BREAKING NEWS - Anwar Ibrahim Failkan Saman Keatas Dato Eskay.

Tuesday, June 19, 2012




Terkejut juga bila dapat tahu khabar bahawa Anwar Ibrahim akan menyaman Dato Eskay kerana dakwaan Eskay sebelum ini yang menyatakan bahawa pelaku video seks tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Gomo dapat sms dari rakan media yang mana mesej tersebut dihantar dari ibu pejabat PKR yang menyatakan didalam kandungan mesej tersebut:


"Salam tuan puan rakan media sekalian, kami menjemput untuk membuat liputan media pada 20 Jun Rabu ini di Mahkamah jalan Duta. D.S.A.I. akan menfailkan saman keatas Trio Dato T dalang video lucah yang dikaitkan dengan D.S.A.I. Pohon diwar warkan liputan ini. Tq."


"Anwar Saman Eskay"

Wah Anwar Ibrahim dah saman nampaknya Eskay dalam isu video Seks. Mantap!!!! Gomo selepas dapat tahu berita tersebut menghubungi Eskay yang kini berada diluar negara dan Eskay sendiri mengesahkan bahawa beliau ada mendengar ura ura yang Anwar Ibrahim akan menfailkan saman terhadap beliau dan beliau sememangnya mengharapkan agar Anwar Ibrahim menyegerakan saman tersebut.




Emmm Gomo pun tak sabar nak tunggu hari Rabu ini, tak sabar nak lihat Eskay disaman dan seterusnya kes tersebut dibicarakan dimahkamah. Dah lama sangat kita tunggu tindakan Anwar Ibrahim dan nampaknya hari Rabu nanti bakal menjadi kenjayataan.


Saman jangan tak saman

Apa pun kita layan video dibawah ni yang Anwar Ibrahim tak mampu buat sampai sekarang!!!






Psssttt.... China Doll naik mahkamah... Wow....hahaha

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

23 comments:

Adi Kencana June 19, 2012 at 4:16 PM  

Saman, jgn x saman!!

NURUL IZZAH BERSELERA JILAT LUDAH SENDIRI, LIM GUAN ENG PUN NAK TUMPANG SEKALI. Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  June 19, 2012 at 4:40 PM  

Ketua Pembangkang,Datuk Seri Anwar Ibrahim sanggup bersumpah bagi menjaga kepentingan politiknya dan melepaskan diri daripada semua pertuduhan yang dihadapi ketika ini.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Senator Mohamad Ezam Mohd. Noor (gambar) berkata, Anwar akan melakukan apa sahaja bagi menyelamatkan diri serta 'nyawa politiknya' termasuklah bersumpah dengan memegang al-Quran.

"Saya tidak akan terkejut kerana Anwar berada dalam keadaan terdesak ketika ini.Pelbagai tuduhan dihadapinya dan beliau sanggup lakukan apa sahaja untuk melepaskan dirinya.Saya percaya beliau akan melakukan sumpah untuk memulihkan imejnya setelah pelbagai tuduhan buruk dihadapinya, tetapi percayalah bahawa sumpah yang dilakukan itu bertujuan politik dan bukannya berlandaskan kepada agama Islam," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Sementara itu,Mohamad Ezam meminta pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Anwar bagi mengelakkan bekas Timbalan Perdana Menteri itu melarikan diri ke luar negara.Ini kerana katanya, Anwar suka memburukkan nama Malaysia di luar negara dan tindakan tersebut perlu dihalang.

"Tindakan beliau itu jelas merosakkan nama negara. Jadi beliau sewajarnya dihalang keluar dari Malaysia," jelasnya.

--------------------------------------------------------------

Nak saman?? Kah kah kah kah... dah dekat pilihanraya beb. Kena berlakon lebih gigih lagi... baru pencacai lebih percaya... janji boleh jadi PM walaupun sebulan. Lepas tu serah jawatan pada Lim Guan Eng, Kapal Sink boleh mati dengan aman sekali. hamPAS pun takkan berani nak langkah mayat Kapal Sink tu....

Panglima Perang June 19, 2012 at 4:50 PM  

DSAI raja saman , akan terbongkar segala rahsia! www.myhomesoil.blogspot.com

Anonymous,  June 19, 2012 at 4:58 PM  

Nuor Berahem ni memang dalam kategori 'sawan mahkamah'. Mungkin sebab teringat sokongan demostrasi jalanan yg hebat diterima dari hasil perbicaraan.
Tapi tu dulu.... Liwat 1 bukti tak nampak. Liwat 2 bukti dah jelas. (keputusan ada masalah teknikal) Kali ini bukti siap VIDEO dah ada depan mata.

SEBENARNYA TUJUAN DIA BUKAN NAK MENANG KES SEKADAR UTK MENUTUP MULUT UMNO/NGO/RAKYAT DARI MENYEBUT ISU INI KETIKA KEMPEN PRU13 NANTI..
Ini bukan sikap gentleman dan terbuka. Ini sikap seorang bakal diktator KEJAM yg mahu hapuskan semua musuh politik. Jadi pembangkangpun dah pandai saman apa lagi jika dia memerintah. Jangan harap ada kebebasan bersuara.. Mungkinkah sebarang cerita walaupun setakat khabar angin akan ditembak mati? Kerusi elektrik?

Megat Alam Gempita June 19, 2012 at 5:20 PM  

Hehehe cerita Anwar dibalun 6 Siamdoll bakal ditayangkan semula...sampai anak kadi Yala pun dia tibai depan belakang...kuat seks kerana azimat dari tokong Siam di Bangkok!

Anonymous,  June 19, 2012 at 5:22 PM  

..dia baru dapat ilham atau nasihat perundangan dari loyer yg baru masuk team dia....

Anonymous,  June 19, 2012 at 5:48 PM  

salam papagomo.. saya nasihat kan papa jgn salah faham di atas tndakan anwar ni.. PRU13 kan dah dekat.. jadi ni semua modal dia la nak bagitahu pengikut bodoh dia tu yg dia dah saman eskay,nalla etc..so mangkuk ayun semua ni percaya dan sokongan pada anwar tu tak la kurang.. auta je lebih.. dia didalam kelemasan sekarang ni..
tunggu sikit hari nanti azmin lak nak saman tak tahu siapa..( moral of the story anwar ni adalah utk lepaskan diri dia masa di buat ceramah PRu13 nanti kerna takde sapa akan soal dia dan kalau di soal dia akan jawab.. saya nak saman semua tu jadi tunggu la.. so sedap la dia nak hentam sapa saja dan takde persoalan atas diri dia..)
so kite berhati2 dan ini semua wayang kulit anwar je..

Anonymous,  June 19, 2012 at 6:09 PM  

Saman Ummi & Nalla pun masih samar2 lagi...inikan pulak nak saman Eskay....Apakata kita cabar Nuar saman ketiga2nya sekaligus....saman secara serentak dlm sidang media yg sama.....opsss...jgnlah pulak lepastu pepandai nak saman utusan pulak.

Anonymous,  June 19, 2012 at 6:19 PM  

Gomo, apa kata belanja tayangan video Made In Siam...sebagai tanda sokongan sidang media esok.

Anonymous,  June 19, 2012 at 6:19 PM  

Apa bodoh nya orang melayu ni, politik pun nak main sumpah sumpah. Tak de kelas langsung la Gomo ni.

Anonymous,  June 19, 2012 at 6:35 PM  

KUALA TERENGGANU – Pimpinan Pas Terengganu, Datuk Abu Bakar Chik tidak menolak kemungkinan mendesak Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Said melakukan sumpah laknat kerana melabel parti itu sebagai Parti Ajaran Sesat (P:Pas).

Kata beliau, sumpah laknat dalam bentuk ‘mubahalah’ itu perlu dilakukan jika benar semua pihak mahu memastikan kebenaran berhubung dakwaan tersebut.

“Ini adalah salah satu kemungkinan untuk mengajak Ahmad Said melakukan sumpah laknat. Kita tidak mahu benda ini (tuduhan bahawa Pas ajaran sesat) kerana benda ini berat,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di Pejabat Perhubungan Pas Terengganu di sini, semalam.

---------------------------------------
Pemimpin hamPAS ni pun TAKDE KELAS LANGSUNG.... ape benda la main sumpah-sumpah ni. Bodoh Melayu hamPAS ni....!!!!

Juara Wira,  June 19, 2012 at 6:46 PM  

huh!!!betoi ka DSAI ni?baru 1minggu lepas dia cakap nak saman pun dah tak larat..banyak sgt kes pending sampai dia pun dah loss count..la ni nak saman plak??itu pun lepas hampir 1tahun isu ini diheboh???apakebendanya DSAI ni??

tapi eloq la dia saman pun...kita pun dok desak dia saman gak sebelum ni... harap saman tu disegerakan la DSAI... jgn plak ada udang disebalik batu.....

harap jadi kenyataan la cite ni... nak tau gak betoi atau tak video tu DSAI atau palsu...harap cite video besi tak berulang!!!! zaman sekarang video cctv boleh dijadikan rujukan gak tok guru..oppssssss!!!

Anonymous,  June 19, 2012 at 6:48 PM  

Anwar menang kes saman Nallakurap..... Kah kah kah kah kah kah kah kah.... Lauk lauk lauk

Anonymous,  June 19, 2012 at 9:36 PM  

Anwar Zionist kane naw buay chow chee bai ahhh...Kanne Awar chow chee bai...ah. Anwar Zionist lan chaw ahh

Anonymous,  June 19, 2012 at 10:12 PM  

Habis ko ikut

Anonymous,  June 19, 2012 at 10:13 PM  

Lembu sawan ke mengawan ko ni

Anonymous,  June 19, 2012 at 10:35 PM  

Dato eskay ke eskerim?? Sape dia ni? Kata keling campur siam... Mana boleh caya orang cam ni...

Anonymous,  June 19, 2012 at 11:14 PM  

TAK HABIS MENIPU....MODUS OPERANDI...MUDAH JER...BIKIN GEMPAR SKET...SEPERTI REAL KONON...LAMA KELAMAAN...SENYAP SEPI BEGITU JER....KALO TAK CAYER...TUNGGU DAN TUNGGU DAN TUNGGU DAN TUNGGU...HAHAHA....PUAK KELDAI MASEH ADA YG PERCAYA...HAHAHA...SAPER LAGI YG NAK PERCAYA...HANYA PUAK KELDAI DAN PUAK HAMPEH...HAHAHA...CIFUT CIFUT CIFUT

Anonymous,  June 19, 2012 at 11:26 PM  

Kes Video Cina Doll tu, Si Jijah & pecacai Anwar dok focus kat perut, apa sal tak focus kat kote, sure kes closed punya, takkan Jijah tak tau kote Anwar camna. Gelak berok berok kat Zoo satu dunia, alangkah bodohnya PAS, PKR & DAP ni. Cam Pejuang Hamas pernah kata "kalau PR memang kita anggap sebagai azab je".

Anonymous,  June 20, 2012 at 12:28 AM  

biasa la bro.. dah dekat PRU ni kena la buat gempak sikit... nak tunjuk hero ala2 tamil baru pecacai2 depa pun bertakebeerr... lepas PRU kecut la balik buah dia masuk terus dalam karung..

dah tau dah lakonan dia ni...

Anonymous,  June 20, 2012 at 1:12 AM  

wah kes nallallakarupan Anwar menang..kakak, kes mat sabu pasal apa ya?? lupa lah.. tapi mat sabu menang..kasi sapu umno baru ini pi mampus ya.. yang lain akan datang..tunggu ya..

Anonymous,  June 20, 2012 at 6:46 AM  

MAKA BEGITULAH TAKUT NYA UMNO PADA NUAR, DIARAHKAN KEPADA PACAL-PACAL NYA MENGULANGI CERITA YANG SAMA ATAS NUAR BAGI MEMPASTIKAN NUAR TERSUNGKUR JATUH.

WAHAI PACAL+PACAL UMNO, RAKYAT MALAYSIA MEREKA SEMUA DAH BIJAK, DAN TIDAK LAGI ANDA PERLU MENGAJAR MEREKA BAGAIMANA UNTUK MEMILIH PEMIMPIN.

Anonymous,  June 20, 2012 at 7:09 AM  

Pencacai dia saja tulih cmtu sbb nak ramai org dgr ceramah dia.padahal nanti xde apa pn mcm prk ijok dulu.kalo org lain dia bole tipu apentah lg media...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP