30 Ribu Rakyat Johor Buatkan DYMM Tuanku Sultan Johor Sebak

Sunday, June 10, 2012




JOHOR BAHRU 10 Jun - Perhimpunan Ikrar Taat Setia Sultan Johor gamat dengan kehadiran rakyat dari segenap masyarakat Johor semakin bertambah mencecah 30 Ribu yang terdiri dari kalangan rakyat di Negeri tersebut.

Ianya diluar jangkauan pihak penganjur yang hanya mensasarkan kehadiran 20,000 orang.

Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar yang turut serta berkenan hadir terharu dan sebak dengan kehadiran rakyat dari seluruh negeri itu termasuk masyarakat Orang Asli ke Istana Pasir Pelangi di sini bagi menyatakan ikrar taat setia.

Ketika bertitah, baginda turut menyatakan rasa sayang terhadap rakyat Johor.

"Saya sayang rakyat saya. Tidak ada rakyat yang tidak ada raja. Saya ada permintaan untuk melihat rakyat bersatu, tidak kira kaum, mesti bersatu. Bersatu kita kuat, bercerai kita runtuh. Beta tidak akan lupa hari bersejarah ini sampai bila-bila," titah baginda.



Kebanyakkan peserta mula berhimpun di pekarangan bangunan Sangkar Kristal, Taman Pelangi bermula jam 11 pagi dan perarakan telah bermula jam 1.30 petang.

Perhimpunan ini dianjurkan susulan kenyataan Bekas Menteri Besar Perak Dato' Seri Nizar Jamaluddin sebelum ini yang mempertikaikan jumlah harga nombor plat kereta yang dibeli Sultan Johor yang disifatkan beberapa pihak sebagai biadap dan tidak menghormati Institusi Raja di Negara ini.

KL POS



Psssttt... Yang pasti Rakyat Johor memang BEST!!! Serius BEST GILA.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


28 comments:

Anonymous,  June 10, 2012 at 6:28 PM  

Wlupun saya PERAKian.... Saya tetap suka Tuanku Sultan Johor.... DAULAT TUANKU! Nizar tu usah ambik port lah...many things wrong upstairs! MALU org perak ada makhluk mcm tu kat perak ni.... :-P

Anonymous,  June 10, 2012 at 6:43 PM  

apa makna DAULAT tu¿


_wak_

Anonymous,  June 10, 2012 at 6:56 PM  

Daulat gugu ku!!!!!!!kakakakaka

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:06 PM  

bapak syaitan.......puiiiiii

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:16 PM  

Orang jawa indon tak pernah kata daulat tuanku ke.

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:21 PM  

DAH SAMPAI MASA TINDAKAN TEGAS DIAKBIL TERHADAP BARUA2 DAPP KAT ATAS NI. DAH TERLAMPAU BIADAP. KALAU DI THAILAND MMG SAH KENA JAIL. KALU D CINA WALAUPUN TAKDA RAJA TAPI LAWAN KETUA NEGARA KENA PANCUNG. TAK SEDAR DIRI. KESIAN MAK BAPAK ADA ANAK MACAM KAU.

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:30 PM  

Arab Saudi, Kuwait, Qatar, Oman, UAE adalah antara negara negara contoh bagaimana corak pemerintahan beraja itu diterima oleh Islam malah Rasulullah sendiripun adalah pemerintah unggul Madinah. Apakah kita tidak boleh mencontohi ketaatan rakyat negara tersebut pada raja? Empayar Islam sendiri wujud di era kehebatan raja rajanya.

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:51 PM  

Daaaulaaaat Tuankuu.....

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:55 PM  

mana indon yang daif mahu BR1M dan bantuan drpd Kerajaan Malaysia tuh..??

Anonymous,  June 10, 2012 at 8:00 PM  

KALO PEMBANGKANG TAK MENGHORMATI RAJA2,SULTAN MELAYU...SIAPA LAGI YANG NAK HORMAT??...TAKKAN INDON KOT?

faiz fakhirin June 10, 2012 at 8:25 PM  

Perrrgghhh..ramainya...Daulat Tuanku.

#Cinta 115 tahun

Anonymous,  June 10, 2012 at 8:37 PM  

Teman orang Perak yang malu dengan Nizar durjana, Daulat Tuanku!

Anonymous,  June 10, 2012 at 8:39 PM  

hal seumpama ini senang saja disettle, ni aku nak kasi tahu pada orang2 JOHOR bila SI NIZAR LAMBAI tu pi johor , hang pa pakat ludah muka dia, atau pakat sepak pungkoq dia. Dasar orang mcm tu mana ada hormat orang, yang dia tau orang lain semuanya tak betul, lagi pun si nizar tu dah berpenyakit selepas dibuang jawatan MB PERAK yang lalu dan penyakit tu dah dikira teruk dan mungkin jadi gila tak lama lagi.DAULAT TUANKU. HIDUP RAJA2 MELAYU.

Anonymous,  June 10, 2012 at 9:33 PM  

Sepak pungkok hang dulu boleh, ada hati nak ludah muka orang. Podah... Masa Mdir buat road show kutuk Sultan satu Msia dulu tu sapa punya keja? Awat hang tak ludah dia??? Pasal hang pun mamak ka hang diam??? Yang kata Natang kat Trengganu tu dulu sapa?? Hang lah gila lembu.,,

Anonymous,  June 10, 2012 at 9:55 PM  

9:33pm,

Dah eloklah tu apa yg tun m buat(tapi takdelah sampai kutuk).Supaya kuasa sultan berpada dan taklah kebal sangat.

Kalau tun m tak buat macam tu dulu,aku ingat kau dan geng2 republik tak sedar diri kau dah lawan nak gulingkan raja2 Melayu.

Kau belajarlah tentang fungsi raja2 Melayu kalau kau tak tahu lagi.

Anonymous,  June 10, 2012 at 10:26 PM  

Nizar lambai tak malu ke,dia dulu dapat ehsan jawatan MB yg sepatutnya milik dap.Bodoh sangatlah kalau tak tahu sebab apa.Sebab Perak masih ada sultan!

Negeri2 Melayu ni ada tuannya.Kalau tak ada tuan macam p.pinang, ketua menteri boleh jatuh pada cina kafir.

Kalau pencacai tak kisah,aku faham sangatlah mentaliti barua,tapi aku kisah.

Anonymous,  June 10, 2012 at 10:32 PM  

wahai pacal 7;16...

jangan ler marah wahai pacal, wak cuma nak tau jer...


_wak_

Anonymous,  June 10, 2012 at 10:42 PM  

Sokong islam anda selamat dan Allah jua yg Maha Besar

Anonymous,  June 10, 2012 at 11:10 PM  

wahai pacal-pacal dan patik-patik sekelian....

dulu masa mahathir lawan sultan & raja,
mengapa anda semua diam membisu,

kekebalan sultan dilucut oleh mahathir kenapa kau orang langsung x bela...

kalau lah najib yang mempertikai sultan johor itu,aku yakin tentu anda semua akan tunduk dan patuh tanpa sembarang bangkangan...



_wak_

Anonymous,  June 11, 2012 at 12:53 AM  

Klau selain bangsa melayu hina sultan aku bleh terima lg tp klau melayu sndiri yg hina?? Serius akan aku sembelih setiap melayu yg hina sultan dlm blog ni satu per satu klau aku dpt tau siapa dia..

Anonymous,  June 11, 2012 at 11:03 AM  

30,000? The Star kata 15,000 je..masa Bersih berganda2 kali ramai tp Rais Yatim kira ada 25000 je...confuse la..ish ish ish

Anonymous,  June 11, 2012 at 11:44 AM  

Sultan Johor kena bayar nak dapatkan no plate tp menteri kesihatan dapat percuma...apa cerita??????

Anonymous,  June 11, 2012 at 5:46 PM  

Katanya jam omega tu ada dalam simpanan? Sampai skrg tak mampu nak tunjuk... apa cerita???

Anonymous,  June 11, 2012 at 9:40 PM  

ya allah engkau terbalikkan la negeri2 yang diperintah oleh PK sebagaimana engkau menghukum kaum nabi lut, berilah mereka pengajaran yang setimpal agar mereka mengenal erti perpaduan sesama islam itu perlu bagi menjadikan umat islam lebih kuat dan dihotmati, engkau tunjukkan kebenarannya ya allah hamba yang lemah ini tidak mampu lagi menahan derita melihat umat islam di negara ku ini sentiasa berbalah , sesungguhnya engkau maha adil lagi saksama... amin ya rabbal alamin..

Anonymous,  June 12, 2012 at 1:50 PM  

NAK TENGOK LAGI DETAIL PASAL SULTAN JOHOR DAN KERABATNYA?



http://uncleseekers.blogspot.com/?m=1

Anonymous,  July 30, 2012 at 7:14 PM  

Saudara-saudara dan Saudari-saudari Yang Di Hormati
Bahawa MCA Gombak pegurusi YIP KUM FOOK dan anaknya Yip Jiun Hann (Permuda MCA Gombak) bukan sahaja menggunakan kuasanya menghisap wang KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. Tetapi lebih dahsyat, ialah menipu wanita-wanita dan merosakan keluarga orang lain. Mereka sebenar-benarnya orang yang jahat dan tak bermoral

Saya mengemukakan kesal yang benar ini, tujuan ialah harap orang ramai, khasnya wanita dapat mengambil perhatian supaya jangan terjerat oleh manis-manis mulutnya akhir akan meninpa kerugian dan kesakitan yang besar

马华公会鹅唛區会主席叶金福律师与马华公会鹅唛區会叶君瀚青年圑長, 不但无耻的利用KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia.宗教之名捞取权和私利之外, 叧一大罪悪是, 他们仗着权势, 甜言蜜語, 誘骗良家少女, 骗财骗色, 三妻四妾, 破坏别人的家庭. 父子两人, 无悪不做, 实是大色狼, 大老千,缺德的败娄.

今天我把实事公告大家, 是希望公众, 特别是良家少女, 要多多小心, 提防这一娄假面具的佛教徒, 以免一失足成千古恨.

Brother And Sister Of the respectfully
That YIP KUM FOOK, MCA Gombak chairman and his son Yip Jiun Hann (Youth MCA Gombak) they are not only used of power to suck Temple’s money of SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE(Thai) No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur, Malaysia. But far worse, they are cheating women and make people family broken. They truly wicked and immoral

Bring forward. I regret that this is true, the purpose is to hope for public, and especially women take care not to be trapped by the end of sweet mouth will override of great loss and pain

YIPKUMFOOK@HOTMAIL.COM PLEASE CONTACT HIM (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK)

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP