AMK Mangkuk Tingkat Tawar Blogger UMNO Nasi Kangkang.

Saturday, July 28, 2012



"hahahahahahhaha"


Gua tertarik dengan kenyataan mangkuk tingkat AMK yang dalam video dibawah ni apabila bercakap soal Blogger pro BN. Ntah siapa nama mangkuk tingkat ni Gua tak tahu pasal pada gua dia ni tak popular mana pun melainkan mencari populariti yang sedang melobi nak jadi calon pilihanraya. Tapi kali ni biar aku tolong dia popular mana tau dia bakal jadi pembancuh kopi Anwar Ibrahim.




Kenyataan Mangkuk tingkat didalam video diatas berulang kali menyatakan mengenai "Janji Ditepati" yang mana mendakwa blogger UMNO/BN dijanjikan pelbagai ganjaran dalam berblog. Eh mana mangkuk tingkat tu tahu kami blogger pro BN dijanjikan itu dan ini? Janji apa yang ditabur oleh UMNO dan BN pada kami ni?

Gomo antara yang lama dalam perjuangan yang dikenali Blogger jalanan sejak 2008 selepas kekalahn besar BN pada 2008 tidak pernah dijanjikan Intan Permata mahupn jawatan itu ini baik dari UMNO mahupun BN. Malah rakan rakan seperjuangan yang lain seperti Parpu Kari, Gerakan Anti PKR, RBF Online dan lain lain tidak sekali pun didatangi pemimpin ataupun wakil UMNO/BN dalam menjanjikan itu dan ini.

Apa yang kami lakukan bukan menagih janji, kemewahan ataupun jawatan tetapi adalah kerana kami semua yakin dan pasti bahawa hanya UMNO dan BN sahaja yang dapat memakmurkan Malaysia demi anak cucu cicit kami kelak. Itu perjuangan yang kami lakukan malah sekali pun kami tidak pernah terfikir nak LOMPAT MASUK KE DALAM PKR,PAS apatahlagi DAP.

Mangkuk Tingkat yang bercakap dalam video diatas sebenarnya tertekan dengan serangan demi serangan yang kami blogger pro BN lakukan. Bukan sahaja mangkuk tingkat tersebut tetapi seluruh kepimpinan Pakatan Pembangkang GENTAR dengan pendedahan kami dalam menyedarkan rakyat Malaysia siapa pakatan pembangkang.

Dalam video diatas juga si Mangkuk Tingkat ada menyatakan mengenai pelawaan beliau untuk menyertai kem Pembangkang. Pelawaan agar blogger Pro BN beralih arah menyokong Pembangkang. Wah hebat ajakan tersebut, demi apa untuk menyertai pembangkang? Untuk apa menyertai parti pembangkang yang hala tuju mereka pun belum diketahui lagi? Siapa PM jika mereka menang? Siapa yang pegang kuasa? DAP?

Paling menarik bila si mangkuk tingkat menyatakan bahawa berjuang bersama mereka dengan "NEUTRAL" yang mana kalau BN salah tegur, kalau pembangkang salah tegur. Ehhh kami Blogger Pro Kerajaan UMNO/BN dah bertahun tahun bersikap neutral. BN salah kami tegur, Pembangkang salah kami tegur cuma bezanya kami ini apabila BN kami akan mendesak secara total tetapi bila salah pembangkang kami akan balun habis habisan.


"Kenapa Pembangkang senyap isu ni?"

Itu baru Neutral dan adil, bukan seperti Blogger Pembangkang yang takut untuk menegur pemimpin sendiri. Lihat sahaja contoh apabila Anwar Ibrahim dengan China Doll beraksi dalam video yang tersebar. Mana suara lantang dalam pembangkang yang meminta Anwar Ibrahim untuk tampil kehadapan membersihkan namanya dengan MENYAMAN ESKAY? Mana?

Jam Omega yang sampai sekarang GAGAL ditunjukkan Anwar Ibrahim juga tidak didesak oleh pembangkang terutama blogger mereka untuk mempamerkan kepada rakyat. Kenapa membisu seribu bahasa jika benar Pembangkang itu bersikap neutral? Kenapa menyembunyikan kesalahan dan salah laku moral pemimpin mereka?

Magkuk tingkat dan juga pemimpin pembangkang yang lain semakin hari semakin risau dengan kebangkitan kami Blogger Pro UMNO/BN. Mereka risau kerana PRU 13 ini mereka sudah tidak lagi selesa seperti PRU 12 yang lalu kerana kami semakin ramai dan semakin berpengaruh terhadap rakyat Malaysia.

Fitnah dan propaganda
yang mereka lakukan semakin hari semakin suram kerana rakyat sudah muak dengan politik jijik yang dihidangkan. Malah dengan masaalah moral pemimpin mereka yang mencemarkan imej negara sudah pasti ditolak rakyat Malaysia.

Janji Ditepati kata mangkuk tingkat dalam video diatas. UMNO dan BN tunaikan janji dan ianya terbukti selama ini. Tapi pembangkang? Jangan kata nak tadbir Malaysia, negeri yang mereka kuasai sampai sekarang belum ditunaikan janji yang ditabur PRU 12 yang lalu. Rakyat bukan bodoh malah rakyat melihat setiap sudut percaturan politik BN dan pembangkang.


"Blogger Pembangkang Tidak Bermoral"

Gomo dan rakan seangkatan yang lain tidak akan beralih kiblat untuk menyokong Pakatan Pembangkang. Itu janji kami para Blogger Pro UMNO terutamanya. Jika ada yang beralih kiblat itupun kerana WANG yang ditawarkan Pembangkang, Itupun kerana JAWATAN yang ditawarkan mereka pembangkang. tetapi tidak buat kami yang ada ini, biarlah datang berjuta juta tawaran sekalipun matlamat kami adalah membantu Perdana Menteri Malaysia Najib Razak menang PRU 13 ini dan memastikan Malaysia terus aman dan maju kehadapan.

Buat mangkuk Tingkat! Jika ada pihak dari UMNO/BN beri kami ambil, jika ada yang prihatin dengan kami maka kami hulur dengan senyuman. Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari dan apa yang kami dapat adalah kerana niat ikhlas kami dalam perjuangan.


Banyak Duit Blogger Sampai Ke Singapura?

Dan khas buat mangkuk tingkat serta pimpinan pembangkang. Cuba cakap tentang gambar diatas ini. Mana datang DUIT untuk menyara kumpulan blogger Pembangkang sampaikan diusung ke luar negara? Siapa sebenarnya yang berhabis duit dalam membayar blogger? Takkan Blogger tu pergi Singapura pakai duit sendiri?



Buat barisan Blogger Pro UMNO/BN, teruskan kemaraan kita dalam menerjah pakatan pembangkang. Hidangkan apa sahaja yang dirasakan perlu agar rakyat Malaysia sedar penipuan yang dilakukan pembangkang ini. Dedahkan apa sahaja agar rakyat Malaysia sedar matlamat pembangkang ini. Bongkar apa sahaja walaupun isu tersebut melibatkan SEKS. Kerana untuk menjadi pemimpin masaalah moral mestilah dibersihkan agar Malaysia tidak mendapat Bala ataupun musibat apabila Berpedana Menterikan seorang HOMOSEKSUAL seperti Anwar Ibrahim.







Psssttt.... Kami bukan pemain politik, tetapi kami pengerak dalam memperjuangkan Islam, Melayu dan Negara. Amin


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


29 comments:

Anonymous,  July 28, 2012 at 10:17 AM  

Terbaek ah papagomo.mesti lagi meroyan depa2 pasni.sbb nak tabur fitnah dah x boleh sbb asyik dikantoikan blogger pro umno.hehehe.padan muka depa

Anonymous,  July 28, 2012 at 11:29 AM  

nampaknya blogger pr dah nak kalah,sbb tu nak beli blogger bn.

Anonymous,  July 28, 2012 at 12:14 PM  

Fuyyoo...baaaaanyak duit nak beli blogger pro BN....mana dapat duit tu..

DON MELAYU July 28, 2012 at 12:17 PM  

terbaik bro!!nmpknya bkn stakat pmimpin pmbgkang yg tkut dgn blogger BN skrg ni,blogger pmbgkang pun dh rsa terancam ngan korang..sbab korang menulis brdsrkan FAKTA bkn AUTA mcm juak2 pmbgkang...

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:23 PM  

Blog tahi jamban rupanyee

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:24 PM  

50K....

http://2.bp.blogspot.com/-kVxfPdIYlIc/UBNMSRvnoRI/AAAAAAAAW_E/BLpQKuoc8JU/s320/hairie_othman_cacai_mintak_sedekah.jpg

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:30 PM  

Breaking News: Pantat Rosmah Penuh Tahi Palat Chua Soi Lek

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:53 PM  

anon 1.30

tgk tu gomo,pncacai pmbgkang dh meroyan dh bila ko ckp mcm tu..ahahahahha..dia xblh trma kbdohan pmbgkang..

Anonymous,  July 28, 2012 at 2:09 PM  

Hhhahaha..haramjadah.. G matil..

Merapu...

Lu bajet lu punye dasar pr sudah ikhlas sgt la...

Puihhhh...

Dah senak telor tgk blogger bn

Anonymous,  July 28, 2012 at 2:25 PM  

Toyota Alphard.. yes!!!

http://4.bp.blogspot.com/-pNNHREKD5Ug/UBNMXVrDmpI/AAAAAAAAW_M/-3slVgBKEMI/s1600/hairie+kutip+derma.jpg

Anonymous,  July 28, 2012 at 3:23 PM  

Mangkop hayun yg buat sidang video diatas tu pun dibayar tu, muka tu aku kenal sangat le, kalau TAK kerana DUit YAHUDI sebagai modal permulaan, aku ingat muka dia pun kita tak akan nampak... PERJUANGAN IKLAS KONON... Cakap besarl last last jadi PECACAI DAP, MELAYU APA? POORAHHH!!

Anonymous,  July 28, 2012 at 3:38 PM  

Rosmah tu gelaran mak kau kan kat rumah urut..Chua soi lek plak nickname along yg slalu langgan mak kau..
Sampai kan bapak kau was2 mata sepet kau tu dtg dari belah siapa..

Amacam anon sial,suka tak ayat2 aku ni.. Kalu agak2 melenting..camtu gak perasaan org lain bila kau maki cerca..

Janji Ditepati......,  July 28, 2012 at 3:40 PM  

dia nak cipta sejarah....sejarah apa tu bro???? sejarah mengangkat seorg GAY boy menjadi perdana menteri ke??? perhhhh memang sejarah tu...

bodoh piang betoi la mangkuk ni.... yg dia dok meroyan pasai blogger umno ni nape???? ada blogger umno yg gi tadah tangan kat dia ke??? ke dia nak cipta sejarah menjadi pembancuh kopi diwaktu siang dan pengeluar air mani nuar diwaktu malam???? woi mangkuk siapa yg tak nak duit??? korang nak pusat tu pasai ikhlas bebenor nak bantu rakyat ke??? kalau ya ko panggil nuar jual harta benda dia semua..pastu sedekah kat fakir miskin..lepas tu baru mai jual temberang hang!!! mangkuk ayun..... dah la tu dalam klip tu bukan dia je yg nak cakap..ramai plak yg nak tumpang sekaki..berebut nak dapat perhatian al juburi... esok dapat lah berjuburi........

BOB MALAYA July 28, 2012 at 3:47 PM  

wow..PAKATAN nampak semakin hari semakin takut dengan kehebatan blogger BN yang membuka segala fitnah dan pembohongan PAKATAN...sehingga sgup menawar blogger BN nasi kangkang anwar...tp Blogger BN tetap utuh memperjuang kebenaran untuk rakyat dari pembohongan PAKATAN haram jadah...

Anonymous,  July 28, 2012 at 4:23 PM  

Nak jemput GOMO berbuka puasa sini: http://merahmato.blogspot.com/2012/06/wajib-lihat-senarai-penuh-menu-jamuan.html

Badut Rakyat July 28, 2012 at 4:55 PM  

blogger pakatan haram memang mangkuk bertingkat pun !!! udah-udah lah.tak perlu nak menipu rakyat lagi wahai blogger pakatan haram.sedar anda !!! tak baik menipu.Allah akan balas nanti... lagi-lagi yang anon yang cakap pasal Datin Seri Rosmah tu.yang tu puasa atau tak tu ??? perjuangan kami para blogger pro kerajaan hanya untuk agama,bangsa dan negara !!!

RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous,  July 28, 2012 at 5:35 PM  

Salah satu contoh bangsa Melayu bangsat ciptaan Anwar AlJuburi. Blogger pro tidak pernah dapat apa2 bayaran Dari UMNO sebab mereka2 ini ikhlas menelanjangkan bangsa Melayu yang kufur Dan sesat didalam maksiat Liwat , melangan pelacur China doll , berkongsi isteri orang, mengfitnah, syndrome menafi setelah melakukan kemungkaran Dan yang bermati matian tidak mengaku salah tetapi tak berani angkat Sumpah Laknat........,

Anonymous,  July 28, 2012 at 5:52 PM  

1:30 - jangan nak menyamar jadi pembangkang, itu fitnah nama nya.
Apa yang anda lakukan tidak merugikan pembangkang, dan juga tidak menguntungkan umno/bn.

Anonymous,  July 28, 2012 at 6:13 PM  

Nama dia pon dah BADUT, agak2 apa yang dia boleh buat?
Kalau kambing BANDOT, boleh jugak dibuat aqiqah...

Anonymous,  July 28, 2012 at 6:57 PM  

Apa la yang budak ni cakap? eentah apa2 entah. Dia kata klu nk cr kebenaran, kte kne bace smue blog? menyampahhhnye aku dgn orang macam ni. Orang tahu la membezakan yang mne betul dan salah.....b**ch, if u dont mean what u say, shut the f*ck up.

Anonymous,  July 28, 2012 at 7:01 PM  

dia syorkan kita baca blog DAP yang sarat dan penuh dengan 'kebenaran' ? khikihkih

Anonymous,  July 28, 2012 at 8:33 PM  

Barua PAS dan PKR asyik....asyik......asyikk nak kelentong, asyikkkk nk kelentung je. Boooosann arr....bende lain tak ade ke?

Anonymous,  July 28, 2012 at 10:43 PM  

apesal raja petra belah???

Anonymous,  July 28, 2012 at 11:54 PM  

teruskan je gomo lu memang sempoii...

Anonymous,  July 29, 2012 at 12:16 AM  

Mengatakan keaiban orang lain,
jika benar ia adalah gibah,
kalau dusta ia adalah fitnah.

Pilih lah mana satu, gibah atau fitnah...

Penegak kebenaran,  July 29, 2012 at 2:03 AM  

Khas untuk ahli pas yang tak faham bahasa sila masuk youtube (Sokong Islam Anda Selamat-ustaz kazim) tengok sendiri dan faham betulkah hampa semua dijamin syurga klu tak faham jugak,gila babi lah jawabnya

baharudin July 29, 2012 at 5:32 PM  

masuk blog pembangkang nak cari kebenaran..... komen ... kritik sikit sikit pun tak lepas...

Anonymous,  July 30, 2012 at 9:49 AM  

wei dah le ko duk mgata org...bulan pose mulut korang mcm longkang....sedar le ckit ni bulan pose....bila ms korang nk mintak maaf pada org y ko duk fitnah n ngata mcm2....tobat la wei...sebelum ajal...dosa sesama manusia ALLAH xleh ampum..kecuali manusia itu sendiri....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP