Yb Zulkifli Nordin Bongkar Agenda Sulit Anwar Ibrahim

Monday, June 4, 2012





Tak mustahil apa yang dinyatakan oleh YB Zul ini bakal berlaku di Malaysia
apabila tiba tarikhnya kelak. Anwar Ibrahim pastinya sanggup melakukan apa sahaja dalam mengambil kuasa dari kerajaan yang ada. Rakyat perlu sedar siapa Anwar Ibrahim dan mereka yang berada dibelakang beliau dalam menyalurkan dana agar Malaysia menjadi huru hara sepertimana Mesir dan lain lain yang kita dapat lihat kesan nya sehingga ke hari ini.

Psssttt... Sedar sedarlah rakyat Malaysia agenda Pembangkang ini


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



28 comments:

Anonymous,  June 4, 2012 at 4:58 AM  

cakap bole la Zul Kulum..balik kulim la jaga parlimen..bukti takda main cakap jer..lidah mamak ke??

Psssttt agak2 Zul Kulum bertanding PRU menang ke?

Anonymous,  June 4, 2012 at 5:55 AM  

hang pa ni ... orang masuk belah hangpa ...sokong bagai kan GILA ... orang kalih ...maki macam nak haram jadah ..... dia kenai brader CIBAI lebih dari hang . dia cibai bawa pi jerman tau ... lepas kluar jail . hang ada cibai bawa .... sembang macam butuh

Anonymous,  June 4, 2012 at 7:14 AM  

Puak Pr memang babi.
Kalau masuk belah depa yahudi pun depa sanjung.
Pakatan babi memang mcm tu.
Serupa mcm daging babi..dimasakpun tak mati juga kuman.
Mcm tula npuak2 haramjadah PR..
Macam BABI

QuiNcy QuiRks June 4, 2012 at 7:19 AM  

Xpayah cerita lebih2 pasal nuar, bukankah Allah bersama UMNO, umno dipihak yang benar xperlu "selak kain" orang lain.


-wak-

Anonymous,  June 4, 2012 at 7:24 AM  

Kalu x maki x reti ka ? Memang dasar BE End yg dah x laku. Ciaan kat hampa. Di ambang nk bungkuih mmg suka maki2.

Anonymous,  June 4, 2012 at 7:30 AM  

Kepada puak-puak PR, hang pa tau tak Al Juburi sapa yg bagi kat Anwar Ibrahim. Pi tanya Karpal dan Taib Azimudin ada tak bukti Anwar Ibrahim liwat dan tibai pompuan tak kira anak dara atau bini org? Manusia yg mula-mula bangkitkan soal moral Anwar Ibrahim pada 1997 dulu adalah Mat Sabu, Karpal Singh dan Taib Azimudin. Kalau hang tuduh semua fitnah, tak kan la depa tu pun fitnah juga. Lagi satu cuba hang pa pikiaq sikit, itu pun kalau akai ada. Tak kan la saja-saja Zul Kulim nak tibai dia kalau tak dak angin yg buat pokok bergoyang sebab dia lah merupakan salah sorg peguam bela dalam kes liwat 1. Dan lebih dari 40 org pemimpin PKR yg rapat dan kenal dia dah awai-awai kuar dari PKR dimulai dgn Chandra Muzaffar, Marina Yusof, Ezam, Fairus, Ruslan, Zaharain, Chee Keong, Gopalla, Nalla, Shaari dan yg sewaktu dgn mereka tu semua. Hang pa apa tau, sebab itu Anwar Ibrahim senang-senag saja tipu hang pa ni semua. Ada akai ka?

Anonymous,  June 4, 2012 at 7:42 AM  

"KUALA LUMPUR, 2 Jun — PAS telah menerima seorang lagi ahli baru daripada kalangan veteran bekas kakitangan tertinggi pegawai kerajaan semalam dengan penyertaan bekas ketua setiausaha Kementerian Tanah dan Pembangunan Koperasi, Datuk Profesor Dr Nik Zain Nik Yusof.

Penyerahan borang keahlian parti Nik Zain itu dibuat dihadapan Presiden PAS, Datuk Seri Hadi Awang di depan lebih 100,000 ahli dan penyokong PAS di Stadium Darul Aman, akhbar Harakah Daily melaporkan.

PAS dilihat mula merekrut golongan professional bekas pegawai kerajaan untuk menyertai parti tersebut bagi membolehkan mereka menerima sokongan pengundi Melayu dengan pilihan raya yang dijangka berlangsung tidak lama lagi."


1.oitttt!!hangpa tak hairan ka oii!!
2.majoriti oghang besaq kerajaan akan sertai Pas!!awat depa tak masuk umno!hatta yang keluaq pkr pun tak dak sekoq yang masuk umno punn!!
3.dah dah la umno ni hanya disertai
oleh puak pemakan rasuah jee!!

Anonymous,  June 4, 2012 at 8:00 AM  

Elok lah tu.Yang dah pencen dan tua tua masuk PAS.Nik Ajis dah janji syurga.Yang ada darah tinggi, kencing manis, gout lah dan lain lain eloklah masuk PAS.

Anonymous,  June 4, 2012 at 8:03 AM  

Selagi PAS masih diterajui oleh Kumpulan Anwaris, kemasukan seberapa ramai ahli professional pun tak akan membawa apa2 makna.

Anonymous,  June 4, 2012 at 8:23 AM  

caya la YB zul, mana ada org yg nak sokong anwar la niii.... nak sebut nama pun geli..

mana ada PM yg kote dia satu malaya boleh nampak, so jgn mimpi la anwar nak jadi PM....

baik dia kawin dgn samsidar dan bertaubat sementara umo masih ada...

otai
subang

Anonymous,  June 4, 2012 at 8:32 AM  

Apa apa isu tentangpemimpin UMNO boleh pulak puak puak CIBAI NI terima bulat bulat tak payah tunggu bukti.. Tapi kesAltantuya.. Dok banGkit isu2 TU tak habis2 walau pun gambar Najib, razak baginda n NYonya TU adalah super impose,Dan VIDEo Sex Babi yg di Rakam oleh kawan baik DIA sendiri pun xleh nak terima... Depa NI memang dah tertutup mata hati Dan kepala hotak yg waras sbb masih dok terima cakap2 si Babi TU... Ashik2 di teranaya, ashik2 conspiracy, ashik2 Salah UMNO.. Jawapan Skema depa.. Mampuih pi lah hampa..

hangkedee June 4, 2012 at 8:38 AM  

Bagus lah sama sama bergaduh DAPIG= PAP sama sama berbaik baik.cebisan e mail orang singapork minta kerja navy."Are you ready to eat pork every day in the ship".

Anonymous,  June 4, 2012 at 9:21 AM  

Hashim Harun , kau masih bangang lagi tidak ada vision masa hidup cerah yang engkau idamkan, cuma huru-hara antara PAS ahli ugama yang tidak benar memperjuangkan ugama Allah.

Anonymous,  June 4, 2012 at 9:23 AM  

Anwar Ibrahim ni bukan imam Mahadi tapi "Sukarno" yang kalau naik jadi pemimpin tertinggi bakal bawa malapetaka buat bangsa Melayu.

Prince of Noob June 4, 2012 at 9:25 AM  

ingat lagi masa awal2 dulu zulkifli nordin gi parlimen naik motor... persoalannya adakah zulkifli nordin akan dipilih semula menjadi wakil rakyat kalau dia bertanding semula utk pru13?

faiz fakhirin June 4, 2012 at 9:32 AM  

kdg terlalu byk ckp pn akan ternampak kebodohan.

Tukang Komen June 4, 2012 at 10:38 AM  

Apasal Anwar tak buat perhimpunan Pkr seperti Pas buat di Kedah? Nak tau apasal? Sebabnya Pkr takde kekuatan. Pkr takde 'strength in numbers'. Anwat tunjuk kekuatan bila bersama Pas dan Ambiga. Pas ada kekuatan tapi bodoh macam nak mampos. Dalam pakatan Pas yg kuat duduk nombor 3. Pas sanggup bertuankan parti berbilang kaum dan tidak berjuang atas nama islam.

Maka Pas pun dah jadi macam Dap dan Pkr. Sanggup buang negara islam dan tak sokong usaha memerangi isu murtad. Menerima Anwar seorang peliwat sebagai ketua pakatan jelas membuktikan bahawa orang Pas tak guna otak. Parti nama islam sokong Dap yang anti islam dan terima Anwar tak bermoral sebagai ketua. Inilah Pas yang kononnya berjihad.

warisantmk June 4, 2012 at 10:42 AM  

Sebenarnya, sehingga kini, rakyat umumnya kurang jelas apakah sebenarnya yang dipertikaikan oleh Pakatan berhubung DAFTER PENGUNDI yang dikatakan tidak bersih dan boleh dimanipulasi untuk menguntungkan BN.

Perdebatan mengenai isu ini di antara Khairy Jamaluddin dan AnBABIga menyerlahkan betapa begitu banyak TOHMAHAN dibuat ke atas SPR...yang sebahagiannya telah dapat dijelaskan oleh Khairy dengan agak baik.

Bagi mengelakkan kemungkinan-kemungkinan yang lebih buruk sebagaimana yang telah dibayangkan oleh YB Zul, SPR dengan kerjasama RTM, sewajarnya menjelaskan satu persatu kepada rakyat melalui kaca TV, apakah sebenarnya yang Pakatan dan Bersih masih curiga, dan apa kedudukan sebenarnya.

Tidak dapat dinafikan, beberapa kekeliruan mungkin telah timbul berikutan beberapa perubahan yang telah dibuat oleh SPR, termasuk pendaftaran pengundi mengikut alamat di dalam IC, sedangkan dulunya tidak begitu. Dan Parlimen perlu membuat keputusan terhadap sejumlah pengundi yang 'diragui' status mereka....aku yang pro-BN pun kurang faham, apatah lagi pembangkang yang memang suka cari pasai...

Sesuatu mesti dilakukan oleh SPR supaya tidak berlaku COMMUNICATION BREAKDOWN. Rakyat perlu diberi penjelasan apakah sebenarnya perkara-perkara yang Pakatan dan Bersih tidak puas hati.

Ada baiknya juga pandangan AmBABIga....Kerajaan tak perlu buat election sehingga kedua-dua pihak bersetuju dengan SENARAI PENGUNDI sebelum diadakan pilihanraya...walaupun ianya akan mengambil masa 10 tahun lagi....tunggu hingga Nik Aziz dan Anwar MAMPUS dulu...

Walaupun apa tohmahan Pakatan, dan Bersih, jauh dari kebenaran, mereka telah berjaya menimbulkan PERSEPSI di kalangan penyokong mereka bahawa SPR adalah agen Kerajaan BN, dan boleh dimanipulasi oleh pari BN.

Anonymous,  June 4, 2012 at 11:27 AM  

PAS ni macam budak-budak yang kemaruk suruh bapak beli hadiah basikal kalau lulus UPSR. Lulus UPSR bapak beli hadiah basikal puas hati, seronok, dan megah. Bapak PAS sekarang ni DAP. Kalau PR menang PRU 13, DAP bagi PAS pegang jawatan MB mana-mana negeri. Menteri kabinet sipi-sipi sebab yang ada sekarang tak berapa layak lulus sekolah arab saja, bahasa inggeris sepatah haram tak reti. PM jauh sekali.

Anonymous,  June 4, 2012 at 1:24 PM  

Sama ja ko Umno

Anonymous,  June 4, 2012 at 1:26 PM  

Lembu bodoh nak cuba bodohkan orang

Anonymous,  June 4, 2012 at 2:28 PM  

Dasar PAS takdak duit mintak sedekah, Dan menadah saje, kerja malas.. Nak buat apa apa kena tunggu org sponsor sambil mulut menganga... Pikir2 KAN lah

Anonymous,  June 4, 2012 at 6:04 PM  

UNTUNG NASIB KATAK BUKA MULUT PUN KENA BAYAR. TUTUP MULUT PUN KENA BAYAR...........

Anonymous,  June 4, 2012 at 8:23 PM  

Sememangnya depa.nak.kata pilihanraya tak bersih sebab kalau kalah terus buat rusuhan untuk guling kerajaan. Anwar nak jadi PM. Kalau Anwar tak jadi pm pun ramai lagi yang boleh jadi pm. Cuma wakil rakyat umno merendah diri lah sikit jangan pergi lawatan nampak.sangat power. Walau pun memang nama je wakil.rakyat tapi sebenarnya tuan rakyat.

Anonymous,  June 4, 2012 at 10:03 PM  

Baik hang baca buku Kamal Arthatuk,penegak agenda Yahudi...agak-agak hang boleh cam insan serupa dengannya di Malaysia ni. Simpang Malaikat 44 oii

Anonymous,  June 4, 2012 at 10:05 PM  

UMNO dah bagus dah, maka pedulikan anuar ibrahim tu,,,,xpayah nak pening kepala pasal dia,
biorkan dia dengan lagu dia, lagipon rakyat malaysia bukan nya bodoh. Maka xpayah lah nak ajor macam mana nak pilih pemimpin.


-wak-

Anonymous,  June 5, 2012 at 11:03 AM  

Juak pr dah kelam kabut bakal tersungkur sebab sibuk komen blog papagomo

Anonymous,  June 16, 2012 at 3:07 PM  

親爱的佛教信士.
佛教之地,都是要善伩修守戒律, 但令人痛心的是 Samnak Sambodhi Buddhist Association No: 19 Jalan 38 Taman Desa Jaya 52100 Kepong Selangor, Malaysia.三宝寺却不以身作則。他们允许缅甸外劳庆祝佳日,隨心所意,在当地杀鱼.鸡. 猪.羊及飲洒作乐,醉身萝死耒污垢佛教神聖之地.至今 已引起居民的反感.

針对以上的题,身为佛教伩徒,也是前任理事会成员,我 依佛礼的教海,据理力争。但孤学难呜,却被一手遮天,以商叶利益为重的马华公会,鹅嘜区会主席叶金福(Yip Kum Fook), 把我排除在外,其用意, 一目了然,想完全控(Yip Kum Fook)制甲洞帝沙再也,三宝寺耒达到私利賺钱.现在, 他应用外耒和尚主持三宝寺,其目的,也更清楚,因为外耒者不知内幕,不能久留,无杈过向.

回顾10年前之事,由本地吉兰丹和尚仼壇主兼顾问之時, 此种现象,是不曾发生的,为何到了叶金福(Yip Kum Fook)的領导乏下,却帶耒如此違反佛教的文化?难怪,前仼壇主 也一声不言就远离了,必有其苦衷。

为了佛教的遵严,我不忍看它沦落为醉身耒萝死之地, 让人耻笑,在此, 我只好通过现代的管道,泣声敬请,佛 教伩仰者及马耒西亜佛总能加以关注, 并给予该理事会劝导,尽速觧决此事,以免这种污点影响整体的佛教良好形象。

April 14, 2012 8:58 AM
Anonymous said...
囯有囯章,彿有佛法,家有家规. 如果出家人有何不对之处, 他叶金福律师 (Yip Kum Fook), 为何不向主持和尚投?让出家人自依和尚的條规处理、却强权一味要显示他是马华公会鹅唛区会及三宝寺理事会主席, 无法无天的应用霸道手段践踏佛教之圣地.为什么。。。。。为什么.

至今, 他叶金福律师 (Yip Kum Fook),不当不歉愧,还要狡辩, 这又证明了他说一套, 做的又是另一套, 囗是心非, 所谓的两舌, 相当阴险. 身为律师, 受高深教育, 却应用如此悪毒, 横蛮无礼的作风污辱和尚, 相等于是耻辱佛教伩仰者。他叶金福律师(Yip Kum Fook)不向主持和尚投诉, 却自承英雄,电招外耒者.请问,身为將近20年的三宝寺主持和尚兼顾问,也是第一位 自筹建寺的大功臣,在大马南傳泒中,是闻名遐邇的高僧.其脸要放在那裡?同样的,要是台湾星雲大师的佛寺沙彌犯錯, 理事会没有礼貌自作主张,电招警方要扣畄其沙彌.我敢请问!星雲大师的自尊是怎样的感受?他叶金福律师(Yip Kum Fook)是后耒者,担任理会主席也不久, 竟敢应用如此,目无尊長的方式对待住持,间接的就是告大家,强迫住持和尚必远離,雀巢鸠要佔。这种用心不良, 有老千之谋, 的确令人不敢恭维。

縱观以上几项重点,我不是盲目的護持三宝, 而是要坦白的说;他叶金福律师 (Yip Kum Fook) 身受高深教育, 为律师者,本应通情达理才是,但遗憾的是, 却令人惊觉, 他厡耒就是彿书裡所讲的狡猾且残忍的此颣人。他叶金福律师 (Yip Kum Fook),利用他的专业知識, 懂得包裝自己的道德守則,以宗教为幌子手,到处募款,商业经营, 政治活动为重, 并没依循佛教宗教守则行事, 也没对人道作出任何貢献, 只不过借宗教之名捞取权和私利而己。

在此, 我奉劝, 他马华公会鹅唛区会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook), 好自为之, 免因果報应

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP