Papa Gomo vs Tengku Mahkota Johor (TMJ)

Saturday, June 23, 2012



Hari ini merupakan satu sejarah yang mana pasukan Bolasepak Kg Pasir akan berhadapan dengan pasukan Bolasepak Tengku Mahkota Johor dalam perlawanan liga JBFA.

Hari tu Pasukan Bolasepak Tengku Mahkota Johor bedal pasukan dari Taman Daya dengan jaringan 15 Goal berbalas 0. Maybe pasukan Team Taman Daya tu cuak agaknya bila berhadapan dengan Tengku Mahkota Johor.

Hari ini pasukan Tengku Mahkota Johor akan diberi cabaran sengit dan yang pasti pasukan Kg Pasir FC tidak akan memberikan laluan mudah buat pasukan TMJ untuk menjaring berbelas Goal apatahlagi untuk menang perlawanan.



LAWAN TETAP LAWAN

JBFA
Kampung Pasir FC vs Johor Military Forces(TMJ)
23/6/12 SABTU
4 ptg
Padang Sri Gelam A
Johor Bahru

Gomo jemput kepada rakan rakan yang berada di sekitar Johor Bahru untuk turut sama menyaksikan perlawanan Bolasepak JBFA petang ini antara pasukan Papa Gomo vs Tengku Mahkota Johor.

Pasukan Kg Pasir FC hanyalah kelab kampung tetapi jangan dipandang rendah kemampuan kami, silap Haribulan hari ni pasukan TMJ balik gigit jari. Hahaha


Psssttt..... Jom jom jom turun support team Papa Gomo




17 comments:

Anonymous,  June 23, 2012 at 2:18 PM  

saja jer bagi menang,

Anonymous,  June 23, 2012 at 4:56 PM  

kabinet bayang Pakatan 2012
http://www.freemalaysiatoday.com/category/opinion/2012/06/23/pakatans-shadow-cabinet-list/

Anonymous,  June 23, 2012 at 5:24 PM  

lu jangan mabuk wiski dulu sebelum main bola.kang lu tumbuk orang plak.besa la time mabuk mana ingat apa..mesti lu mabuk arak san miguel keluaran syarikat anak mahadir kan?umno pun dh keluarkan produk arak ke?mesti arak 1Malaysia..

Anonymous,  June 23, 2012 at 5:25 PM  

kepada pashit..

per ; kuliah maghrib (23/06/2012)
oleh ; ustaz mat esa deraman
kitab ; al-fawaid
tempat ; masjid jamek cahaya baru masai, johor.
masuk : f.o.c

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:11 PM  

nanti n.ajis mati bole la dia bawa sijil dari u al azhar tunjuk kat malaikat

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:11 PM  

Wiski tu mahal mana dapat duit? Keje blogger je.. Blogger taik fitnah pun loaded ke??

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:15 PM  

Ko pulak bawak dulang taik dari gomo tunjuk kat malaikat..mesti cantek

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:18 PM  

minum arak ada tempoh mabuk,tapi taksub melampau pun merosak akal fikiran ada yg sampai berpuluh tahun,contoh berkawan dgn syaitan, allah melarang,tapi n.ajis kata bole buat sahabat,yg taksub pun pakai kata n.ajis tanpa berfikir waras.hilang akal fikiran kerana taksub membabi buta

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:23 PM  

malaikat pun kalah pasai n.ajis ada ijazah al azhar,macamana lak ust n ustazah yg ikut ayah pin pun nak murtad gak,dia org pun ngaji kat al azhar

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:44 PM  

minum arak disisi undang-undang malaysia ia tidak salah dan boleh minum...

tapi disisi hukum syarak ia tetap haram

Anonymous,  June 23, 2012 at 6:57 PM  

bila dh mabuk.tulisan pun mcm orang mabuk la..inilah wasatiyah dlm umno..blh jd calon unt next pru

Prince of Noob June 23, 2012 at 7:13 PM  

gila nak lawan team diraja mmg la cuak nak tekel pun confirm takut...

Anonymous,  June 23, 2012 at 7:14 PM  

nak tanya kat org taksub ni,allah bagi bersahabat ka dgn syaitan yg di rejam??? n.ajis kata bole,mana yg org taksub nak ikut??? allah ka n.ajis ka??? bole jadi non 6;57pm ni taksub berpuluh tahun dgn n.ajis,dia dah hilang akal lebih dari org hisap dadah.dadah yg di beri oleh dajjal sekarang ni salah satunya taksub yg membabi buta

Anonymous,  June 23, 2012 at 9:50 PM  

anon 6;32pm
jika duduk diam-diam dan xberbuat apa-apa komen, maka sapa xtahu akan kebodohan anda

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:55 AM  

Allah swt berpesan didalam al quran dan nasihat dari Nabi supaya jauhi syaitan kerena ia musuh manusia yg nyata tapi ada ulamak Pas kata dibolehkan berkawan dgn syaitan..?

alamakk.. kitab mana plak ulamak tu ikut...? ada kitab baru kee..?

pelik puak2 depa anggok kepala tanda setuju siap ber takebeerr.. lagi..
eh..eh solat dan haji pun sama taraf dgn berdemo dijalanan anjuran sikafir ambiga.. ulamak Pas juga yg cakap...

puak2 jumud pun anggok dan bertakebeerr.. lagi

Pas memang dah hancor tunggu utk rebah...

OrangJohor,  June 24, 2012 at 12:02 PM  

Nik ajis tuduh org melayu UMNO kafirun, tapi dia lagi kafirun. Tengah TUHAN bagi nafas, bolehlah dia cakap apa saja mengalahkan firman TUHAN. Sabrlah Nik ajis, suatu masa maut akan menjemput kau jugak. nanti kau tahu siapa lagi power, kau ker TUHAN kau.
Dosa kau pada umat melayu islam sangatlah banyak. Mampu ker kau mohon maaf pada setiap melayu islam kau kafirkan?
Tunggulah kau akan mati hina dina macam raja firaun nanti.
AMIN.

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:33 PM  

bila lah nik najis n aljuburi nak mati

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP