Rosmah Mansor Disabotaj?

Wednesday, July 4, 2012



Apa sudah jadi dengan stesen tv di Malaysia??

Benarkah RTM dan TV3 cuba mensabotaj DS Rosmah Mansor??

Hari ini heboh diperkatakan tentang RTM Sahkan Rosmah PM Malaysia.. berdasarkan gambar READ MORE.....

Psssttt... tak sudah sudah Fitnah Pembangkang ni

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


24 comments:

Anonymous,  July 4, 2012 at 6:08 PM  

Pr mana tahu protokol. Biasalah penganjur akan masuk tv untuk war-warkan program mereka. Takkan VIP yg merasmikan, kena buat promosi sendiri hahaha.....

zack afro July 4, 2012 at 6:10 PM  

xkan dengan cara ni. pembangkang nak tarik undi kot? macam2 lah. sabar ye datin rosmah ;)

ahmad jany July 4, 2012 at 6:39 PM  

ape seh,
sje nk mensensasikan crita,
kalau stakat tgok tp x dengar mmg la mcm2 bole buat andaian !
ape pon x bole

jenny bedah July 4, 2012 at 6:49 PM  

memang bangang la pembangkang ny,
bukan nk siasat betol2,
main bedal jee !

Anonymous,  July 4, 2012 at 6:54 PM  

ni pun nak dijadikan cite ke???menggong la pembangkang ni... dah terdesak sgt dah.... hari tu kecoh pasal pru musim haji..ntah sapa yg dok bisik kat telinga diorang ntah..(syaitan yg akan nolong nik aziz tu kot)...skrg wat kecoh benda kecik cam ni.... lagipun tu bukan merujuk pada ds rosmah pun... ianya tentang aktiviti yg akan dijalankan tu je... suka sgt buat cite sekerat jalan.... kata gomo ni berdosa konon..dalam sedar tak sedar mereka yg dok kumpul berbakul dosa ni... dia ingat buat dosa mcm ni kira jihad kot.... dosa kering ada lah bro...... pengampunan father nicky ajis je tak cukup..... Allah yg Maha Pengampun.....insaflah wei....

khai fahmi July 4, 2012 at 6:55 PM  

bahlol punye pembangkang !
sampai cam gtu skali difitnah nye,
kalau stakat gambar je bkan bole nak percaye sgt pon !

Malaysia Post July 4, 2012 at 7:02 PM  

Pembangkang dah takda keja lain...ini la keje dia tiap2 hari..

Anonymous,  July 4, 2012 at 7:09 PM  

Setuju sangat, gambar china doll tu pu sama lah, tipu je..

Anonymous,  July 4, 2012 at 7:14 PM  

Eyh china doll bukan ada siap video skali kew? Full version kowt. Hahaha

Prince of Noob July 4, 2012 at 7:19 PM  

ini mungkin kesilapan rtm dan tv3 itu sendiri, atau sepatutnya mmg program tu najib yg kena datang tapi tak dapat datang so bini dia rosmah datang mewakili dia, ataupun memang rosmah tu perdana menteri malaysia

Ali July 4, 2012 at 7:48 PM  

Kalau ade le video mcm cinadol tu atau versi dlm jamban tu, yg DS Rosmah pya, x tau le camne depa tu jaja! alangkan mende cam nie pun dah mcm DARURAT buat nye!

Anonymous,  July 4, 2012 at 8:00 PM  

Mampus la ko Rafizi lembu, mampus ko kena saman 1/2 billion.. mana kau nak cekau duit ?? cukup ke dengan hasil jual punggung ko ke Anwar jubur untuk menampung semua saman ah..??

Rohayu Kassim July 4, 2012 at 8:25 PM  

kesian Datin Seri Rosmah. saya rohayu kassim menyokong Datin Seri Rosmah sepenuhnya. we love you :) muah3

Anonymous,  July 4, 2012 at 8:37 PM  

adehh pembangkang ni...dah tak der isu lettew....keje nak buruk kan Datin Rosmah jer....:p

Anonymous,  July 4, 2012 at 9:44 PM  

Siap pancut tu....pergh...sedap tul la bang Non yer...

Melayu Atas Pagar July 4, 2012 at 10:43 PM  

KESIAN PEMBANGKANG. TAK DAPAT ATTACK NAJIB, ATTACK ROSMAH PUN JADIK ... BENGONG

Anonymous,  July 4, 2012 at 11:38 PM  

pecacai tetap pecacai... cai jangan tak caiii..

Abang Kacak July 4, 2012 at 11:48 PM  

Datin Rosmah da banyak bantu rakyat....pembangkang je yang tak reti bersyukur....

zack afro July 5, 2012 at 12:01 AM  

pembangkang ni takde modal.... macam ni laa ... isu kecil leh jadi besar...

haris aziz July 5, 2012 at 12:39 AM  

diorang semua da ketandusan idea...isu camnie pon kecoh..geram tol gan pembangkang nie

minah senget July 5, 2012 at 1:12 AM  

pembangkang yg budusssss !

Anonymous,  July 5, 2012 at 12:54 PM  

fitnah dgn lawak-jenaka pun x tau nak beza korg ni...

hahahahaha..

lawak siot!

Anonymous,  July 6, 2012 at 12:03 PM  

Pantat Rosmah sebesar terowong Karak...disondol oleh si babi botak Najib !!!!

Anonymous,  July 10, 2012 at 3:44 PM  

anon 12.03. nampak sangat kau tak diajar oleh mak bapak kau untuk ada bahasa skit..agaknya kau ni dibesarkan oleh binatang dalam hutan kot.Nampaknya banyak benar penyokong pembangkang yang dibesarkan dalam hutan eh!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP