DAP Berang Adengan Kit Siang Tunjuk Punggung Dalam Filem "Tanda Putera"

Friday, July 27, 2012



DAP RACIST

Bertubi tubi DAP melalui jentera nya menyerang Filem Tanda Putera walaupun filem tersebut belum lagi ditayangkan. Hebat serangan mereka ini yang kononya menentang filem palsu ataupun dengan kata lain mereka DAP menyatakan filem Tanda Putera adalah satu pembohongan.

Gomo akan ulas cerita DAP Bangsat ini dilain hari namun Gomo minta agar pembaca melayari Blog MIK yang mendedahkan keBABIAN DAP dalam menipu sejarah Malaysia. KLIK DISINI

Psssttt... Tak perlu takut dengan sejarah Malaysia..... DAP SUCKS



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




30 comments:

Anonymous,  July 27, 2012 at 3:12 PM  

tu semua anak gampang!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous,  July 27, 2012 at 3:21 PM  

'DAP go to HELL'
Get out of this country!You can get out of this country!

Anonymous,  July 27, 2012 at 3:34 PM  

Sudah tiba masanya supaya semua orang tahu apa yang sebenarnya berlaku. Walaupun 13 Mei adalah suatu perkara yang pahit, ianya mesti dimasukkan kedalam sejarah. Kita tak boleh menafikannya. Kejadian 13 Mei hampir membawa negara kita mundur kebelakang. Filem Tunku Abdul Rahman juga patut di hasilkan. Banyak perkara perlu dijelaskan. Golongan muda bukan lagi golongan yang suka membaca. Kadang-kadang bahan bacaan tiada. Patut di paparkan bagaimana Tunku bekorban menjual istana beliau bagi mendapatkan perbelanjaan untuk pergi ke London. Saya berharap menteri ke yang berkaitan mengambil tindakan yang sewajarnya.

Anonymous,  July 27, 2012 at 3:41 PM  

kerajaan melayu mesti carik jalan kurangkan CINA binatang ni kat bandar2 secara perlahan2. hambat golongan ini ke satu sudut lain. banyakkan org melayu dlm toko perniagaan besar di bandar2.

Anonymous,  July 27, 2012 at 3:46 PM  

Aku malas nak ambil tahu tentang politik malaysia sebab melayu bercakaran sesama sendiri. Sebelum aku nak undi PR, latar belakang DAP? Apa yang DAP buat dengan orang melayu??

Anonymous,  July 27, 2012 at 3:56 PM  

INI SEMUA TIPU / PALSU SEMUA PROPAGANDA BN.
BUNTUT KIT SIANG MANA ADA GEBU MCM TU.
TAK CAYA TANYA ANUWAR.
GAMPANG LA BN NI!!

Anonymous,  July 27, 2012 at 4:01 PM  

Sedarlah anjing2 dan barua PAS,PKR sekalian. DAP bukan sahaja memijak dan menghina melayu. Kalau boleh sekarang juga DAP tendang melayu masuk longkang. DAP mempergunakan melayu hanya sampai ke Putrajaya. Lepas tu, DAP buang kita macam sampah.

Cili Padi July 27, 2012 at 4:16 PM  

bagus! Aku harap golongan muda pergi menonton cerita ni , supaya mereka faham tentang 13 Mei , faham semua usaha kerajaan untuk menstabilkan dan memajukan Malaysia dan usaha DAP yang harami untuk membunuh Melayu di Malaysia... barulah rakyat malaysia tahu bertapa rasisnya DAP celaka ni sebenarnya..

Anonymous,  July 27, 2012 at 4:19 PM  

Gua akan saman ini pilem dailector

Prince of Noob July 27, 2012 at 4:22 PM  

bila tarikh tayangannya tak sabar nak download

Anonymous,  July 27, 2012 at 4:38 PM  

Fakta sejarah 13 mei kau tak tahu dan kau masih nak reka cerita, tokok tambah dan ubahsuai ayat. Lebih baik lu ikut perangai ketua lu yang mulia sangat tuh. Ketua lu jauh dah perjalanan balun pungkok. Lu cuba lah buat lain daripada lain. Kalau boleh cuba kalahkan ketua lu dan pecahkan rekod dunia. Lu pi balun pungkok lembu dulu sebagai permulaan.

Anonymous,  July 27, 2012 at 4:42 PM  

serabut nok promote blog sini la prince of noob ni.nk promote blog g lain la.boring doh tgk komen mun

Anonymous,  July 27, 2012 at 4:48 PM  

Kalau aku jadi pemerintah, aku akan menggunakan sejarah 13 mei untuk menyedarkan orang melayu setiap masa. Ini sangat penting supaya orang melayu kenal DAP dan PAP. Tambahan pula, ini kelebihan BN untuk meraih sokongan rakyat dengan mudah. kihkihkih

Anonymous,  July 27, 2012 at 5:15 PM  

Puak DAP semua sudah ketakutan , ramai yang menyerang pelakon Tanda Putra dan memainkan isu perkauman , itulah puak DAP dari dulu lagi semenjak 13 Mei ketika menang besar mereka telah berarak ke kampung-kampung Melayu dan menghina orang Melayu dengan pelbagai perkataan perkauman dan kata-kata kesat , berhari-hari perkara ini berlaku dan antaranya ialah Lim Kit Sial bapak segala racist anjing !!!

Tanpa scene dimana puak racist DAP/Gerakan/PAP ni menghina orang Melayu dengan beramai-ramai pergi ke kampung-kampung Melayu selama berhari-hari siap dengan penyapu besar sebagai simbolik untuk menghalau orang Melayu dan sepanduk perkauman yang menghina orang Melayu , filem ini takkan lengkap . itulah punca 13 Mei

Janji Ditepati......,  July 27, 2012 at 5:46 PM  

alah namawee pun hina melayu dan negara malaysia gak dulu...pastu dia wat filem elok je....takde plak pemimpin umno terkinja kinja... yg kit siang panas bontot ngape??

TAKUT GOLONGAN MUDA SEDAR SIAPA SEBENAR YOU KE YB??????

rileks ar...u all kan kuat... esok pru13 lusa u all dah boleh pegang putrajaya pe...so why wanna scared YB???

Anonymous,  July 27, 2012 at 6:18 PM  

Ko la gampang

Anonymous,  July 27, 2012 at 6:20 PM  

Si noob ni follower jayanegara..

Anonymous,  July 27, 2012 at 6:22 PM  

Yg aku pelik pesal namewee biadap tu bleh bt filem..dh taubat ke pig tu

Janji Ditepati......,  July 27, 2012 at 6:38 PM  

6.22

inilah demokrasi tulen bro...dan sikap sebenar org melayu yg pemaaf... bukan mcm puak ultra kiasu a.k.a DAPig ni........ apa nak dikecoh ngan cite ni... biasalah an pepatah melayu menyebut.....

SIAPA MAKAN CILI DIA LAH YG RASA PEDASNYA!!!!

Anonymous,  July 27, 2012 at 6:59 PM  

Tiada seorang pun barua PAS dan PKR yang nak mempertahankan Tuan DAP. Maklum la, barua PR cume takat anjing suruhan. Cian....

Anonymous,  July 27, 2012 at 8:16 PM  

Btol3....

DON MELAYU July 27, 2012 at 9:32 PM  

Kit Siang dh tkut crita sbnr trbgkar...pdn muka kau kit siang!!hnya PKR dan PAS shj yg snggp prthankan cina rasis ni sbab diorng bdoh!!dh mnum air kaki cina rasis ni ak rsa,sbab tu diorng ikt jer pa yg DAP ckp!!

Anonymous,  July 27, 2012 at 11:27 PM  

sejarah tetap sejarah tidak akan terpadam.... tapi yg pelik masih ada melayu pecacai yg sanjung puak2 cina ni... cina tetap akan mempertahankan hak bangsa cinanya mereka tidak akan sesekali bertolak ansur dgn bangsa lain terutama melayu kecuali bangsa melayu yg akan dipaksa utk dijadikan kuli dan dikuasai.. itulah falsafah bangsa cina dari dulu dan selamanya..

13 Mei sebagai peringatan kepada bangsa melayu agar jgn lupa apa yg dilakukan oleh bangsa ini.. cuma permainan bangsa ini sekarang lebih lembut tapi lebih merbahaya umpama api dalam sekam..mereka tidak lagi menonjolkan keganasan tapi mereka menghulurkan "tangan" yg mampu memecah belahkan bangsa melayu dan islam maka akan mudah lah penguasaan bangsa cina ini...

kami tetap tidak akan tergoda permainan lembut bangsa cina ini utk memecah belahkan bangsa melayu.
sejarah apa yg telah dilakukan oleh bangsa ini terhadap bangsa melayu akan tetap diingati dan dijadikan pedoaman utk lebih berhati2 dgn bangsa ini..

Anonymous,  July 28, 2012 at 12:01 AM  

13 may, kalau berulang,,,habis orang melayu.

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:08 AM  

anon 12.01

melayu bodoh,takada telor dan tak berilmu saja habis...Melayu yg benar2 berilmu jngn harap dpt diganggu gugat oleh puak sial ni.

Anonymous,  July 28, 2012 at 3:03 AM  

kata kit siang dengan puak2nya.."malaysi..malaysi"...
ko tunggu kit siang siapa si siapa...
jgn sampai ko dengan pengikut ko mati di tangan org islam wahai kafir harbi....

_serban merah_

Anonymous,  July 28, 2012 at 4:51 AM  

Fuck cina..

Anonymous,  July 28, 2012 at 5:15 AM  

1:08 - kau tak boleh sama kan melayu 1969 melayu 2012...
Melayu 1969 - mereka dua kali bijak dalam hal kepandaian.
Melayu 2012 - mereka dua kali bijak dalam hal kebodohan.

Anonymous,  July 28, 2012 at 5:26 AM  

3:03.....itu melayu 1969,tapi melayu 2012, kau tengok lah sendiri.
Melayu 1969, perkara yang baik mereka semua buat, tapi melayu 2012 apa perkara yang buruk, yang mereka tak buat...

Anonymous,  July 28, 2012 at 7:30 AM  

Jangan meyalahkan bangsa Cina kerana berlakunya 13 Mei. Salahkan mereka yang merancang atau terlibat dengan kejadian ini. Mereka yang terlibat patut ditolak dan tidak diterima lagi walaupun mereka mungkin telah berubah, kerna ini adalah bagi kepentingan negara. Orang Cina dan orang Melayu serta orang India perlulah sentiasa berwaspada dalam melayani sensitivity kaum. Jangan terlampau ikut perasaan. Orang Melayu harus berfikir secara matang supaya kepimpinan negara ini tidak terlepas ketangan mereka yang terlampau ekstrem dalam kepentingan sesuatu kaum yang mana sebenarnya adalah kepentingan peribadi. Orang Melayu juga perlu menolak pemimpin yang bodoh dan tak buat kerja yang selalu tersilap cakap, yang selalu mengeluarkan kenyataan tanpa berfikir dulu kemudian apabila silap terus kata, oo maksud kawan macam ni contoh 'UMNO palestine' solat berjemaah itu demonstrasi. Solat jemaah tu solat jemaah lah apa kaitan dengan demonstrasi. Ianya adalah menyembah Allah swt.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP