Jom Layan Ramadhan Pembinaan Sahsiah Bersama Yb Hassan Ali

Friday, July 27, 2012







Malam ni kita layan Forum Ilmuan Islam.



13 comments:

Anonymous,  July 27, 2012 at 9:47 PM  

patut ajak ahli umno sertai program hasan kayu jati ni.psl ahli umno kebanyakan kaki rasuah n suka benda haram...

Prince of Noob July 27, 2012 at 10:16 PM  

hassan ali suatu ketika dulu dikutuk2 oleh org umno tapi bila keluar dari pas terus diangkat sebagai seorang
tokoh hebat... apa2 pun jum layaaaaannnzzzz

Anonymous,  July 27, 2012 at 10:39 PM  

Same la mcm anuar brahim .dulu pas maki hamun die.tp lepas umno buang mcm ikan keli mkn dedak pas tatang anuar!

Janji Ditepati......,  July 27, 2012 at 10:42 PM  

wei NOOB... tak cerdik pun takpe...tapi jangan tunjuk ketidak cerdikan ko tu kat public boleh tak????

nuar pun dibenci oleh pas time dia dalam umno... sampai digelar aljuburi... nuar pun benci nik aziz..sampai gelar dia wali terompah.. bila nuar kena tendang dari umno dan masuk pakatan..bukankah depa tu dok peluk cium?? hassan ni tak join umno pun...jati pun bukannya parti komponen bn pun.... kalau ni pun nak kondem baik masuk lubang tandas la kepala lu tu!!!

Anonymous,  July 27, 2012 at 11:49 PM  

Hassan ali masuk umno.

Anonymous,  July 27, 2012 at 11:53 PM  

Hassan ali, ibrahim ali, anaur ibrahim...kalau masuk umno kan bagus, dulu pon mereka ni orang umno jugak

Anonymous,  July 28, 2012 at 1:27 AM  

saya tak masuk belah mana pun. bagi saya umno ngan pas boleh jadi dua2 betul dan boleh jadi dua2 tak betul.

jangan marah kalau saya nak kata yang betul2 boleh harap nak bela nasib umat islam di negara ini adalah DAP.

nak harap kat umno ngan pas tak boleh sebab dah 54 tahun mereka duk bercakaran.

bila umno ngan pas duk bercakaran maka yang boleh diharap untuk membela nasib umat islam adalah DAP.

jangan anda nak cepat2 kata saya ni sewel, yang sebenarnya, sewel lagi nik aziz, sewel juga hadi awang dan sewel juga nasrudin hasan tantawi bila 3 makhluk sewel ni lebih rela berpakat dengan DAP untuk memertabatkan islam di bumi malaysia ini daripada berpakat dengan Umno.

Hj Man Sewel.

Anonymous,  July 28, 2012 at 2:14 AM  

kalu korang nak tau diantara ustaz Umno ngan ustad Pas, siapa yang paling gentlement menjual temberang .. saksikan lah video debat " PRU 13 : Orang Muda Pilih Siapa " diantara Ustaz Fathul Bari dari Umno dengan Ustad Nasrudin Hassan dari Pas.

Hj Man Sewel

Anonymous,  July 28, 2012 at 5:43 AM  

Tolong lah hassan ali tu, kenapa biarkan dia berjuang sorang2. Dia nak selamatkan melayu, sultan dan islam, mana boleh harap dia saja.

Anonymous,  July 28, 2012 at 5:55 AM  

Hj Man Sewel : Tak sangka sesewel-sewel hang pun tak la teruk sangat berbanding puak-puak yang taksub dengan al-juburi lgbt tu ...

Anonymous,  July 28, 2012 at 8:31 AM  

5:55 - haji man sewel dia lahir tak cukup bulan, itu sebab jadi gitu...

kelate jati,  July 29, 2012 at 5:46 PM  

Analisa yg tepat dan padat .. kalau puak tu tak paham2 jugak .. dia org tu patut kerat kote bg makan kat anjing je la ..

Anonymous,  July 30, 2012 at 12:51 PM  

Sedap molek kato kokre rasuoh.mu igt parti mun bersih dari rasuah?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP