Pakatan Auta Sana Sini - Najib Razak

Monday, July 9, 2012



Najib berkata kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor terlalu banyak menabur janji namun apa yang dijanjikan tinggal janji semata-mata.

"Lihat sahaja pada kenaikan cukai pintu. Apa sudah jadi dengan janji beri RM100 bagi setiap bayi yang lahir di Selangor," soal Najib.

Najib turut memberitahu kerajaan negeri tidak mampu untuk memberikan bantuan pendidikan percuma pra sekolah seperti yang dijanjikan namun sibuk menyelar kerajaan pusat mengenai PTPTN.

"Bantuan biasiswa, bantuan kepada golongan muda untuk mendirikan rumahtangga, untuk OKU, ibu tunggal dan warga emas, kesemua hanya tinggal janji kosong.

"Walau diambang pilihanraya, janji-janji dahulu masih tidak ditunaikan namun sudah mula menabur janji-janji baru,"

READ MORE.......


Psssttt... Pembangkang memang pandai berjanji...hampeh


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

25 comments:

Anonymous,  July 9, 2012 at 10:25 AM  

Macam macam janji, semua janji, tapi janji manis jugak yang rakyat tunggu.

Anonymous,  July 9, 2012 at 10:51 AM  

Aku tengok DS Najib tu macam2 dia buat nak bagi rakyat senang. Orang Selangor terang2 kena tipu masa PRU 2008, lepas ni kalau tak serik, tak tahulah nak kata apa.

zam July 9, 2012 at 10:56 AM  

woi
khalid gagap bila nak bayar hutang aku hahaaa.... byk sangat janji sampai berguni2 tapi habuk pun tak ada. ini bahana parti mata satu. Jgn harap aku nk pangkah parti mata satu ni lagi. puiiiii........

Anonymous,  July 9, 2012 at 11:06 AM  

Aku nak mintak Pakatan Rakyat janji HAPUSKAN HUTANG KERETA AKU!!! RM600 SEBULAN WOOO!!! BILA MASA AKU NAK KAWEN!!! Hutang ptptn tu lantak pi la aku bayar rm100 sebulan pun diorang terima.

Bujang susah

Anonymous,  July 9, 2012 at 11:21 AM  

Ambo stuju sangat.. hutang bank bukan buleh byr sikit2. Lewat sehari dh call. Ptptn juga yg disalahkn pkr. Byr rm 50 pun ptptn trima juga. Janji byr. Janji ditepati lah.

Anonymous,  July 9, 2012 at 11:27 AM  

pakatan rakyat = apa pun tak boleh!
apa pun tak boleh!apa pun tak boleh!apa pun tak boleh!

Anonymous,  July 9, 2012 at 11:35 AM  

Kalo dah suka BN pangkah BN, tak payah marah marah orang nak pangkah apa. Nama pun demokrasi

TOKGURU86 July 9, 2012 at 11:56 AM  

Buat janji memang la senang. Tapi nak tunai janji hampeh jer juak PR ni.

Janji PRU 12 pun masih tertunggak, duk tabut janji palsu PRU 13 plak.

Dasar pembohong rakyat.

Anonymous,  July 9, 2012 at 12:00 PM  

bila nak pru ni. main sorok-sorok tarikh plak. kata bn kuat

Anonymous,  July 9, 2012 at 12:29 PM  

Pr marah boleh la pulak. Kita marah x leh pulak.

zam July 9, 2012 at 1:20 PM  

bro ni kumpulan JAMBU ye....... heeee. jambu ok jgn pkr hampeh

afiq kltown July 9, 2012 at 1:43 PM  

kepada rakat malaysia.. bukalah mata.. janganlah termakan janji2 kosong puak pembangkang ni.. cuba lihat la negeri2 yang ditadbir oleh pembangkang.. Manifesto PRU yang lepas pun belum tunaikan.. lagi ada hati nak tadbir malaysia! ko ingat ape? nak jaga reban ayam ke? puiii!

afiq kltown July 9, 2012 at 1:44 PM  

kerajaan yang terbaik adalah kerajaan Barisan Nasional.. tak payah tunggu PRU.. sentiasa ada pembangunan dan perubahan.. Pembangkan bagi ape?? puii

faiz mahayudin July 9, 2012 at 1:51 PM  

salam, mohon jasa baik tuan pautkan blog sy.
http://revolusimindamelayu.blogspot.com/

Anonymous,  July 9, 2012 at 2:16 PM  

jgn bagi selangor pd parti perasuah khir toyol dan penyamun noh omar.mari kita biarkan kerajaan lemah.bila umno lemah, rakyat dpt mcm2...brim..stim..trim..mari kita lemahkan umno smpai kita dpt brim tiap2 bulan..

Anonymous,  July 9, 2012 at 2:17 PM  

Reka cerita macam-macam, satu bukti pun tadak, last2 kena batang bengkok sendiri.

Anonymous,  July 9, 2012 at 2:49 PM  

Apa ko merepek ni, ko cakap dgn lembu ke?

Anonymous,  July 9, 2012 at 2:50 PM  

kerajaan bagi bantuan bkn sbb lemah tp sebab nk rgankan beban rkyat..mknanya kerajaan ad duit,blh beri kat rkyat,mknanya ekonomi kta kkuh walupn digugat oleh pmbgkang dgn melakukan rsuhan2 yg tidak ad motifnya...

PaperWaris July 9, 2012 at 2:59 PM  

Najib buat macam2 untuk bantu rakyat.. isteri dia pulak bantu jaga hal2 sosio kebajikan.. alhamdulillah Malaysia ada pemimpin macam Najib ni..

Anonymous,  July 9, 2012 at 3:40 PM  

kahkahkah...

Selangor dah jatuh kt Pakatan Rakyat, baru la terhegeh-hegeh nak jaga elok-elok la bagai..

sblm ni korg buat apa 50 tahun kt Selangor?
skrg ko jelous ke nyah?

mana duit nak buat Hospital Shah Alam?
abis kt rumah Toyo ke?

wakakakakaaaa...

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:08 PM  

Pencacai al-juburi (mat sabu ckp) meroyan... Hospital S.Alam? Itu cadangan asal BN Selangor. Hospital Sg Buloh, hosp. Selayang semuanya hasil BN Selangor. Pakatan? Mana fikir tu semua pandai besarkan kilang carlsberg boleh laa. 50 tahun Umno membangunkan Selangor dlm 4 tahun je Pakatan jahanamkan negeri. Hidup hidup warga Selangor di tipu. Toksah la nak wakakakakaaaa.. Itu cerita 4 tahun lepas. aku nak tengok sapa yg sebenarnya di wakakakakaaa kan nanti.. tungguuuuuu....

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:16 PM  

Anon 3:40 pm, apa? ko sebot "nyah"..!!
Wey gay LGBT jgn menyemak kat sini laa gi main jauh2. Gi hisap konek bang non ko tu nyah..! Nak? Nak?

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:29 PM  

[Mana fikir tu semua pandai besarkan kilang carlsberg boleh laa. 50 tahun Umno membangunkan Selangor dlm 4 tahun je Pakatan jahanamkan negeri.]

oh, sorry...
pd 15 April 1972, BN bukak kilang Carlsberg tau..
tu la, monteng ajer time sekolah..

wakakakaaa..

errr, SELANGOR TAK MEMBANGUN?

gi basuh muka jap, ambik wuduk sekali ye..
bila kita dlm keadaan marah, apa yg kita tulis pun jd bangang & nampak bodoh dari biasa...

bila dah ok, carik kt Google...

BERAPAKAH KEUNTUNGAN SELANGOR SEJAK 4THN SELANGOR DI BAWAH PAKATAN RAKYAT?

hahahaha...

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:30 PM  

[Anon 3:40 pm, apa? ko sebot "nyah"..!!
Wey gay LGBT jgn menyemak kat sini laa gi main jauh2. Gi hisap konek bang non ko tu nyah..! Nak? Nak?]

x mau laa...
dah la kecik, busuk lak tu..
ko suruh Najib pegangkan ye..

hahaha..

Anonymous,  July 9, 2012 at 11:30 PM  

Ngok ngek lu.mahatil tegur najib jgn suka hati tabur duit.nambah utang.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP