Bila Cina Pembangkang Halang Pembinaan Sekolah Agama, Apa PAS Buat?

Wednesday, July 11, 2012



Apa yang diungkapkan oleh Lee Boon Chye dihadapan penyokong Pas bahawa beliau tidak berniat untuk mengganggu Sekolah Agama Rakyat adalah satu pembohongan dengan niat agar penyokong Pas dapat menerima bantahannya. Kali ini kelibat Lee Bon Chye tidak kelihatan tetapi Lee Bon Chye mengarahkan beberapa pemimpin cina PKR Gopeng membuat sidang akhbar di hadapan Sekolah Agama Rakyat. Read More...

Gomo melihat apa yang dinyatakan sepertimana diatas adalah satu contoh jelas bagaimana masa akan datang bila mereka pimpinan DAP berjaya menjadi sebuah kerajaan Malaysia. Ops.... DAP menjadi kerajaan hasil dari bantuan PAS dan PKR yang mana mewujudkan sebuah kerajaan campuran berpaksikan Cina DAP.

Sekarang ini sudah banyak cerita cerita yang tidak enak didengar apabila melibatkan kepentingan orang Melayu Islam. Macam macam ragam yang keluar dari mulut pimpinan Cina DAP ataupun PKR dalam menafikan hak bumiputera dan juga Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

PAS? Ohhh kita lupakan PAS kerana PAS BODOH!!! Gua takda mood nak cakap pasal ni sebab ikutkan hati Gua memang Gua nak TIKAM je si Babi Babi bangsat yang tak sedar dek untung duduk dalam Malaysia ni... Lu orang Fikirlah sendiri

Psssttt... Ada yang patut disembelih.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


35 comments:

Anonymous,  July 11, 2012 at 10:07 AM  

Pas memang dayus.Nak dikatakan apa lagi

bekas pengundi pas,  July 11, 2012 at 10:14 AM  

Bukan lagi dayus,malah dia sanggup jadi anjing cina dap sama2 menyokong nak robohkan sekolah agama.Bangsat abis.

Hudud konon..orang jahil agama bolehlah kau tipu

Anonymous,  July 11, 2012 at 10:29 AM  

Ha ha ha bayangkan kalau PM Hj. HadibAwang, TPM Lim Kit Siang, MenteribKewa8ngan Tian Chua, Menteri Pertahanan Tony Pua????? Agak2 macam mana???? Asrama Penuh MRSM, UiTM, Mara tutup agaknya atau beri 50:50. Pangkalan PD pusat bersama tentera asing ..... agaknya Singapura + penasihat Israel.... Lu fikirlan sendiri!

Anonymous,  July 11, 2012 at 10:35 AM  

cerita agama pulak dah
video seks mana gomo?

bapakPAPAGOMO,  July 11, 2012 at 10:41 AM  

lohh tikam jer la.. cakap jer lebih dalam blog .. bodoh tul .. muka ganas penakut nak mampus.. pi la tikam .. takat cakap ..nenek belah ayah ko pun leh cakap.. wakakakakakak!!!

Anonymous,  July 11, 2012 at 10:52 AM  

Ko ingat gomo vongok macam kau, apa gila nak tikam sesuka hati. Kalau bab batu api bagi je kat korangkan..itulah bila sekolah tak habis..gomo cakap ikut kan hati...tapi ikut hati kan binasa..kalau setakat cabaran macam tu rentikan lah...tak membina langsung. Lebih baik fikir macam mana nak pastikan melayu dan islam tidak dipijak...BUKAN fikir camna nak pijak melayu oleh melayu sendiri!!

Anonymous,  July 11, 2012 at 11:35 AM  

Gomo, Dah tak boleh ubah dah Penyokong Taksub PAS/PKR ni.. walaupun DAP terang terang anti ISLAM dan Melayu... nak buat macam mane???? terima aje lah.

Anonymous,  July 11, 2012 at 12:10 PM  

Tuu yang Najib nak tuu, satu Msia maa..

Anonymous,  July 11, 2012 at 12:14 PM  

Jangan cakap Melayu laa, skg bahasa melayu, budaya melayu, ugama melayu, sekolah melayu, apa apa melayu sume tanat dan layu. Baru je Mdir kutuk kat Mingguan... Lemah umno ni..

Anonymous,  July 11, 2012 at 12:16 PM  

aku masih konfius, MCA ni anti islam ke tidak. Tgok debat CSL vs LGE, macam presiden MCA ni cukup anti ialam, patut di tendang kelua BN mamat ni.

Anonymous,  July 11, 2012 at 12:42 PM  

Kata orang bodoh konon, yang sokong PR la bodoh, tunduk pada minoriti. Dasar anjingan DAP.

Anonymous,  July 11, 2012 at 1:19 PM  

Yang Mdir kata Umno tunduk kat MCA tu macamana pulak tuu, habis U cina, sijil cina umno pegi iktiraf. Brahim Ali dah tak suara pun. Dah kene gam ke, atau harap Umno kutip jadi calon...tak suara pun hak social contract...

mekkelate darul naim July 11, 2012 at 1:41 PM  

pas...kolot,trlalu tksud dgn cina

Anonymous,  July 11, 2012 at 1:53 PM  

encik anon 1:19 PM
Chit! Encik ni pengkaji politik ke..? Dey Tun M kata Umno tunduk kat cina tu tahun bila der.. 2008 tu.. Masa Tun M kluar sekejap dr Umno utk tentang Pak Lah. Masa itu jugalah era Mca, Gerakan mula hancur kaum cina mula pindah ramai2 ke Pakatan walau cuba dibodek mantan PM. Itu dulu.. Sekarang Tun M penyokong no.1 Umno! Hehehe

Selamat Jadi Tun Mahathir yg ke 87 (semalam). Semoga sihat sejahtera selalu....

Anonymous,  July 11, 2012 at 2:06 PM  

Barua DAP dikalangan melayu PR mmg dah kronik. Sanggup jadi pengkhianat bangsa.

Anonymous,  July 11, 2012 at 2:15 PM  

celaka-celaka melayu dalam PAS ni motif nak duduk putrajaya, nak dapat projek kerajaan... tukar la nama parti tu.. buat malu dan menghina islam saja

Anonymous,  July 11, 2012 at 2:24 PM  

Jangan spin la, baru kuar Migguan meloya

Prince of Noob July 11, 2012 at 2:27 PM  

kalau benci pas pun mohon jangan gunakan kata2 ugutan seperti "Gua nak TIKAM je si Babi Babi bangsat", kalau ada buat report papagomo boleh didakwa... melainkan papagomo memang kebal dari undang2

Anonymous,  July 11, 2012 at 2:41 PM  

Kalo marah DAp, kenapa tak ban je tahun 69 dulu, skg salahkan orang lak

Anonymous,  July 11, 2012 at 3:00 PM  

Ini negara bebas. Politik hak individu tapi sape suruh sokong Dap? Kalau dah tahu ini parti yg anti melayu anti islam

Anonymous,  July 11, 2012 at 3:02 PM  

12:10.. Ni bukan satu Msia.. Ini Malaysian Malaysia ala Dap

Anonymous,  July 11, 2012 at 3:07 PM  

@anon..12:14 PM
Melayu lemah sebab orang yg macam hang ni la. Pakat sokong Parti campuran buat? Pasal boleh buat benda haram? Sokongla parti islam lebih afdal umno kerana bantu rakyat.

Anak Ketua Cawangan,  July 11, 2012 at 3:14 PM  

Sama je dengan cina mca halang umno nak buat hudud kat jahor. Dah nama pun kapir.

Apa lah kau ni. Melayu dahlah genetik bangang secara semulajadi, kau tambah lak lagi untuk jadi BANGANG TEGAR 5 STAR macam puak-puak umno.

Cari isu lainlah... BANGANG!!!

Wargh wargh wargh...

Anonymous,  July 11, 2012 at 3:18 PM  

Alo patrick starfish. Yang gila nak bunuh orang kat atas anti papagomo bukan geng papagomo tu. Ni mesti dah termakan hasutan samurai cap tengkorak la ni.

Anonymous,  July 11, 2012 at 3:22 PM  

Tapi cina Dap halang hudud dari awal lagi dah. Semua kena ikut Al Kitabul Jingga. Sebarang wahyu N.ajis tidak dilayan ada faham? HOHOHOHO

Anonymous,  July 11, 2012 at 4:29 PM  

[pas...kolot,trlalu tksud dgn cina]

x kisah la apa ko nk cakap pun..
janji Kelantan tu PAS punya..

KO ADA?

wakakakakaaa...

Anonymous,  July 11, 2012 at 4:44 PM  

Saya olang cina leeee...Hidup DAP.... kalau DAP menang gau olang paling gumbira leee. Cina jadi PM leee.

Anonymous,  July 11, 2012 at 6:02 PM  

Kesian papagomo. 1 malaysia ma....salah ahjib gak. Mereka ni numpang nuntut itu nuntut ini je. So nak kata apa...aku peyokong mahathir tapi bukan najib

Anonymous,  July 11, 2012 at 9:57 PM  

UMNO takut MCA
PAS takut DAP...
.....maka begitulah adanya, bak kata pepatah orang jawa "samea mavon"

Anonymous,  July 11, 2012 at 10:11 PM  

Yang dihalang itu sekolah agama islam, kenapa kena letak masalah ni atas bahu PAS saja, UMNO tidak memperjuang dan mempertahankan islam ke?

Jangan kira kita dari fahaman parti mana, jika islam diganggu gugat, lupakan soal kepartian sama-sama bangkit mempertahankan kesucian islam atas dasar islam itu sendiri bukan parti.

Anonymous,  July 11, 2012 at 10:21 PM  

10 : 07am,
Dayus ertinya membiarkan orang dibawah tanggungan nya berbuat perkara mungkar dan maksiat, pada hal dia mampu menghalang dan mencegah nya, maka kalau dia redha dengan perbuatan mungkar dan maksiat itu, maka itu dayus namanya.

Anonymous,  July 11, 2012 at 11:52 PM  

Pas cakap... kita mesti sokong sama cina Dap/Pkr halang kerajaan buat sekolah agama utk anak2 org2 islam..

Dap cakap... takebeerrr3

Pas cakap... nanti undi bagi aku, nanti lu boleh masuk syorga maa..

Anonymous,  July 12, 2012 at 12:41 AM  

Nanti lu masok suluge, jangan lupe bawak sekali mercedes, luma banggelo, luit manyak2 share same dgn ali2 suluge PAS yang sudah menigal dunie. Sana meleke sangat miskin sebab anak2 meleke semuak sibuk bikin kelija kat KL- ta ale masa mau sedeka doa lepas semayang.

Leng Chye

Anonymous,  July 12, 2012 at 12:46 AM  

Wa lupe advertise pulak- siapa2 ale mau tikit masok suluge, sile PM wa. From RM25 sekeping. Boleh nego.

Leng Chye

Anonymous,  July 12, 2012 at 8:01 AM  

wa mau order sama lu Leng Chye
babi panggang sekor...
mau kasi ustaz guan eng (kote belum sunat), sama pork nik pasai nama serupa BABI... and GAY nuar pasai itu olang suka sama china doll...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP