MUSIBAT - Bila Masjid Yang Menjadi Pentas Politik Pemimpin Kafir Harbi Ditengelami Air

Tuesday, July 24, 2012



Panas panas panas, dah macam api neraka agaknya puak puak PAS apabila sebuah Masjid yang sebelum ini dijadikan pentas politik seorang pemimpin politik Kafir kini mendapat kesan apabila air banjir naik ke dalam ruang solat dimana tempat yang sama Xavier jayakumar Kafir harbi memberikan Takzirah pada 2009.

Gambar dan cerita penuh KLIK DISINI

Psssttt... Satu persatu Bala datang menimpa mereka puak Pakatan Haram, Kalau Malaysia mereka tadbir?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


33 comments:

faiz fakhirin July 24, 2012 at 3:23 PM  

bila islam menyindir islam.

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:27 PM  

Tak sangka sungguh Pas boleh jadi macam ni. Ish tak sangka sungguh.

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:34 PM  

Bukan saja sanggup bawa kafir masuk masjid, masuk kelambu pun sanggup, makan setalam pun sanggup demi mencapai PUTRAJAYA

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:45 PM  

ya Allah..
bulan Ramadhan ni Gomo..
sudah-sudah la tu...

Kita ni ISLAM..

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:49 PM  

Melayu pecahkan Melayu...
ini la dia..

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:51 PM  

Nampaknya puak2 pakatan ni ad yg x bleh trime ni BALA dari Alah..ke nak menafikan yg ALLAH MAHA BERKUASA??

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:52 PM  

Beb... cerdik sikit boleh? Kalau bangang terlampau pun tak payah tunjuk kat orang. Aku tau ko tu tak sekolah tapi tak payah jaja sana sini tunjukkan ko tu bangang.

Muka macam banduan terlepas cam ko ni sekali imbas tengok dah boleh tau tahap IQ standard apa. Kalau ada penyokong kau pun standard lebih kurang sama je. Tak pun ko je yg sokong kebodohan ko sendiri.

BANGANG!!!!

Anonymous,  July 24, 2012 at 3:53 PM  

adakah itu ruang solat jemaah? sudahkah mamat tu mandi junub?

Anti PAS,  July 24, 2012 at 4:02 PM  

3.52

entahnya memang gomo tu bodoh kan.... tapi apa isu yg ko nak cakap??ko cakap gomo tu bodoh takpe la..tapi ko explain la tang mana yg bodohnya gomo tu??? cuba ko baca betul2 ayat ko tu..pastu ko akan tahu sendiri sapa yg BANGGANG sebernarnya..........

Anonymous,  July 24, 2012 at 4:12 PM  

Isunya ialah... BANGANG TAK TERKATA!!!

Kah kah kah

Anonymous,  July 24, 2012 at 4:21 PM  

Bayangkan semasa tsunami di Aceh, ramai yang berlindung di dalam masjid nampak air berdiri tegak dan berundur dari memasuki dalam masjid. Masjid Aceh terperlihara dari tsunami.

Qariah di tempat ni kena fikir kenapa masjid yg diatas bukit boleh banjir sebegitu rupa. Kalau tak dapat juga jawapan, buatlah solat istiharah.

Anonymous,  July 24, 2012 at 4:33 PM  

Allah Maha Besar...
Masih buat-buat ak nampak biarlah DIA yang menentukan.

Anonymous,  July 24, 2012 at 4:40 PM  

Bab ni orang pas tak buat solat hajat pulak. Bila tang nuar kena tuduh berzina dgn china doll (walaupun ada bukti video), bersiri solat hajat mereka buat.

Anti PAS,  July 24, 2012 at 5:05 PM  

4.12

setakat itu je la ko kan???

tu lah kalau tak tau pasal islam sibuk nak bercakap....ko islam ke bro???

Anonymous,  July 24, 2012 at 5:24 PM  

3:53
Lain kali kalau ada ustaz ngajor bab sirah nabi,
jangan lupa duduk sekali dan dengor sampai habis.
Maka dengan mendengar engkau, akan hilanglah kejahilan mu itu..

Anonymous,  July 24, 2012 at 5:37 PM  

melayu weh. ada pernah dengar ustaz cerita pasal nabi pernah tambat tawanan perang dalam masjid beberapa hari tak. ada pernah dengar tak. atau kau memang tak suka dengar cakap ustaz. bahasa kau melambangkan siapa kau.

Anonymous,  July 24, 2012 at 6:59 PM  

bodohnya kau cuba cerita ada ke zaman nabi mambiarkan org2 kafir berceramah politik, melaga2kan umat islam didalam masjid di saf utama ditempat imam.

ada ke puak2 kafir zaman nabi diberi kebenaran berdiri tegak di saf utama beri takzkirah sambil nabi, sahabat2 nabi dan umat islam lain duduk melopong kena takzkirah oleh org2 kafir..??

cuba cite sikit zaman nabi tahan org kafir dalam masjid.. adakah ditempat org2 islam bersolat..? tempat nabi berkutbah..?

kalau dah jumud otak dah mati apa saja yg dibuat semuannya dirasa betul sampai perbuatan salah pun nak disamakan dgn nabi.. hanya puak2 Pas saja yg telah banyak mencemar kemulian masjid dijadikan gelangang tempat org2 kafir berpolitik dan bersenam joget, zaman nabi tak buat, gadai maruah islam, gadai kalimah Allah swt kalau zaman nabi org islam ni dah kena pancung... jgn nak samakan perbuatan kau dgn nabi.. tak layak nak disamakan

nabi memertabatkan islam tapi Pas melacurkan islam

Anonymous,  July 24, 2012 at 7:02 PM  

Aku pelik la sekarang ni......yg banyak penyokong tu kenapa? Bila pulak gereja nak panggil ustaz2 hangpa pi tazkirah jugak????. Jgn harap lah.......sampaikan hassan ali pun kena tendang sebab isu murtad.....apa nak jadi hangpa semua.

Bukan masalah betul atau salah....sama cam pegang babi memang tak haram...tapi kalau dah pegang babi, flaunting...adat cakap salah.

Berentilah.....harapkan sedikit kuasa hingga lupa semua adat budaya.... Camna aku nak tinggalkan negara ni kat anak cucu aku......

Anonymous,  July 24, 2012 at 7:10 PM  

Bagus dia mempertahankan masjid.
Semoga dia lah juga yang mengimarahkan masjid.

Amiiinn

Anonymous,  July 24, 2012 at 7:19 PM  

Hakikatnya PAS, Parti Anutan Sibodoh hanya menghancurkan diri mereka sendiri, mudah diperbodohkan iblis dan setan....inilah janji iblis didepan Allah SWT bahawa iblis dan tenteranya akan memperdaya dan menghancurkan seluruh umat Adam dimuka bumi ini dan PAS adalah salah satu daripada mangsanya.

Anonymous,  July 24, 2012 at 7:26 PM  

kesian surau/ mesjid tu......
mintak tolong la dengan tokoh pujaan ajk masjid tu ...xavier.

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:14 PM  

Saya sokong anda hundred percent!

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:26 PM  

bersiap sedia la wahai rakyat malaysia khususnya melayu negara kita sedang menuju kehancuran ..kerana berlakunya perpecahan akibat ketamakan kuasa...hakikat ni memang pahit tetapi harus diterima. wallahualam

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:59 PM  

6:59pm
Nabi memertabadkan islam tapi pas melacurkan islam,

Umno juga kena ikut macam nabi,
jangan jadi macam pas....

Adakah umno juga memertabadkan islam,
macam yang nabi lakukan....
Kalau ada baguslah, kalau tak ada....

Anonymous,  July 25, 2012 at 12:24 AM  

mmg masjid tu ditengelami air..secara kebetulan sj dg xavier tu..
zaman nabi dulu lain beb..zaman tu ada nabi dan ada wahyu..zaman skg ALLAH tak tunjuk secara cash sgt..ALLAH suruh kita berusha dan berfikir guna akal dan iman..itula maksud anon 3:52pm..
takyahla sikit2 nk kaitkan dg balasan ALLAH..
kerna zaman skg ni klu ALLAH bayar cash..ramai yg tak sempat taubat beb..
ALLAH maha mengetahui..

Anonymous,  July 25, 2012 at 12:31 AM  

zaman nabi jg ada mukjizat..klu ALLAH bayar cash ramai kafir2 anti islam yg dashat dibarat terutamanya dah dapat cash..
jgn ditunjukkn sgt kejahilan kita..
apapun akhirat tak kan terlepas walau sebesar zarah beb..
oleh itu beriman dan bertaqwalah kita untuk kebahgiaan duni dan akhirat yg kekal selama2nya..
tanpa mengharapkan balasan cash..
wallahua'lam..

Anonymous,  July 25, 2012 at 1:36 AM  

CASH tu bermaksud papa gomo dapat upah CASH bila buat posting ni. Ini saja kebolehan dia sebab dia tak sekolah.

Tak caya? Cuba tengok muka dia betul-betul. Ada rupa orang berkelulusan universiti? Ada rupa engineer? Ada rupa lawyer? Ada rupa profesor? Ada rupa executive? Kah kah kah... Tak ada beb...

Muka macam tong sampah je. Itu pun dah kira lawa. Kalau tanya aku rupa dia macam mangkuk jamban kat dalam panggung wayang je. Hanya layak jadi penarik kereta dan buat blog sampah macam ni je. Atau jadi ayahanda porkida 3 line fisabilillah kepala abah dia.

Kalau muka macam papa gomo ni bertaraf profesor, melayu dah lama pupus atau dunia dah lama kiamat... kah kah kah.

Hanya si BONGOK saja yang nampak si BONGOK satu lagi macam cerdik...

Kah kah kah... sakit perut aku ketawa.

Pasti ada si BONGOK lain yang akan baking lepas ni. Ataupun si BONGOK yang sama akan backing diri sendiri guna namalain tapi IP sama... kah kah kah

Kah kah kah..... ya ampun... sakit perut aku ketawa....

Anonymous,  July 25, 2012 at 6:32 AM  

Anon 1.36 ni kenapa? Macam tu sekali bila tak boleh terima pendapat orang lain? Apa2pun kalau x setuju tak perlu kutuk2 mcm tu. Macam tak cukup belajar ugama.....

Anonymous,  July 25, 2012 at 9:54 AM  

[Nampaknya puak2 pakatan ni ad yg x bleh trime ni BALA dari Alah..ke nak menafikan yg ALLAH MAHA BERKUASA??]

BILA ROSMAH NAK PAKAI TUDUNG?

x rasa ke bala ni psl Rosmah & isterinya Najib?

haa, apalagi..cepat la reply "Fuckatan Nak Mampus!"
hahahaha...

Anonymous,  July 25, 2012 at 9:55 AM  

Papagomo, ko berbuka ajer laaa..
senang kira...

kahkahkah..

Anonymous,  July 25, 2012 at 10:26 AM  

Peristiwa kejadian tu sahih ...benar belako...tiada superimposed...dulu masa Pak Mentua saya pernah menjadi Nazir Masjid Al Rahimiah awal 90an..semua alhamdulilah aman damai ..tiada perselisehan antara ahli kariah..beliau amat tegas & tak berkompromi dengan agenda politik..tapi sekarang ini ALLAH dah tunjuk balasan...akibat tangan2 ..PAS...

Anonymous,  July 25, 2012 at 10:37 PM  

Tension ak bace komen pencacai pr..cm harem jaddah..xde point nk gelak2.pastu gila .pastu bawak samurai..ak takot yg gelak kah3 jd cmtu..mntak simpang...tuhan bg kita akal utk bfikir..balasan atau bencana alam..tu je.yg penting kafir xley bawak msuk masjid..

Anonymous,  July 26, 2012 at 12:36 AM  

anon 11.59 PM

masaalah nye sekarang Pas yg mendabik dada kononnya Pas lah manusia yg paling islam dalam dunia ini yg lain habis dikafirkan dan dikatakan tak islam...

kononnya Pas lah yg memperjuangkan islam...menegakan islam..

tapi apa yg berlaku Pas yg mendabik dada dan dgn megahnya dikatakan terlebih islam itu lah yg telah merosakan dan menghina islam... jadi rakyat nak tengok apa yg Pas buat utk mendaulatkan islam tapi hampehhh...rosak maruah islam dibuatnya....jadi kenapa plak nak dikaitkan dgn umno kalau umno pun dah dituduh kafir oleh Pas.. jadi tunjukan lah islam Pas tu... tapi memang hampehhh dah kantoi kenapa nak kaitkan dgn umno plak yg dituduh dan dikatakan kononnya tak islam dan tolak islam ...???

kami nak tengok Pas mendaulatkan islam tolong buktikan bukannya menggadaikan maruah islam pada org kafir..dah kantoi jgn nak babitkan org lain plak...sbb org lain dah tak islam pada mata penganut2 Pas..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP