Tian Chua Dalang Wikipedia Rosmah Mansor & Najib Razak

Tuesday, July 24, 2012



Tian Chua perlu malu pada dirinya apabila sekali lagi KANTOI dalam menyebarkan Fitnah jahat ke atas Datin Seri Rosmah Mansor. Jika sebelum ini Tian Chua menyebarkan fitnah melalui gambar Najib Razak dan Altantuya yang diedit kali ini beliau memainkan peranan dalam menfitnah Rosmah Mansor pula.

Apa nak jadi dengan pimpinan dan juga jentera media pembangkang? Apakah sudah tidak ada cara lain dalam memenangi hati pengundi dan bersaing dengan cara yang sihat?

Ikuti kisah lanjut tentang penglibatan Tian Chua sebagai dalang dalam menyebarkan fitnah dan propaganda pembangkang bagi menjatuhkan imej Perdana Menteri dan isteri KLIK DISINI.

Psssttt... Puak puak ni elok kita bakor je, tak sudah sudah menfitnah!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



18 comments:

nizbzam July 24, 2012 at 9:11 PM  

sian makcik makcik kt kampung bertahun bwak crita fitnah...apa la nk jd dgn puak pakatan ni.

Anonymous,  July 24, 2012 at 9:34 PM  

parti mata satu n parti berputih mata

afiq kltown July 24, 2012 at 9:35 PM  

Apa nak jadi dengan pakatan ni..

Anonymous,  July 24, 2012 at 10:20 PM  

bodoh!??

mane cite lucah woi!

Anti PAS,  July 24, 2012 at 10:33 PM  

elok saman je tian chua ni kalau betoi la dia dalangnya..... kebebasan bersuara pun ada batasnya!!!

cer korek sikit peribadi tian chua ni bro..kita tgk semulia mana si tian chua ni.....

Anonymous,  July 24, 2012 at 10:45 PM  

nasiblah negara malaysia ni dapat pembangkang yg hampeh, takde kualiti langsung. kerjanya asyik memfitnah kerajaan khasnya rosmah dan najib. takde langsung usaha bersama kerajaan untuk memajukan negara, melainkan nak musnahkan negara jer. puak2 pembangkang spt ni patutnya ditangkap beramai2 dan lepaskan di sungai2 kat sarawak, bagi makan kat buaya lagi baik. entah2 buaya pun tak lalu nak makan!

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:00 PM  

Ini fitnah budus namanya.. Saja menggatalkan tangan menokok tambah apa yg takda. Tian Chuak memang master bab pukul curi ni...

Fitnah terbaru Rafizi lembu gay tu ape cer? Tuduh kononnya PM terbabit mentauliahkan projek LRT pada kroni, tapi hakikat sebenarnya KEPUTUSAN BELUM DIBUAT lagi HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! saja nak buat aku gelak terbarai cam siot.

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:01 PM  

Kita harpakan pihak berwajib dan KDN janganlah tidur bdengkur atau ketawa terbahak bahak dalam perkara. Blogers sudah berusaha dan bertanggungjawab melakukan apa yg patut, demi maruah pemimpin2 negera. Kita mahukan keparat dan lahanat yg bertanggungwaj diheret dan dilondehkan. Janganlah dilihat blogers jalanan yg tidak ada bayaran yg membuat kerja dan usha, tetapi pihak atasan lemah dan lembik macam mili suam. kita juga harap Ds Najib lebih tegas dan tidak pileh bulu, terhadap yg tidak bole buat kerja, sepak teranjang je, beri laluan kepada yg lebih berwibawa dan bertanggungjwab untuk melaksanakan tugasan. Harap ambil tindakan kepada musibat barua dan konco2 Yahudi zionist.

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:05 PM  

Kalau dah betul tian chua yang melakukannya,
xkan najib dan rosmah tak tau apa yang patut dibuat, pada cina sekor ni.

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:10 PM  

10:45pm
Yang si najib & rosmah satu hal jugak...
Dah tahu kena fitnah dan dah tahu pon siapa yg buat fitnah tu...bertindak lah segera...

Anonymous,  July 24, 2012 at 11:10 PM  

Yang Bersih tak Haram tu sape lak yang kantoi?? Kihkihkih

DON MELAYU July 24, 2012 at 11:35 PM  

fgsi utama pmbgkang d ssbuah negara ialah menentang atau mmbgkang usaha2 yg dilakukan kerajaan jika didapti tdak mnguntgkan rkyat dan merugikan negara..apa yg ak tgk pmbgkang kat malaysia ni asyk buat ftnah jer..nk thu sbab apa??sbab mreka xdpat nk cri kesalahan kerajaan,mreka tkut klau mreka xkluarkn ftnah rkyat akn trus mnykong kerajaan,nk hrapkan jasa mreka??ambk cnth trdkat skrg ni ilah selangor,bru satu pnggal,tapi dh huru-hara...

kesimpulannya pembgkang di malaysia ni fgsinya ilah mmprlagakan rkyat dan mmbrukkan nma negara dan pmimpin malaysia kpd negara luar...ak xnmpk fgsi lain selain yg ini...

Anonymous,  July 25, 2012 at 12:15 AM  

11 : 10 PM

Sedih arr dengan BE END atau dengan nama comel UMNGOK tahu Bersih 3.0 = rusuhan = huru hara. Agenda pihak tertentu mahu gulingkan Kerajaan Malaysia seperti negara2 Islam yang lain. Puak Pakatan pembangkang mana boleh terima hakikat dan kebenaran. Ishh....kesian sungguh!!! lucu PAS Syiah dan puak Pakatan Haramjadah mempertahankan perhimpunan Bersih dengan bermacam2 alasan mahu menghalalkan perkara yang HARAM. Kalau menyebelahi UMNO,maknanya ini mahkamah UMNO. Masalahnya, kebenaran berpihak kepada BE END!!! Nak buat camne? PR tidak akan sesekali puas hati dan akan buat demonstrasi. Dunia boleh menipu dengan mengatakan Bersih 3.0 itu WAJIB dan HALAL kerana Ambiga sebab tu perhimpunan Bersih boleh sampai ke Arab Saudi. Kau tidak boleh menipu di akhirat, perhimpunan Bersih itu jelas adalah HARAM!! kihkihkih

Anonymous,  July 25, 2012 at 12:23 AM  

Kalau confirm ada unsur fitnah, saya cadang YAB PM dan isteri dan kerajaan saman si Tian Chua. Jangan dibiarkan. Nama baik PM dan ahli keluarga, dan kerajaan perlu dipelihara. Dengna cara ini sahaja untuk hentikan semua fitnah oleh pembangkang. Oleh PM, isteri atau kerajaan tak membuat sesuatu, seolah-olah fitnah ada kebenaran.

Anonymous,  July 25, 2012 at 12:37 AM  

Tian Chua tu kekasih gelap eli wong.. sebab tu masa tersebarnya gambar eli wong tengah terkangkang, dia la yang paling emosi mempertahankan si eli tu, berebut kekasih dengan budak melayu yang lari ke indon tu hah.. seks bebas diantara dia orang bertiga tu kira cam macam kacang jer.. budak2 PKR ni memang liberal.. bab2 seks bebas ni kira kebebasan individulah.. tengok la bos dia cam mana kan ??

mekkelate darul naim July 25, 2012 at 6:42 AM  

mereka gagagl dlm mendapatkan keyakinan rakyat kemudian mereka memainkan sentimen seranagn fitnah keats DS najib n isterinya DS rosmah...

kerja pembangkang di malaysia ni hnya memfitnah..memepelagakan org....
cipet pembangkang BODOH!!!!!!!!!!

Anonymous,  July 25, 2012 at 9:52 AM  

kalau betul Tian Chua buat, TANGKAP AJER LAAA...
setakat cakap-cakap mcm ni, semua org boleh buat..

meh aku cakap lak...
WIKIPEDIA ROSMAH TU SI ANWAR YG UPDATEKAN

senang kan?

korang boleh try gak..
hahahahaha..

rozaimi mohd yusof July 25, 2012 at 10:38 PM  

Ngo bersih xharam.... Perhimpunan bersih aje yg haram kerana melanggar perintah mahkamah. Paham ke xpaham!!!!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP