Ayuh Anak Bangsa Kita Ke Perhimpunan Taat Setia Kepada DYMM Sultan Johor.

Sunday, June 10, 2012



"AYUH RAKYAT JOHOR KITA BERHIMPUN"

TEMPAT: ISTANA PASIR PELANGI, JOHOR BAHRU
TARIKH :10 JUN 2012
HARI :AHAD
WAKTU : 12 TENGAHARI

Papa Gomo kini sudah berada di kg Halaman di Johor Bahru dan akan bersama sama dengan rakyat Johor yang lain ke Istana esok pagi untuk menunjukkan sokongan kita kepada Baginda Tuanku Sultan Johor. Jom jumpa Gomo disana. Hehehe

Psssttt..... Rakyat Johor memang mantap...tak percaya hangpa tengok le nanti tengahari


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



8 comments:

Anonymous,  June 10, 2012 at 10:34 AM  

aku berharap disamping itu lori2 dan tongkang2 yang bawa antar pasir "silica" keSpore, yang telah mbik kita punyer jajahan Pulau Batu Puteh di hentikan hari ini

Anonymous,  June 10, 2012 at 11:58 AM  

keh keh keh..pemohong la umno hararamjadah ni,taat setia konon..yg hangpa buat demo besar-besaran sampai terlucut kuasa excecutive raja2 dulu tu taat setia penama?ni nak dapat political milieage sikit,siap nak heret puak2 istana,hangpa dgn puak istana tu sama bangang la,taat setia konon!!ptuiii

Tukang Komen June 10, 2012 at 12:03 PM  

Tahniah Papa Gomo kerana turut serta.

PAShit,  June 10, 2012 at 12:15 PM  

hehe pencacai2 anjing PAS dah menggelupur mcm cacing kepanasan! Tiuniamakahai lah korang semua!
Ptui!!!

PAShit

Anonymous,  June 10, 2012 at 12:16 PM  

sakit pula hati ko eh anjing kurap.. kesian......

Anonymous,  June 10, 2012 at 12:24 PM  

hhahaha

setahu aku almarhum sultan iskandar tidak menandatangi sebarang perjanjian yang memastikan kuasa eksekutif beliau dilucutkan walaupun di minta berbuat demikian ole Tun Mahathir pada masa itu.


Do your research before write a comment with your filthy masturbating hand on the keyboard

Anonymous,  June 10, 2012 at 12:34 PM  

Bukan sultan.temengong yg korang sembah tu

Anonymous,  June 10, 2012 at 6:35 PM  

Bukan temenggong tp bendahara, bukan sembah tp hormat....sultan johor sembah allah swt......rakyat johor hormat pd sultan.....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP