi melayu bodoh nak sokong PR....

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:16 AM  

kalau ada pelacur melayu yg pangkah umno nak kira macam mana tu....

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:19 AM  

ibu ayam yg sokong umno...macam mana pulak

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:20 AM  

Anonymous said...

kalau ada pelacur melayu yg pangkah umno nak kira macam mana tu....

May 1, 2012 2:16 AM
__________________________________
mak lu la pelacur tu...

pejuang hamas...

ahmadzikron zikron May 1, 2012 at 2:20 AM  

terkedu xleh nk cakap apa..kelakar la tgk muka betina cina tu..hahahaha

selamat melawat ke zikron

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:21 AM  

Anonymous said...

ibu ayam yg sokong umno...macam mana pulak

May 1, 2012 2:19 AM
_________________________________
ibu hang la ibu ayam...

pejuang hamas...

Anonymous,  May 1, 2012 at 2:25 AM  

cina malaysia yang tak tahu cakap melayu...wartawan asing pulak yang cakap melayu....tak layak jadi rakyat malaysia...memalukan

Anonymous,  May 1, 2012 at 3:20 AM  

Suka sangat2 aku benda ni berlaku. Biar reporter asing tu tulis perangai buruk bersih dan pembangkang. Apa dia ingat reporter tu takde connection dengan media lain?? Hahaha silap beb. Orang yg upload youtube ni pun mungkin reporter asing juga.

Two thumps up for the person who uploaded the video. SUPERB.

Anonymous,  May 1, 2012 at 3:27 AM  

pelacur masih ada harga diri kerana stiap kali dia dilanggan ada harga yg ditetapkan, tapi berapa harga yang ditetap apabila maruah bangsa dan kesucian islam dicemarkan oleh pendemo tempoh hari.....

Anonymous,  May 1, 2012 at 4:18 AM  

Bodohnya Pompuan ni... Memalukan... Nak halau orang keluar... Dia tak sedar diri... Dia yg sepatutnya keluar dari Malaysia

Anonymous,  May 1, 2012 at 4:33 AM  

Pada saya, BERSIH 3.0 ini cuma eksperimen. Eksperimen untuk melihat sejauh mana rakyat boleh dimanipulasikan. Hasilnya kita sudah lihat, bila diransang rakyat boleh merusuh.
Saya berpendapat hasil eksperimen BERSIH 3.0 ini akan digunakan sekiranya pada PRU 13 pembangkang gagal memenangi pilihanraya.
Ini hanya andaian, akan tetapi saya boleh kaitkan dengan bukti-bukti yang sedia ada di blog-blog anti-pembangkang.
Yang pertama, Surat-surat Anwar Ibrahim yang dihantar kepada senator dan ahli kongres di US pada 2007. Yang kedua,BERSIH, BERSIH 2.0 dan terbaru BERSIH 3.0.
Ketiga, jemputan Anwar Ibrahim kepada pemerhati pilihanraya dari luar negara.
Ke Empat, dakwaan BERSIH yang mana berlaku penipuan ketika pilihanraya, dari Daftar Pemilih etc.
Kesimpulannya, seperti andaian yang saya nyatakan pada permulaan. "Sekiranya pembangkang gagal memerintah selepas PRU 13 diadakan. Kemungkinan besar rusuhan akan berlaku menuntut pertukaran kerajaan melalui rusuhan atau people power."

Anonymous,  May 1, 2012 at 7:02 AM  

Puteri lilin turun demo ... hahaha

UMNOPelacurRakyat,  May 1, 2012 at 7:05 AM  

Uishhh..

Macam muka bini lu la papagomo..

Bini lu cina kan.. mcm pelacur china doll la tu babtu dia asik duk sebut pelacur pelacur china doll.. geghupanya bini dia..

kehkehkeh.. hati kena kering beb.. jgn lupa share sket bini lu tu..

Anonymous,  May 1, 2012 at 7:15 AM  

macam ada sebut white indian... macam nak kutok orang sebelah timur tengah .. tapi ada sebut indian.. sejak akhir2 ni berita aljazeraa dan berita sebelah barat macam tak sokong geng2 ni..

Anonymous,  May 1, 2012 at 7:36 AM  

UMNOPelacurRakyat said...
Uishhh..

Macam muka bini lu la papagomo..

Bini lu cina kan.. mcm pelacur china doll la tu babtu dia asik duk sebut pelacur pelacur china doll.. geghupanya bini dia..

kehkehkeh.. hati kena kering beb.. jgn lupa share sket bini lu tu..

May 1, 2012 7:05 AM
__________________________________

bini ngn mak lu pun bg kt gua jugak...baru fare n square beb

Anonymous,  May 1, 2012 at 7:37 AM  

pejuang hamas...mak anda pon pelacur jugak

Anonymous,  May 1, 2012 at 7:43 AM  

maka begitu juga lah harga diri anda....

Anonymous,  May 1, 2012 at 7:44 AM  

@ Anon May 1, 2012 7:05 AM

Lu punya omak pun gebu jugak, share la juagak

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:33 AM  

Nak tengok gambar pelacur dengan pelanggan UMNU tak??? Meh la ke sini, siap gambar 'superimposed' bersiri lagi:


http://scandalazminali.blogspot.com

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:00 AM  

Ada hati nak halau org.

Tak dpt bayangkan kalau DAP takeover putrajaya. Mana la org melayu kena halau nnt.


Kat penang ramai melayu dahkena halau.

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:15 AM  

Aiskrim.. aiskrim.. aiskrim....

Bang, mau aiskrim free ka?? Bengkok ada, lurus ada, segi-segi pun ada..

Mau rasa apa??? coklat ade, strawberi ada, itu perisa ASSMINT pun ada oooo...

Kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:56 AM  

kantoi lagi puak PAS
pok nik ko ni asik kantoi aje
alamat nak mampos le tuu...

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:02 AM  

bengong punya cina babi utan...awat terkedu...dasar taktau asal usul..

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:32 AM  

apa tindakan umno keatas dia setelah dia kantoi...

tidak ada apa-apa tindakan ponnnn

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:36 AM  

jangn cakap macam gitu xbaekkkkk,

nanti kalau najib dengor, marah sungguh dia,

sebab MCA pon cina jugak

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:41 AM  

BILA WARTAWAN ITU UNGKAP..."JANGAN BIADAB"...SI NYONYA ITU TERUS SESAK NAFAS...SAMADA SI NYONYA ITU TIDAK FAHAM APA YG DIUNGKAPKAN OLEH WARTAWAN ITU...ATAUPUN...SEMEMANGNYA REAKSI BABI ADALAH SEDEMIKIAN RUPA...KEHKEHKEH

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:45 AM  

Yg bg komen ni semua x sedar. .Blog papagomo ni adalah blog yg ditulis Oleh Siput Babi @special branch@SB. .Engkorang tulis apapun x de respon pnya. .Keje diaorg upload segala bnda prkara utk mprtahan kn kerajaan.keji ke,bngsat ke lucah ke diaorg peduli apa.janji gaji jln.SB x de teloq.!.x de keimanan. X de maruah.SB pergi main jauh2 aaa. . . Kesian SB vongoksssssss.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:48 AM  

Yg kesiannya mamat2 kat blkg tu tersengih2, mkin x phm apa yg d pig tu ckp........memalukan islam dan melayu. Kesian sgt3

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:55 AM  

Ckp anon ni berdegar2 mcm boleh tongkat langit, tp x sdr diri tu pengecut dan bacul. Mengata orang tanpa memperkenal diri. Entah2 dia ni lbih lg........klau nak halau org knapa masuk tmpat org? Mmg x tau malu puak2 ni...,,wuuu

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:01 AM  

ANON 10:45AM...KALO DAH KECEWA SANGAT GI MAIN JAUH2...KALO NAK AIS KRIM GI MINTAK NGAN AJERMEEN YELLY...YUM YUM YUMMY...KEHKEHKEH

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:42 AM  

.........kesian bangsa melayu. bermain dipentas dunia tewas
ditangan yahudi.Bermain dalam negara tewas ditangan cina °
indon`bangla...........jauh lagile nampaknya.

Anonymous,  May 1, 2012 at 12:43 PM  

Son of bitch punye cine!! Ptuihh!!!

Anonymous,  May 1, 2012 at 1:37 PM  

Engkau ni pelik. Org nak tunjukan kesialan laknatullah ni pun kau melayu cuba spin. Apake baghal.

Anonymous,  May 1, 2012 at 1:59 PM  

cina mca ke cina dap

Anonymous,  May 1, 2012 at 3:15 PM  

Binawe punya cinalaknat

Anonymous,  May 1, 2012 at 3:35 PM  

tak semua cina racist..kawan aku cina pun tak suka dengan bersih ni..yang suka bersih ni cina racist ja..diaorang nak jajah Malaysia, tambah mudah keja dioarang apabila ada melayu bodoh yang sanggup permudahkan kerja diaorang ni..kebanyakkan cina tua-tua ok, masih ada hormat..cuma cina muda-muda sekarang yang beranak dah ada aircond ni la yang banyak sokong DAP..

Anonymous,  May 1, 2012 at 5:14 PM  

Geli lah aku tengok ko ni

Anonymous,  May 1, 2012 at 5:16 PM  

1 Msia maa

Anonymous,  May 1, 2012 at 6:08 PM  

Rasanya istei gomo lagi islam dari kau yg tak habis2 memcaci dan mengata orang. Amoi atas tu fikir malaysia ni cina. Pandai2 halau orang. Dia pun menumpang negeri kita tanah melayu. Orang bersih kasih bersih nyonya tu punya otak lps tu cakap ini tanah melayu bukan negeri CINA. Ckp dia mesti pandai bawa diri baru org suka.

Anonymous,  May 1, 2012 at 6:13 PM  

Betul saya pun ada beberapa kawan cina yg tak suka cina. Dia kata banyak cina busuk hati. Dia tak kawin cina pun. Balaci paspkr ambik iktibar. Dapigg akan panggang anda.

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:16 PM  

ini tanah melayu ke? tapi tanah ini adalah hak orang dusun, melanau, jakun, mamak kling,portugis, siam, jawa, batak, minang,filipin,cina muslim, bengali muslim, pakistan yang kahwin orang gadis melayu, bangla yang kahwin gadis melayu, myamar yang kahwin gadis melayu...ini bukan lagi hak hak melayu.ini adalah hak berbilang kaum. besok africa pun akan ada hak tanah ini. kan pompuan melayu sukaaa sangat orang negro..kakakakaaka

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:53 PM  

Betapa hina nya perempuan DAPig/Ambiga terhadap saudara seIslam kita.
Cina babi ini perlu dihantar balik ke Tongsan (China), Malaysia bukan dia punya.
Sial betul!

Chong Abdullah

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:57 PM  

BELUM PERINTAH NEGARA DAH TUNJUK BIADAP. AKSI KURANG AJAR DIA SEKARANG DAH MENULAR KAT RAMAI LAKNATULLAHCINA DI KL. DIA MULA SOMBONG DAN BERLAGAK TUAN. ITU MELAYU KENA LIHAT DAN FIKIR2KAN TERUTAMANYA PENCACAI. KAU DAH SEDIA NAK BERTUANKAN KAFIRLAKNAT NI KE.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:09 PM  

Pasal si pengkhianat Anwar Ibrahim beri semangat bakar kpd ahli2 DAPig, semua naik tochang sekarang. DAPig pun dah takut polis, di Parlimen macam samseng, di Bersih lagi samseng.
Mereka dah lupa May 13!
Cina sebenarnya penakut, termasuk DAP. Tapi dah ada ketua perosak Amwar, mereka ini semua kurang ajar. Perlu diajar supaya mereka dapat nilai keamanan negara kita ini.
Chong Abdullah

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:53 AM  

chong abdullah lu pun balik kat pulau babi besar ya kat pahang... sana manyak babi guling tungu sama lu.. lu islam kena sabar lah.. lu maki dap buat apa??? lu pun sama lah hati busuk ..

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:02 PM  

bahasa melayu pun tak fasih nak ngaku org malaysia,go to hell u stupid asshole!

pak ice cream,  May 2, 2012 at 2:09 PM  

kamu menyuruh orang menghormati kamu, tapi kamu tak tahu menghormati orang lain.

kamu tak suka orang menggangu hidup kamu, tapi kamu menggangu hidup orang lain.

kamu tak suka orang merosakan harta benda kamu, tapi kamu suka merosakan harta benda awam

psst.. akai ada ka pa?

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:46 PM  

All the nonsense !! Jangan sia-sia masa baca comment di PAPA GOMO - Semuanya tahi busuk ..

Dalam tahi ini ada -

cacing tanpa tulang belakang ..
'Bumiputra' yg tak tahu malu, asyik nak hidup senang tanpa titik peluh..
Racist low kelas
pelacur Umno ..
Pendatang2 haram dari Yunnan, China - Itu Melayulah ! Pergi baca sejarah u akan tahu dimana Melayu berasal .. Jadi u punya mak pun mungkin pelacur dr cinalah. Bodoh punya org - Cacing tanpa tulang belakang - Asyik nak tolong tanpa titik peluh saja. Tengok Melayu S'pore, semua berbangga dgn upaya sendiri utk berdirikari .. Polah, balik Yunnan, China ..

Anonymous,  May 2, 2012 at 5:53 PM  

setuju sama kamu anon 2:46 pm...
puak PR ckp ah so ni MCA... btul kah?

Anonymous,  May 2, 2012 at 6:04 PM  

Anonymous May 2, 2012 2:46 PM

Lu cakap sejarah apa ni? Sejarah dari negeri China ka? Lu ingat lu orang saja kerja kuat, kita pun kerja cari makan jugak. Lu kalau tak suka lu masuk lu punya bangsa website. Sana lu boleh cakap apa lu suka. Dajal punya Cina. Tak tau terima kasih sama orang Melayu.

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:12 PM  

porah melayu singapore berbangga la konon, apa ada lagi sama melayu singapore, semuanya cina komunis dah sapu, nak beli rumah pun mahal, nak azan pun tak leh kuat2, kerja yang bagus2 semua cina komunis sapu, melayu singapore dapat kerja pun yang cina komunis tak mahunyer, cina ler racist macam guang eng, baru dapat jadi menteri penang dah halau melayu. melayu kalau racist macam guang eng dah lama cina kena halau arr.

Anonymous,  May 2, 2012 at 11:40 PM  

anon 2.46 PM

yg realitynya kaum cina dibawa masuk dan datang sendiri bertongkang2 ke negara ni utk berkerja dan mencari kerja.. aiyaa lu perasan mau cakap org melayu plak...

lu yg kena tengok sejarah balik la woi cina/melayu barua cina... ada tak melayu yg bertongkang2 datang ke negara ni..??? ada ke woii
kalau ada tunjukan sejarah org melayu yg datang utk bekeje kenegara ini kononnya dari luar..ptuihhh ingat org melayu dari cina ke.. kahak ptuihhh angan2 kau je lebih buat sejarah sendiri... bodoh punya cina atau melayu penjilat air liur cina..

kalau melayu dari cina tolong tunjukan generasi org melayu yg masih tinggal di negara cina sekarang..?? tolol punya org..aik tak kan semua org melayu berpindah dari cina ke negara ni.. mustahil.. tak kan tak ada langsung tinggalan generasi sekarang ke atau penempatan melayu atau kesan yg konon2nya melayu pernah tinggal di negara cina tu.. siot punya cina/melayu barua bangsa cina...

melayu ada berbagai2 kaum dan bahasa yg berasal dari kepulauan melayu itu ada dalam sejarah..apa itu kepulauan melayu..?? lu cari sendiri belajar lagi... bukan kepulauan cina.. faham..!!!

sama juga mcm cina sial yg ada lebih banyak kaum dan bahasa di negara cina disinun, yg terang2 penduduk cina dan berbangsa cina...eh masih ada ke bangsa melayu menjadi salah satu penduduk asal negara cina sekarang ni..?? atau ada peninggalan bangsa melayu disana..?? kalau setakat kajian dan andaian tanpa bukti kukuh tak payah sebut la woii..hampeh punya cina lagi hampeh melayu yg hidup jadi barua cina...

memang melayu dan bumiputra yg lain kerajaan kena jaga la bodoh tak kan nak jaga kaum pendatang mcm kau lebih dari kaum yg asal.. siot.. yg lu perasan iri hati pasal apa..?? Lu nak kena belai dan dijaga..?? Lu balik negara cina la woi.. pasti kerajaan cina jaga lu..hampehh.. jangan lupa balik cina bawak sekali melayu pecacai barua cina.. utk jadi kuli angkat najis cina.. org melayu pecacai cina memang sesuai tinggal di negara cina..aiyaa sudah datang merempat negara org sikalang mau bikin mcm lu punya negala kaa.. mau komplin2 plak.. sial la.. sama lah mcm melayu pecacai penjilat juboq cina.. kalau boleh mak bapak sendiri pun mau jual sama cina..

lagi satu kau pernah ke jadi rakyat singapor tu..kalau tidak jangan cakap nanti semakin nampak kebodohan kau...

bodoh punya cina/melayu pecacai cina..

Anonymous,  May 3, 2012 at 2:16 AM  

gua bumiputra sini dan gua ada hak tanah ini. gua orang siam. dulu melayu kena hamtan dari orang siam kuat kuat. melayu semua takut dan pergi minta tolong olang cina hantar askar untuk lawan olang siam..hahaha tapi sikalang melayu sudah bangsat tak terima kasih kat olang cina..lagi sikalang bagi kita olang siam hak tanah air..kakaka melayu boloh lah.nasib baik olang cina tak ambil tanah air jajahan. kalau kena wahh nanti manyak melayu jadi olang gaji,bikin kontrak lumah..nama pun kena tukar.. macam hang tu ah, hang lee bai, ah mad, ah tang, ka lee, so hai, lan toi, tu na seng, pu kitiang.kakakaka.Oh kenapa di Indonesia olang melayu sana tak mengaku dia melayu? kerana di indon orang melayu adalah orang yang paling malas dan di kelas bawah yang paling last bawah daripada orang java, batak, minang dll..so jadi melayu tolong jangan jadi bongkak dan sombong ya..you are nothing but a race of mixed kopi campur terkeluar = melayu. tak payah cari buku sejarah pakai comen sense..my kawan javanese tapi di malaysia dia kata dia melayu. bila balik indon dia java.. kakaka melayu semua pusing pusing sing sing hahahaha..lembu pun pandai kan kerana ia tau bila mau berjubor..tak payah marah marah kat sini kerana lu otak kecik ingat pandai tapi boloh !

6803man sarawak May 3, 2012 at 8:22 AM  

Mengaku org islam,p tuduh org pelacur.xde aklak ke?

6803man sarawak May 3, 2012 at 8:27 AM  

Aku tungu Bersih 4.0
Makan duit rakyat,rasuah,salah guna kuasa lebih jiik dan teruk dari kes seks.sek hanya lah isu moral.

6803man sarawak May 3, 2012 at 8:46 AM  

Yg sokong umno bijak ke?bijak umno bli kapal selam xleh menyelam,nak beperang guna jet xde enjin?
Lg 1..nak lg awak sokong umno yg main isu agama???aku ni org kristian bai..xsuke org main isu agama aku.
Ko nak jadi ahli umno ke pemimpin umno ke,xkesah pun.tutup mulut dan buat keje elok2.

Anonymous,  May 3, 2012 at 12:55 PM  

bersih 4.0 right on...cantik sekali..
dari bumiputra siam

Anonymous,  May 4, 2012 at 2:49 PM  

hallo aso..lu berak pun tak cuci ada hati suruh org get out of the country. Lu la balik China ni bukan communict country. kalau aku ada kat situ aku ludah jer dia ni

Anonymous,  May 4, 2012 at 3:46 PM  

kesian tengok korang.....dah x de mende lain ker?...
X habis habis dengan bende lucah macam ni...skandal seks,pelacur.....fikir matang sikit la....ini yang di bangga kan dengan umno.....

Anonymous,  May 8, 2012 at 2:37 PM  

STUDENT@MALAYSIA-STUDENT.com (BERSIH MALAYSIA)
MCA (DATUK YIP KUM FOOK, MCA CHAIRMAN GOMBAK) INSULTED BUDDHIST MONKS
Dear Devotees into the Dhamma,
I sincerely shall use the language to make publicly the bitter experience that actually has happened in the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION NO: 19-21 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA.
I am not satisfied with the Gombak MCA Division chairman (Yip Kum Fook) and the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSSOCIATION chairman (Yip Kum Fook) because he used vicious and arrogant means in bringing in a group of individuals from other places to provoke and trample the sacred ground and without any sound reason called in the police to forcefully detain the monk so as to humiliate worshippers of Buddhism.
I strongly would like to ask here that what great sin and crimes had he committed to the extent of you Yip Kum Fook lawyer by means or by crooks called in the police to detain a monk like him?
I came from Penang, I was a newcomer and I temporarily put up at the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION to study and learn to practice Buddhism. While at the temple, I could not bear with the way Yip Kum Fook lawyer behaved, your uncourteous, arrogant and unexcelled attitude in treating the Temple abbot.
Because I said a few words about your behavior to you Yip Kum Fook, you resorted to such dirty means to hurt a monk. It is indeed unacceptable and cast a very bad example.
For a school principal, if his and her student has committed an offence, the police must as a matter of courtesy meet up with the principal, try to understand the actual situation, before the police take any actions. This is the usual practice.
But it is sorry to say, that Yip kum Fook lawyer who himself is a lawyer chose to have done. Otherwise, he did not act in accordance with the teaching of Buddhism and looked down on the spirit of Buddhism for the sole purpose of showing off that he is the powerful chairman of MCA Gombak Division and the chairman of the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION. He demanded the police to detain the monk so as to realize his motive.
It is very fortunate that due to the fact that religion itself is a sensitive matter, even the Malay policemen understood and respected the religion, culture and customs of other communities, so they did not rush into taking any actions. Otherwise, the consequences would be catastrophic.
I understand why Yip Kum Fook lawyer was furious and flared up. The main reason is as follows. The abbot of the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION. He has been the abbot for 20 years. He was the architect and played the pivotal in raising fund the public to build up the Temple.
Continued next………

Anonymous,  May 8, 2012 at 2:38 PM  

The abbot was alarmed to find out that a new person like him Yip Kum Fook lawyer; the chairman of MCA Gombak Division did not walk the talks. His talks were beautiful decorated with humanity, virtue and morality.
But in practice, he always marginalized and pushed out those who did see eye to eye with him. The Temple committees were instead made up mostly of his relatives. Moreover, the Temple fund was not managed in a transparent manner. Ultimately, his true motive was to turn the pure and sacred ground into a political stepping stone and political ground and from a place of worship into a personal property.
The abbot was well aware of what had taken placed, but in order to look preserve the whole wellness of the temple, he gave him Yip Kum Fook lawyer well-intentioned advices. But such an advice was not well received, it made Yip Kum Fook lawyer unhappy, restless and ran wild. Instead of heeding the advice, he made use of every opportunity to create problem and to persecute the abbot and monks so that they could no longer stay and left the temple.
Yip Kum Fook lawyer and the chairman of MCA Gombak Division whose villain’s design is obvious and whose style is hypocritical is known by everyone… your sweet words can deceive and mislead some people some of the time, but you cannot do it all the time. The karma or preordained fate of Buddhism will definitely befall.
As my last word, I would like to take this opportunity to bless him, may Yip Kum Fook lawyer wake up to reality, repent before it is too late. Do whatever is good, shed the evil.
Your Dhamma,
Ven. Phra Piya Dhamma
Penang, Malaysia.

We translated Chinese to English (why!) because we are want to give all people know and understand about more detail information, also to give people learn of this matter(HISTORY), this not for attacked individual DATUK YIP KUM FOOK, pls click here to see:- http://margeemar.blogspot.com/2012/02/blog-post.html?commentPage=3

Anonymous,  May 19, 2012 at 7:08 PM  

MCA IS ANTI BUDDHIST PART 2

敬爱的佛教伩徒,
有关马來西亜,吉隆坡,甲洞帝沙再也 (暹寺) 三宝寺 Samnak Sambodhi Buddhist Association No.19-21 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur, Malaysia. 所发生的纠纷, 经过阅读了,Venerable Phra Piya Thammo 和尚及叶金福律师 (Yip Kum Fook) 的双方书信之后, 再经实地旁听了觧,做为中间人,我要客观实事的说:

1.当一个和尚、初出道 (小学生),在修行, 若有缺点, 那是难免.他马华公会鹅唛區会主地席叶金福律师(Yip Kum Fook),却心眼看不顺,就电招警万到耒佛教之圣地要扣畄和尚耒耻唇出家人, 这是绝对不许可, 除非是殺人放火之大罪悪.

2.他身为马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook),却反其道而行, 在佛寺不依佛法而軽视佛教的精神, 以傲慢的手段,帶领一般黑社会的人耒挑衅和尚打架, 这也是不该有、更不是佛教修行者的行为.

3.佛教的圣地, 其主要的目地, 是让眾生修佛道, 不是政治争執的地方. 他马华公会鹅唛区会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook), 却利用佛教之圣地当政治活动的场所。如此果敢冒犯佛陀的教誨,更是大大的罪悪。

囯有囯章,彿有佛法,家有家规. 如果出家人有何不对之处, 他叶金福律师 (Yip Kum Fook), 为何不向主持和尚投?让出家人自依和尚的條规处理、却强权一味要显示他是马华公会鹅唛区会及三宝寺理事会主席, 无法无天的应用霸道手段践踏佛教之圣地.为什么。。。。。为什么.

至今, 他叶金福律师 (Yip Kum Fook),不当不歉愧,还要狡辩, 这又证明了他说一套, 做的又是另一套, 囗是心非, 所谓的两舌, 相当阴险. 身为律师, 受高深教育, 却应用如此悪毒, 横蛮无礼的作风污辱和尚, 相等于是耻辱佛教伩仰者。他叶金福律师(Yip Kum Fook)不向主持和尚投诉, 却自承英雄,电招外耒者.请问,身为將近20年的三宝寺主持和尚兼顾问,也是第一位 自筹建寺的大功臣,在大马南傳泒中,是闻名遐邇的高僧.其脸要放在那裡?同样的,要是台湾星雲大师的佛寺沙彌犯錯, 理事会没有礼貌自作主张,电招警方要扣畄其沙彌.我敢请问!星雲大师的自尊是怎样的感受?他叶金福律师(Yip Kum Fook)是后耒者,担任理会主席也不久, 竟敢应用如此,目无尊長的方式对待住持,间接的就是告大家,强迫住持和尚必远離,雀巢鸠要佔。这种用心不良, 有老千之谋, 的确令人不敢恭维。

縱观以上几项重点,我不是盲目的護持三宝, 而是要坦白的说;他叶金福律师 (Yip Kum Fook) 身受高深教育, 为律师者,本应通情达理才是,但遗憾的是, 却令人惊觉, 他厡耒就是彿书裡所讲的狡猾且残忍的此颣人。他叶金福律师 (Yip Kum Fook),利用他的专业知識, 懂得包裝自己的道德守則,以宗教为幌子手,到处募款,商业经营, 政治活动为重, 并没依循佛教宗教守则行事, 也没对人道作出任何貢献, 只不过借宗教之名捞取权和私利而己。

在此, 我奉劝, 他马华公会鹅唛区会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook), 好自为之, 免因果報应.

pls help us to remove bad people in our country…save Malaysia and love Malaysia..

http://margeemar.blogspot.com/2011/01/pro-umno-mca-is-anti-buddhist.html

http://margeemar.blogspot.com/2012/02/blog-post.html?commentPage=3

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP