Hina Sangatkah Rosmah Mansor Sampaikan Gambar Mengaji Al Quran Dijadikan Bahan Kutukkan?

Thursday, July 26, 2012




Gua hairan dengan juak Pakatan Pembangkang terutama pihak PKR dan PAS yang cukup anti dengan Datin Seri Rosmah Mansor isteri kepada Perdana Menteri Najib Razak. Apa sahaja pekara yang baik pastinya mereka puak gerombolan pakatan ini akan mewujudkan kebencian keatas Rosmah Mansor. Kenapa?

Gambar diatas yang tersebar semalam dilaman Facebook dan juga Blog telah dispin oleh gerombolan pembangkang dengan memperlekeh usaha dan kewajipan Rosmah Mansor yang sedang mengaji Al Quran.

Hina sangatkah Rosmah Mansor sampaikan gambar yang memaparkan beliau sedang mengaji Al Quran diperlekehkan dan dipersendakan oleh gerombolan pembangkang? Apakah salah tindakan beliau mengaji Al Quran?

Macam macam komen yang dikeluarkan oleh pihak pembangkang dan paling bangsat apabila ada komen yang menyatakan "Mengaji tu pun kerana terpaksa". Betul biadap lah puak Pakatan haram ini. Benda baik yang dilakukan akan menjadi bahan momokan mereka pembangkang ini.

Buat gerombolan Pakatan Pembangkang cukup cukuplah menfitnah, mencerca dan mencaci Rosmah Mansor, Najib Razak dan pimpinan BN yang lain. Dibulan puasa penuh keberkatan ini adalah seharusnya membuat amal ibadat daripada duduk sibuk mengadu domba kesana kesini. Rakyat dah muak dengan pembohongan dan fitnah pakatan Pembangkang. PRU 13 nanti lihatlah tanda protes rakyat keatas Pakatan Pembangkang.

Psssttt... Rosmah Mansor mengaji pun salah, ntah Gila babi le puak Pakatan haram ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

228 comments:

YB Raz July 26, 2012 at 9:06 AM  

dah namapun puak haram bodoh melantun..tengoklah pemimpin dorang tu sapa..nuar gayboy, nik ajis wali selipar,guan eng kulup besar..

dah pemimpin dorang kepala tak betul, jiwa kacau, camne pengikut dorang nak berfikir waras..

Prince of Noob July 26, 2012 at 9:09 AM  

rasa kalau rosmah mengaji tutup aurat elok2 baru tak kena mengata kot. nak baca ayat yang diturunkan Allah s.w.t pun ada adabnya. cuma benda2 mcm ni tak perlu nak kutuk, sekadar saling nasihat dan ingat mengingati dah cukup.

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:17 AM  

orang-ORANG PAS kata jika dapat MAIN perempuan itu syurga. So kalau berzina pun akan masyuk surga PAS.

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:30 AM  

tutup aurat la dulu...takkan itu pon nak backing gak...

Tokseh Plebesa,  July 26, 2012 at 9:47 AM  

Gomo, saing baik mu Kickdefella tu pelir dia kecik ker, kalu aku komen dalam blog dia tak pernah dia nak publish, dia takut sebab dia tu tak dak prinsip, tak serupa mu.Kickdefella tuh sebenarnya lebih bangsat dari anjing, mu tahu dok??

Papagomo July 26, 2012 at 9:48 AM  

Lepas mengaji Rosmah telan duit rakyat!

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:49 AM  

hoi ibu syaitan, tolong tutup aurat la. babi jahilliah memang patut kena rejam ngan batu !!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:51 AM  

pakai la tudung tu betul-betul, susah sgt ke?

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:51 AM  

Pastu brdoa smbil nangis2 skit..ambik gmbaq....pastu brdoa hancurkan wali so'ot..bt cmna depa buat..btul tak?hati busuk..srupa tkyah pakai serban mereban..pakai Sluaq dlm ja..itu pon hang nk backing jgak ka?phuuii..

Musibah Negro Angkara UMNGOK Bongok July 26, 2012 at 9:51 AM  

reti ker Rosmah- The Pignator baca Quran..paham ke dia ????

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:51 AM  

Kalau Datin Sri tengok video anwar sondol cinadoll atau sondol blakang gay barulah puak2 pas ni happpy semacam.

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:53 AM  

Motif ambil gambar sambil baca Quran????

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:55 AM  

Kalau Datin Sri tengok video anwar sondol cinadoll atau sondol blakang gay barulah puak2 pas ni happpy semacam.

Rosmah Si Keparat Pandai Berlakon July 26, 2012 at 9:55 AM  

Quran tak suruh beli cincin berjuta-juta kan? Mari kita tanya keldai betina UMNGOK namanya Rosmah???

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:56 AM  

lagi mengata lagi uols tambah dosa. yang bestnya Rosmah tak kata pape pon. Nak fitnah, fitnah lah dan fitnah la lagi.. gambar ni pon bukan camera ready. nampak sangat candid. itu pon dorg boleh nak ngata 'mengaji kerana terpaksa?' daripada ngata fitnah tak mengaji langsung dpt dosa lbh teruk dari membunuh, lbh baik terpaksa mengaji dan dpt pahala. ko ado?

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:57 AM  

Rambut dia yg menyembah matahari tak reti-reti nak cover ker bahlol?

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:57 AM  

Pegi tegur wali setan kau tu dulu..mnyesatkan org..dgn fatwa2 bgang dia tuh..suka hati mak bapak dia nak buat fatwa..sial la lu jaii...puiii

Badak Sumbu Lapar Duit Rakyat Nama Rosmah July 26, 2012 at 9:59 AM  

ROSMAH BACA QURAN KER...BACA BIBILE????

KKEKEKEKKEKEEKEKE

Abang Iman,  July 26, 2012 at 10:02 AM  

oi pakatan especially PAS dun talk alot about adat...atleast datin Rosmah mengaji...but ur ppl kononnya tutup aurat tutup kepala but private part buka ternganga until anybody cn in n out...is tat ur adat...

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:02 AM  

Ade org tu trlebih pandai baca Quran..lepas tu bt fatwa sndiri..bleh pulun lobang ass bini sndiri..ape punya bngang ulamak daa..sial la lu jaii..puii

Hak TUIHHHH July 26, 2012 at 10:03 AM  

kalau nak buat ibadat tak payah ambik gambar la, nampak sangat dosa besar nak cover-line baek punya.

memang haram jadah betina haram ni. setarag Emelda Marcos moralnya.

*jijik!!!!*

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:05 AM  

Pandai pulak si ibu setan muka kembong Botox ni mengaji Quran ye? Ingatkan dah murtad....Ahaks!

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:06 AM  

Berapa sen hang bg duit kat dia..babi...

ALTANTUNYA July 26, 2012 at 10:07 AM  

Bodoh, kalau iya pun tutup la aurat dulu wahai ibu pengkhianat rakyat UMNO !!!!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:08 AM  

ini dia baca kitab Yahudi ni bukan Quran!

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:09 AM  

Dia mengajib sbb nk mntk rezeki lg sebentuk cincin 24juta kot

PaperWaris July 26, 2012 at 10:11 AM  

Bulan2 poso fitnah orang baca bible dan kitab yahudi.. baguss akhlak.. dia salah dari segi adab.. korang perasan tak korang salah dari segi apa? HEH.. cakap siang pandang2. kalau takdak orang sekalipun Allah ada. lu jangan jadi bodoh macai...

Kelab Anti UMNO (Masuk La) July 26, 2012 at 10:11 AM  

La, botox dia lupa buang! Haram hoi...

PaperWaris July 26, 2012 at 10:13 AM  

bukan wa nak kata wa sokong dia tak payah tutup aurat baca Quran, wa nak kata , lu orang tak payah buat fitnah dia baca bible atau kitab yahudi. dosa dia dengan Allah banding dengan dosa lu fitnah orang lu rasa mana teruk? dari lu , lu punya PR punya bos, semua kaki bawak fitnah tak habis. masyarakat dah muak la fitnah terkantoi lu orang ni..asal fitnah jer kantoi.. pemimpin lu tak malu ka terus terusan cari bahan sumber nak buat fitnah? kesian la wa tengok lu semua~

Dhanyaraam July 26, 2012 at 10:14 AM  

inilah Pakatan...yg ini diaorg buat hal...tapi bila ustaz PR tido dgn isteri org diorg diam.... jahanam!

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:14 AM  

Motif ambil gambar berdoa sambil nangis2????

Satu Malaysia Menguntungkan Cina MCA July 26, 2012 at 10:16 AM  

ahli2 ibarat lembu..langsung tidak berani bersuara..bodoh macam lembu cucuk hidung..itulah umno..pencuri duit rakyat, tak tutup aurat dikatakan halal...tolol UMNO. Mampuslah kalian dalam PRU akan datang. Biar punah jadi arang...

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:19 AM  

dah terlampau banyak dosa la tu menipu rakyat kan???...si babi montok Rosmah ni kenalah baca Quran sambil ambil gambar kan..biar satu Malaysia tahu kononya alim sangat kan???????

Kan? Kan? Lakonan tak menjadi kan?

Nurul Wana,  July 26, 2012 at 10:19 AM  

hey ppl up der....u guys are not talking like Islam...is this how islam teach u to be...u ppl have no rites to talk about others especially about datin....

DON MELAYU July 26, 2012 at 10:19 AM  

apa lah kau gomo,org PAS jer yg blh bca al-quran,sbab diorng islam yg suci dari dosa,,


p/s:hbis yg gambar nik aziz berdoa ambil menagis tu apa plak motifnya gmbr tu diambil???nk tagih simpati rkyat la tu..

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:19 AM  

n.ajis n nuaq brehem gerombolan tentera dajjal

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:20 AM  

Hoi Rosmah, orang2 kafir mana buleh sentuh Quran!!!!


Kahahahahahahahahahahahahaha

Rosmah Anak Perempuan Hitler July 26, 2012 at 10:23 AM  

Jan 24, 2012

AUSTRALIA SIDNEY MORNING HERALD

Dalam seksyen 'Private Sydney' akhbar itu, kolumnis Andrew Hornery menggelar Rosmah sebagai "first lady of shopping'(wanita pertama membeli belah), kerana didakwa membelanjakan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney.

Rosmah dan suaminya juga didakwa menginap di penthouse bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen negara itu ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.

BOB MALAYA July 26, 2012 at 10:25 AM  

memang haprak aku tengok pembangkang nie...tak habis-habis membuat fitnah terhadap DS Rosmah...beliau membaca AL-QURAN pun dijadikan fitnah oleh PAKATAN haram jadah dan sial...sesat lg menyesatkan pembangkang..

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:25 AM  

Wali so'ot nik najis ambil gambaq buat ibadat tu hang nak ckap apa?haram jadah tua kutuk jgak kan??jijikkan??dh nma pon najis..

Kak Toyah July 26, 2012 at 10:26 AM  

BREAKING NEWS: PUKI ROSMAH MANSOOR TERLOBOS Di DUNIA!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:27 AM  

cuba tgk komen pencacai PR,dgn maki hamun mreka lontarkan,tmbh2 lagi di bulan puasa ni..islam ajar kau ckp mcm ni ke??rupa-rupanya ini yg di ajar oleh PR atau ulamak2 PAS kpd pnykong mereka..

p/s:sbnrnya juak2 PR ni dh trbalik kitab..sbab tu diorng jadi mcm ni,ak rsa korang ni lyak kwan ngan setan,sbb setan jer ckp mcm korang..

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:29 AM  

blog cai yang paling kuat kipas...

Gambar Bogel Rosmah Bakal Disebar Pakatan Rakyat July 26, 2012 at 10:31 AM  

nak perempuan Melayu rosak akibat kejahatan negro jelas menunjukkan betapa bangsatnya polisi umno. Kroni+kroni umno diberi kontrak buka kolej dan tarik bangsa negro dari benua afrika semata-mata untuk menjahanamkan anak bangsa Melayu.

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:31 AM  

KALAU TAK HORMAT ORG PUN HORMAT ALLAH..

BACA AL QURAN TUTUP AURAT.

KITA WAJIB TUTUP AURAT! TAMBAH2 MASA BERIBADAH

TAKKAN ITU PUN TAK RETI.ISLAM APA.

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:36 AM  

motif sembahyang sunat dalam hutan? tengah padang? Tangkap gambar doa nangis2 gantung kat office?

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:36 AM  

Podah la UMNGOK!!!!

Yg lebih menghairankan skrg adalah bila MCA hina Islam, apa respond UMNO? Atau penyokong2 UMNO? Chuah Soy lek hina Islam terang2an pun UMNO gagal tegur malah membisu tp masih ada hati nak tuduh PAS ditunggang DAP. Jelas nampaknya PAS ditentang di Malaysia kerana PAS inginkan Islam dan keinginan PAS itu semakin menjadi ikutan bersama rakyat yg dulunya leka bersama UMNO. Sbb tu skrg ulama pembangkang diserang dari segenap sudut. Sedangkan ulama UMNO yg mendiamkan diri ketika isu judi bola, isu soy lek hina Islam, Isu sumbang di festival fesyen Islam x pula diserang ttp ulama yg lantang bersuara mengecam kemungkaran pula yg ditentang org2 UMNO.

Akai mana akai... ????

hanizam July 26, 2012 at 10:37 AM  

gambar ni dah keluar sebelum ni...bukan gomo yang ambik...

ceritanya ada orang datang nak jumpa Isteri PM ni, tunggu punya tunggu dah lama sangat, dia diberitahu beliau tengah tadarus dengan yang lain...

bila dibawa ke bilik tu, diambilnya gambar & tersebarlah...

pada aku, memang tak dinafikan dia tak tutup aurat dengan betul, tapi tak payahlah kita maki hamun dia...

kita sendiri pun belum tentu sempurna hidup kita...

akutengok ramai yang mengutuk kaw-kaw macamlah sempurna sangat diri tu...

tak guna solat cukup, posa cukup, tapi lidah tak reti nak cover dibulan yang mulia ni...

makin banyak rosmah dikutuk, makin banyak pahala dia dapat...

cermin-cerminlah diri kita & perbetulkan ape yang patut dulu sebelum kita nak tegur orang lain...

salam ramadhan...

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:38 AM  

Rosmah sebenarnya lelaki Zionist..aurat dia bwah pusat ke lutut jer..

Aziz Roslam July 26, 2012 at 10:42 AM  

kot ye pun takyah la sampai fitnah dia baca bible.. aper la bodo sangap sangat

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:44 AM  

DIA BUKAN BACA QURAN LA..DIA TENGOK VIDEO LUCAH NAJIN HENTAM JUBOQ ALTANTUNYA....HEHHEHEHEHEHEE

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:45 AM  

la aku ingatkan Emelda Marcos tengah baca Quran!!!!!

Datin Seri Rosemak July 26, 2012 at 10:51 AM  

Gara gara pantat rosmah busuk hanyir, Nojib ingin bagi pantat rosmah kepada penyokong UMNO.

"1-2-3...Kalian boleh jilat pantat Rosmah bila2 masa, rasanya enak!" kata Najib.

"Wuih, sesedap kueh badak..berlemak" kata ahli2 UMNO.

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:55 AM  

Musibah Negro Angkara UMNGOK Bongok, July 26, 2012 9:51 AM
reti ker Rosmah- The Pignator baca Quran..paham ke dia ????

--------------------------
Astagfirullahaladzim...SubhanAllah...betapa byk pahala yg akan Rosmah dapat dari tohmahan dan fitnah tuan/puan , saudara/saudari, muslimin / muslimat......

SubhanAllah SubhanAllah SubhanAllah

Kalo benci mcmana pada seseorg pon sewajarnya brpada2 krn kite xtau 1 ari nnt org yg kite benci itula yg akan menolong kite di saat kite 'tenggelam'...

Jgn krn benci anda sgp mmfitnah DSRosmah mmbaca bible atau xreti mmbaca Al Quran..krn yg menudoh itu belum tntu pandai mmbaca Al Quran..

SubhanAllah SubhanAllah SubhanAllah

Gunakan la akal fikiran yg Allah Taala kurniakn kpd kite utk kebaikn bkn utk menjatohkn org len...

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:56 AM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

Rosmah July 26, 2012 at 11:04 AM  

Sial lahanat..kimak kaurang menghina aku. Idiot!!!

Haram jadah melayu betul Pakatan, DAP, PAS...babi sial......bapok tua nenek kaurang.

Apa dosa aku pada kaurang ha..barua????

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:06 AM  

Rambut dia exposed sikit tu adakah ia bagi masalah kepada kau orang semua.Kalau kamu semua kata itu wajib wajiblah,bukan kamu yang berdosa.Mengapa menghina dia?Jangan pikir pakai tudung semuanya ok.

Junor Papagomo Bernanah Lagi July 26, 2012 at 11:16 AM  

udah2 la kencing gomo.... udah2 la fitnah orang... bulan puasa ni bro...bertaubatlah.

fitnah ko pasal husam dah terbukti mmg ko kencing... ko tk takut ke bro.... duit ko dpt buat keja2 fitnah leh tolong ko ke dlm lubang kubor.

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:16 AM  

Mmg DSRosmah tlh melakukan kesilapan dgn mendedahkan aurat(rambut) dia tapi bak kata ostat Kazim..xbole kah anda menegur dia secara lebih brhemah sesuai dgn diri anda semua yg mengaku beragama Islam...

Bukankah agama kite mnyuroh kite saling tegur menegur tapi kalo org yg kite tegur xmau mndengar nasihat, biarla dia atau suaminya yg menanggung dosa itu..

Tapi kite yg langsong xmenjaga MULUT , mmfitnah serta melemparkn pelbagai tohmahan xtakot kah akan DOSA yg akan kite terima serta.. seandainya tohmahan anda itu xbetol xke anda trpikir DISANA akan balasan nya....

SubhanAllah SubhanAllah SubhanAllah

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:17 AM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:20 AM  

hahaa... bingai nye lahai ko nie gomo.. bukan tindakan membaca alquran yg dipersoalkan.. tetapi, adab ketika membaca alquran.. kamon la, dah name pon mengaji.. mane ade manusia yg mengaji tidak tutup aurat.. rosmah ko nie je yg berani.. ape salahnye, mase mengaji pakai tudung dengan menutupi aurat secara keseluruhan.. ini tidak, terdedah jugak.. gomo2.. cukuplah bingai ko tu..

Rosmah General Iblis July 26, 2012 at 11:20 AM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:20 AM  

AIYOYOYOOYOYOO.....
APEK BANYAK SUKA LA....
RAMBUT DIA MACAM JUSTIN BIBIR....AD IRAS-IRAS RAMBUT PAPAGOMO....TAPI INI CERITA TARAK BAIK PUNYA...
TAK BAGUS PUNYA CERITA....INI PUNG MAU JADI ISU.....NOREH GETAH LAGI BAIK MAAAAA.....
BOLEH WANG BELI AYAM GOLEK JUADAH BERBUKA PUASA....KESIAN ITU KAKMAH....
NANTI KALAU LIA BOTAK..APA MACAM MAU CERITA....HIHIHIHI

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:22 AM  

75% ahli2 Umno Suka Isteri Mereka Masukkan Jari Dalam Dubur Ketika Melancap


Hhahahahhahaha...hebat UMNGOK!

Ruslizal Jamaludin July 26, 2012 at 11:23 AM  

Assalamualaikum saudara2 se Islam ku sekalian. DS Rosmah pakai atau tak tudung bukan kamu yg tanggung dosanya. Tapi kamu menanggung dosa mencaci dan menghina. Samada dia berlakon atau tidak mengaji pun itu bukan urusan kamu kerana Allah SWT Maha Mengetahui Lagi Maha Bijaksana. Kalau gambar mengaji dikatakan berlakon, mcm mana pulak gambar solat Nik Aziz, gambar doa nangis Nik Aziz, gambar makan hirup kuah? Boleh jugak dianggap berlakon kan? Bukankah Nabi SAW berpesan supaya sentiasa bersangka baik atau husnu dzon terhadap semua orang? Ajaran Islam yg dibawa oleh Nabi SAW adalah sebenar benar Islam. Dan yang pasti Nabi SAW BUKAN ahli PAS....

Bacalah Quran Rosmah Kau Tu Sebusuk Nanah July 26, 2012 at 11:25 AM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

Ismail Kerbau July 26, 2012 at 11:27 AM  

bulu pookie rosmah sehitam rambutnya!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:29 AM  

Dan yang pasti Nabi SAW BUKAN ahli PAS....DAN JUGA BUKAN BN.....TERTINGGAL TU....

LU NI BODOH BETULLA...

Rosmah July 26, 2012 at 11:30 AM  

Makan tahi berlendir bagaikan makan
masakan italiano....ada pasta nya,...
wuuih sedapnya.

Lendirnya..wow..Baunya wow wow..super mantap !!!

hanizam July 26, 2012 at 11:35 AM  

salam ramadhan semua...

korang yang tulis macam-macam sampai maki hamun dia tu tak rasa berdosa ke???

baik orang berbuka je, teruskan posa tu dapat lapar & dahaga je...

banyakkan amal ibadat...jaga adab sikit...

jangan nama je islam tapi perangai kafir...

baik berbuka posalah korang...jangan kipokrit...

kutuk-kutuk dia pun ape korang dapat???

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:36 AM  

Muslim UMNO Yang CIBAI: Lekatkan Omega pada Punggung Rosmah lebih baik !!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:37 AM  

Hishh... dia orang yang duk mengata kat my 'idola-mom' ni nak kena ketok kepala nie. Dia orang tak tau ka yang my 'idola mom' is the most 'intelligent','stylish' and 'bombastic' person.

You can travel everywhere in this world,but you'll never find one kind of "bombastic person" like our "F.L.O.M"

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:42 AM  

Astaghfirullahaladzim...ramainyer tak puasa pagi nie.....mudah2han makbul doa Datin Seri Rosmah dan murah rezeki dia di akhirat nanti....

YA Allah,jauhkanlah aku dari menjadi pembakar api neraka jahanam...Nauzubillah

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:43 AM  

Gomo saya cadangkan tak payah lah siar komen pihak penjilat pembangkang ni..tak de makna nya..komen pun macam orang bukit je.. siarkan kan komen yang beradap saja..kalau komen macam sampah nanti ramai pula malas nak baca..

RAHSIA ROSMAH MAKIN TERBONGKAR July 26, 2012 at 11:45 AM  

14 Kereta Angkut Barangan Shopping Rosmah?


Rosmah layak digelar ‘Imelda Marcos Malaysia’ kerana tabiat membazirnya

Belum pun reda isu ‘hangat’ suaminya Dato’ Seri Najib Tun Razak dikaitkan dengan gambar mendiang Altantuya Shaariibuu, Datin Seri Rosmah Mansor menyemarakkan lagi ‘api’ publisiti dengan sikapnya yang didakwa berbelanja secara mewah dan membazir di luar negara.

Perkara ini dibangkitkan oleh Pengarah Strategik KeADILan Saifuddin Nasution dalam laporan akhbar Suara KeADILan terbaru, mendakwa isteri Timbalan Perdana Menteri itu, mempunyai tabiat membeli-belah yang membazir sehingga layak digelar Imelda Marcos Malaysia.

April lalu ketika mengikuti Najib ke pameran Biotech di Boston, Rosmah singgah ke Los Angeles, untuk membeli belah pakaian, kasut dan alat-alat mekapnya.

Amat memeranjatkan menurut pegawai-pegawai Kementerian Sains, Teknologi dan Alam Sekitar, yang terlibat dalam rombongan tersebut memaklumkan sebanyak lapan buah kereta diperlukan untuk mengangkut 74 beg barang yang dibeli oleh Rosmah," kata Saifuddin.

"Di Boston pula setelah meninjau toko-toko kelas atasan, Rosmah memaklumkan kepada pegawai terbabit, beliau memerlukan 15 buah kereta untuk membawa beg-beg barangan yang dibelinya," katanya.

Saifuddin turut mendedahkan sewaktu misi kerajaan ke Jepun, Rosmah tinggal bersama Najib di President Suite, Hotel Imperial Tokyo dengan keluasan bilik tersebut ialah 3,000 kaki persegi, tetapi keesokan hari Rosmah mendakwa tidak dapat tidur kerana mendapat tahu ada bilik yang lebih luas iaitu 4,000 persegi daripada bilik yang diduduki bersama suaminya itu.

Perilaku Rosmah ini jelas seolah-olah menempelak dan melanggar nasihat Perdana Menteri Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi dan TPM yang juga suaminya, supaya rakyat jelata berjimat cermat dan berhemah dalam berbelanja.

ImageSebelum ini, Rosmah mengundang kontroversi dengan aksi manjanya dengan pelakon Bollywood yang mendapat kritikan dan teguran pelbagai lapisan masyarakat yang kecewa dengan sikap isteri pemimpin nombor dua negara yang tidak menjaga batas-batas agama dan memalukan imej seorang wanita muslim.


Sewaktu Anugerah Filem India Global (GIFA) 2006 pada 9 Disember tahun lalu yang diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil menyaksikan Rosmah selaku penaung festival berlaga pipi dengan aktor kacak Bollywood, Salman Khan.

Lebih melucukan, Pemangku yang Dipertua Badan Amal Kebajikan Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti) dalam sebuah akhbar menyarankan agar para isteri pemimpin perlu menampil imej yang boleh diterima masyarakat sedangkan rata-rata berpendapat Rosmah perlu 'cermin diri' terlebih dahulu sebelum menasihati atau menuding jari kepada pihak lain.

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:47 AM  

hormat la sikit bulan Ramadhan ni...
hormat la sikit bila baca Al-Quran tu...

APA SUSAH SANGAT KE NAK TUTUP AURAT BETUL-BETUL?

Ustaz dpn tu x reti tegur ke?
bila tegur yg memalukan Agama, tau lak marah..

ni org tegur psl nak tegakkan ISLAM..
susah sgt ke nak faham?

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:47 AM  

rasanyer ni org cina kapir taksedar diri yg dok komen maki hamun nie..... takpun, manusia yg dah jadi setan nirojim lepas tengok Datin Rosmah mengaji...memng setan nirojim..

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:49 AM  

[inilah Pakatan...yg ini diaorg buat hal...tapi bila ustaz PR tido dgn isteri org diorg diam.... jahanam!]

letak la gambar..
setakat citer-citer mcm ni, baik tak payah..

pernah dgr perkataan FITNAH x?

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:51 AM  

Baguslah Rosmah, detox dan cuci lah hati iman kau yg sebusuk nanah dan sehina tahi kering Yahudi mabok itewww!!!!!!

worldLORD July 26, 2012 at 11:52 AM  

Yang menghina dan mencaci tu ..adalah golongan manusia yang terpilih....KE NERAKA JAHANAM .......

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:53 AM  

terima kasih Gomo...
kerana membiarkan komen-komen begini keluar...

nanti sama-sama la kita menjawab soalan-soalan di hadapan Allah ek..

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:53 AM  

Apa nak hairan mereka ni, memang dah sah neraka.. tempatnya.menang betul mereka bangsat. tunggu lah pru13, bungkus lengkup..sebab tiada keikhlasan. amin.

Melayu Makan Duit Melayu Itulah UMNO July 26, 2012 at 11:55 AM  

dah rasa panas banyak dosa la tu..sampai si betina kimak ni baca Quran pun tak sempat2 nak tutup aurat betul-betul. memang patutla negeri2 melayu banyak tergadai dalam Pilihanraya lepas!

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:56 AM  

alaa korang ni..
ok apa Rosmah pakai mcm tu..
xde apa-apa la beb...

selagi Ustaz kt depan tu x stim, ok laaa...
itu pun x tau..

hahaha...

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:58 AM  

ROSMAH PUKIMAK HARAM JADAH.

RAMBUT SEMBAH LANGIT MACAM BULU BURIT KERBAU INDON.

GLBT HARAM, ROSMAH TAK TUTUP AURAT TAK PULAK KAURANG BISING KAN UMNGOK?????

MACAM SIAL...MEMANG SESUAI MUKA DIA KENA LUDAH...TUIH TUIH...PENEGUK DUIT RAKYAT. NEREKA JAHANAM LAH KAU WAHAI LEMBU BETINA TUA YG HUDUH.

Bacalah Kuat-Kuat July 26, 2012 at 12:02 PM  

Isteri2 UMNO macam anjing2 kurap betina....sanggup lakukan apa saja demi shopping dan uang. Macam anjing liar..sanggup makan bangkai demi dan kenyang.

Itulah UMNO..sebabtu lah negeri2 Melayu banyak dah tergadai...

UMNO- parti yang menternak rasuah. Satu dunia sudah tahu.

Tahniah!!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:04 PM  

Rosmah banyak kutip pahala dari kata2 keji puak haram. Tau tak mereka apa yg di tulis sekira tidak benar adalah fitnah. dan tau tak puak haram ni apa hukum fitnah.. lebih kuat dosa dari zina, dan membunoh. Dapat ke u all puak mohon maaf dari rosmah sebelum mampus. bagi saya walau pun saya tk suka nik aziz, anuar saya tak berani fitnah mereka ni, andai silap azab saya di alam kubur.. saya takut seksaan allah. Masa tu nk menyesal no point its too late my friends, org kafir nk fitnah bagi mereka semua halal, tapi kita umat mohammad jgn ikut mereka.especially DAP.

Kelab Anti Rosmah/UMNO (sila join la) July 26, 2012 at 12:04 PM  

UMNGOK KIAN ROBEK: ROSMAH TAK TUTUP AURAT TAK PA, GLBT KAURANG BISING MACAM BABI NAK BERANAK...BODOH PUNYA UMNO....SIAL HIPOKRIT..KAURANG INGAT RAKYAT BODOH..ALAHAI..KAURANG TU YG BODOH TOLOL KIMAK.

SIAL HARAM JADAH UMNO.

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:07 PM  

aku geli tengok muka bini2 pemimpin2 UMNO....macam belacan basi..sial. tuihhhh,,, dah la tak tutup aurat...macam yahudi mabuk muka sekor2 macam orang utan Kalimantan. rambut macam sarang tebuan...David arumugam pun terkejut.....patutlah kaurang banyak main GRO2....sial kan. Bini kaurang macam tmepoyak basi...harus dihumban di tepi sungai Kelang...Hahhahahahahahahaaa...tak stim lansung. Kalau aku..tiap2 hari aku ludah muka bini kalau bini aku muka macam Rosmah!!!!!!

Yukh....bluekkkk...memang muka haram jadah...tahi palat babi tonyok.

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:10 PM  

Rosmah menabung atau melacur makan duit rakyat???

Sial..nereka jahanam lah kau betina tak sedar diri yg hodoh macam babi betina...sial..haram jadah...kimak punya betina...!!!!


Bini2 orang UMNO memang barua. Dasar pelacur kad kredit. Butuh!

afiq kltown July 26, 2012 at 12:12 PM  

Apalah.. Orang mengaji pun puak puak pakatan nak jadikan bahan.. Bulan puasa ni wei!

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:14 PM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:14 PM  

Naik meluat membaca komen komen yg tidak memaparkan seorang muslim yg baik, lebih2 lagi dlm bulan ramadhan yg mulia ini. Mulut Maki hamun tanpa pagar...ingat non muslim sedang memerhatikan perangai anda yg keji ini, mereka berkata: so what, what is so good being a muslim?

atas-pagar,  July 26, 2012 at 12:14 PM  

Yg korang dok mengumpat mencela rosmah tu takpe ke? Nampak sangat uolls yg memang nakal bulan puasa ni,takleh nak salahkan setan la gamaknya. Nak menegur pun ada adabnya, bukannya maki hamun macam wira papan kekunci yg dok nganga depan laptop. Drpd mencaci mcm nak rak, baik la korang doakan dia dpt hidayah tutup aurat betul2. Mana la melayu tak maju2, dok fokus benda2 negatif je. Nama je mengaku ahli sunnah tapi perangai sejibik macam org syiah.

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:25 PM  

"Saya mintak...saya mintak jasa baik kawan saya Ust. Fathul Bari update maklumat dia berkait dgn Karpal Singh. Karpal Singh dia kata...dia kata langkah mayat saya tu hok 20 tahun dulu dan dia pun beritahu itu ucapan saya 20 tahun dulu. Skrg, dlm Konvensyen PR di Pulau Pinang baru2 ni..saya (dia?) kata, setelah saya berkawan dengan PAS, saya tengok HUDUD, masalah HUDUD ialah kita boleh bincang semula...." [di sambut dgn sorakan dr penonton fanatik]

NST telah tolong 'UPDATE' kan untuk kita semua menerusi perbualan telefon bersama Karpal Singh semalam...

Yesterday, DAP chairman Karpal Singh expressed extreme displeasure upon learning that Pas Youth chief Nasrudin Hassan Tantawi had suggested that he had been willing to consider such laws for the country during a political debate.

“I will NEVER compromise,” said Karpal in a telephone interview with the New Straits Times.

“I have always been very public and absolute on my stand to never have hudud implemented in the country... how then can he (Nasrudin) claim such a thing?” said the DAP stalwart, who is well known for his strong opposition to any attempt to introduce Islamic laws in this country.
------------------------

Sikap pembohong beginikah yg korg sokong? ..agaknya mmg begitula kesemua penganot PAS/PKR/DAP...SUKE BERBOHONG ASALKN DPT SOKONGAN..

SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI
BERBOHONG AKHIRNYA JADI BALACI....
BALACI DAP n PKR..

Skrng2nya Rosmah xbrbohong dgn karektor dia...dosa xbrtudong dia yg tanggong tapi dosa korng mmfitnah TANGGUNG LA SNDIRI...

Ya, Rosmah Sehina Ciritan Khinzir Tua July 26, 2012 at 12:29 PM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!

Terbakarlah kau wahai betina tak sedar diri tua kutok July 26, 2012 at 12:32 PM  

Dalam Islam..Rosmah tetap "berbogel" sama macam pelakon porno dan Yahudi!!!!

Bye, see you in hell @ padang Mashyar!

Lucu Sangat...Aku Suka July 26, 2012 at 12:34 PM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERTAUBAT !!!!!!


Hhahahahahahahahahahaahah...sesuai betul!

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:42 PM  

Hey u guys,

why u guys bombarded my "big little momma"?

u have any idea x siapa dia?

u can travel around-around the world tp u x boleh jumpa "big little momma" macam my kak mah mansur yang vogue.

she is one in the trillion okkeeyyyy...

dont ever2 kutuk2 she..

dia x pandai bersilat tp dapat seledang dari perubuhan silat,

dia belajar x seberapa tp dapat ijazah kedoktoran,

dia suka x seberapa tp dapat tokoh sukan.

korang hader???

Khidmat Pesanan UMNO July 26, 2012 at 12:46 PM  

katakuncinya: ROSMAH

kalau bacan Quran pun aurat buat acuh tak acuh..alamatnya betina macm gini basuh jubor sendiri pun belum tentu basuh cuci betul-betul!!!!!!

Taip 'ROSMAHBEBAL'> Taip #1 Jarak> Hatar ke 1800-100-NERAKA !!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:49 PM  

Pengutuk-pengutuk ni sebenarnya tak pernah baca sejarah Rasulullah kot. Tak pernah kot baca kisah Pelacor yang diampun Allah dan jadi ahli syurga hanya kerana memberikan air kepada anjing yang dahaga. Mereka juga agaknya tak pernah baca tentang seorang perempuan yang dikatakan Rasulullah ahli neraka wakaupun beribadah siang malam tetapi mulutnya jahat.

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:50 PM  

Taip 'ROSMAHBEBAL'> Taip #1 Jarak> Hatar ke 1800-100-NERAKA !!!!

--------------------------------------

Adooi.....hahhahahaahhahahahahahahahahahahahaahahahahakajakakakakakakakah!!!!

Alahai !!!!!! July 26, 2012 at 12:57 PM  

apahal lak ni .....'pencuri duit rakyat' tetiba baca Quran?????!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 1:07 PM  

Rosmah tengah baca URTV la tu!!!!!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 1:10 PM  

Isteri Perdana Menteri Malaysia Paling Tolol, Bodoh & Bodoh Dalam Sejarah Pentadbiran Malaysia!

Anonymous,  July 26, 2012 at 1:12 PM  

Apa motif dia tayang rambut 'jambul' Indon tinggi setinggi puncak Gunung Ledang sambil baca Quran?

Anonymous,  July 26, 2012 at 1:13 PM  

beb, lu orang x bangga ke ada perdana menteri macam kak mah nie?

kecoh la lu orang..

Anonymous,  July 26, 2012 at 1:15 PM  

gomo, lu rilek la gomo,
diorang bukan busuk hati ngan kak mah tue,

diorang jeles je sebab perdana menteri kita menjadi bualan seluruh pelusuk dunia..

lu x bangga ke perdana menteri kita shoping ribu2 kat luar negara..

perpektif orang luar, bila dia tengok perdana menteri kita shoping sakan, rakyat dia tentu hidup senang..

itu pon lu orang x paham..

Roh Altantunya Kacau Najib Di Putrajaya Rosmah Jealos July 26, 2012 at 1:16 PM  

ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja!!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja !!!!!!
ROSMAH AL-PANTATRIA HARUS BERInstinja !!!!!!

QalamQabut July 26, 2012 at 1:22 PM  

Aku dapat rasa Papagomo akan bagi surprise lagi besok. Kalau ikut firasat aku mungkin gambar Nik Ajis bersolat. Lusa pulak gambar Anuwar bertazkirah. Tapi ntah le, gomo ni bukan betul sangat otak dier. Yang aku tau dier sekarang hepi tersengeh2.

Anonymous,  July 26, 2012 at 1:27 PM  

wa pon ingat macam tu la... papagomo NI BUKAN BETUL SANGAT, JANJI DIA DAPAT DUIT, BUKAN NAK SOKONG UMNO PON..

JANJI KERJA JALAN DUIT MASUK..

HALAL KE HARAM BELAKANG CERITA, JANJI ANAK BINI DAPAT MAKAN SUDAH..

SOK2 KUAR LA BERITA LAIN PLAK..

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:06 PM  

Mempersendakan hukum Allah SWT dengan membaca Al Quran tnpa menutup aurat ....alamat rambut dia akan dibakar oleh api neraka jahanam sampai botak.

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:29 PM  

Aku kan... kalau nak "projek" bini aku, terlebih dulu mesti aku ingat muka Rosmah. Nak bagi "anu ku" steam habis. Baru syookkk...

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:32 PM  

Kesimpulan aku, cuma ada seorang je malaun yang anti Najib kat sini dan menyamar macam2 nama. Tak dapat jatuhkan Najib, dia balun lah Rosmah.

Kalau aku jadi Rosmah, aku happy apa sebab pahala aku makin bertambah. Nak kutuk ke ape ke, tak jadi kudis langsung. Dia tetap isteri PM. Nak buat apa, pergi mana takde masalah.

P/s Berani takat kutuk je, itupun dalam blog, sorok2...hahaha....

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:33 PM  

pelik tgk keadaan org sekarang..mencarut,fitnah tu jadi pegangan..pelik org bukan islam pun x buat mcm nie..tak de panggil org babi ke ibu setan ke..diorg ni bukan islam pun tpi tahu beradap..klu org yg duk comment2 kat atas tu org islam kat mana level kita sbg umat islam..jgn lekeh sgt..biarla nak tgur cara berilmu sket..baik korg skali pun ambik wudhu, pergi tutup aurat n baca quran..Kurang2 nya Datin Seri bukannya mengata kat korg..korg je duk cari port nak tambah dosa..ke sebab korg dh confirm tket ke syurga mcm abby abadi..syurga neraka tu bukan kerja kita..kita cuma hambaNYA..insaf sket je klu x nak bnyak pun

GotYou!,  July 26, 2012 at 2:33 PM  

Nape takleh ambik gambar? Bukan dia amik gambar sendiri. Wali selipar makan kat warung, ambik wuduk dgn air sungai, solat atas rumput berkeliling orang mengadap ambil gambar takpe pulak? Eh! Lupa pulak. Kan dia pemegang kunci pintu syurga memanglah tak salahhahahahah.

p/s: Kat sini dah ada penjaga padang masyar pulak ke sampai tau siapa yang akan terbakar kat sana, siapa akan ke syurga akan ke neraka? Sendiri dah confirm ke selamat kat sana, dah confirm ke syurga??? Nauzubillahiminzalik!Jangan sampai kebencian membuat anda mengambil alih kerja Allah. Syurga neraka milik Allah saudara.

afiq kltown July 26, 2012 at 2:35 PM  

Puak puak Pakatan dah ketandusan isu..

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:36 PM  

Pencacai PR yang komen ini ialah orang yang sama dan suka ulang ayat yang sama. Ada budak INDON kat sini. Harap bangsa INDON dan negara INDON lenyap dan pupus.

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:37 PM  

Bersabar ajelah DS Rosmah. Kejap lagi adalah balasan pada si pengutuk tu kah kah kah...entah2 tak sempat berbuka.

ahmad jany July 26, 2012 at 2:48 PM  

macam2 komen ade.bulan puase cam ni pon korang nak tambah dosa ke?
beradab la sikit bile komen, nak2 di bulan mulia ni.Islam x mcm islam !

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 2:53 PM  

HEBAT PUAK PEMBANGKANG NI.. MEREKA DAH TAHU AMALAN MEREKA DAH CUKUP.. TUHAN MEREKA DAH BAGI TAU MEREKA YANG MEREKA MASUK SYURGA SEBAB TU MEREKA MENGHINA MENCERCA INSAN LAIN .. PERANGAI LU ORANG MACAM KAFIR LOL

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:57 PM  

Guru PASTI yang melampau: http://wasiatpejuang.blogspot.com/2011/10/gambar-anak-perempuan-dr-hassan-ali.html

Anonymous,  July 26, 2012 at 2:58 PM  

Bagi komen melampau ni mcm diri sendiri dah confirm masuk syurga jer???

Anonymous,  July 26, 2012 at 3:00 PM  

Bukan orang Islam yang kutuk2 ekstreme macam tu. Tertanya2 dia ni agama apa? Tambahan pula, ini bulan puasa.

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 3:00 PM  

PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR
PERANGAI PEMBANGKANG MENGALAHKAN ORANG KAFIR

jenny bedah July 26, 2012 at 3:01 PM  

malu aq bile bace komen yg terdiri dr org Islam semua ni.Ape nak jd la dgn dunie skg.PEACE !

khai fahmi July 26, 2012 at 3:20 PM  

biar la die nk mengaji pkai ape pon.tuh dose die ngn Allah.korang x yah nk myibuk2.

Anonymous,  July 26, 2012 at 3:20 PM  

Betul ke dia baca al quraan, kalau bukan tak ada apa apa salah pun. GOMO please check jangan biarkan meka semua tu mencerca sehabisnya

Anonymous,  July 26, 2012 at 3:25 PM  

Setahu saya senario itu telah disalah tafsir, sebenarnya Pn Sri Rosmah sedang memberi taklimat kepada Ketua ketua rumah anak anak yatim sebelum memberikan derma sempena bulan baik. tolong lah persangka baik.. buat letih kita kutuk habis tapi beliau sedang menjalankan keja-kerja amal, anda semua dah beramalke dan bersedakah ke? tkx

Anonymous,  July 26, 2012 at 3:25 PM  

Ingatkan nak undi PR, bila dah baca komen2 pro - Pakatan yang agresif macam kena sawan. Hmmm, takpe la. Aku nak undi BARISAN NASIONAL.

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 3:32 PM  

BUDAK AMBIL GAMBAR NI TERDENGAR ADA ORANG MENGAJI .. DIA AMBIL GAMBAR CURI.. MANA DATANG CERITA DS ROSMAH BAGI TAKLIMAT NAK YATIM PULAK NI.. DIA BERTADARUS..

Anonymous,  July 26, 2012 at 3:34 PM  

Perilaku tak menjadi kehinaan puak2 fucktan ni termasuklah ganbar2 mengkangkang, mengkonkit, memakan askrim dalam jamban, menyontot bontot, atih kapi...

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 3:34 PM  

JANGAN UNDI PR.. PR PENUH ORANG TAK SIUMAN.. TENGOKLAH KOMEN PUAK PR NI.. MEMANG ORANG TAK SIUMAN SAJA YANG BUAT

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 3:37 PM  

HEBAT PUAK PEMBANGKANG NI.. MEREKA DAH TAHU AMALAN MEREKA DAH CUKUP.. TUHAN MEREKA DAH BAGI TAU MEREKA YANG MEREKA MASUK SYURGA SEBAB TU MEREKA MENGHINA MENCERCA INSAN LAIN .. PERANGAI LU ORANG MACAM KAFIR LOL

Abang Kacak July 26, 2012 at 3:39 PM  

DS Rosmah juga insan biasa macam kita...bila dia mengaji, kenapa masih pembangkang nak kutuk? kalau dah pembangkang tu, pembangkang lah jugak...

Anonymous,  July 26, 2012 at 3:39 PM  

Sebenarnya, mereka ni stress sebab tiada bahan untuk menumbangkan BN menjelang PRU 13. Setakat ni, parti mereka yang nk tumbang. kihkihkih

minah senget July 26, 2012 at 3:47 PM  

ape lagi la puak pembagkang nk wt lepas ni.taubat lah wahai semua yg terlibat.ya Allah Kau ampunkan lah dose2 mereka, amin

Melayu Ultra July 26, 2012 at 4:04 PM  

Hahahaha..

Bersemangat aku tengok cybertroopers Pakatan Rabak menyerang DS Rosmah! tengok ayat caci maki pun aku tau diorang ni semua KAFIR LAKNATULLAH yang dibayar utk jadi kudis kat ruangan komen PAPAGOMO!

Lagi tinggi level bodoh komen korang, lagi jauh orang Melayu nak sokong PAKARAN RABAK!!

PAPAGOMO, cybertroopers low class DAPIGS baru dapat peruntukan besar utk bikin kecoh!!

USAHA LAGI CYBERTROOPERS PAKATAN RABAK!!

Muahahahahahaha!!

Anonymous,  July 26, 2012 at 4:59 PM  

nmpak sgt malaun yg maki hamun rosmah ni dendam kesumat sbb rosmah x balas cinta dia... hahahaha... org yg sama tp guna mcm2 name ke oiiii????bodo mcm keldaiii.....

Anonymous,  July 26, 2012 at 5:33 PM  

[tengok ayat caci maki pun aku tau diorang ni semua KAFIR LAKNATULLAH yang dibayar utk jadi kudis kat ruangan komen PAPAGOMO! ]

bagus, bagusss..
ini la yg kita mau!

kafirkan sesama kita..
apa ada hal, dosa memasing iyer x?
dah mati nanti, kita guling-guling la badan kita masuk kubur..

dah kata kubur sendiri-sendiri..
teruskan, teruskannn...

boleh bukak posa sekarang..

Anonymous,  July 26, 2012 at 5:35 PM  

[katakuncinya: ROSMAH

kalau bacan Quran pun aurat buat acuh tak acuh..alamatnya betina macm gini basuh jubor sendiri pun belum tentu basuh cuci betul-betul!!!!!!

Taip 'ROSMAHBEBAL'> Taip #1 Jarak> Hatar ke 1800-100-NERAKA !!!!]

TERBAIKKKK!!!

Malaysia Post July 26, 2012 at 5:40 PM  

pakatan haram tahu nak meghina fitnah sana sini dia tahu la yang lain tak tahu...

Anonymous,  July 26, 2012 at 5:42 PM  

Ini tuduhan yg sgt melampau. Sy sarankan anda minta maaf drpd yg empunya badan. Balasan sekiranya tidak dimaafkan? Anda nilaikan sendiri. Nauzubillahiminzik!

Anonymous,  July 26, 2012 at 5:46 PM  

Masyaallah.. Sia2 puasa tuan..

Anonymous,  July 26, 2012 at 5:55 PM  

Orang Pas dok kata "Isle itu, isle ni " tapi perangai mereka2 ni macam beruk yang langsung tak tahu agama Islam sebenar. Islam itu indah tapi dicalit Najis oleh juak2 Saperti didalam komen mereka...Ada ke bulan puasa mengutuk Dan mencaci serta mengfitnah. Oh lupa,...itu hanya Islam Pas pis pus. Bodoh !!. Pakatan punya Islam boleh main china doll, Buka puasa hisap aiskrim dalam jamban, goda bini orang tengah malam Dan lain2 lagi. Oooi jembalang syaitan pembangkang....belahlah, sebok je masuk ruang gomo. Pergi lah komen kat harakahjadah kau atau melaysiakini kafirun tu . BENGGONG !!!!!!!!!!!!!.

Anonymous,  July 26, 2012 at 6:01 PM  

Kamu yg seharusnya bertaubat. Semoga kamu diberikan hidayah. Wallahualam.

Anonymous,  July 26, 2012 at 6:26 PM  

Ada makcik satu klas mengaji pun tak pakai tudung bila mengaji kat rumah dia. Dia juga mengajar budak2 mengaji kat rumah dia. Dia juga puak pembangkang.
Yang itu hukumnya macamana? Bukanke Allah yang menentukan dosa pahala. Janji dia mengaji. Kenapa itu pun nak dikutuk?

kelly eng July 26, 2012 at 6:30 PM  

sekurang kuranag nye rosmah tak berlakon..mcm parti pembangkang main kan agama demi politik dia jadi diri dia yg sebenarnye....tak lah ats tutp bwh bukak...biar pun dia tak pkaia tuung tp dia byk buat kebaikan nak dibandingkan dgn badut2 pas tu semua...mcm ds rosmah ni aku yakin satu hari nnt pintu hati dia akan terbuka utk pakai tudung...setakat ni pun dah byk kebaikan ygbeliau dah buat...ni lah pembangkang kebaikan dia lsg tak nampak tp kelemmahan dia sibuk mengata...padahal kubur dia biar lah kat dia....lg satu tak semesti nye org tak pakai tudung ni jalang....bodoh!!!!!

sotong,  July 26, 2012 at 6:36 PM  

haramjadah sial punya pembangkang org mengaji pun nak mengata...krg ni klu mati api neraka pun xde tempat tau....

kak bedah,  July 26, 2012 at 6:38 PM  

pembangkang dengki sbb dsrosmah walaupun sibuk tp ttp beramal bkn mcm drg mainkan agama je ttp kepala tu takat nak tunjuk org je tp kat belakang duk jilat anjing cina tu....pembangkang ni semuaseperti manusia bertopeng kan syaitan

anis wana July 26, 2012 at 6:47 PM  

pembangkang ni dh gila tahap BABI sbnrnye..org mngaji pn dihina nya...
oi..bodoh..bkn mcm puak2 korang,buat amal pn kerana trpaksa aje...

Anonymous,  July 26, 2012 at 7:02 PM  

alhamdulilah wanita no 1 Malaysia mendapat perhatian rakyat Malaysia,rasanya komen pasal atikal nie lah yg paling banyak,tak kirah lah apa pun yg di tulis ada yg suka ada yg tak tapi nyata istri najib mendapat sokongan dari rakyat Malaysia,Alhamdulilah berkat kata2 org pas,walau pun macam kata2 iblis dan syaitan,(memang pun) kebangkitan Rosmah begitu mengkagumkan terutama dari aspek sumbangan kepada kewujudan manusia sejagat,sumbangan rosmah tak akan dapat di buat oleh istri nik aziz sampai bila2 pun,

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 7:03 PM  

PUAK PEMBANGKANG NI ADA TUHAN SENDIRI SELAIN DARI ALLAH SEBAB TU BOLEH MENILAI AMAL IBADAT SESEORANG.. HEBAT SUNGGUH SIAP TAHU ORANG BASUH BERAK MACAM MANA..

X July 26, 2012 at 7:04 PM  

Tak wajib pakai jilbab ketika baca quran,
Quran bukan lah ajanabi..

Tapi dalam gambar tu aku tengok ada lelaki,
Kalau lelaki tu mahram rosmah, maka tidak wajib dia berjilbab.
Tetapi kalau behadapan lelaki yang bukan mahram, maka wajib wanita menutup aurat,
sama ada rosmah atau mana2 wanita..

halim mat said July 26, 2012 at 7:09 PM  

aku rasa orang yang buat formula ds rosmah neraka tu berketurunan iblis.. luaran manusia tapi dalaman iblis laknatullah.. dan dia ada tuhan lain selain dari Allah.. kalau tidak masakan senang2 menilai seseorang tu ke neraka..

Anonymous,  July 26, 2012 at 7:10 PM  

Anuar al buriti
Kalau marah sangat pon, tak payah lah sampai cakap macam gitu...

Engkau faham tak apa yang engkau cakap?
Engkau tahu tak apa akibat nya?

Mak Cik Glamer July 26, 2012 at 7:12 PM  

adakah rosmah langsung tidak memakai tudung.. kalau nak tegur pun biarlah berhemah.. sumpah seranah maki hamun macam orang gila.. orang sakit mental saja buat mcm tu

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 7:15 PM  

oooo pandai pulak marah aku ckp macam tu... puak2 kamu punya cerca siap kata ds rosmah ahli neraka ingat aku tak marah.. memang puak2 tu ada tuhan sendiri dan berketurunan iblis..

Anonymous,  July 26, 2012 at 7:24 PM  

bg pendapat aku la kalau rosmah bertudung mesti puak pembangkang meraung 2-3 minggu. hilang semua modal tohmahan. tak perlu nak tangkis segala lg dah..

camtu je nak ajar puak2 x reti jaga mulut nih.

Anonymous,  July 26, 2012 at 7:26 PM  

Ada juga wak 3 suku masai aka X . kau pergi masok neraka JAHANNAM la. Sibuk nak ajar org kunun.......puiiii

Anonymous,  July 26, 2012 at 7:53 PM  

minta maaf semua, wakil barua PR wak 3 suku masai @ X ni memang bodoh nk mamp**!! bos dia pi jelajah pungkok dia diam. Bos dia main sana sini tak ade pula dia nak tegur. Setakat tak pakai tudung pun, bukan menjadi satu masalah besar. Dia dah tak nak pakai tudung, jadi nak buat cmne? kita tak boleh nak paksa2.

Anonymous,  July 26, 2012 at 8:08 PM  

wak 3 suku masai neh tunjukkk baik mengalahkan malaikat. Cer tengok dia punye ketua ada video seks.

Cili Padi July 26, 2012 at 8:16 PM  
This comment has been removed by the author.
Cili Padi July 26, 2012 at 8:19 PM  

apa korang ni? orang nak mengaji al-quran pun salah... aku tahulah korang jenis melayu yang suka pakai tdung pastu bawah buka! kalau korang dah sesat korang sesatlah janganlah nak menyesatkan orang lain wahai celaka celaka pakatan harami semua! Main belakang tak dosa? main china doll tak dosa? bagi CERAMAH kat bini orang pukul 3 pagi dalam bilik hotel tak dosa? jilat askrim dalam jamban tak dosa? bawa kafir masuk rumah allah tak dosa? Jangan nak fikir dosa orang je kalau dosa sendiri pun bersepah...

Anonymous,  July 26, 2012 at 8:22 PM  

Anuar al buriti - betul, betul...maki tetap lawan maki, sumpah seranah tetap lawan sumpah seranah....dan jangan sekali kali mengalah....

Paseghia,  July 26, 2012 at 8:26 PM  

DS Rosmah xbersalah pon mengaji.. Mengaji je la.. Abaikan pencacai pakatan ni.. Derang dah kekeringan idea.. Seperti cacing kepanasan bila PM dan isteri bnyk buat baik pada rakyat..

Ameena Arweena July 26, 2012 at 8:27 PM  

Dah takde modal agaknya, sampai mengaji pun nak diperlekeh ! memang low class mentality .

X July 26, 2012 at 8:29 PM  

7:26pm
Hebat mana pon engkau, tetap tak boleh humban aku ke neraka.

Anonymous,  July 26, 2012 at 8:36 PM  

8.29

anda cermin diri anda dan parti anda,

adakah sudah cukup bagus?

kenapa anda masih nak berlagak?

renung2kan.

Anonymous,  July 26, 2012 at 8:44 PM  

Nilah yang dimaksudkan kiamat kecil...

Apabila umat Islam berpecah sedikit demi sedikit...

Tanpa sedar...

Semoga Allah SWT bukakan hati kita semua untuk bersangka baik pada sesama umat...

Baik UMNO mahu pun PAS waima PKR...

"ya Allah, ya Rabbi, kau ampunkan la dosa ku. Dosa yg dibuat tanpa sedar. Nescaya aku bukan maksum. Justeru, aku memohon kau bukalah pintu hidayah umat Mu supaya mampu menasihati dan mengingati sesama umat"

Salam Ramadhan

pas dajjal,  July 26, 2012 at 8:49 PM  

apa lah nak jd dgn pembangkang ni...ye pun korang tak respek pemimpin kita tp respek lah ckit kat al quran tu...jgn lah krg mengata lbh2 pada org yg tgh mengaji tau tak dosa besar...napa krg nak dosa free....

sotong sempoi,  July 26, 2012 at 8:53 PM  

eee apa lah nak jadi ngan korang ni bwk2 lah bertaubat jgn lah hina isteri pm kita sampai mcm tu sekali.....ye pun dia tak ttp aurat tak kan sampai mcm ni sekali krg nak maki dia....dia bkn nye bogel pun tu dia ttp gak kepala hormat kan al quran tu bkn mcm krg maki org yg tgh baca quran tu silap2 krg ni semua kena sumpah jadi babi nnt bwk2 lah bertaubat

adik 80,  July 26, 2012 at 8:55 PM  

wow byk pahala percuma yg DS Rosmah dpt hr nie...hebat sgt ke diri tu dah penuh iman didada hingga kutuk n maki hamun DS Rosmah mcm ni sekali...sekurang2nye DS Rosmah x berlakon dpn org atau ape utk menutup aurat...bila allah beri hidayat pasti DS Rosmah akn terus menutup auratnye..sape kita utk menilai org...korg ckp byk dlm islam blh ke memaki hamun org...g lah belajar agama dulu mcm mana cara nak tegur org bru bukak mulut k

Anonymous,  July 26, 2012 at 8:56 PM  

baca Quran pun nak kutuk.... org yang kutuk tu.. baca Quran ke tak? senang2 panggil orang murtad, awak tu ahli tetap syurga ke? bulan Ramadhan bulan mulia pun nak tulis kutuk mcm tu.... mmg terserlah hati busuk, walaupun setan dah kene ikat... tapi perangai sendiri mengalahkan setan....

whatever,  July 26, 2012 at 9:09 PM  

sapa kita untuk nak komen dan maki org yg mengaji walaupun betapa jahat nye dia kita takde hak utk maki dia....ni lg kan ds rosmah yg baik hati klu dia nak mengaji krg ssh apa ha???dengki ek tak dpt mengaji dgn ds rosmah

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:13 PM  

SETELAH AKU BACA KOMEN2 DIATAS SESETENGAHNYA IANYA SANGAT MENJIJIKKAN TERUTAMANYA DARI PIHAK YANG TAK SUKA UMNO TERMASUK JUGA NAJIB DAN ROSMAH. PADA FIKIRAN AKU PUAK2 PR NI MEMANG MATA/ HATI MEREKA DAH DITUTUP OLEH TUHAN KERANA MEREKA TERLALU TAKSUB PADA PEMIMPIN MEREKA DAN TIDAK MENGIKUTI SURUHAN RASUL DAN TUHAN, SEBAB ITU LAH MEREKA KELUARKAN APA SAJA YANG TERLINTAS DIHATI MEREKA. TAMBAH LAGI SELAMA INI MEREKA DIKABURI OLEH KATA2 PEMIMPIN MEREKA YANG HANYA MEREKA BETUL DAN MAKSUM. ITULAH YANG DIAJAR OLEH ULAMAK MEREKA. LAGI PUN MEREKA 2 NI TAKUT JIKA PUAK2 UMNO NI TUNJUK YANG MEREKA TU BOLEH BUAT SEPERTIMANA MEREKA IANYA AKAN MEMUDARATKAN PARTI MEREKA SEBAB ITULAH JIKA PERKARA BAIK DILAKUKAN OLEH UMNO MAKA PUAK2 PR NI MENYALAK MCM ANJING HILANG BETINA. SUDAH2 LA PUAK PR OOOOI. ISLAM ITU BUKAN PARTI , ISLAM ITU HAK ALLAH, PAS ,PKR DAN UMNO ITU HANYA PARTI DAN KITA SENDIRI YANG MENENTUKAN ARAH MANA KITA KEHENDAKI.

MIRA EDORA,  July 26, 2012 at 9:29 PM  

KENAPA MESTI HINA DAN KEJI SEDANGKAN DS ROSMAH SEDANG MENGAJI. SEPATUTNYA KITA NASIHAT BELIAU MUDAH2HAN ALLAH SWT MEMBUKA PINTU HATI BELIAU UTK TERUS MENUTUP AURAT INI TIDAK TERUS MAKI HAMUN KATA BELIAU BELAKON. DS ROSMAH BUKAN TENGAH MAIN BELAKANG KE, ZINA KE, BELIAU TGH MENGAJI ITUPUN DAH JADI SATU ISU PADA KRG WAHAI PAKATAN TAK HBS2 BUAT DOSA.

dol.mat,  July 26, 2012 at 9:40 PM  

apa punya bodohlah pakatan ni pasal ds rosmah megaji pun kau nak kecoh ada je yang tak kena teggok diri sendiri sebelum nak memhina orang kubor masing-masinglah samdol dosa tanggong sendiri mamkok bin ayunlah lah lu orang

Anonymous,  July 26, 2012 at 9:41 PM  

Pukimak ko la.. Ko sape nak tentukan slah org tu... Ko ni mmg bbi anjing sial pakatan yg dibayar dgn taik babi cina gampang.... Mmg haram jadah ko ni... Manusia mcm ko ni ptt letak dlm ISA ....

Melayu Ultra July 26, 2012 at 9:42 PM  

Yang bagi komen2 melampau ni bukannya orang lain.. puak2 anti UMNO laa.. ataupun cybertrooper PAS/PKR dan DAP..

layannn.. dah penat menaip nnt diorang stop la..

dadu,  July 26, 2012 at 9:45 PM  

siapa kita nak tentukan dosa pahala, ini kan kerja ALLAH SWT. sekurang2nya DS ROSMAH mengaji krg yg kutuk dan hina tau mengaji ke, beliau bukan langsung tak pakai tudung ada cover apa atas kepala beliau. so kenapa nak jadikan isu ini terlalu besar beb krg mesti org2 parti pembangkang kan yg saja nak cari pasal dgn DS Rosmah. biarkan mereka mereka cerita ke menghina ke ALLAH SWT nampak semuanya biar banyak pahala DS ROSMAH perlehi dari tipu fitnah mereka.

SOLOMON KING July 26, 2012 at 10:10 PM  

Dari Abi Hurairah r.a katanya : Telah bersabda Rasulullah SAW : Janganlah kamu saling dengki mendengki, janganlah kamu saling tipu menipu, janganlah kamu saling belakang membelakangi dan janganlah kamu menjual di atas jualan setengah daripada kamu dan jadilah kamu hamba Allah yang bersaudara. Orang Islam adalah saudara kepada orang Islam yang lain, tidak boleh ia menganiayai dan tidak boleh membiarkannya (dalam kehinaan) serta tidak boleh mendustai dan tidak boleh menghinanya. Taqwa itu di sini (Nabi berkata sambil menunjukkan ke arah dadanya tiga kali) Sudah cukup banyak kejahatan seseorang itu bahawa ia merendahkan saudara seIslamnya. Sekalian orang Islam atas orang Islam yang lain adalah haram darahnya, hartanya dan kehormatannya.

fikir-fikirkanlah...

Diablo,  July 26, 2012 at 10:13 PM  

lepas ni ade la lembu PR kata dia ni dh dibayar sekian2 oleh DS Rosmah utk cover line.. dh dasar low class punye pembangkang suka pikul dosa kering.. xplain la mcmana pun.. kalau dh bangang tu bangang jgk..

afiq kltown July 26, 2012 at 10:47 PM  

Apasal puak puak pakatan ni meroyan bila tengok Datin Seri Rosmah bertadarus?? Terbako ker der???

X July 26, 2012 at 10:52 PM  

8:36pm
Tunjukan aku kat mana salah nya statement aku pada 7:04pm.

Anonymous,  July 26, 2012 at 10:57 PM  

Solomon king - kita kena ambik semua hadis, jangan ambik hadis yang memihak kita saja...

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 11:26 PM  

MAMAT X.. APASAL KO TAK NAK MENGAKU SAJA YANG KO TU SALAH SORANG IMAM MAHADI SESAT KAT BUMI NI.. MEMANG PUKI MAK KO LA SESUKA HATI NAK MENGHUKUM ORANG..

Anwar Al-buriti July 26, 2012 at 11:28 PM  

LAGI PELIK AKU TENGOK ORANG YANG SIBUK SURUH ORANG LAIN BERTAUBAT SEDANGKAN DIA SENDIRI MACAM HARAMJADAH PUNYA PERANGAI

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:42 PM  

Afiq kltown - bagus dia bertadarus, banyak kebaikan yang dia dapat,
Tapi kalau di tak tutup aurat dengan sempurna, dia berdosaA

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:46 PM  

7 :24pm - rosmah bertudung?
Bagus lah...sebab memang itu yang kami mahu....

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:53 PM  

Anuar al buriti - bagus lah macam gitu, dia suruh kita taubat supaya tak jadi macam dia,
Bertaubat aje lah, bukan kena bayar pon..

Anonymous,  July 26, 2012 at 11:57 PM  

Wak 3 suku aka X, kau neh manusia yang tidak boleh terima kebenaran dan sentiasa mencari kesalahan orang lain, walaupun kesalahan itu kecil. Perkara kecil tak perlu diperbesarkan. Cakap banyak pun tak guna. Sedar la diri, UMNO tidak sempurna tapi PR lagi teruk. Kau neh orang bodoh, berlagak pandai dan cuba nak ajar orang lain. Lepas tu, angkat diri lebih bagus dan baik. Hakikatnya diri dan parti kau (Pakatan Rakyat) lebih teruk. Maknanya, kau dan PR haramjadahh, masih ada hati nak tegur orang lain. WTF?

Anonymous,  July 27, 2012 at 12:03 AM  

aku meme tak suko dengn sekoq barua PR neh namanya X aka WAK 3 suku. Pencacai PR yang len sy suka sy suka!

X July 27, 2012 at 12:14 AM  

11:57pm
Terima kasih atas tazkirah nya.
Lain kali kalau aku buat silap, jangan malu2 tegur dan bagi tazkirah lagi.

Anonymous,  July 27, 2012 at 12:30 AM  

12.14

saudara,

betulkan diri dan parti anda terlebih dahulu sebelum nak tegur orang lain...

Anonymous,  July 27, 2012 at 12:46 AM  

12:30am
Salah saya awak yang nampak,
maka awak lah kena betulkan saya,

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP