Raja Nong Chik Bidas Pembangkang Yang Hanya Pandai Bercakap

Monday, July 9, 2012



Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin, berkata cadangan itu menunjukkan sikap Pakatan yang hanya pandai bercakap tidak tidak memikirkan cara untuk merealisasikannya.

"Lokasi mana nak bina Kampung Baru kedua... Mungkin di Selangor. Mereka tidak fikir kesan tindakan itu yang mana ia sudah pasti menyusahkan penduduk Kampung Baru sahaja,"

Read More....

Psssttt... Depa puak pembangkang hanya pandai bercakap tapi apa yang depa dah buat untuk rakyat? Cuba tanya....


Selangor Ungguli Kutipan Pingat Emas Sukan Malaysia ke 15 KLIK DISINI

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


25 comments:

Anonymous,  July 9, 2012 at 3:16 PM  

Rakyat Malaysia semakin hari semakin benci dengan Pakatan pembangkang sebab menipu rakyat dengan menabur janji-janji manis. bagus la,mudahkan BN menang pilihan raya ke-13.

Anonymous,  July 9, 2012 at 3:24 PM  

Tok Guru lagi bersih masaalah moral dari Najib. Bagi TG jelah post tu.

Anonymous,  July 9, 2012 at 3:46 PM  

Aishah penyanyi janji manis mu, tahu yang mana penuh kepalsuan akhirnya masuk Pas bukan Umno. He he he

Anonymous,  July 9, 2012 at 3:53 PM  

Rakyat Malaysia semakin hari semakin benci dengan Barisan Nasional sebab menipu rakyat dengan menabur janji-janji manis (selama 50thn).

Bagus la,mudahkan PR menang pilihan raya ke-13.

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:00 PM  

weii! apa yang Pakatan Rakyat buat untuk rakyat Malaysia nih?? jawab arr!!! apa yg aku tahu Pakatan Rakyat halau Melayu,halau India dan keluarkan video seks. video seks keluaran edisi terbaru Pakatan Pakyat nak buat jugak ke?

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:02 PM  

nama parti pun hina, kihkihkih eja salah pulak.minta maaf puak Khawarij.

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:18 PM  

Cukup-cukup la Pakatan pembangkang menipu dgn menabur pelbagai janji kepada rakyat. Jangan la menggunakan rakyat semata-mata nak ke Putrajaya. Rakyat tidak sanggup lagi diperbodohkan oleh Pakatan pembangkang. Menang sorak,kampong tergadai.

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:25 PM  

Anon.. 3:46 PM. Biasalah dah terkena janji manis Pok Nik. Jaminan syurga tu bhai.. tapi blum masuk minum air basuh tangan Pok Nik lagi huiyo trus ke firdaus kot?

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:30 PM  

air kencing mursyidol am Nik Ziz kalu diminum teros ke mana? sorga juga ker?

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:36 PM  

weii!!!!!!! pekak ke puak Khawarij PAS ni?? apa Pakatan dah buat untuk rakyat??? melalak macam orang sakit mental,fitnah dan burukkan imej BN. bila ditanya senyap macam lembu!!!

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:45 PM  

org paling bodoh ialah org yg comment ats aku ni..

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:45 PM  

Ah pedulik cakap orang! Yang aku tau majoriti parlimen bakal jadi milik DAP! Korang boleh spin minda orang ramai tapi ko tak boleh tipu fakta! Kaum cina bakal ambil alih kuasa politik melayu. Lantakla merempatlah kita di bumi sendiri dgn kuasa ekonomi yg dan tentu milik mutlak kaum cina. Aku? Dpt niaga burger atau jual air jadilah. Tapi korang? Mintakla jawatan bonzer rumah urut takpun ko lacurkanlah sesiapa yg ko kenal. INI SERIUS BEB majoriti parlimen penentu kuasa.. Pkr dah tentu menyokong Dap yg beri kekayaan dr Pas yg hampas. Buku jingga adalah buktinya yg sahih. Bertaubatlah wahai pencacai pakatan.

Anonymous,  July 9, 2012 at 4:54 PM  

tahu kah anda ada org takut pd pilihanraya..takut kalah..kehkehkeh..politik duit xmenjadi..kehkehkeh..buat program xramai yg dtg..mna yg dtg pun sbb di bayar..kehkehkeh..apa lah lg yg dia nk buat..korg layan jela..xlama je lg dia tu..kehkehkeh

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:02 PM  

aku menjadi keliru dan hairan.PAS mengaku Islam lebih drpd UMNO. puak Pakatan pembangkang ni juara fitnah BN,putar belit,reka cerita,menipu rakyat dan hebat semua benda nak salahkan BN. puak Pakatan pembangkang buat benda haram semua boleh dan menjadi halal.

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:03 PM  

Masih lagi politik perkauman, Najib suruh satu Malaysia dah.

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:21 PM  

[weii!!!!!!! pekak ke puak Khawarij PAS ni?? apa Pakatan dah buat untuk rakyat?]

ohh, ko ckp dgn kitorg ke?
hahaha...

err, AIR FREE KAT SELANGOR?

ko ada?
wakakakakaaa...

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:22 PM  

[Yang aku tau majoriti parlimen bakal jadi milik DAP!]

ni sapa bgtau?
pemimpin UMNO korg yg takut masuk penjara, bila kalah PRU13 nnt ke?

hahaha...

Melayu kuat la bro...
ke ko ni org Cina, takut dgn Melayu?

fikirrr...

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:25 PM  

[aku menjadi keliru dan hairan.PAS mengaku Islam lebih drpd UMNO]

errr...
maksud ko UMNO menggalakkan pemuda-pemudi Melayu byk berhibur tu, kira bagus utk ISLAM ke?
begitu ke maksud tuan hamba?

SAY NO TO HUDUD!

itu bkn aku ckp tau..
hahaha...

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:31 PM  

Rafizi lembu dah nak kena penjara 3 tahun denda 3juta. dia tengah demam tu..ooh tak apa Datuk Yusoff ada boleh bela.. dulu masa anwar mintak tangguh 60 kali pun Datuk Yusof x pernah bantah..dia dah nampak lombong emas sebab Kapal Poosingh dah sakit teruk baru ni masuk spital.

Anonymous,  July 9, 2012 at 5:38 PM  

ye ke ramai yg sokong umno?nasib baik blog ni ramai PR,baru meriah

Anonymous,  July 10, 2012 at 12:58 AM  

Parti Haram Jadah ganti UMNO. Najib yg kata. . . . .

Anonymous,  July 10, 2012 at 5:20 AM  

Anon 503 PM
SATU MALAYSIA MAKSUDNYA SEMUA RAKYAT TAK KIRA KAUM HARUS BERSATU DALAM SEBUAH NEGARA DIBAWAH PERLEMBAGAAN MALAYSIA!!

Bukannya suruh gadai atau serahkan maruah agama bangsa dan negara pada kaum lain... Ini dah kira melelong hak kita sebagai majoriti dan penduduk asal.
Mca parti kaum cina yg beragama buddha pun tahu menghormati perlembagaan asal Malaysia tapi Dap senang2 nafikan hak kita sbg kaum majoriti. Pas perlu lebih kerusi baru pd PRU13 nanti baru boleh ganti Umno! Bukan Dap! Faham?

66 kerusi Pas takkan merubah apa apa walau setitik selagi ada Dap!!!

Anonymous,  July 10, 2012 at 5:30 AM  

Anon 523pm. Melayu kuat? Sebab Umno sekarang sangat kuat tapi Pas? Lembik... kalau ditakdir Pakatan menang sapa yg untung? Undi Pakatan alamatnya rosakla Malaysia.

Anonymous,  July 10, 2012 at 5:35 AM  

Anon 525pm

SAY NO TO HUDUD!

itu huraian buku jingga bhai. Dipetik dari ayat

AGREE TO DISAGREE (HUDUD)

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP