BNYV Gegar PWTC

Sunday, June 24, 2012






Seramai 400 sukarelawan dari seluruh negara telah menyertai Bengkel Sukarelawan Pemuda Barisan Nasional (BN) yang dianjurkan oleh Sukarelawan Pemuda BN atau juga dikenali sebagai BN Youth Volunteers (BNYV) di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) hari ini.

Wakil BNYV, Zaidel Baharuddin berkata, bengkel ini bertujuan untuk memberi persediaan kepada para sukarelawan BN bagi mengkoordinasikan gerakan sukarelawan politik untuk membantu jentera pilihanraya BN di seluruh negara.

"Bengkel ini mampu mempertingkatkan ilmu pengetahuan para peserta (sukarelawan) dalam proses menghadapai pilihanraya yang akan datang serta menjanakan kempen politik secara sukarela.

"Selain itu, bengkel ini juga dilihat boleh mengeratkan hubungan silaturrahim antara para sukarelawan yang terdiri daripada berbilang bangsa dan agama dari seluruh negeri," katanya kepada KLPOS di sini hari ini.

Bengkel ini turut dihadiri oleh Setiausaha Agung BN. Datuk Seri Tengku Adnan Mansor dan Ketua Pemuda Umno Malaysia. Khairy Jamaluddin.

Sumber KL POS

Psssttt.... Syabas pemuda BN, satu lagi yang terbaik buat anak anak muda.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


13 comments:

Anonymous,  June 24, 2012 at 6:58 PM  

PRYV...PAKATAN ROPLAH YOUTH VANDALISM...WOOF WOOF WOOF

Anonymous,  June 24, 2012 at 7:14 PM  

Sukarela apa kebendenya... Tak da duit mana boleh, sapa nak kasi makan, minum , rokOk?? Duit ada aku boleh datang..

Anonymous,  June 24, 2012 at 7:19 PM  

Dah lama tangguh tangguh, rahsia rahsia, tiba tiba bila orang melayu nak pegi Haji, bos ko nak buat PRU....langsung tak pentingkan undi Melayu. Kalo macam ni confirm aku undi PAS.

Prince of Noob June 24, 2012 at 7:32 PM  

syabas khairy jamaluddin anda dan geng2 UMB mmg hebat!

Anonymous,  June 24, 2012 at 7:47 PM  

Baguuuus....Kena tubuh setiap negeri dan pastikan semuanya ada 2 biji telor untuk berhadapan puak-puak fanatik PR....Oleh Mat Bond.

Anonymous,  June 24, 2012 at 9:18 PM  

Berdebat bukan budaya politik Msia kata PM. Pasal tu lah debat debat ahli Bn kat parlimen sungguh lucu, loya, dan bangang...kalo ahli parlimen tak berdebat, nak buat apa kat Parlimen...tido??? Zzzzzzzzzzzz

Anonymous,  June 24, 2012 at 9:39 PM  

ello kalau stkt pandai berdebat n putar belit tp keje xleh buat jadi la mcm yg berlaku kt selangor skrg ni..haprak

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:37 PM  

Pas adalah parti pelacur semalaysia..bn cakap buat tp pr cakap jee lebih lacur jeee yg banyak...fuck fuckatan

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:42 PM  

Sebenar nya banyak faedah yang rakyat dapat jika najib tidak mahu berdebat; antara yang paling besar ialah;
Rakyat xtahu apa yg najib xtahu,
xterbuka keaiban najib,

Anonymous,  June 25, 2012 at 12:27 AM  

banyak benda lain nsk buat...... tsjuk nak turun harga petrol..tu free ni free... ptptn tak yah bayar... cakap kosong memang la nampak hebat..

Anonymous,  June 25, 2012 at 2:18 AM  

Bila masa plak PM ada ckp nk buat PRU masa musim haji. Pemimpin korang yg takut dgn bayang2 sendiri trmasukla ko skali. Sebab apa.... Sebab pemimpin korang dh dpt rasa yg korang akan kalah truk PRU ni nnti sebab majoriti atas pagar tkkan bagi undi kat korang. Cuma harapkan penyokong2 tegar yg mmg hati dh keras mcm simen beku trmasuk la ko skali.

Anonymous,  June 25, 2012 at 8:43 AM  

Ko simen beku lah umno apa beza nya??? Atas pagar? Apa ko repek ni? Orang Felda pun dah lari, apa cita

Anonymous,  June 25, 2012 at 8:49 AM  

Lancau lah, debat sorang sorang kat Tv3 bukan main berapi rapi lagi, sampai berbuih mulut.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP