Vote 4 BN, Rakyat Selangor Mampu Melakukannya.

Saturday, June 9, 2012

Sayangi Selangor, Yakini BN.


Rakyat Selangor pasti mampu melakukannya demi anak anak Selangor akan datang dalam memastikan kerajaan Pakatan PAS,PKR yang hanya menjadi Boneka DAP dihancurkan.


Cukup sepenggal mereka tadbir Selangor, Save Selangor.....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

46 comments:

Anonymous,  June 9, 2012 at 10:16 AM  

Jika bn menang, MB jgn buat perangai mcm Dr.gigi tu dah le..pastikan geran tanah diberi pada org melayu dgn harga seribu ringgit, bukan di pau sampai 24ribu masa zmn dr.gigi..kata nak tolong melayu..

Anonymous,  June 9, 2012 at 10:19 AM  

perlahan tunggu le nak ku undi umno lagi......kakakaka

Anonymous,  June 9, 2012 at 10:42 AM  

cukup la50tahun bn perintah..orang melayu gak mundur..tengok singapoe..umno tak dakpun...berapa punya maju dari malaysia

Anonymous,  June 9, 2012 at 10:51 AM  

aku tengok papa gomo ni mengarut je lebih..cakap takdak fakta..tulisan tak bernas langsung..banyak rekaan..dan terdesak..patut la tak ramai follower..susah2lah mengarut..pi la nuat kerja yang lebih bermanafaat..buat malu orang melayu je

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:08 AM  

cukup la sepenggal PR perintah..orang melayu dihalau dan diperbodohkan.. tengok brunei..PR takda pun..berapa punya kaya dari singapore

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:09 AM  

Minta maaf lah rakyat Selangor Dah serik dgn dr Gigi. Masa jadi MB mampu bina istana begitu juga dgn kroninya. Pegi holiday first class . Ni semua duit siapa ? Kami yg bukan kroninya dpt apa ? Mgkin papagomo juga dpt Insentif . Saya rasa papagomo ni buta kalau tak pun pekak. Tak tahu berapa byk pendatang tu kaut dari org melayu .

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:10 AM  

Melayu mundur dikatanya salah umno.. Melayu yg mundur adalah melayu malas..!! Serba serbi nk free.. Naik lemak!! Suruh belajar pehi demo.. Bila exam bangsa lain score, studen melayu cukup2 mkn jer.. Cukuplah slhkan org lain.. Ko gi lah duk Singapore.. Mmg negara dia maju tapi melayu kat sana pupus.. Jawatan penting dlm pentadbiran kjaan pun xdak.. Anon 10.42.. Dipersilakan dgn segala hormatnya.. Ko berambus!!!!

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:22 AM  

1.hangpa nak cari bala ke rakyat selangoq oii!!hangpa tak tenguk apa jadi pada harun dris!!abu hassan!dan terbaru khir toyol!!pelahap rasuah semua tu!!hangpa pangkah umno jee!maknanya hangpa sokong pelahap-pelahap rasuah!!
2.biaq tak dak ayaq!!bila hujan boleh nganga mulut!!dari hidup bergelomang dengan rasuah!!

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:32 AM  

Mundur mlyu sgpore sbb agma n bgsa mlyu bkn jd yg utma.. Ko ptt bertuah sbb ko mlyu x mnumpang ngra sendiri.. Bn nsb pertahankn bngsa mlu, agama islam.. Xmcm pr, penang kcik pun pyh hndle ttg mjlis agama.. Pisaumesin@antikotor3.0

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:33 AM  

Tapi kalau setakat janji moon and star je dan tak kemane.. Baik lah pilih yang buat kerja dan janji terlaksane...

Anonymous,  June 9, 2012 at 12:38 PM  

biar mati kering namun kaki juboq mati hidup balik takkan aku pangkah!

6803man sarawak June 9, 2012 at 12:43 PM  

Korang pangkah ler mane2 parti,haku x kesah pon.asal korang bahagia.hahaha
Aku tetap undi PR,star,snap.meluat da dengan BN taib si tua gatal 2.

Anonymous,  June 9, 2012 at 12:51 PM  

gOMO SAPA LAH NAK KAN PATI YANG DI NAMA KAN (B) buntut (N) nonok ni ornag yang kamu dan juga seankatan ngan kamu saja lagi yang tinggal sebab kebahalolan yang terlampau bongok tak habis2

Gigi lembu,  June 9, 2012 at 12:51 PM  

JARUM UMNO BERJAYA.
PKR TERPERANGKAP ISU PTPTN.
KERNA SERGAH DAH PUNAH.
SATU U, UNISEL PUN TAK BOLIH PERCUMA.
BERAPA RATUS U KITA ADA.
RAFIZI LEMBU NI BUKAN BODOH LEMBU, BODOH BABI PUN DIA.

Anonymous,  June 9, 2012 at 1:10 PM  

Itu la pencacai2 PAS,PKR...DAP duduk lg bwh tempurung lepas tu duduk lg bwh ketiak Pok Nick,ha mcm mana nk maju.hhehe :D

Anonymous,  June 9, 2012 at 1:15 PM  

Aku faham isi hati dan luahan kamu semua pencacai2 PAS,PKR...DAP.Jgn la cemburu rakyat nk undi BN.hahah

Anonymous,  June 9, 2012 at 1:28 PM  

Anon 12.51
Siapa yang Suka Buntut dan Nonok ???
Siapa lagi kalau bukan BABI
Bisexual Anuar Bin Ibrahim

Bodoh betul pencacii DAP & PKR & PAS. Jawapan yang senang pun tak boleh jawab,

Anonymous,  June 9, 2012 at 1:42 PM  

Sorry,yang meroyan GILA nak undi pembangkang hanya puak2 PAS,PKR...DAP je.Majoriti rakyat dah sedar.
Jadi tak yah la mengemis kt blog2 kerajaan dgn ayat2 mcm tu je.hhaha :P

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:05 PM  

nak undi sapa eak?

PKR??? Pemimpin gila seks tu??? eee... jahanam anak bangsa...
DAP??? Lagi la jahanam bangsa ngan ugama...
PAS??? Memburukkan agama ada la... dah le bangsa mundur
BN le... Dulu KIni Dan Selamanya hehehe...

PKR Pasti melingkop

exPAShit

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:19 PM  

Kah kah kah betul tu cucu ku

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:47 PM  

Bisexual kepala banar ko..

Anonymous,  June 9, 2012 at 2:49 PM  

Scorpene apa cita nonok?

Prince of Noob June 9, 2012 at 3:03 PM  

ape kata kita tukar semua... kelantan tukar bn, selangor tukar bn, johor tukar pr, penang tukar bn, pahang tukar pr, kedah tukar bn dan lain2... serta kerajaan persekutuan tukar pr... apa kate apa kate

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:10 PM  

Sekoq pencacai pembangkang yang kecoh GILA atas tu kalau tak suka BN,lebih baik
kau duduk hutan lg bagus.Majoriti rakyat suka BN.hahah :D

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:37 PM  

Kempen tak nak BN bermula di sini..hehe

Anonymous,  June 9, 2012 at 3:45 PM  

Tak sabar nk tukar..wlaupun aku bkn org selangor..haha

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:19 PM  

Kempen tak nak PAS,PKR...DAP bermula di sini.hahah :P

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:37 PM  

UMNO sial masih bersama MCA...cina sial tibai tanah melayu...skandal pkfz berbillion ringgit disapu oleh bekas2 presiden MCA dan konco2 cina babi sial....sial UMNO masih bersama MCA....pukimak cina....sial babi

Anonymous,  June 9, 2012 at 4:42 PM  

kempen bersama BN selamanya disini..

muyidin ngok June 9, 2012 at 5:35 PM  

jgn gadoh2lah... katakan tidak!! pada BN.... hdp pr!!!!!

Anonymous,  June 9, 2012 at 6:36 PM  

tul tu kita vote pr kali ni... baru dia tahu... kita pengundi atas pagar tak kn vote umno ngok... makan duit rakyat... rasuah... byk bohong org kpg...

Anonymous,  June 9, 2012 at 8:40 PM  

Kami rakyat Selangor dah menyesal undi PR dlm PRU lps. Insyaallah kali ini kami akan kembali mengundi BN. Ingatkan undi PR akan lebih baik rupanya lagi teruk. Sampah tak dikutip, landskap tak terjaga dan rumah urut makin bersepah. Dulu tak ada rumah urut di Shah Alam kini dah ada. Hotel murah juga makin banyak. Datanglah Shah Alam.....hampir 4 thn PR memerintah nampaknya makin jahanam Negeri Selangor. Maaf cakap, kami menyesal pangkah PR dulu terutama Ahli Parlimen PAS Shah Alam yg langsung tak turun padang melihat masalah rakyat.

Azman Hashim
Seksyen 24 Shah Alam

Anonymous,  June 9, 2012 at 9:03 PM  

Pas shah alam ok apa. Tengok khalid gereja ramai org puji dia apa. Ko je buta kot! Baru tau ye ingat pemerintah ni bole test test ke? Dapat satu penggal pun hancur selangor.umno tak pernah salah pemimpinumno salah , so masa undi tengok la sikit siapa nk pangkah dohhh!

Anonymous,  June 9, 2012 at 10:54 PM  

Salam semua utk makluman sy ni pengundi ats pagar x sokong mana2, almaklum pru lps sokong pr, skrg nyesal sbb isu sampah, jln berlubang, janji elaun nuseri n ibu tunggal pun x de, nak kata nikmati air percuma sy duk di apartment ttp x dpt, btg hidung yb pun x nampak kt tmpt awam, yg ade tgk rumah urut n hotel murah muncul kat seky 7 ni, isu kecil n lokal ni pun x dpt ditangani, bila saya ckp lebih2 n complaint ada org kate sy org umno, byk salah menyalah... Kalau mcm nilah sikap org pr x muhasabah apa berlaku, anda taulah undi sy pergi ke pihak siapa.

Azwan, Peniaga dipusat komersil stay kat seksy 7 shah alam.

Anonymous,  June 9, 2012 at 11:55 PM  

Selangor tak mahu ketua umum yg peliwat tegar dan 99.999% penzina. 4 tahun parti kencing rakyat perintah selangor, negeri ku hampir muflis. Semua harta bangsa Melayu yg dibina Umno, pr gadaikan. Yayasan Selangor tergadai tanpa ganti, biasiswa anak anak Selangor hilang begitu sahaja. Pusat maksiat tumbuh merata di semua ceruk. Melayu Selangor dijadikan warganegara kelas ketiga. Suara Melayu di Selangor di injak injak. Dari 153 janji pr menipu rakyat, hanta 1 tertunai itu pun nyawa nyawa ikan. Tebuslah segala hutang ptptn utk anak anak Selangor jika benar mahu menbeqrikan pendidikan percuma. Biarlah rakyat Selangor sahaja yg mengundi di Selangor!!!

Anonymous,  June 10, 2012 at 12:54 AM  

Mana rm 3 bil duit bnm?
Mana rm60j duit magnum?
Mana rm200j jatuhkan ghafar baba?
Mana rm500j duit public bank?
Bapak segala rasuah. Cibai tibai punya babi.

Anonymous,  June 10, 2012 at 12:57 AM  

Mana rm 3 bil duit bnm?
Mana rm60j duit magnum?
Mana rm200j jatuhkan ghafar baba?
Mana rm500j duit public bank?
Bapak segala rasuah. Cibai tibai punya babi.

Anonymous,  June 10, 2012 at 2:59 AM  

anon10.51am..ko pegi blogg pencacai ko tu..tgk ramai tidak follower dari gomo ni...dah la komen pun tak boleh...sunyi lagi tu

Anonymous,  June 10, 2012 at 3:06 AM  

oohhh nama bapak pun ngok..sah anak ngok ni...

Anonymous,  June 10, 2012 at 9:50 AM  

ko ni buta lah dol!! masa rejim umno dah byk umah urut ni dol... lu je x ambil tau.... dasar ank balaci....

Anonymous,  June 10, 2012 at 2:13 PM  

yang aku nampak pemimpin gila seks pemimpin bn je..lepas tu tuduh orang lain gila seks..dah terang2 mahkamah kata anwar tak salah..lepas tu bukak pulak cerita seks lain..tak habis2 nak tuduh orang dengan cerita seks dia...padan muka..cerita seks takde sape nak layan..makin terselah keburukan bn ada le..sudah2 le buat dosa dengan fitnah orang..lain la kes scorpene tu..mahkamah antarabangsa dah buka kes ni..kita tungguuuu..buakan mahkamah malaysia tau...

Anonymous,  June 10, 2012 at 4:04 PM  

Apa dol2 aku bi buta ke selama ni? Ko duk kelantan mana ko tau, aku ckp rumah urut kat seksy 7 shah alam, ini lah sindrom org pr sentiasa menafikan, mcm mn aku nak undi lg, cara jawab kasar mencerminkan akhlak, itulah ko kenalah bercampur turun sini, bukan asik berkepit dgn puak2 ko jer, bila org complaint terangkan elok2, KALAU TAK ORG MENYAMPAH.

Azwan seksy 7 shah alam

Anonymous,  June 11, 2012 at 7:32 PM  

Salam wei azwan seksen 7 shah alam
ko tu yang ngok dan bodo...

Aku ni ank jati selangor ko ni buta kayu ker buta alang2..ko ni tak sedar diri nk komplen pkr...baru. sepenggal ko dah kecoh..ko ni. tak sedar ker org menyampah ngan umngok..ko nilai dgn baru setahun jagung dgn perasuah besar yg dah hidup lebih 50thn perintah.

Aku mls nk komplen ko..ko ingt rkyat selangir ni bodo mcn ko ker nk undi umngok... ckp dgn ko serupa ckp ngan lembu..tpi ko ni bagus sikit lembu dok apartment..hahaha bodomu....

Anonymous,  June 11, 2012 at 10:02 PM  

Anuwar peliwat la yg jd gurunye.

Anonymous,  June 11, 2012 at 10:08 PM  

Ingat bile PR ambilalih kurang la rumah urut kt S'gor ni, rupanye lg mencanak tumbuh. Betul cakap x serupa bikin. Lg teruk dari BN. Kalo mcm ni, baik aku undi BN je.

Mohamad Haris Ishak June 12, 2012 at 1:03 AM  

mimpi la BN nak amik selangor balik...mimpi...mimpi~~~jangan harap. makhluk perosak.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP