Zulkifli Nordin Sependapat Dengan Papa Gomo Akan Klip Aksi Seks Pemimpin PKR Yang Akan Meletop

Monday, May 7, 2012



Rakaman video panas yang didakwa mirip Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali bersama seorang wanita yang tersebar baru-baru ini didakwa dilakukan “orang dalam parti PKR” sendiri.

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Datuk Zulkifli Noordin mendakwa rakaman itu dibuat sebagai satu cara menjatuhkan pemimpin terlibat kerana perebutan jawatan dan ingin mendapat perhatian yang lebih daripada Penasihat PKR yang juga Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Ia kerja dalaman (PKR), tak ada kena-mengena dengan orang luar. Saya tahu siapa yang rakamkan video ini, bila tiba masa nanti, saya akan dedahkan,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ceramah umum Pendedahan Eksklusif Wajah Sebenar Anwar Ibrahim di Kampung Sungai Kiat di sini.

Menurutnya, dalam masa terdekat juga akan ada beberapa lagi video aksi panas membabitkan pemimpin pembangkang yang lain akan didedahkan.

“Ada beberapa video lagi membabitkan pemimpin pembangkang lain dan ‘pelakonnya’ memang orang yang tak disangka-sangka,” katanya.

Sementara itu, beliau berkata, sebuah buku mengenai perkahwinan campur yang antara kandungannya memberi mesej wanita Islam dibenarkan mengahwini lelaki bukan Islam kini dikesan disebar meluas secara percuma di negara ini.

Menurut Zulkifli, buku yang membawa fahaman liberalisme dan pluralisme disebarkan atas alasan Islam merupakan satu konsep menyerah diri kepada Tuhan tanpa mengira agama.

“Ini bermakna, mengikut konsep itu, setiap wanita Islam boleh berkahwin dengan mana-mana lelaki bukan Islam…buku ini sangat berbahaya kepada akidah (orang Islam),” katanya.

Penerbitan buku itu didakwa ditaja oleh yayasan Jerman, Konrad Adenauer Foundation atau sekarang lebih dikenali sebagai Konrad Adenauer Stiftung (KAS) yang menurut Zulkifli, yayasan berkenaan terlibat membantu penajaan badan pemikir Anwar, Institut Kajian Dasar (IKD).

Zulkifli berkata penyebaran buku berkenaan perlu diharamkan dan siasatan mengenainya perlu dibuat segera bagi menyelamatkan akidah umat Islam di negara ini. – Bernama


Khalid dah warning, Azmin Ali taknak dengar

GOMO: Sejak dari awal lagi Gua dah nyatakan bahawa aksi Azmin Ali yang dikeluarkan dalam paparan Blog Blog adalah datangnya dari pihak PKR sendiri. Perebutan kuasa sesama mereka dalam mendapat tempat dihati Anwar Ibrahim.

Tidak hairan jika selepas ini aksi Khalid Ibrahim pula dikeluarkan bagi memabalas semula apa yang berlaku ke atas Azmin Ali. Dan Gomo yakin ila aksi Khalid Ibrahim pula yang didedahkan maka mereka akan tetap menyalahkan UMNO dan Barisan Nasional.

Rakyat perlu peka dalam pekara ini. Ianya bukan soal aib ataupun tidak matang dalam mengeluarkan aksi Porno mereka pemimpin pembangkang tetapi adalah demi menyelamatkan Malaysia dari dipimpin mereka yang tidak bermoral menerajui negeri dan negara.

Psssttt..... Pendedahan lanjut akan menyusul...Kita nantikannya....huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

72 comments:

Anonymous,  May 7, 2012 at 9:27 AM  

Sikit2 salah umno..dengan dato hasan ali pun dah tak boleh jawab lg nak cari pasal dgn umno..celaka mcm azmin ni org mereng jer boleh ikut.

hangkedee May 7, 2012 at 9:35 AM  

Negara akan tergadai dengan bateri cap ayam 3A.

Anonymous,  May 7, 2012 at 9:43 AM  

Bukaqn bateri cap ayam...bateri cap babi.

Anonymous,  May 7, 2012 at 9:47 AM  

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka yang paling hebat seksaannya.

Adi Kencana May 7, 2012 at 9:54 AM  

Akhlak org mcm ni ka kita nak jadikan pemimpin?

NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:01 AM  

9.47...mcm bagus je ko syarah. Kalau orang tak pasti, orang tak tunjuk. Ada berapa ribu org yg main pelacur dlm m'sia ni....ada org kisah nak tayang?? Lantaklah kubur masing2, bukan MP pun. Cuba kalau video tu MP BN.....perg...melompat sakan ko macam samseng yg melompat atas kereta polis masa bersih hari tu. MUNAFIK.

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:18 AM  

10.06
Apa sangat nak dijeleskan dgn anak yg membiarkan ibu sendiri tu...ish ish ish dosa besar lebih teruk dari membiarkan kote dihisap jalang. Kat akhirat ada daging segar dan daging busuk berulat tapi dia makan yg berulat juga.

Kote sendiri kasi jalang hisap tapi salahkan umno....ish ish ish

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:19 AM  

dlm pr byk isu moral,integrity.penyelewengan,putarbelit yg nyata...malang puak2 nie tk mau berfikiran waras....agama,negara dan bangsa tergadai...

PAShit,  May 7, 2012 at 10:25 AM  

Bila dah kena batang hidung sendiri barulah pencacai2 sialan Pakatan Rogol menyeru agar pembaca bersikap bersangka baiklah, jgn mudah menuduhlah, ini isu keluargalah, UMNO dah belilah....ada2 je alasan umat Nabi Luth ni.

Kalau time dia serang BN lain pulak perangai haha. Kalau dah jumud tu apa boleh buat.

Dengan ini aku gerenti PKR masuk longkang PRU 13 nanti haha. PAS pulak cuma harapkan sokongan kapir dan pengundi tegar saja untuk meraih undi.

Rakyat marhaen dah sedar penipuan PKR dan PAS.

Cuma kaum cina saja berduyun2 mengundi DAP sbb inilah peluang terbaik melemahkan kuasa politik orang Melayu atas faktor kebodohan org Melayu menyokong Parti Adat dan Sosial dan Parti Kaki Rogol.

PAShit

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:26 AM  

perebutan takhta dalam PKR ni hehe

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:30 AM  

Tak de, masa Soi Kek tak kuar pon muka depa Meloya... Gomo tak buat headline pon

Tyrion Lannister,  May 7, 2012 at 10:30 AM  

when you play a game of throne, either you(r)(cock)lives or you (r) (cock) dies!

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:36 AM  

Anak pompuan yang Umno kata suci bersih tu kenapa tak jaga mak dia.... Kenapa tak dok rumah jaga mak dia.... Sibok ikut jantan jantan miang kempen sana sini... Umno bukan suruhdia kempen pon, suruh dia jaga mak... Adat anak lelaki keluar merantau cari makan.... Baru lah jantan namanya

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:37 AM  

Aku suka betul la dgn Pashit ni. Tulisan dia memang nampak bagus betul.Jadi, dia kata apa pun aku sokong. Sebelum dia kata pun aku sokong. Cerita pono xde ke bang? Tajuk ala ala pono pun boleh la...

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:40 AM  

engkau hanya setakat boleh mengembok,
macam ni jer dan tidak boleh bertindak
lebih dari itu...

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:42 AM  

Kadang2 bila kita tengok satu2 aib pembangkang keluar sebenarnya memberi dua maksud iaitu memberi pengajaran kepada semua pemimpin Malaysia supaya amanah dan bertanggungjawab dalam melaksanankan tugas kerana rakyat atau org ramai akan sentiasa melihat, memerhati dan menilai sesiapa yg nak mereka jadikan pemimpin terbaik..sy percaya pembongkaran ini dilakukan oleh masyarakat sekeliling dan bukannya sepenuhnya dr UMNO, Barisan Nasional mahupun oleh Pembangkang sendiri...banyak lagi kerja lain mereka (pemimpin) nak kena buat sebab di kalangan mereka (pemimpin) jumlahnya sangat sedikit tetapi rakyat ramai (berjuta2)....mesti ramai jadi mata,telinga dan bertindak atas kapasiti sebagai rakyat yg sygkan negara tercinta drp jatuh di tangan pihak asing...Alhamdulillah, negara Malaysia sentiasa diberkati Tuhan dan dilimpahkan rezeki yang cukup dan dilindungi drp anasir2 jahat. Ini semua berkat doa yg tak putus2 drp rakyat Malaysia umumnya, jemaah kita di Mekah dan Madinah dan juga rakyat negara lain yg telah mendapat bantuan drp negara kita (sedekah dan derma utk mangsa bencana dan peperangan) supaya negara kita sentiasa diberkati Tuhan. Kita seharusnya bersyukur walaupun negara kita kecil dan kebanyakkan rakyat hidup serba sederhana namun negara kita masih mampu dan tidak putus2 berusaha membantu negara lain yg ditimpa kesusahan, bencana, kemalangan mahupun peperangan. Alhamdulillah, sejak dulu nenek moyang kita bukan saja meninggalkan adat dan adab yg baik utk kita malah meninggalkan amalan2 murni supaya kita teruskan sebagai kesinambungan utk bekalan pemahaman hidup generasi akan datang....Jadi, elakkan budaya tuduh menuduh apabila keaiban dan kecelaan pemimpin dibuktikan kerana ia ditimbulkan sebagai pengajaran dan peringatan kepada kita semua.

Sama2lah kita mengambil ikhtibar.

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:47 AM  

Tapi fitnah bang lawan tetap lawan.... 1 billion bang lawan tetap lawan

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:50 AM  

Masa gadai Spore tu ko diam je... Main pilih pilih pulak ko ni

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:54 AM  

Astargfirullahhalazim, Ummi pun dia orang fitnah sebagai jalang... bertaubatlah ahli PR yang munafik... jangan jadi ahli neraka...

---

Kes Ummi Hafilda : Baginda Minda Sudah Lari, Malaysiakini Tawarkan Kompromi..

Sehingga hari ini, Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda atau peguamnya tidak muncul di mahkamah, walaupun warta mengenai kes saman fitnah yang dibuat oleh Ummi Hafilda ke atasnya sudah menjadi pengetahuan umum.

Dalam keputusan mahkamah pagi ini, Hakim Singham memerintahkan supaya saman kepada Baginda Minda itu dibuat melalui penyampaian gantian iaitu iklan di surat khabar.

Turut hadir di mahkamah hari ini adalah peguam Fahri Azzat yang mewakili Mkini Dotcom Sdn Bhd.

Pada 25 April lepas, Ummi Hafilda memfailkan semula saman fitnah melalui Tetuan Sahrihan & Hamdan di Mahkamah Tinggi Sivil kepada Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda yang dinamakan sebagai defendan pertama kerana telah mengeluarkan kenyataan bersifat fitnah dan menyerangnya secara peribadi, dalam satu temuramah di lobi Bangunan Parlimen.

Selain itu, Ummi Hafilda turut menyaman Mkini Dotcom Sdn Bhd sebagai defendan kedua kerana telah secara cuai membenarkan penerbitan, penulisan dan penyiaran artikel bersifat fitnah itu di laman web www.malaysiakini.com pada 15 Mac.

Selain menuntut ganti rugi am sebanyak RM100 juta, plaintif turut memohon satu injunksi untuk melarang kedua-dua defendan daripada terus membuat kenyataan fitnah terhadapnya.


Dalam mahkamah pagi ini, peguam Malaysiakini hanya lapor apa yang dikatakan oleh Baginda Minda. Malaysiakini tidak boleh membela diri tanpa kehadiran Baginda Minda, kerana penama itu adalah saksi utama. “Jika Baginda Minda secara terus menerus menghilangkan diri, mereka (Malaysiakini) telah menawarkan diri untuk berkompromi”, kata Mohd Khairul Azam Abdul Aziz, peguam peribadi Ummi Hafilda yang dihubungi AIDCNews sekejap tadi.

Maksud kompromi adalah penyelesaian di luar mahkamah berkenaan ganti rugi yang sewajarnya dibayar kepada Ummi Hafilda.

Pada 27 Januari lalu, Ummi membalas kenyataan yang dilemparkan oleh Baginda Minda.

“Kalau rakaman perbualan saya dengan Datuk Sng (Chee Hua) secara provokasi tentang buku 50 dalil, boleh dirakamkan (secara sembunyi-sembunyi), (dan) kenapa (kalau benar sekiranya) berlakunya hubungan seks itu di London..kenapa tidak dirakamkan (kerana) itu adalah satu senjata yang boleh membunuh kredibiliti saya ?

“(Kalau benar) Sekurang-kurangnya dia (Baginda) boleh bawa balik selimut…(atau) bawa balik gambar. Dia kata saya berkasih sayang, kenapa tidak ada satupun gambar (yang menunjukkan saya berkasih sayang dengan dia) ?

“Terus terang saya katakan saya tidak mengenali dia secara peribadi.

“Datuk Sng.. ya saya kenal (dia). Dia (Sng) pernah bersama-sama berniaga dengan saya dalam pengiklanan. Jadi setiap kali Sng jumpa saya, sudah tentu Baginda ada di situ (sebab Baginda adalah pemandu peribadi Dato Sng. Sng pula kroni Azmin Ali).

“Dan saya tidak terfikir satu hari Azmin akan gunakan Baginda untuk mengaibkan saya dengan begitu hina”, katanya.

Pada tahun 1998, Anwar membawa saksinya, Norazman Abdullah@Baginda sebagai saksi untuk merosakkan kredibiliti saksi utama, Ummi Hafilda dalam kesnya yang melibatkan rasuah.

Namun cubaan Anwar itu gagal, malah beliau tewas dalam perbicaraan kes itu dan Anwar telah dihukum penjara selama enam tahun.

Anonymous,  May 7, 2012 at 10:59 AM  

Hahaha...apa nak jadi dgn orang pkr....tak tengok mak, tak kasi duit, tak tanya kesihatan dan tak kasi mak tu mengadu dengan orang lain. Gila lah beb. Memang dahsyat ajaran parti mata satu tu. Hahaha hidup LGBT.

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:02 AM  

Kalau fitnah, saman jer apa susah kan...mana tau jadi jutawan express..kalau Gomo susah nak disaman, saman jerlah YB Zul tu, apa susah....bukan gomo jer yg bagi komen pasal assmin dan khalid gagap...YB Zul lagilah terang lagi bersuluh siap pampang gambar lagi dalam blog dia,tapi tak kena saman2 pon....

Kata LAWAN TETAP LAWAN....bila org ajak lawan boleh main pilih2 plak layak ker tak layak...cheh, hampeh..ni ker nak dikatakan berani...BERANI TAIK KUCING ADA LAH...berani cakap bolehlah kan...semua org bleh buat...budak 2 tahun pun bleh cakap camtu....

Tu anak derhaka ada duit juta2 tu, seposen pun tak bagi kat mak kenapa??? Duit dia duit haram ker sampai nak bagi mak pun susah sangat??? Kalau anak lain yg tak jutawan bagi duit kat mak dia cakap duit haram. Dia yg ada duit juta2 buat duit halal, tak bagipun mak seposen rasa utk beli ubat sakit jantung,kencing manis darah tinggi....kedekut nak mampus....klu nak bagi duit beli ubat mak pun punyalah susah,ni lg cita2 nak bagi pendidikan universiti PERCUMA dan hapuskan PTPTN....kena kencing jerlah puak2 pencacai nie...kencing busuk dr icecream yg jalang isap plak tu....

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:03 AM  

Assmin kata shida seorang isteri yg taat....kah kah kah...

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:08 AM  

Politic beb... Money games, mone matter

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:10 AM  

Gagal saja, habis gula Hacks jadi hakim

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:12 AM  

bukak aib org mmg best canang cerita org mmg best..bila kena fitnah bila isteri kita sndiri kena tuduh kena main anak kita makn kita adik kakak kita..pada masa tu baru tau langit tinggi ka rendah.bukan xpesan..dlm islam dah atur cantik.nk nafi apa lagi..nafi islam?jadi..yg salah tu salah la.

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:14 AM  

Umi tu ikut lah Khalid Samad, takde pun begaduh adik beradik atau Aman brothers ke sama sama tebang balak... Pakat elok elok nor

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:17 AM  

Cina dgn India tak de gawak politik main mak baPak, laki bini... Macam umno ni... Kenapa tenat sangat... Tengok tu Soi Lek masa dia kene, bini dia tolong sokong lagi.. Apalah pati Umipono ni... Punya la lalok

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:22 AM  

Mahkamah Persekutuan yang bersidang pada tahun 2004 mewartakan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku aktiviti homoseksual.

Perkara itu diwartakan dalam keputusan rayuan Anwar dan adik angkatnya, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja di Mahkamah Persekutuan pada 2 September 2004.

Rayuan dibuat kerana hakim Datuk Arifin Jaka, Hakim Mahkamah Tinggi pada 8 Ogos 2000, memutuskan Anwar dan Sukma bersalah meliwat Azizan, begitu juga rayuan Anwar dan Sukma di Mahkamah Rayuan juga mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi tersebut.

Dalam rumusan keputusan Mahkamah Persekutuan 2 September 2004 menyebut “…we find evidence to confirm that the appellants [Dato' Seri Anwar bin Ibrahim and Sukma Darmawan Sasmitaat Madja] were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen.”

Maksudnya, “kami menemui bukti untuk mengesahkan perayu-perayu (Anwar Ibrahim dan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja) telah terlibat dalam aktiviti-aktiviti homoseksual dan kami lebih cenderung untuk mempercayai bahawa dakwaan kejadian di Tivoli Villa itu adalah benar-benar berlaku.

Namun Mahkamah Persekutuan membebaskan Anwar dan Sukma dengan keputusan majoriti 2-1 kerana terdapat keraguan dari segi tarikh sebenar kejadian tersebut dan wujudnya eleman ‘suka sama suka’ di mana saksi utama, Azizan Abu Bakar didapati melakukan aktiviti homoseksual secara sukarela dengan Anwar dan Sukma pada tarikh dan tempat yang didakwa di mahkamah.

Baca keputusan penuh penghakiman Mahkamah Persekutuan di bawah :

http://www.anwaraidc.com/?p=24084

----

ANWAR SEORANG PELIWAT !!!

PERIOD..

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:28 AM  

Ummi bengang dengan si Ass-min sebab si Ass-min telah gunakan Baginda Minda untuk mengaibkan dia dengan begitu hina (Ummi Jalang) demi bertujuan untuk menyelamatkan kekasih awal dan akhirnya - si JUBURI...

(Selusuri balik kes 1998)

Sebab tu dia dua orang tu tak leh bersemuka.. Ummi, kucing - Ass-min, ANJING.. that's why..

saiful4637 May 7, 2012 at 11:58 AM  

anon 0750 knapa la ko bodoh sgt. buta sejarah. asyik nk salahkan umno. spore tergadai pasal melayu kena beli dgn PAP dan bertanding atas tiket PAP menentang UMNO. UMNO gagal pertahankan spore kerana sikap2 melayu bodoh tu semua. mereka ini lah sekarang puak2 melayu bodoh yg menyokong PR utk menangkan DAP.

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:13 PM  

Bodoh betul budak sekor ni.. Skrip politik pun tak reti... Dah bebas tak salah tu apa nak lalak lagi.. Dah berjuta habis duit rakyat... Ko pulak sibuk nak jadi hakim. Tu azizan tu dah jutawan pun ko apa ada.. Pi belajar mgan dia macamana buat duit segera.. Lembu

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:15 PM  

dan dia xsedar, dalam dia mengaibkan
orang lain...bermakna dia telah sedekahkan
pahla nya kepada orang yg dia aib kan itu...

maka teruskan lah membuka aib orang
lain seluasnya...

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:18 PM  

...saki baki harta kat S'pore (Tg.Pagar) sape plak yg gadai

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:18 PM  

khalid gagap seketeri dia andartu yang orang kata lesbisian tu. Ade ker?

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:18 PM  

sebenarnya malaysia dah ketinggalan jaoh dari segi taraf hidop dan ekonomi berbanding negara lain di sebabkan corruption dalam kerajaan. sepatutnya kita adalah sebuah negara yang kaya kerana terdapat bermacam2 sumber, aman dan rakyat kita cuma 28 juta jer. nape jadi macam ni yer umnok?

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:21 PM  

bukn gadai la ngok.. malaysia tak mau jadi cam israel.. tanah tu kat negara dia.. bagi la balik kat dia.. apa nak biseng

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:26 PM  

Baginda kan keturunan raja... Mana boleh fitnah...Razak Baginga abangnya mana ada fitnah perimekar 1 billion dollor..Balla hilang tu fitnah juge ke??? He he he

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:26 PM  

banding ngan negara mana ni ngok? Thai? Vietnam? Sri Langka? Satu pun tak leh lawan pencapaian malaysia. Lain le kalau ko banding ngan Australia.

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:27 PM  

blog ini manyak olang umno yang bolol cerita pasal dia ini terror terror hahahaha boleh buat skrip kartoon..anjing sya nama poh kitiang tengah main dgn anjing betina di tepi jalan..ada olang umno berminat ke utk ambil video? wahhh besar lah huhuhuh kakakaka

Hang Tu ah bin Abdullah

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:28 PM  

Marahnya dia bos dia tu seorang peliwat.. tak yah nafi-nafi lah... ko nafi pun mahkamah tetap wartakan dia tu sebagai seekor tukang liwat... dia dibebaskan pun atas dasar kejadian liwat tu berlaku atas dasar suka sama suka.. suka sama suka bukan bermakna liwat tidak berlaku atau dia tidak bersalah meliwat tau (sama cam kes liwat 2, beria-ia si singh tu berhujah mengatakan kejadian tu berlaku atas dasar suka sama suka, bukannya paksaan (rogol))..

Apalagi juburi, saman la orang yang mendakwa si juburi tu kaki liwat..

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:32 PM  

Terima kasih umno kerana sedekahkan pahala kamu kat Anwar, Azmin, PKR, TG, PAs..tq

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:34 PM  

Orang kalau dah kata lawan tetap lawan dan yakin bahawa dirinya berada di pihak yang benar takkan buat surat sumpah palsu dan melarikan dirinya dari diadili atas tuduhan yang dilemparkan tau.. tanya RPK mana si Balla tu disembunyikan, orang2 PKR tau la kot, sama la cam kes Eli Wong, kekasihnya (orang PKR) yang sebarkan gambar lucah, pihak lain plak yang didakwa sebagai lucah, kemudian sembunyikan si pelucah tu kat Indon, salahkan BN.. memang kerja parti munafikun.

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:35 PM  

Anwar dan Sukma liwat zizan... Lembu biol je yang percaya... Pas tu Sukma bebas sebab bukan ahli politik... Biol lembu ni

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:38 PM  

...pasir kat negara kita (Johor) pun jual kat dia? Iskandar kat negara kita pun dia dapat...sblm ni rumah2 kat Johor bnyk Singaporean yg beli.. aku tak tau apa ko nk pusing(kutuk) kalo PR yg buat? yg sebenarnya ko pecinta tahap gaban(hamba) kpd UMNGOK!

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:44 PM  

Kat mahkamah sivil, kalau kejadian liwat ke, rogol ke (zina) berlaku atas dasar suka sama suka, tak leh nak dakwa/hukum tau (bukan bermakna kejadian tersebut tidak berlaku) - kalau paksa (rogol) tu lain crita.. kena penjara dan sebat la ko jawabnya, sebab tu kes liwat paksa (rogol) ni dibawa ke mahkamah sivil, bukan syariah..

Si tua kutuk tu dah tua nak mampus.. bayangkan di usia ganyut tu dia dirotan dan penjara atas kes liwat 2 nya, cuba bayangkan.. tu pasal la si singh tu beria-ia berhujah dalam hujah pembelaan bahawa kejadian antara si Saiful ngan bos kau tu berlaku atas dasar suka sama suka.. kalau paksa (ROGOL - sabit kesalahan), mampus bos kau tu. di bebas bukan bererti dia tidak meliwat kay ??

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:46 PM  

behlul betul ko nih. Tu semua nama FIS - pelaburan asing. Dia invest kat Iskandar - dia beli rumah - semua atas dasar pelaburan asing ada syarat bukan dia dapat terus la ngok. Kat Australia pun ramai orang asia termasuk malaysia beli hartanah kat sana - tak lak orang australia komplen orang asia beli negara diorang - lagi diorang suka sebab pelaburan la ngok

Anonymous,  May 7, 2012 at 12:55 PM  

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka "Hawiyah" yang paling hebat seksaannya.

Anonymous,  May 7, 2012 at 1:03 PM  

Ko ni macam ular lah...kata suka sama suka tak boleh dakwa kat sivil, pas tu charge dia Sodo 2... Pas tu kate Kapal bela.. Sebenarnya rakyat tahu sapa kaki liwat ni .. Liwat duit rakyat... Yang tak didakwa dakwa.. Lembu betul lah ko ni

Anonymous,  May 7, 2012 at 1:06 PM  

Dah lah dulu sedekah negeri melayu kat dia... Sian anak cucu melayu hilang satu pulau dek ko orang

Anonymous,  May 7, 2012 at 1:09 PM  

Balla nak balek ko orang tak kasi takut rahsia bocor...

Anonymous,  May 7, 2012 at 1:15 PM  

Bro. Kes soi lek dulu parti kompenen bn trutama umno tak pernah skali pun backing. Even citer pasal soilek ni kuar muka depan dalam utusan. Bn cuma serahkan pada siasatan hingga akhirnya soi lek sndiri mengaku dan letak suma jawatan dalam parti.
Lagi satu diatu kafir mana tau halal haram. Tapi cuba bro bandingkan dgn kes2 skandal yang di hadapi oleh pemimpin2 kesayangan bro tu. Tak cukup dgn penafian siap di backing lagi oleh para pncacai. Perciter ni bro...

Anonymous,  May 7, 2012 at 1:22 PM  

Dia beso ko kecik

Anonymous,  May 7, 2012 at 1:22 PM  

Dia gi kempen sana sini pasal nk slamatkan malaysia drpada dperintah oleh manusia2 penipu yg penuh dgn skandal.
Lagipun bukan mak tom tu suruh jaga dia 24 jam. Mak tom cakap assmin tu dh lama tak jenguk dia walaupun pejabat dkt cuma 10 minit. Apa salah singgah jap tengok bukan suruh duduk bwh ketiak. Lu kalau nak spin pun agak2 la. Jgnla buat komen cam budak sekolah rendah. Budusss....

Anonymous,  May 7, 2012 at 2:24 PM  

Anon 1.06 pm apa ke benda ko cakap nie? Ko tau empayar melayu zaman tok nenek kita sampai mana? Riau Lingga sama Sumatera jatuh ke Indon pun ko nak salah UMNO ke? Tarak baca punya worang... cit cit cit

Anonymous,  May 7, 2012 at 2:26 PM  

Penyokong2 PR ni bukan die kisah pun kalau pekung, panau, kudis buta ketua diaorg ni terbukak. Nama pun dah taksub. Cakap le apa pun memang tak makan saman punya orang. Kuman seberang laut bukan main die teropong, gajah depan mata buat dek jer... sok lusa kalau kena tinggal dengan si nuar tu baru tau langit tinggi rendah...

exPAShit

Anonymous,  May 7, 2012 at 2:45 PM  

Ironinya, Assmin dah main aiscream dalam jamban taik. Apa tak percaya lagi?igtal ISednde

Anonymous,  May 7, 2012 at 2:56 PM  

Eh bodoh, yang si liwat tu kena penjara disebabkan beliau telah menyalah gunakan kuasa dengan mempergunakan pihak polis untuk memaksa Ummi membuat pengakuan palsu (surat sumpah) semasa disoal siasat, kes liwat dia tak kena, tetapi itu tidak bermakna bahawa dia tidak meliwat.

Mahkamah persekutuan membebaskan Anwar dan Sukma dengan keputusan majoriti 2-1 kerana terdapat keraguan dari segi tarikh sebenar kejadian tersebut dan wujudnya eleman ‘suka sama suka’ (bukan rogol) di mana saksi utama, Azizan Abu Bakar didapati telah melakukan aktiviti homoseksual secara sukarela dengan Anwar dan Sukma. Bukannya secara paksaan.

Ko faham ke tak ni pendukung al - juburi kenapa si Juburi dibebaskan ??

PAS tu parti mungkar, mereka sanggup berpakat dan mengangkat orang gila seperti ini hanya semata-mata bertujuan untuk menjatuhkan BN.. dasar parti yang dianggotai ahli2 yang fasik.

Anonymous,  May 7, 2012 at 2:57 PM  

tu org mkn babi tak de halal haram... masuk neraka ... ado haku kesah.... assmin icecream ngan atok juboq mengaku islam... ade perkiraan nya bodohhhh

Anonymous,  May 7, 2012 at 3:01 PM  

ape susahtak de duit jua eskrim yummy la.... bole kaya ooo... tak caya tya assmin ice cream.... kalu tak mane pki felali... huhuhu kao ado

Anonymous,  May 7, 2012 at 3:54 PM  

...lambat plak balas komen! ya aku faham pelaburan AH SENG...Pertama x semua apa negara lain buat sesuai dan menguntungkan rakyat negara ni..dan itu sbb aku letak frasa" aku x tau apa yg ko akan komen kalo PR yg buat" k tq

Anonymous,  May 7, 2012 at 4:18 PM  

Dgr betul2 apa mak dia kata. Mak dia kata ANAK PEREMPUAN dia banyak membantu ngok. Sekolah takat mana anon 7.36 pm.? Cetek sgt nampak. Kalau org kata pencacai pkrrr bodhoh jgn marah. Itu hakikatnya.

Anonymous,  May 7, 2012 at 4:27 PM  

tah anon bangang ni balik2 soi lek.aku rasa dh berapa byk komen dia psl soi lek..bgus bro tlgjwbkan.dia tu kafir.pemimpin ko tu islam

Anonymous,  May 7, 2012 at 4:27 PM  

DAH BANYAK KALI KATA PENCACAI2 NI BODOH KALAH KELDAI. SEJARAH. TAK TAU TAPI NAK KOMEN. SUSAH CAKAP DGN PENCACAI BODHOH....

Anonymous,  May 7, 2012 at 6:13 PM  

Lembu bodoh nak ajar law..sejarah dah beb

Anonymous,  May 7, 2012 at 6:14 PM  

Not relevant

Anonymous,  May 7, 2012 at 6:52 PM  

umno.johor.....
pulau ubin, pulau batu putih dah bagi dah,
pada s'pore.....

pulau pisang x nak bagi ke....

lagipon rumah api kat situ kan s'p0re yg handle

Anonymous,  May 7, 2012 at 6:54 PM  

Engkau ni pernah berzina ker. Kenapa kau sokong sangat Anuar tu. Kenapa kau tak kisah.

Anonymous,  May 7, 2012 at 6:56 PM  

Langau hijau ni lagi

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:07 PM  

Puak PR ni dah mati kutu. Otak blue. Suke blowjob. Ade lagi puak PR ni berani komen tapi fakta macam sampah.

Agaknye kalau anak diaorg kena sontot dgn pemimpin diaorng baru diaorg tahu..

Gambar tu dari video la video. Apesal ngokngek sangat otak para penganut PR ni sampai tak percaya. Macam lah pemimpin diaorg ni tahap dewa kayangan.

Release je lah video tu kat public. Nak tengok Hadi dgn Ajis kata apa pulak. Mesti fatwa lawak gilo babun punyo.

Korang sokong asmin, nuar dgn sabu tu ape korang dapat? Diaorg ehem ehem korang uhuk uhuk la jawabnye.

Bila org buat kecoh tgh jalan masa rally BERSHIT 3 suku diaorang hilang entah kemana.

Yang nak kena tangkap nanti ni mintaklah nuar dgn asmin jamin kat mahkamah. Korang tengok pemimpin korang cam mana.

Anonymous,  May 7, 2012 at 11:30 PM  

Hehehe... Al Juburi kata jangan buat keja kat tempat awam. P si bahlol ni wat keja kat tandas awam. Kantoi sudah.

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:53 PM  

Suka sgt tgok video seks yg bebas secara meluas kt m'sia ney! I love!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP