Video Ini Khas Untuk Orang Melayu

Sunday, June 24, 2012






Bersatulah wahai orang orang melayu
PRU 13 ini adalah satu pilihanraya yang akan menentukan
dimana kedudukan bangsa Melayu selepas ini.

Jika bukan untuk kita lakukan demi anak cucu cicit kita
dimasa akan datang.

Bersatulah wahai orang Melayu



75 comments:

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:10 AM  

Sembang pasal melayu konon.

Kau sendiri yang bergaduh dengan melayu, member parti sendiri pulak tu. Nak lagi sedap, orang tua pulak tu kau balun. Memang bacol gila, masih lagi nak sembang melayu.

Bangang dan bacul abadi

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:12 AM  

Bersatu apa ke bende nya.. Selama ini ko sanggup sokong cina mca, Gerakan, keling mic, dan hina melayu Pas... Dah lebih 50 melayu kelantan ko hina... Masa undi siap sokong cina cina ni dan lawan melayu melayu pak lebai... Sekarang baru cakap bersatu kenapa??? Tak payah lah, lebih baik Melayu umno bersatu bawah panji Pas je..

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:27 AM  

kelantan mana ada bangsa melayu... itu semua bangsa kelantan....hahahahaha.... tu yg perangai macam setan semuanya...

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:34 AM  

Org pas ni giler n xphm kot.. Wlupun umno bkerjasama dgn komponen lain yg penting pemimpin umno yg menunjangi bn.. Tgk presiden n timbalannye melayu.. Nk hrp pr hampeh.. Ketua umumnye pun dh xmcm melayu lg.. Hj hadi diorg letak mana pd barisan kabinet bayangan.. Nik aziz lgla xde.. Akal de pikirla woi cai pr!!!

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:35 AM  

Kalau dah namanya melayu umno, memang bodoh la jawabnye. Bukan takat bodoh, tapi bachol keh keh keh...sebab tu berani tumbuk orang tua je

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:36 AM  

PRU 13 nanti melayu akan bersatu jahanamkan UMNO

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:39 AM  

anon 10.36 tu sah BEBAL...UMNO tu kan penyatuan orang MELAYU...nielah contoh melayu yang lupa diri tak sedar pemakan belacan.

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:05 AM  

Bersatu taik babi ko

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:15 AM  

Dah lah tu tak tentu melayu lagi, silap dkk..Kalau Awani satu Msia ajak debat, takut... Macam macam alasan lembu bodoh dibuat nya..Cakap berdegar degar, taik berterabor, podah pandikutti

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:17 AM  

Kalau bukan UMNO...entah apa da jadi dengan kamu..? Apakah Kamu Pasti dan Jamin Rasuah akan hapus jika PR memerintah...? Apakah Kamu BUTA dan TULI mengenai anggota PR masa kini..senario Rasuah dan Kronism seban hari yang diamalkan oleh pemimpin dan kunco-kunco PR..
Dan jika PR memerintah adakah Kamu akan dapat jadi Menteri nanti..?

Adakah Kamu dapat membaca setiap hari ada anggota UMNO dituduh Rasuah...? Tidak kah para pemimpin UMNO/BN dihadapkan kemahkamah kerana tuduhan Rasuah..? Adakah jika dituduh Rasuah para Pemimpin BN akan MENGELAK SERIBU Daya..?
Jangan Kamu UNGKAP PERKATAAN RASUAH selagi MANUSIA PENGHUNI NEGARA MALAYSIA ini.
Sebagai Rakyat Malaysia Bersyukurlah yang Kerajaan Malaysia diBawah BN telah memberikan kita ruang untuk berteduh sementara sisa-sisa hidup kita berakhir.
Mungkin kamu dilahirkan selepas Merdeka oleh itu kamu Search bagaimana proses Para pemimpin UMNO berjuang untuk KEMERDEKAAN Negara MELAYU.
Nasihat saya kepada kamu...Jika kamu kurang senang dengan kerajaan yang ada sekarang, kamu boleh memilih mana negara yang sesuai dengan hati kamu dan tinggalkan negara Melayu ini.. Oleh SKUAD 136.

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:18 AM  

Kah kah kah, perasuah wajib ditentang, hukum tak tentang berdosa... Ce tanya ulama umno.... Kah kah kah kah

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:19 AM  

bersatulah orang melayu..mari kita bersatu bersama pas..hanya orang yg bodoh bersatu dibawah umno...

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:20 AM  

Kamu kena beriman pada kada dan kadar Allah....

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:22 AM  

Umno bersatulah dengan cina Mca, Gerakan dan Keling Mic, yang dia puja puji selama ni...

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:26 AM  

Pak Chik, apa ke jadah saya cari negara lain.. Negara ni bukan Pak cik punya, tok umno punya... Takpayah carinegara lain, cari kerajaan lain pakcik... Pak cik ni asik keje untuk british, sampai demokrasi pun tak tahu, sian

YB Raz June 24, 2012 at 11:42 AM  

orang melayu nak berstau, bersatulah..yang xnak bersatu tu lantak doranglah..

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:44 AM  

Parti yang nak menghancurkan negara dan parti yang menipu rakyat janji tinggal janji boleh ke menang?tak kisah setakat pencacai pakatan orang sama yang dah kena bayar nak buat kecoh kat sini,jangan risau rakyat dah tentu undi BN.

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:48 AM  

Bersatu sesama Melayu? tak nak lah! Baik kita angkat penjubor, peliwat, penzina & perasuah 3 Billion & penfitnah atau kapir jadi PM kita!

TAKBIR x 3!

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:51 AM  

Kenapa kecoh betul UMNO bersatu dgn MCA dan MIC?itu tidak menjadi masalah.PAS,PKR bersatu dgn DAP aka PAP itu lagi teruk bodoh!

OrangJohor,  June 24, 2012 at 11:55 AM  

Kepada orang melayu yang tak tau berterima kasih pada MELAYU (BN), sabarlah, kudoakan hasrat kalian MAKBUL.
Nanti kamu tau siapa perintah siapa. Jangan kalian malu2 ok jadik anjing kurap DAP pasnie. Cina otak geliga guna PAS dan PKR utk menjayakan cita2 malaysian malaysiannya dengan bantuan Sinagpork kelak.
Sabrlah kamu yer... mudah2an termakbul dan masin sumpah serakah kamu pada BN. Sejahat jahat BN di mata kamu, byklah jasa datuk nenek mak bapak anak cucu kamu MAKAN semuanya. Pi klinik pun baru bayar RM1, mana ada di negara di dunia ini buat mcam BN buat. Sabar yer kalian, nanti kamu pi klinik pas DAP pegang kontol kalian, baru kalian tau hargai RM1 kerajaan BN.
Semoga anak cucu kalian berterima kasih pada kalian yang membuat keputusan terbaik untuk nasib depan mereka semua pula.
AMIN.

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:57 AM  

Sembang pasal melayu konon.

Kau sendiri yang bergaduh dengan melayu, member parti sendiri pulak tu. Nak lagi sedap, orang tua pulak tu kau balun. Memang bacol gila, masih lagi nak sembang melayu.

Bangang dan bacul abadi

Anonymous,  June 24, 2012 at 11:59 AM  

masalahnye sekarang ni yang tak suka UMNO dan BN puak minoriti jer.senang je kalau dah tak suka,pi dok hutan.

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:04 PM  

bersatulah orang melayu dan sokong PAS?DAP masalahnye nak hancurkan melayu jadi sokong PAS ape kejadahnye?

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:13 PM  

aku sokong OrangJohor!!

Lone Ranger,  June 24, 2012 at 12:23 PM  

Apa nak diharap pada hamPAS. Kata parti ISLAM. Tapi islamnya bercelaru. Hukum bolih dibuat berpilih2. Dulu UMNO kafir sebab berkawan dgn MCA dan MIC.Sekarang siapa kafir. Inilah akibat sembahyang hajat yang mereka buat saban malam. DIdunia ni saje tuhan dah tunjuk kemungkaran mereka apa lagi diakhirat nanti. Mengapa puak2 ni tak guna akal dan mata hati utk melihat??? Jangan dok fitnah aje...

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:39 PM  

pas maner ader pemimpin..... tukang ceramah menyalahkan orng belambak la..

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:41 PM  

Dulu lain skg lain, dulu bujang skg dah kawin.... Kah kah kah

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:44 PM  

Blog BN,tp ramai pembangkang.Meriah,meriah...

Lone Ranger,  June 24, 2012 at 12:50 PM  

Pok nik ajis dan puak2 seangkatan dgnnya pun dah jadi kafir sebab tolak alquran. Sebab dlm alquran disuroh bersatu sesama umat islam. Ada puak2 ni usahakan kearah ni??? Tak ade kan???Mereka ni ego sebab dunia lebih mereka kejar dari akhirat. Bila ditegur cepat saje menyanggah. Betapa angkuhnya mereka...Layakkah kita ikuti puak2 ni???

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:52 PM  

kalau melayu bersatu pun cina/yahudi gak yg untung, sbb melayu dah kira mcm buih je cina tengok. Mula2 singapore trgadai, lps tu penang lak lepas tu kelantan lak. Org melayu suka berniaga.Tanah dia suka jual. Agama tgh jual. bini dia pun jual.Anak pun jual. Melayu mmg boleh pakai, pakai buang.

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:54 PM  

Sejak bila BNcipta internet dan blog? Kalo nak mengaku pun, tengok tengok lah dulu. Maku la skt

Anonymous,  June 24, 2012 at 12:57 PM  

Sapa yang ajar Melayu sejak lebih 50 tahun?? Dia ada ajar tak atau sibok kutip harta je...

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:00 PM  

Taknaklah bersatu dgn Umno, bersatu dgn PR lg best, dapat cina doll, dapat bini org, dpt emak org,dpt liwat, dpt jubur, dpr korek pasir, dpt balak, dpt rumah urut, dpt GRO,dpt ramas nenen, dpt rampas tanah melayu buat jirat cina, dpt rampas tanah masjid dan dpt segalanya... Hehehee...

Take Beer!!!
Take Beer!!!
Take Beer!!!

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:04 PM  

Bersatu apa ke jadah nya ko rang ni. Bos ko yang takut debat tu nak buat PRU musim haji ni dan mempertahankan nya. Langsung tak menhormati undi orang Melayu seolah olah undi Melayu tu tak penting langsung. Undi cina dan keling lagi penting... Ini ke nak mertabatkan kedudukan Melayu??? Dei lembu boleh lah ko tipu, rakyat sorrylah...

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:37 PM  

rakyat akan undi BN sebab selalu kena tipu dgn janji2 PR.betul tu lembu pembangkang memang la mudah kena tipu,rakyat tak boleh la.

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:42 PM  

lembu boleh la kau tipu,melayu Penang yang dah kena halau dgn DAP tu mcm mana pulak....melayu Penang dah sedar dan dah tentu akan undi BN.

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:43 PM  

Macam janji BN tu tak pernah tipu, lembu??

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:46 PM  

Dulu Melayu Penang kena halau ngan Gerakkan ko senyum je lembu. Sian ramai jadi macam PRamlee, penarik Beca je

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:48 PM  

setakat ni BN je yg tepati janji.pencapaian PR halau org melayu je setakat nih yang boleh dibanggakan.

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:51 PM  

Kepala banar ko, lebih 50 tahun umno buat keje, masa tu ko kat mana?? Belum lahir ke?

Global Products & Services Review June 24, 2012 at 1:52 PM  

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://ReadandDecide.blogspot.com/2011/10/uinvest.html


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:53 PM  

OkU buta macam ko mana nampak apa.. Dah lah tu, pekak pulak

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:54 PM  

kau tak payah la cakap nak putar belit dgn aku.aku bukan bodoh mcm puak kau.DAP itu adalah PAP.contoh melayu singapura dah pupus di bwh pemerintahan PAP.

Anonymous,  June 24, 2012 at 1:57 PM  

Melayu Penang bila dah tahu DAP itu sape,ha...baru nak cari UMNO.takpe ada masa lagi,pru 13 undilah BN.

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:05 PM  

Sebab Umno bagi pulau kat PAP, tak kisah Melayu Sgpore apa jadi, hidup ke, pupus ke.

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:06 PM  

Sebab Umno bagi pulau kat PAP, tak kisah Melayu Sgpore apa jadi, hidup ke, pupus ke.

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:08 PM  

Umno nak buat apa? Nak bagi gerakkan yang bertahun pijak melayu penang

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:17 PM  

DAP aka PAP dah selesai halau melayu Penang itu kau senyap.demi nak tutup kesalahan PAP kau salahkan BN pulak itu la buat ape nk bedebat dgn pencacai PR nih.Bagus Najib tak berdebat dgn pemimpin PR sbb pencacai dia pun bodoh mcm lembu.sebenarnya pencacai PR nk tipu rakyat biasa la tuh taktik dah tau dah.

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:18 PM  

Anon 1:04,PM dah umum ke nak buat PRU musim haji? ko igt org HamPAS aje ke pegi haji org Umno tk pegi? ko ni btl2 sengal, aku rasa ko ni lah lembu tu yg dh kena tipu dgn si Musrisamdol erdogan Pas, yg pegi haji paling ramai pun 28 ribu, klau ko btl2 org islam ko pegilh haji yg mungkin sekali seumur hidup, PRU kan ada setiap 5 tahun, Debat apa ke bendanya, hari tu Rafizi dh kena bedal dgn Khairy, Mlm tadi Din Pudu dah kena smash dgn Saifudin, ketua kau tu pegi debat dgn Umi hafilda dulu, klau blh menang barulh debat ngan PM.. Take beer.. Take Beer.. Take Beer....

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:28 PM  

Jelaskan la kenapa DAP aka PAP halau melayu Penang?kenapa nak salahkan UMNO?pemimpin kau bukan bagus dan org baik,orang keluar penjara pulak tu.parti PR nih ehh pelik juga takde salah ker?semua malaikat ker?ade ker tunaikan janji rakyat?dah aku tak suka la bila ckp mcm ni ade jer ko nak putar belit dan tukar topik lepas tu salahkan UMNO.sampai bila nak habis ni?bosan la asyik kena tipu oleh PAKATAN pembangkang.
UNDILAH BARISAN NASIONAL SELAMATKAN MELAYU.

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:30 PM  

Memang lahanat la. Tak abis abis nak bedal Melayu. Lihat baru2 nih YAB DSN bersusah payah nak naikan ekonomi Melayu melalui penyenarain saham FGVH, Melayu yang kucing kuraplah menjadi halangan. Itu tak maw itu salah. Tanah Felda akan tergadailah macam itu inilah. Yang sedihnya Melayu sampai bilalah nak maju bila ada petualang sedemikian. Bangkang bangkang mulut berbau "char". Sadarilah jika FGVH ini memuncak sampai tarikh listing 28 Jun 12 cecah RM10 - 15/=, masih ada lagi katakan kerajaan tipu ambil duit rakyat pulak. Jangan jadi penghalang ummah untuk maju.

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:35 PM  

Jikalau Anwar Zionist dan Fuckaton haramjadah memenangi PRU13, beliau sekarang dgn berjanji bulan bintang, semua akan dihapuskan. PTPTN dihapuskan, toll semua dihapuskan, cukai pintu, cukai sampah, cukai air, cukai jalan, semua cukai mak bapak dia semua dihapuskan, tetapi beliau tidak sesekali akan menghapuskan gejala2 sosial, malah gejala2 ini semua akan ditingkatkan dan ditambah teruk lagi, sperti gejala2 nyamok aedes, buang sampah sarap, lalat2, tikus dan mondok, hidup bagai syurga, pengikut2 gay2 dan klub2 gay akan bertambah berlambak, gejala2 buang bayi akan bertambah, terkini negeri Kelantan tercatat tertinggi, gejala seks2 rambang dan liwat akan bertambah parah, kerana atas dasar suka sama suka. Pusat2 kaunselling isteri2 orang jam 3pagi akan bertambah, Osetat Badigol akan buka cabang diserata negeri, semua ahli2 Fuckaton digalakan menghantar isteri2 mereka ke pusat Kauselling Osetat Badigol, dibuka hanya pada jam 3pagi siap dgn tuala basah. YB jamban akan buka pusak jual aiskrim percuma kepada semua surirumah. Aiskrim siap logo jempol Nik Najis. Semua keperluan akan diberi percuma, sperti Kondom cap batang AlJubori, minyak pelincir, kotak tissue, karipap, semua percuma atas dasar Kerajaan Anwar Zionist.
Inilah janji kerajaan kebajikan Fuckaton haramjadah, Prestasi ditiadakan, nafsu diutamakan. Undilah Fuckaton haramjadah, kebajikan rohani dan jasmani isteri2, anak2 jambu teruna dan dara diutamakan, kebajikan ahli2 dikencingkan.
Undilah Parti Kencing Rakyat, dijamin mak bapak Zionist, semua orite, tak kira jantan atau betina, dara, teruna, janda atau isteri orang semua orite, Anwar Zionist jamin, masyukkk..

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:35 PM  

oo bersatu yer. ko dah minta maaf dgn blogger warga emas yg ko tumbuk ari tu?

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:37 PM  

tukar la topik yer...sekurang-kurangnya tahu la PAKATAN PEMBANGKANG (PR) adalah penipu besar !

Anonymous,  June 24, 2012 at 2:43 PM  

Undilah Anwar Zionist dan Fuckaton haramjadah, dijamin oleh masyuk syurga mak bapak Nik Najis yg punya. Undilah Parti Kening Rakyat, rakyat akan terus terusan dikencing panas oleh pemimpin2 tak bermoral Fuckaton. Anwar Zionist siap dgn janji bulan dan bintang, semua nak dihapuskan. Semua janji beliau sperti janji 16th September, hanya untuk terus kencing dan kencing lagi rakyat. Hanya yg bahlul dan bengap akan percaya penipu besar, pembohong besar, kuat fitnah, mulut bau najis BABI, itulah Anwar Zionist, spesis yg paling terkutok dan jijik abad ini. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjdah, perosak agama, bngsa dan negara. Janganlah merelakan diri dilahanat kerana menyokong agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist.

Anonymous,  June 24, 2012 at 3:01 PM  

umnu buduh

QuiNcy QuiRks June 24, 2012 at 3:23 PM  

Bersatu atas aqidah bukan sebab bangsa.
Sama ada melayu, cina, keling, atau bangsa apa selkali pon, jika islam maka ia saudara kita. Maka tidak perrlu berbalah.

Siapa pon yang berbuat salah maka, ia tetap salah.

Anonymous,  June 24, 2012 at 3:28 PM  

marilah kita mabuk dan minum arak kemudian kita boleh bertumbuk sesama umno...

Anonymous,  June 24, 2012 at 3:54 PM  

Lone ranger...
Orang Islam malaysia ada dua pesen, satu islam dan dia suka kepada islam,dan yang kedua dia juga islam tapi tidak suka kepada islam, jadi bagaimana mungkin boleh bersatu?

Anonymous,  June 24, 2012 at 3:58 PM  

Aku suka melayu bersatu, dan memang bagus melayu bersatu.

Apa tujuan melayu bersatu, dan nak bersatu melayu atas dasar apa, bangsa?,agama?,atau apa?

Anonymous,  June 24, 2012 at 4:04 PM  

ader ker... sebab melayu singapor sendiri yng undi..... dah dapat kat diorang abis la... ni penang pulak nak jadi camtu... ape salah umno plak kalau penang nak kluar malsysia.. menang sorak kampong tegadai..

Anonymous,  June 24, 2012 at 4:20 PM  

konon melayu singapor rasa diorang lebih demokratik ehh.

Anonymous,  June 24, 2012 at 4:36 PM  

Gomo, blog ko makin popular la, ak bangga dgn ko, kebanyakan komen pun x delete, bagus la gomo, at least bleh tau mcm maner cara penyokong kedua-dua belah pihak berfikir, terbuka untuk semue, bagus~

Anonymous,  June 24, 2012 at 5:37 PM  

gomo hujung minggu ni bagus utk bersenam dan keluarkan peluh. aku cadangkan sukan tinju atau sparring kegemaran ko. warga emas pun ramai yg keluar ujung minggu ni. boleh la pilih mana ko suka nak buat sparring.

Anonymous,  June 24, 2012 at 6:03 PM  

Kelambu usang idaman nyamuk,
Untuk mangsa rakan sesayap,
Mengapa bangsaku masih mengantuk,
Pagi petang tersangap sangap.


Istana pasir ditepi pantai,
Hancur luluh dipukul ombak,
Kerana kita tegadai,
Kampong halaman mangsa jentolak,

Kayuh basikal laju-laju,
Hendak pintas motokar depan,
Bangsa lain dah lama maju,
Tetapi kita ketinggalan.

Ni bukan nak protes sekadar bina semangat,,,

Anonymous,  June 24, 2012 at 6:53 PM  

nak tanya kat yg taksub2 ni hampa nak ikut n.ajis ka allah??? n.ajis nak kawan ngan syaitan,allah suruh ka ??

Anonymous,  June 24, 2012 at 8:51 PM  

sebelum bersatu meh kita pakat ramai2 tibai barua bangsa kita nih...

exPAShit

psssttt... PAS tu parti lemah giler. sebab tu dengan kaki liwat kamain senang kena bodoh bodoh kan...

Anonymous,  June 24, 2012 at 9:42 PM  

exPashit.
Selemah-lemah parti pas pon,,,kenapa umno mesti takut nak bagi cakap kat tv.
Umno dah kuat dah, maka xperlu nak kutuk dan pertikai parti berkenaan.
Biarkan mereka dengan perjuangan dan matlamat mereka.

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:17 PM  

Anon 9.42, ko nak tau pasal apa tak bg Pas cakap kat tv,sebab klau bercakap byk menipu, menyumpah, memaki hamun, mula2 aje ada ayat Quran, lepas tu mulalah keluar mcm2, silap2 mencarut pun ada sebab mursisamdul nicky aziz ckp tuhan pun mencarut, last2 nanti ckp mintak derma, bukanya utk apa tp buat isi poket dn duit minyak kereta kehulu-hilir pegi ceramah, ko dah faham skrg.. Take Beer 3X

Anonymous,  June 24, 2012 at 10:58 PM  

Anon 10;17pm
Kalau dia cakap dalam tv macam gitu kan bagus, maka semua orang boleh menilai macam mana perangai sebenar pemimpin pembangkang.

Maka xperlu lagi pemimpin bn sebut hal mereka kerana rakyat dah lihat sendiri.
Cuma aku mintak satu jer, kalau nak siar apa yang mereka kata biarlah dari A sampai Z tanpa ada suntingan atas sebab untuk menipu rakyat.

ITU PON KALAU BERANI LAH, KALAU XBERANI XPAYAH LAH™

Anonymous,  June 25, 2012 at 12:15 AM  

betol. betol. lepas tu penoh orang dia jer.. cakap tah haper2 pon takbir..

Anonymous,  June 25, 2012 at 7:11 AM  

Kepada pashit
Per : kuliah maghrib (25/06/2012)
Oleh : ustaz mat esa.
Kitab : bertaubat kepada Allah - yusuf qardawi.
Tempat : surau jalan beringin, taman rinting masai,

Anonymous,  June 25, 2012 at 11:50 AM  

ko gi suruh mat sabu ngan nuar berahim tu bertobat dulu...

exPAShit

pssst... nak betulkan org kena betulkan diri sendiri dulu. setakat kuman seberang laut ko nampak tapi gajah depan mata ko buat tak reti baik tak payah...

Bangkit June 25, 2012 at 4:00 PM  

Bangkit bila ditolak jatuh bangunlah semula
Bangkit bila dijajah boleh tawanlah semula
Bangkit ingat ketua dulu supaya jalan lurus
Kalau tidak ditepi bendung ku tak berakar

Jadi bangkit berkumpul di bawah panji berbulan sabit
Tak sujud pada sesiapa di bawah langit
Tak mengalah walaupun betapa sakit
Sebelum layar bahtera mari kita

Berakit-rakit ke hulu berenang-renang ke tepian
Bersakit-sakit dahulu bersenang senang kemudian

Anonymous,  June 30, 2012 at 10:51 AM  

Sedar-sedarlah wahai saudaraku yang menyokong PAS, jauhlah kamu dari jamaah yang lemah kepada jemaah yang lebih kuat yakni UMNO. Bayangkan PAS hanya bertanding 67 kerusi dari 222 kerusi parlimen. Di manakah kedudukan pemimpin kalain akan diletakkan jika menang PRU. Puak-puak ekstrimis Cina dari DAP pasti tidak akan memberikan kamu melainkan secubit kuasa. Lantang manakah Haji Hadi itu jika dibandingkan dengan Karpal Wilcha, Guan Eng, Mother Theresa Kok. Pernahkah suara PAS diiktiraf di Selangor dalam menentukan dasar kerajaan negeri melainkan di surau-surau dan dimasjid sahaja. Dimanakah pemimpin kalian apabila peruntukan kerajaan negeri untuk pembangunan Islam dikecilkan untuk dibahagikan kepada rumah ibadat agama lain.
Bukanlah aku mengajak kamu meninggalkan terus PAS kerana wadah Melayu-Islam di bumi kita hanyalah UMNO dan PAS. Teruskanlah menyokong parti kalian, tapi bukan pada masa ini. UMNO bukanlah parti yang baik, tapi adalah pilihan yang TERBAIK buat masa ini.

Sarapudin Ali- Johan Setia, Klang

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP