Akhbar Rasmi PAS "HARAKAH" Pembawa Berita Fitnah Kepada Rakyat

Wednesday, August 15, 2012

Umno Selangor bersetuju dengan keputusan Mahkamah Tinggi Shah Alam yang memutuskan bahawa lidah rasmi Pas, Akhbar Harakah telah melemparkan fitnah terhadap UMNO apabila menuduh Umno terlibat dengan kes serbuan di Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) pada 3 Ogos tahun lalu.

Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Mohd. Zin berkata, keputusan itu jelas membuktikan bahawa Pas dengan sengaja berniat jahat dan cuba mengelirukan rakyat Malaysia dan mengaitkan Umno dalam isu tersebut sedangkan ianya adalah tindakan dari pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) sendiri.

"Ini (keputusan mahkamah) jelas menunjukkan bahawa peristiwa serbuan ke atas DUMC dan pemecatan HasanAli yang dikaitkan dengan peristiwa tersebut adalah semata-mata kelemahan dari pihak Pas dan tanpa melibatkan Umno," katanya kepada pemberita dalam sidang media di Bangunan UMNO di sini hari ini.

Sehubungan itu, pihaknya ingin menyeru agar parti politik khususnya Pas agar bertindak dengan lebih matang dan tidak menabur fitnah dengan sewenang-wenangnya.

"Keputusan hakim dalam kes ini adalah lebih bermakna kepada kami berbanding jumlah tuntutan saman kerana ia membuktikan selama ini PAS menggunakan budaya fitnah dalam berpolitik," ujarnya.

Sumber KL POS

Psssttt... Kalau anada baca Harakah anda dapat lihat pembohongan dan fitnah mereka yang cukup sial!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT





31 comments:

PAShit,  August 15, 2012 at 4:15 PM  

PAS SEDANG SEDAP BERZINA DGN DAP!

Kepada pengikut2 PAS keluarlah dari Pakatan Syaitan serta merta!

Jangan taksub dan jumud kpd ularmak2 politik. Korang ni dah mcm pengikut Al Arqam dulu yg terlalu taksub kpd Ustaz Ashaari sehingga membawa kpd kesesatan!

PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 4:22 PM  

14 Tok Guru Kata Nik Aziz Sesat !!


UMUMNYA masyarakat Islam kesal dengan dakwaan Mursyiduk Am Pas, Nik Aziz Nik Mat, bahawa 'Allah lagi samseng'. Dulu dia pernah menuduh Allah mencarut. Kemudian dia mencetuskan kontroversi 'undi PAS dapat pahala' dan tuduh UMNO sebagai 'barua'. Kenyataan kontroversi Nik Aziz kali ini mendapat reaksi spontan daripada warga agama tempatan dan Selatan Thailand. Ikuti pandangan mereka berhubung dakwaan Nik Aziz.

1.) Mengikut kaedah Usuluddin, barangsiapa yang meletak sifat kekurangan kepada Allah, mereka adalah salah. Murtadlah mereka jika sampai ke tahap itu. Kita sudah tahu sifat tuhan.Sifat Tuhan tu apa? Belajarlah sifat 20. Mengikut ulama Usuluddin,kita semua wajib belajar sifat 20 itu. Banyak lagi sifat Allah Taala tidak terhingga. tetapi sifat kekurangan itu yang tidak ada pada Tuhan. Sifat samseng itu sifat mahmudah kan atau sifat mulia kah yang (Nik Aziz) nak letak kat Tuhan tu?-
Ustaz Haji Mohd Yasin Mohamad, guru agama di Kelantan.

2.) Kalimah hina Tuhan tu haram, kita nak kata tak boleh. Ulama yang bercakap lagu tu kena jauhi. Tuhan jangan disekutukan dengan satu apa pun tak boleh. Kita nak kata Allah Taala serupa tu(samseng) tak boleh -
Tok Guru Haji Razak dari Pendang, Kedah.

3.) Semua kita tahu belaka kata hukum menyamai sifat Allah dengan makhluk ini tak boleh. Menyamai zat Allah dengan zat makhluk tak boleh, menyamakan perbuatan Allah dengan perbuatan makhluk tidak boleh. Itu jelas tentang apa yang dilarang dalam Islam dan sampai keluarnya agama. -
Syeikh Ismail Lotfi Al-Fatani, Rektor Kolej Islam Yala, Thailand.

4.) Yang sebenarnya Nik Aziz ni dari segi pengajian dia hanya faham Quran dan Hadith. Itu sahaja. Dia pula belajar di India, dia bukan alim di Mekah. Dia alim di India. Dari segi Usuluddin dia tidak mendalami. Dia mendalami dalam Quran dan Hadith sahaja. -
Ustaz Haji Abdul Aziz Abdullah, bekas imam di Pangkal Kalong, Kota Bharu.

5.) Benda-benda yang bersangkutan dengan Allat Taala kita kena teliti dan kita kena tengok. dan bila kita terjemah itu biarlah tidak mengelirukan dan orang boleh faham positifnya Allah Taala itu, sempurnnya Allah Taala itu. Manusia dimana-mana pun tak boleh sempurna, ada kesilapan. Tak kiralah dia tu orang awam ke, ulama dan sebagainya. Maknanya dia tak boleh cakap 100 peratus betul. -
Prof Madya Syed Omar Al-Saggaf, Rektor Institut Pengajian Islam Perlis.

6.) Kalau orang sanggup kata Tuhan ni samseng ertinya dia terkeluar daripada Ahli Sunnah Wal Jamaah.. -
Ustaz Haji Zainal Abdul Rahman, Kelantan.

7.) Apa nama pun yang sebenarnya dia kena tafsirkan sesuai dengan keagungan Allah. Itu yang perlu. Bila samseng ni it sounds very bad sebut samseng ni. Kalau kita sandarkan kepada Allah sifat macam tu, ini satu benda yang tidak patut berlaku. -
Dr. Fakaruddin Abdul Mukti, Pensyarah Jabatan Akidah di sebuah universiti tempatan.



PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 4:23 PM  

sambungan...

8.) Sifat-sifat Al-Mutakkabir, Al-Jabbar, Al-Qahar itu hanya layak untuk Allah SWT. Manakala manusia ni (Nik Aziz) nak pertikaikan pulak, tak kesampaianlah sebabnya kita sendiri pun manusia dijadikan Allah SWT.
Datuk Hassan Mat Jaya, Mufti Negeri Perlis.

9.) Kalau ikut ilmu Tauhid, kalau perkara itu terbit daripada orang-orang alim ataupun wali-wali Allah sekalipun kena takwil juga dan haram. Kalaupun orang yang berkata itu dia kata ada maksudnya yang tersendiri, itupun haram juga itu kerana orang awam mendengarnya lebih-lebih lagilah akan jadi menyesatkan pula. Haram bercakap macam tu. Kalaupun nak diberi orang faham, kena cakap dalam majlis-majlis yang tertentu sahaja,-
Tok Guru Haji Hashim Daud, guru agama di Padang Sera Kedah.

10.) Perkataan samseng ialah sifat mazmumah, sifat yang dicela oleh syarak. Jadi sebenarnya hujah Nik Aziz yang mengatakan kita orang Pas samseng maka Allah lebih samseng maka itu sudah menentang dengan akidah Islam.-
Ustaz Wan Ismail Wan Abdul Rashid, bekas Imam dari Kota Bharu, Kelantan.

11.) Setiap nas Qati'e yang ada dalam Quran, misalnya Yaadon, nak terjemahkan dengan makna tangan tak boleh. Wajnun nak terjemah dengan makna muka tak boleh. Wajhun dengan makna Zat, supaya tadak kesamaran kepada umat Islam seluruhnya. Dengan demikian saya rasalah orang-orang yang mengatakan sifat Tuhan itu samseng perlulah bertaubat. Sebab imi adalah satu dosa besar. -
Haji Abdullah Ahmad, Pegawai dakwah negeri Kelantan.

12.) Apabila seseorang manganggap dirinya lebih alim,lebih warak dan lebih besar semutal daripada orang lain, maka begitulah jadinya. Bercakap merapu dan meracau seperti orang kurang siuman. Jadi tidak hairanlah kalau di Kelantan ketika ini lebih ramai mempunyai manusia kurang siuman, sebab Tok Guru mereka yang kurang waras dan bersifat riak.-
Mat Daus Yunus, 72 tahun, Kampung Tok Lebir, pasir Mas, Kelantan.

13.) Saya bimbang apabila anak-anak muda dan orang tua mendengar Tok Guru mereka kata Allah sanseng, nanti mereka akan mengiyakan dan tidak lagi menyembah Allah. jadi memang patut dia bertaubat.-
Mohamad Ishak, 65 tahun, guru Quran, Kg.Ana, Tumpat Kelantan.

14.) Seumur hidup saya inilah kali pertama saya mendengar ada manusia mengatakan Allah samseng, Selama ini saya tidak pernah diberitahu oleh Tok Guru di kampung bahawa Allah itu samseng.Apa yang Tok Guru saya ajar ialah tuhan itu maha kaya, maha penyayang, maha pengasih, dan maha pengampun.
Haji Wan Ismail Yaakob , 70 tahun Guru Al-Quran ,Ketereh Kelantan

PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 4:25 PM  

Seburuk-buruk UMNO yang kamu kata kafir.. mereka masih membina Sekolah Agama Rakyat.


Orang yang kamu kata sesat, mereka masih membina Masjid dan surau-surau...

Yang kamu kata dia, sekular... Dia boleh bina Maahad Tahfiz Al-Quran.

Tanya pada diri kamu wahai pemimpin Pas ... Masjid mana yang kamu dah bina, Sekolah Agama Rakyat mana yang kamu bangunkan?



Malah bukan sahaja kamu tidak pernah bina Sekolah Agama Rakyat malah membantah bersama-sama kaum kafir bila orang yang kamu anggap kafir hendak membina Sekolah Agama Rakyat. Sedangkan yang belajar di sekolah itu adalah anak-anak kamu, yang sembahyang dimasjid yang dibina oleh mereka adalah kamu dan keluarga mu juga.

Jadi sekarang siapa sebenarnya perosak umat Islam? kamu bangga dengan pakaian jubah dan kopiah putih kononnya kamu lebih Islam dari Islam tetapi adakah kamu berani becakap soal hudud dihadapan pemimpin Agung kamu Karpal Singh?

- Ustaz Kazim

PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 4:41 PM  

Laa...ada lg ke yg sokong umno!!tahniah.

Anonymous,  August 15, 2012 at 4:45 PM  

Biarlah harakah dgn nafsu serakahnya...

Anonymous,  August 15, 2012 at 4:48 PM  

Dah tengok cerita panas hari ni? KLIK SINI

PAShit,  August 15, 2012 at 4:50 PM  

hehe ada lagi ke rakyat marhaen yg sokong Pakatan Syaitan?

Hidup Dato Dr Hasan Ali!Selamat Berpuasa!

PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 4:57 PM  


In 2008, as Deputy PM, Najib had an approval rating of only 38%. Anwar had 58%. Nik Aziz had 61% (this tells you the kind of people that we have in the country. Its frightening).
Prof Syed Arabi Idid's latest poll in March 2012 says PM Najib has an approval rating of 63%. Anwar dropped to 37% and Nik Aziz is down to 42%.

By the way, even in the Pakatan State,s Dr Mahathir has a popularity rating of 74% - double the popularity of Anwar Ibrahim.
In 2008, 60% of those surveyed in Perak, Penang, Kelantan, Kedah and Selangor supported Pakatan. By March 2012 BN's support in the same states had increased to 49%. Pakatan has slipped to 46%.

PAS fell from 28% to 16% while PKR crashed from 20% to 8%. DAP's popularity improved from 12% to 14%.

Malay support for PKR is 10%, Chinese support 7% and Indian support 5%.

PAS’ support among the Malays nose dived by almost half from 39% to 23%; Indian support shrunk to a fifth from 20% to 4%. Chinese support went up 7% to 8%.

Barisan has regained the Malay voters. Its Indian support has jumped more than 100% from 29% to 60%.

Korang agak fakta2 yg kat atas tu BETUL ke PALSU?

Korang agak2 survey tu di buat kat negeri2 mana?

hehe...hidup Dato Dr Hasan Ali!

PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 5:17 PM  

papagomo

jom main pc game sleeping dogs. best la game ni. mcm tgk filem gangster hong kong

Anonymous,  August 15, 2012 at 5:21 PM  

Allah itu samseng. Sudah dijelaskan secara panjang lebar oelh Hadi Awang d dlm parlimen. Kalu tak caya cari saja d dlm youtube. Benda ni dah lama selesai dah. Tak perlu ditimbulkan lagi

PAShit,  August 15, 2012 at 5:37 PM  

Wow eh betoi ke Hadi Boy dah selesaikan perkara ini dalam parlimen? Wow hebat sungguh nuuu Hadi Boy!

Agak2 bila nak settle isu kapir mengkapir plak? Dah beribu keluarga berantakan sesama sendiri akibat perbuatan Hadi Boy ini.

SO BILA NAK SETTLE?

PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 5:39 PM  

AGAK2 KORANG N.AJIS DAN HADI BOY TU ULAMAK KE ULAR MAK?

SIAPA AGAK2 KORANG SEBENARNYA PELACUR AGAMA?

PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 6:14 PM  

bukan Pas ke patut serbu church ni klu betul ada proses memurtad?ini Ummo dituduh pulak bersubahat..mane polis Pas?selalu boleh tahan trafik sb Yb nk lalu.ke kes murtad ni xde nilai politik sb kene kt btg hidung sendiri..dato hassan ali plak yg kene buang sb perjuangkan hal ni.malulah Pas.status mcm ayam kampung,kokok berderai tp ekor penuh taik.puiiiikii..Dominan tanpa kuasa

Anonymous,  August 15, 2012 at 6:54 PM  

KaU oRang xpayah ambik pusing apa yg dipostingkan oleh pashit tu..sebab dia baru lepas ambik pil kuda daripada aku tengahari tadi..
Sebab tu jadi gitu tu....

PAShit,  August 15, 2012 at 6:57 PM  

hehe bila masa aku kenal atok kau plak? Kau mimpi siang hari kot? Ko yg makan pil kuda eh? hehe selamat berbuka puasa!

PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 7:05 PM  

Orang kalau dah makan pil kuda, memang dia akan cakap apa saja....jangan pelik dan hairan.

PAShit,  August 15, 2012 at 7:32 PM  

selamat berbuka puasa!

PAS dilihat semakin dayus apabila mewajarkan penghinaan Karpal Singh dalam isu hudud, kata bekas Ketua Penerangan PAS Selangor, Hasan Basri Mohamad.

Hasan berkata tindakan pemimpin PAS termasuk Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang memberi pelbagai hujah serta dalil bagi mewajarkan penghinaan Karpal Singh dalam isu hudud menunjukkan Pengerusi DAP itu tidak pernah berganjak daripada pendiriannya.

Beliau berkata demikian ketika mengulas kebiadaban Karpal termasuk menggesa bekas Ketua Hakim Negara, Tun Salleh Abas memberi kuliah kepada pemimpin PAS dalam isu hudud adalah disebabkan kelemahan parti itu sendiri. “Isunya sekarang kenapa pemimpin-pemimpin PAS ini begitu beria-ia mencari hujah untuk mempertahan Karpal?

Apakah benar pemimpin PAS kini sudah boleh menerima penghinaan daripada DAP semata-mata demi politik? “Sebab itu dalam surah al-Maidah, Allah telah berpesan kalau hendak berkawan dengan bukan Islam berhati-hati kerana mereka sentiasa berusaha untuk memalingkan kamu, apa yang berlaku kepada PAS sekarang sudah jelas.

“Tindakan ini jelas menunjukkan PAS bukan sahaja tunduk kepada DAP dalam isu hudud dan negara Islam tetapi mereka menggadai satu demi satu prinsip perjuangan,” katanya. Semalam Karpal meminta Salleh yang juga ahli PAS memberi kuliah kepada pemimpin parti itu mengapa hukum hudud dan hasrat menubuhkan negara Islam tidak boleh dilaksanakan di negara ini.

Karpal berkata beliau kesal kerana isu negara Islam dibangkitkan ketika ini dengan PAS terus mendakwa akan terus memperjuangkan agenda berkenaan. Menurutnya, kenyataan itu terus dikeluarkan walaupun Hadi sudah menyatakan PAS tidak lagi memperjuangkan negara Islam, sebaliknya negara berkebajikan.

PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 7:34 PM  

Orang Melayu jangan jadi bodoh. Hanya parti yang memenangi kerusi terbanyak adalah tulang belakang di dalam sesuatu pakatan. Dalam konteks ini orang bukan Islam adalah tulang belakang PR, kerana DAP dan wakil PKR yang bukan Islam adalah mejoriti di dalam PR. UMNO memenagi 80 kerusi daripada 130 dalam parlimen BN dan meraka adalah majoriti.

PAS hanya digunakan untuk memecah undi UMNO, tidak lebih daripada itu. Kemenangan PR bermakna, berakhirlah kepimpinan Islam di Malaysia. Maka dengan itu, gugurlah syahadah kepada orang yang menjatuhkan kepimpinan Islam yang ada.

Ada banyak hadith yang mendalilkan isu ini. Malah NAbi SAW, mengarahkan kita umat Islam, untuk menetap bersama orang2 Islam yang lain tanpa mengira seburuk mana maksiat yang dilakukan oleh komuniti Islam itu. Dan sekiranya tiada langsung komuniti Islam, maka, NAbi SAW mengarahkan kita supaya lari untuk tinggal di gunung2 (Tafsir Akhir Zaman-Ibn Khathir).

Kerajaan sekarang telah banyak memperjuangkan Syariat Islam, malah ulama2 di dunia Islam, menyatakan persetujuan tentang banyak hal pembangunan yang di lakukan oleh kerajaan yang sedia ada. Biasiswa, kewangan Islam dan lain-lain. SAtu soalan sahaja yang kita kena tanya diri kita. sepanjang kita mendengar ceramah agama ustaz2 pro-PAS, ada berapa kali mereka becakap tentang pembangunan? jauh sekali untuk mereka bercakap tentang Islamic Finance. Ini adalah kerana mereka tidak berilmu melainkan terbawak-bawak pemikiran khawarij yang kita sedia tahu tempat dan asal usul puak Khawarij iaitu di Mesir (Sejak zaman Uthman lagi).

Saya ulangi sekali lagi, sekiranya kemenangan PR menyebabkan kuasa majoriti Islam hilang, maka gugurlah syahadah pengundi-pengundi yang bersekongkol dengan mereka.

PAShit

PAShit,  August 15, 2012 at 7:36 PM  

“Apa dalil yang dipakai dan berpandukan kepada nas Al-Quran yang mana… kata-kata berkenaan boleh menimbulkan kekeliruan yang dikhuatiri boleh membawa kepada kesesatan dan yang paling kita bimbangi merosakkan akidah.

“Ini kerana selepas wafatnya Rasulullah s.a.w, tidak ada lagi wahyu yang diturunkan dan jika benar kata-kata itu keluar daripada Timbalan Ketua Pemuda Pas, Nik Abduh Nik Aziz, beliau perlu memberikan penjelasan lebih lanjut,” kata bekas Ahli Jawatankuasa Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Ghazali Ahmad.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas Kenyataan Timbalan Ketua Pemuda Pas, Nik Abduh Nik Aziz yang mengatakan bahawa Allah mengarahkan Pas untuk menawan Putrajaya daripada musuh-musuh Allah baru-baru ini.

Mengulas lebih lanjut Ustaz Ghazali seterusnya mempersoalkan bagaimana pula hubungan Pas dengan DAP di dalam pakatan pembangkang yang turut disertai PKR.

“Apakah ini juga sama dalam konteks di atas…Jika Allah mengarahkan Pas untuk menawan Putrajaya daripada musuh Allah, itu jugalah yang kita terfikir setelah mereka bersahabat dan berkongsi pentas dengan DAP serta PKR untuk menentang kerajaan yang ada hari ini.

“Mungkin alasan yang sama boleh digunapakai….Itu adalah pandangan saya dan seeloknya kita mahu dengarlah pula pandangan serta penjelasan daripada pimpinan Pas hari ini,” katanya.

Ustaz Ghazali seterusnya menambah beliau sama sekali tidak mahu mempertikaikan apa yang diutarakan itu cumanya inginkan sedikit penjelasan kerana apa yang diutarakan oleh Nik Abduh itu amat mengelirukan.

“Janganlah gara-gara terlalu ghairah untuk menawan Putrajaya, kata-kata yang boleh mengelirukan boleh dikeluarkan sedemikian rupa.

“Apakah makna semua ini ……..semua pihak boleh berpolitik tetapi biarlah ada cara dan kena dengan gaya. Siapakah musuh-musuh Allah itu hinggakan Allah mengarahkan Pas menawan Putrajaya. Ceritakan dengan lebih lanjut. Saya pun nak tahu juga".

PAShit


PAShit,  August 15, 2012 at 7:41 PM  

PELIK TAPI BENAR!

YANG KUTUK DAN HARAMKAN PAS SEMUANYA DARI KALANGAN BEKAS ORANG2 KUAT MEREKA JUGAK! KAHKAHKAH SELAMAT BERBUKA PUASA!

PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 7:55 PM  

PasHit... Mslahnya org2 munafiq ni sntiasa berasa iri hati dengan pmbgunan yg dibuat oleh krsjaan smada dari bab agama atau msyarakat.. Mereka sibuk nk takta sehingga lupa asas Islam.. Dmga allah lindungi kerajaan da JAti...

Prince of Noob August 15, 2012 at 8:20 PM  

ala sama je pun dengan utusan.. berapa kali naik turun mahkamah dan buat permohonan maaf kerana salah lapor...

johan,  August 15, 2012 at 8:56 PM  

Memang Harakah ini surat khabar yang penuh dengan fitnah dan penipuan.... Semua pekerja dan penjual akan mendapat musibah dari surat khabar laknat ini. Bagi mereka, mereka boleh membohong dan menipu dan itu adalah suatu kebebasan yang mulia tetapi surat khabar utama jangan sekali berbohong itu bagi mereka adalah amat salah dan jijik.

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:28 PM  

mantop PAShit..melopong mulut balaci2 Pas nak jawap..alih2 cakap kau telan pil kuda, itu je jawapan kartun balaci2 Pas boleh bagi...nak sanggap tak mampu..he3 buat cite kartun je lah yg boleh...

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:52 PM  

pas shit ape le nak heran ngan puak ni, teliti bebetul dorang tu sama seperti puak khawarij
allah tu samseng
rasulullah macam mat2 kampung
nabi pun amalkan kroni dalil utk membenarkan menantu dia jadi boss

org lain semua salah, kafir dan masuk neraka,
sokong dorang masuk surga.
siap setan pun boleh dibuat kawan, agak setan pun masuk surga ke kalu sokong dorang ni.
nga kor meng mengajor islam kat org islam guna alquran, boleh tak salah, siap betakbir lagi.
sokong anuar yg mengatakan murtad tu hak asasi manusia.
agama tu sama
hadi jawab kat parlimen pasal samseng tu, dia jawab ape,jawapan dia tu diterima ke. konon macam pokok org baling batu dia bagi buah, tapi kalu tebuan yg keluar atau buah kecubung yg dia bagi camne.
dia tu sendiri berhukum ikut sronok sendiri, dulu kafir la ni ok. mamali tu syahid, tapi tak de negara islam dlm alquran.
ni kata2 puak khawarij, keluar anak panah dari busarnye, membaca alquran tapi setakat dikronkong aje.
nabi menegaskan dia akan perangi kalu dia masih ada.
sejahat manusia dibawah kolong langit
agak dah sampai camni pun masih ada ke yg nak sokong pas ni.

Anonymous,  August 16, 2012 at 12:17 AM  

Kalu ambo .. Ore yang memecahkan Ummah layak d gelar ..,,,!

Anonymous,  August 16, 2012 at 12:34 AM  

alhamdulillah..org malayu semakin ramai yg menyokong umno..

Anonymous,  August 16, 2012 at 4:55 AM  

12:34am
Orang melayu je yang ramai,
tapi belum tentu dia islam,
kalau dia islam pon belum tentu dia beriman,

Anonymous,  August 16, 2012 at 8:29 AM  

Pashit, terbaik tuan. Tembakan tepat sasaran.Berterabur kepala otak orang PR.

Anonymous,  August 16, 2012 at 6:20 PM  

SENDIRI BAGI KOMEN,SENDIRI BAGI SOKONG..
MACAM NI PUNYA ORANG PON ADA!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP