PTPTN, UNISEL, Pakatan Haram Gelabah! Ha Ha Ha

Saturday, June 9, 2012

Pembangkang di Selangor melenting dan menjadi tidak tentu arah apabila pihak Kementerian Pengajian Tinggi mengarah PTPTN membekukan pinjaman pendidikan bagi pelajar Unisel.

Tanpa mengkaji terlebih dahulu bahawa tindakan itu adalah bersifat sementara kerana PTPTN mahu melihat samada Pakatan Rakyat Selangor benar-benar serius mahu membela nasib pelajar di bawah universiti milik kerajaan negeri atau ianya sekadar retorik politik kosong mereka sahaja.

Bak kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, kerajaan mahu melihat sejauh mana kebenaran janji Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim mahu memberi pendidikan percuma kepada pelajar pusat pengajian tinggi dengan menghapuskan pinjaman PTPTN.

Bukan sesekali niat kerajaan  untuk memperjudikan masa depan generasi muda terutamanya anak-anak bangsa Melayu sendiri.

Sejak merdeka sampai sekarang, tidak ada kerajaan yang memperkasakan pendidikan di negara ini terutamanya menaikkan martabat bangsa Melayu kecuali Barisan Nasional.

Ini hakikat yang amat pahit untuk diterima pembangkang.

Begitulah sifat pembangkang yang ingin menjadi Mat Jenin - berjanji bulan dan bintang kepada rakyat, tetapi apabila mereka disedarkan dari alam mimpi kepada dunia realiti barulah mengerti betapa sukarnya untuk mengotakan janji-janji yang mereka tabur.

Inilah hasil budaya fitnah yang diamalkan oleh Anwar selama kerjaya politiknya.'

Kalau dahulu ia di tahan di bawah ISA pada awal 1970an kerana menghasut rakyat Baling bangkit menentang kerajaan pimpinan Tun Abdul Razak Hussein atas isu kemiskinan, kini Anwar mahu mmebuat onar yang sama dalam isu PTPTN.

Begitu juga Anwar membuat kacau bilau pada tahun 1998 apabila dipecat daripada jawatannya kerana jenayah liwat dan salahguna kuasa dengan menghasut rakyat melakukan demonstrasi jalanan.

Sebagaimana yang disebut oleh Datuk Seri Utama Dr Rais Yatim, Anwar sememangnya tidak mempunyai perasaan kasih sayang terhadap bangsa Melayu.

Yang beliau pentingkan ialah bagaimana hendak menjadi Perdana Menteri dan untuk itu dia sanggup memperkudakan bangsa Melayu untuk mencapai cita-citanya.

Anwar tidak peduli samada nasib pelajar-pelajar Melayu terbela atau tidak apabila beliau mengapi-apikan supaya pelajar yang menerima pinjaman PTPTN tidak membayar pinjaman mereka.

Alasan yang diberikan ialah Pakatan Rakyat akan menawan Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang, dan tidak perlu lagi pinjaman tersebut dibayar mulai sekarang kerana ia akan dimansuhkan juga.

Beginilah niat jahat Anwar yang menjanjikan sesuatu yang belum dan tidak akan berlaku dengan mengeksploitasi minda generasi muda melalui janji kosongnya.

Seperti biasa, PAS pula mengambil kesempatan untuk mengatakan kerajaan berlaku zalim kerana menindas pelajar Melayu.


Mungkin PAS yang hanya pandai berceramah di kampung-kampung boleh berikan bukti kepada rakyat satu universiti yang berjaya di binanya selama 20 tahun ia memerintah Kelantan.

Bak kata orang, satu tiang bangunan pun PAS tidak mampu tegakkan apatah lagi sebuah gedung!

Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim mahu menunjukkan hero dengan berkata sebahagian aset Unisel akan dijual untuk menampung keperluan pendidikan pelajar universiti tersebut.

Dengan sendirinya Khalid telah membuka pekungnya kepada rakyat bahawa kerajaan negeri sebenarnya tidak mempunyai dana yang mencukupi untuk membiayai pendidikan pelajar universiit miliknya sendiri.

Apa perlu Selangor menjual aset Unisel jika benarlah dakwaan kerajaan negeri mempunyai rizab tunai lebih RM1 bilion yang amat dibanggakan itu?

Apa logiknya jika Selangor sudah kaya dengan simpanan tunai tetapi terpaksa juga menjual harta sendiri apabila keadaan terdesak?

Tidak lain tidak bukan dakwaan rizab yang besar hanyalah satu lagi pembohongan Pakatan Rakyat sebagaimana juga janji-janji kosong mereka yang dibuat pada pilihan raya umum 2008.

Dalam erti kata lain Selangor di bawah pembangkang sudah hampir bankrap dan ini dibuktikan dengan tindakannya mahu menjual aset-aset bernilai yang dimiliki Unisel.

Isu PTPTN telah memakan diri pembangkang sendiri dan mendedahkan tembelang Anwar dan Pakatan Rakyat yang suka berbohong kepada rakyat dan membuat janji manis.

Pembangkang boleh membuat timbunan janji dan mimpi manis tetapi hanya BN sahaja yang mampu mengotakan apa sahaja yang dijanjikan kepada rakyat.


Sumber Beruang Biru.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

59 comments:

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:20 PM  

Apa plak kata2 pencacai2 PAS,PKR...DAP tentang ini.hahaha :D

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:28 PM  

nanti la ada statement dari pencacai-cacai yg akan kata itu semua percuma hanya kalau dapat tawan putrajaya ... spin jgn tak spin .... kalau rafizi tu terror sangat .. naper diam ....

6803man sarawak June 9, 2012 at 2:35 PM  

Hahaha.sekat duit ptptn coz duit da xcukup nak beri br1m lg.hancusss negara..

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:36 PM  

Sepatut Menteri pelajaran tu biar kan cadangan gantung PTPTN sebulan ke atau lebih lama sikit..baru boleh kita tengok mereka' menari zampin;boleh lihat jelas latah mereka....aku ni nak kata sokong sangat umno tak de ler...tapi pernah jadi penyokong pas sekejap..bila tengok parti itu terumbang ambing ideologi nya sekang aku tak tahu nak pegi mana..tapi kalau benda yang mana-mana parti buat masul akal dan logik ,aku sokong..tapi yang tak masuk akal ..itu memperbodohkan aku pula. aku tengok kepala -kepala ketua pembangkang banyak dah tak boleh pakaia..termasuk tok-tok guru

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:49 PM  

ssetuju sesangat tu jon... ke hulu ke hilir takbir... takbir abah ko kalau dh rakyat mundur. Tuhan suruh cari kejayaan dunia akhirat. Bukan suruh meliwat dan berkhalwat.

errr mana mat sabu ha? rindu plak aku kat die hehehe. tu raja lawak PAS tu

exPAShit

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:04 PM  

Mat Sabu rasa tersangat bersalah kerana dia lah org pertama yg mendedahkan salah laku liwat Anwar Ibrahim sehingga digelarkannyan Al Juburi. Tapi ramai yg cuba buat-buat lupa akan hal tersebut. Dan ramai jugabyg tak pernah lupa akan peristiwa Al Juburi tersebut.

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:08 PM  

Betul tu... tak kan kita semua nak biarkan org telah terbukti tidak bermoral ditabalkan jadi PM. Haji Hadi ni satu.... Bukti video dikatakan besi, tiada mata dan telinga. Tapi bagaimana pulak dengan pendedahan Mat Sabu di suatu ketika dulu sehingga gelaran Al Juburi melekat pada Anwar Ibrahim? Tak kan tak percaya kepada Karpal Singh dan Taib Azimudin? Bila diperhatikan betul-betul, nampak macam PR ni dah tak betul.

jawalasrool ismail June 9, 2012 at 3:12 PM  

Anuwar tak kisah ! Puak2 yahudi akan tolong unisel nanti...dgn syarat.......paham2 sendiri lah

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:25 PM  

Hahahahahaha...baru gertak sikit tu...dah gelabah GABAN...cheh, ada hati nak hapus PTPTN. Baru test sikit dah cuak nak mampossss....dah terbukttilah puak2 tu kaki penipu besar....Paling best si khalid monyet tu kena gantung 3 semester dan paling sindiran paling sinis dia kena, kalau dia masih berminat nak belajar kat UiTM dia boleh merayu...kahkahkahkah....padan muka ko khalid monyet...rasakan!!!! Heedup...heedup..heedup Kuning, kuning...kuning TAIK!!!!!

Jokiden June 9, 2012 at 3:27 PM  

Penipu ni ramai, bila ramai mesti ada ketua dia. Yang paling kuat menipu dia lah layak jadi ketua. Di sini Ketua Penipu ialah Nuar. Rakyat nak percaya dia lagi ke???

Berapi-api dia bercakap di Kg Buah Pala bahawa masalah di situ selesai selepas 2 minggu Pakatan Haram merampas kuasa di Penang. Dua minggu kemudian bulldoozer sampai ke Kampung Buah Pala. Tengok video tu. Sampai hari ini dia nak jejakkan kaki di situpun tak berani..

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:33 PM  

Aku tak nak sokong BN....hahaha

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:47 PM  

HOHOHOHOHO.. Baru gertak sikit dah nak terkencing. Pendidikan percuma konon! Itu baru untuk 1000 pelajar kalau sorang ambil RM15ribu jumlah keseluruhan baru RM15juta sikit je bagi Kerajaan negeri yg ada cash lebih RM1billion. Sepatutnya kerajaan Selangor tunjukkanlah contoh sebelum cuba mengajar BN jangan main cakap je hakikatnya jumlah keseluruhan pinjaman bukan sedikit berbillion billion tu. Pinjam tetap pinjam tapi bukan bermakna habis blajar bayar terus, pelahan lahan supaya duit itu boleh digunakan adik2 atau anak2 kita pula......

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:48 PM  

Pas berjiwa lemah.Sebab itulah mereka digunakan oleh PKR & DAP untuk menjahanamkan orang Melayu

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:56 PM  

Suka hati la tak nak sokong BN pun, yg pasti tak ada parti politik yg terbaik setakat ini selain drp BN. Kekurangan yg ada akan diperbaiki oleh pemimpin yg bertjwb, yg bt rasuah mana2 parti pun bt yg ptg siapa yg membela nasib org islam dan berusaha mewujudkan sbuah negara yg aman dgn pddknya yg pelbagi kaum, dah ttu BN. Pembangkang stakat ini hanya bt fitnah dn huru hara je, pgktnya pula terima je angguk je apa aje yg dikatakan oleh ulamak puak2 mereka walaupun mengelirukan. Ayuh Datuk Najib teruskan tugas anda sbg Pm ramai lg yg menyokong anda. Sentiasa berdoa kpd ALLAH, hanya AllAH yg memakbulakan doa hambaNya. Ramai lg yg masih menyokong UMNO.

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:21 PM  

Mana ada pendidikan percuma dlm dunia ni. Semua benda kena bayar.

Pssst...aku dengar hero anti ptptn khalid ismath kena gantung pengajian...betul ke gomo?...

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:28 PM  

Kempen tak nak BN bermula di sini ... hehehe

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:33 PM  

AKU LEBIH SUKA UMNO GABUNG DENGAN DAP, PEMIMPIN MCA SIAL CELAKA...habis tanah melayu ditibai dan PKFZ skandal berbillion RM disapu bekas2 presiden MCA dan konco2 cina....sial babi MCA....mak depa merancuk dengan babi...sial2...seribu kali sial kalau bersama MCA....pikimak cina

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:35 PM  

baru kena gertak dah habis nak kena jual...muhahahaaa...

terbaekkk.. kantoiii... aset ada 1 bilion tapi habis harta nak digadaikan...

pelik memang pelik.. memang boleh hancor negara kalau dapat kat depa ni bhaii... habis kena JUALLL..

muhahahaaa..dah nampak dah....takebeerrr....

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:39 PM  

baru gertak sikit dah meroyan.




khalid ibrahim siap nak lupus aset unisel untuk menampung yuran pelajaran.

korang jahil kalau percaya apa khalid ckp.

pertama, kerajaan tak perlu jual langsung. apa yang unisel perlu buat ialah waive yuran pembelajaran utk pelajar terbabit. bukankah itu pelajaran percuma?

skrg baru kerajaan negeri sedar, tiada yuran bagaimana mungkin dpt membayar pensyarah, tukang kebun, elekrik, bil telefon, kos selenggara dan lain lain.

sekarang, adakah rafizi kelihatan bodoh buat masa ini?






rafizi secara bodoh memberi contoh finland sebagai negara yang memeri pendiidikan percuma. kenapa tidak memberi SINGAPURA sahaja sebagai contoh? adakah singapura mmberi pendidikan percuma. negeri berpopulasi kecil tidak mampu memberi pendidikan percuma? kan nampak bodoh rafizi ramli.

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:43 PM  

Kesian pencacai PAS,PKR...DAP atas tu tak da sapa mau layan dia.ehhehe

Anonymous,  June 9, 2012 at 5:06 PM  

1.contoh nyata senjata makan tuan!tak dan sat tarik balik!!baru sedaq pakat-pakat marah dengan tindakan bodoh puak umno!!tambahan lagi bukan boleh kenai pun anak-anak puak pas atau umno yang mengaji kat unisel tu!!
2.yang syoknya puak pr tak dak sorang pun yang merayu untuk tarik semula pembekuan pptn!!puak-puak umno yang termalu sendiri!!
3.ish!ish!ish!tak tau malu betui puak-puak umno nii!!lainla kalau sikhalid yang buat rayuan supaya pembekuan pptn ditarik balik!!

Anonymous,  June 9, 2012 at 5:13 PM  

Komen mcm orang takde otak, takde kena mengena ngan isu langsung. Ini la dia taraf pencacai anu war. Bodoh.....

muyidin ngok June 9, 2012 at 5:24 PM  

tul tu.... puak2 lembu bodoh belake... dia igt pr bodoh cam umno ke... hidup pr!!"

Prince of Noob June 9, 2012 at 5:49 PM  

ptptn sepatutnya institusi yang bebas daripada mana2 pengaruh politik

Anonymous,  June 9, 2012 at 5:49 PM  

Bodon pny statement..amat malang sekali ko d lahirkan d dunia ini sebagai manusia..bukan kah lebih baik ko d jadikan binatang..pinjam kejap dialog ibu mertua ku..hikhikhik..bkn apa, otak ko ni bodoh..mcmana lah ko boleh trtfikir kononnya utk br1m..mcmana lah ko boleh trfikir yg pemberian br1m tu boleh hancurkan negara..bodoh, bangsat & goblok betul lah ko ni..silap haribulan, masa pemberian brim hari tu, ko lah yg paling terhegeh2 berbaris utk dpt kam brim..puak yg tdk kenang budi..

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:04 PM  

nape kj & datuk din bantah isu ini?

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:17 PM  

ha ha ha.pas jadi keldai dap.anuar pembohong no 1 .kencing budak2 boleh la.

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:25 PM  

Sepatutnya KPT/PTPTN bantu promosikan UNISEL pada semua - sesiapa nak belajar PERCUMA pergi sana. Jimat sikit duit PTPTN- baik betul kerajaan Selangor. Juga tolong galakkan perhimpunan mansuh hutang beli motorsikal/kereta, hutang card credit, hutang rumah, dll, dan suruh N Ajis dari parti PIS keluar fatwa - kawin free, tak perlu berhutang cari hantaran beribu2 RM, negara kebajikan!!!

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:32 PM  

umno yg kecewa!!!

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:33 PM  

mampus lah umno kali ni.... hudup PR!!!1

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:51 PM  

hamba rs pru13 ni bn&pr 50-50... pengundi ats pgr menjadi penentu kemenangan.... bn byk jgk kelemahan... pr pn ssma gak... fkr2 lah...

Pok Nik,  June 9, 2012 at 7:18 PM  

Tahi kucing lah unisel nak bagi free semua bila ptptn beku. Jawab nya tak siapa nak belajar kat unisel intake baru ni pasal kena pakai duit papa and mama.

Anonymous,  June 9, 2012 at 7:20 PM  

Tahniah Gomo;

Banyak pencacai taik PKR/PR yang surf dan komen blog kau ni.

Agaknya pencacai PR ni dah boring baca fitnah blogger Pembangkang.

Sekurang-kurangnya upfate blog papagomo sentiasa dinantikan oleh pencacai PR

Anonymous,  June 9, 2012 at 7:34 PM  

kalau buat kejuruteraan di unisel diploma saja yuran rm18 ribu ijazah rm40 ribu. Mana mak bapak nak cari duit banyak tu dik oi? Aci potong jari la unisel nak bagi free.

Anonymous,  June 9, 2012 at 7:35 PM  

eh aku dengar ade br1m satu round lagi yer. terdesak betul bn sekarang ni nak dapat sokongan. nyawa dah dihujung tanduk tu. kahkahkah. padan muka. sapa suruh rasuah banyak sangat tahap gaban. rakyat dah benci bn tapi kalau kasi br1m kite ambik kehkehkeh

Anonymous,  June 9, 2012 at 7:38 PM  

kah kah kah tergelak ak bace blog.... no wonder org gelar umno united malay no otak! padahal umno yang cuak semalam mb selangor umum akan mencairkan aset negeri sebanyak 30 juta untuk pelajar unisel baru.

Anonymous,  June 9, 2012 at 7:41 PM  

Ambik le. Kau nak undi sapa pun tu hak kau. Yang penting duit kerajaan BN ada kasi. Bukan macam PAS duit demo kena kasi. Kerajaan kebajikan katakan rakyat kena bantu derma kohkohkoh

Anonymous,  June 9, 2012 at 7:45 PM  

Cairkan aset 30 juta Khalid Gagak boleh auta. Pelajar baru mau tau boleh free ke semua yuran pengajian tu? Sebab aku nak sambung Phd tahun ni. Kalau UNISEL bagi free cantekk ahh..

6803man sarawak June 9, 2012 at 8:52 PM  

Berani korang dari blakang je..pengecut.name pun xbrani nak letak.

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:16 PM  

Baik ko MAN ninggal je..lakhanat punya org.

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:22 PM  

Gua sokong lu bro..aku dh byk utang nie..

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:24 PM  

Mana nk carikkkk.......
Di seluruh selangor..

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:27 PM  

BODOH KE APE PENCACAI NI? Cairkan aset bernilai rm30 juta sama maknanya GADAI HARTA KERAJAAN NEGERI SELANGOR!!! Adakah ini satu UGUTAN dari PR saya tak pasti. Tapi yg penting kemana perginya simpanan rm1.9 billion yg dibanggakan. Apakah dah diSONGLAP oleh PKR untuk dana PRU? Sudah2 la berangan pencacai oi kerajaan PR tak buat apapun kebaikan untuk rakyat macamana nak tafsirkan mereka sedang mendahului? PR patut kerja kuat buktikan kebolehan sekarang ni jelas, BN kini hanya tunggu signal dari kaum cina untuk swing kembali ke BN. Nak tau perkembangan tanyalah biro aduan MCA

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:28 PM  

Ko memang geng maiin juboq..jilat semua biji2 cabai yg dk melekat..tak reti nk bersyukur..bodo punya org pkr..

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:42 PM  

Kerajaan sibuk nak beri duit kepada rakyat.. Kat Kelantan, sibuk nak duit rakyat nak buat Jalan.

omai,  June 9, 2012 at 9:48 PM  

Melenting kepala kote kau! Menteri ngok kau yang gelabah bila ramai rakyat yang membantah tindakan menteri ngok kau tu, termasuk Ketua Pemuda emeno kau sendiri. Bangang punya blogger la lu.

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:49 PM  

baik2 bro.. jgn sampai kena jual dah lahh...he3

aku rasa nak jual seluar dalam lah, ada sapa2 nak beli sbb nak sambung belajar...

6803man sarawak June 9, 2012 at 10:22 PM  

Adakah dgn pemberian wang 5ratus dapat menyelesaikn masalah ketiadaan elektrik,jalan raya dan bekalan air bersih di tempat kami?

6803man sarawak June 9, 2012 at 11:04 PM  

Rakyat sarawak yg miskin di pendalaman pasti merasa ketidakadilan pemberian br1m.
Adakah dgn menyumbang rm5oo boleh menyelesaikn masalah ketiadaan bekalan air bersih,elektrik dan jalan raya?

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:33 PM  

Sarawak man sabar lah sedare. Buat jalan banyak-banyak kat Sarawak habis lak hutan-hutan tak ternilai harganya tu kena tebas. Lagipun nanti yang untung Indon gak. Makin ramai indon PATI masuk Sarawak. Habis rezeki anak negeri diorang sapu. Anak-anak lahir kat sana jadi orang Sarawak. Empangan kat Bakun tu bukan kolam pemeliharaan ikan air tawar yang terbesar di Asia Tenggara kan saudare?

Anonymous,  June 10, 2012 at 1:15 AM  

6803man orang indon....tak guna!!!

Anonymous,  June 10, 2012 at 2:14 AM  

blogg pembangkang payah persatuan anon2 nak komen..tak gentle...ibarat membebel sorang sorang dalam blogg dia...

Anonymous,  June 10, 2012 at 2:24 AM  

oooooooo ko nak org swak duk dlm hutan jer la..hasil swak korang kebas buat mcm2...adoiiii..swak tak join persekutuan malaysia takkan jadi negara tau tak..puki inek ko senget...

Anonymous,  June 10, 2012 at 2:44 AM  

anon11.33pm...ko pernah gi swak ker..balak kat swak dah habis da ler...bnyk pekerja balak bumi swak dah pegi luar negara dah cari duit..sikap org Malaysia jugak PATI banyak kat negara kita,gaji rm8 sehari ko nak ker keja? PATI nak jnji dpt duit..tu pasal cina byk ambik kuli indon..tauke bagi makan saja pun keja jugak diaorg... bukan kat swak saja PATI banyak..kat kl siap jadi peniaga lagi...adoiii...

Anonymous,  June 10, 2012 at 3:10 AM  

bukan mmg mcm tu ker? jadi kerajaan pusat baru la pakai budget pendidikan nak bagi anak ko belajar percuma..ko faham lain ya Dol? Ikutlah mana2 pun..

Anonymous,  June 10, 2012 at 7:02 AM  

ntahlah hasil bumi sabah sarawak yg pling bnyk nampung ekonomi kat negara nie tp lmbt smpai plak bntuan nie...klu kat snanjung ble maju spatutnya sni hrus dinaikkan jgak...bn??? ntahlah, t dah kalah sma jgak jd pembangkang jgak, xda beza pun

Anonymous,  June 10, 2012 at 8:53 AM  

Nizar buy a plate no. For 16 camry's - 22,33,55,66,77,88,99,222,333,555,666,888,777,999. HOW????????? Nizar also change from National car to others. And than this fucker guy condemn Sultan. Pls note la Nizar that u just only sit for 11 months but ur meroyan like evil now. To all leaders esp PR...cerminkanlah diri anda sebelum duk mengata kat org. Sendiri bikin lg teruk looooooooo

Ngeh Ngor komunis
Sepupu Nizar
DAP is PAP

Anonymous,  June 11, 2012 at 2:50 AM  

sudah be end...sudah,cukup2 sudah,cukup smpi d cini saja,bg la plak,pembangkang yg memerintah.

Mohamad Haris Ishak June 12, 2012 at 1:25 AM  

tahniah..tindakan yang bakal buat mahasiswa makin benci UMNO. gertak la banyak2..korg x sedar mahasiswa dok perhati je tindakan korang. mcm tu PR xyah susah2 nak berkempen. org BN sendiri tolong burukkan BN di mata mahasiswa mcm kami. tahniah lerr...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP