Anwar Ibrahim Pertahan Perkahwinan Pasangan Gay Malaysia

Tuesday, August 7, 2012


Anwar Ibrahim gembira dengan apa yang berlaku, malah beliau sebenarnya sudah lama memperjuangkan hak GAY GAY yang ada dirantau ini terutamanya Malaysia. Kisah Paderi Gay dari Malaysia yang berkahwin telah mendapat sokongan Anwar Ibrahim.

Baca kisah selanjutnya KLIK DISINI

Psssttt.... Kalau Nuar Berahim Perdana Menteri, Habis jubor kau orang kena suntut! Percayalah beb

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


27 comments:

Anonymous,  August 7, 2012 at 3:45 PM  

Walau pun saya tak sokong LGBT, tapi saya tetap berdoa semoga tuhan akan kurniakan anak2 buat pasangan suami isteri (paderi gay dari malaysia dan pasangannya) dan semuga mereka menjalani kehidupan bahagia berumah tangga seperti saya dan isteri saya lalui dan kami dikurniakan anak2 oleh tuhan.

Paderi itu faham .. Anwar Ibrahim pun faham .. tuhan menyuruh kita berkahwin adalah untuk menambah zuriat.

Sama2 lah kita berdoa agar paderi gay dan pasangannya di kurniakan tuhan zuriat yang baik2. Ameennn..

Hj Mansuh.

Anonymous,  August 7, 2012 at 3:53 PM  

kalau perlakuan songsang yang tidak diterima dalam masyarakat tetapi publisiti yang ada seolah-olah masyarakat dapat menerima perlakuan berkenaan, membuktikan nafsu seks mengatasi banyak perkara.

Anonymous,  August 7, 2012 at 3:57 PM  

saya pun bersetuju dengan hj mansuh. tapi berpaka orangkah anak anwar akibat hubongan keluarnikah beliau dengan rafizi, dengan saiful dan ramai lelaki yang cantik yang dipaksa olih anwar untok memenohi nafsu beliau. hanya dengan bini yang kurus kering itu sahaja yang keluarkan anak-anak yang pandai berbohong.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:00 PM  

Ingat tulisan sapa tadi..papagomo punya...tak membina langsung..takpa asalkan di bayar, teruskan la..

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:01 PM  

Selamat Pengantin Baru - ikhlas dari PAPAGOMO dan rakan rakan.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:02 PM  

kalaupun kahwin sama gender di benarkan; leewatt tetap leewatt kalau melibatkan pasangan yang tidak diikat secara legal.

dalam kata lain dalam komuniti kahwin sesama jenis, seks di luar "perkahwinan" tetap satu kesalahan seksual.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:03 PM  

...nafsu tuk memfitnah juga xde hadnya bagi pencacai di bulan Ramadhan ni...tertanya2 gak aku islam kah mereka ni?

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:05 PM  

'Main kayu tiga' adalah fenomena biasa di Kota Sodom.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:11 PM  

sudahlah kecamuk, multiple sexual partners membuatkan naluri seks di Kota Sodom bertambah kecamuk hinggakan pencipta alam naik rimas dan murka. ambillah iktibar, bruder...

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:12 PM  

hj mansuh ni mcm xde rasa sensitif je...LGBT dilaknat Allah..kenapa nak mendoakan golongan yg dilaknat Allah? mintak jauhlah dari bumi bertuah ini..

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:15 PM  

Aku steam tengok dia orang couple. Ada sapa Sapa lelaki yyang tegap badan, boleh contect aku.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:24 PM  

Bagi mengenang jasa yg tak terhingga membela dan menegakan hak2 asasi Gay2 sedunia, saya syorkan kerajaan menukar nama Jalan Hj Taib kepada Jalan Anwar Al Jubori. Jasa beliau membela Gay2 Sedunia, telah membuat klub2 Gay tumbuh bagaikan cendawan setelah hujan. Ramai2 anak2 bngsa yg telah menjadi Gay dan terligat dalam kancah juboh menjuboh, semua dalah kerana Anwar Al Jubori. Sudah tentu ramai pencacai2 dan penjilat2 juboq belendir Hero Tamil Pare Pundek bernama BABI haramjadah akan merasa bangga. inilah jasa dan pengorbanan peliwat terkutok, Bapa Gay, Bapa liwat, Bapa Zina, Bapa Kronisma Parti anak beranak Sdn Bhd, Bapa Tak Bermoral, Bapa Tak bermaruah, Bapa Perosak \, pejuang keselamatan Yahudi Zionist, Anwar Al Jubori- gelaran yg ditabalkan oleh Mat Sabun sebruit dari Parti Ajaran Songsang.
Selamatkanalh diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:26 PM  

kalau tren junam masuk gaung kerana 'pembalasan', semua yang ada didalamnya akan binasa, sama ada pihak 'lurus' atau pihak 'songsang'.

Fikir-Fikirkan

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:31 PM  

PAS menyokong PgayR, Menyokong LBGT, semua yg harami dalm Islam, tetapi dalam Isle PAS semua Orite. Kawin sejenis Orite, Jantan main juboh jantan Orite, Pedang lawan Pedang Orite, Betina kawin Betina Orite, Isteri kena juboh Orite halal lagi syiok, Isteri oranf Orite, anak sendiri kena juboh Orite. Sepak teranjang Isteri Tuo Orite. Islam bukan PAS, dan PAS bukan Islam, Kerana dalam Islam benda2 harami dilaknat Allah, tetapi dalam PAS benda2 harami dijamin halal dgn jempol Wali Terompah jamban gelaran ditabalkan oleh Hero Tamil Pare Pundek Anwar Zionist. Sedarlah dan insaflah, jangan merelakan diri dilahanat kerana bersengkongkol dgn Fuckaton haramjdah, perosak agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:40 PM  

.
Bila Demokrasi Telan Teokrasi

lagi kuat kemahuan politik ke arah teokrasi...bertambah kuat pula tarikan kearah kebebasan mutlak.

akhirnya teokrasi tenggelam dalam arus kebebasan mutlak kerana demokrasi lebih berpihak kepada kebebasan mutlak dan tidak pada teokrasi.

kesimpulannya: pihak yang perjuangkan pluralisme dan kesaksamaan mutlak adalah jauh lebih beruntung dan lebih dominan jika dibandingkan golongan yang mahu tegakkan teokrasi

PEMERHATI POLITIK KONTEMPORARI

Anonymous,  August 7, 2012 at 4:51 PM  

.
PELBAGAIKAN KEMAHIRAN

kemahiran panjat pokok adalah penting tetapi semua itu tak boleh celen kepentingan lobi dalam konteks politik semasa.

meskipun habis semua pokok dipacak bendera teokrasi tetapi kalau aspek lobi teramatlah lemah dan atau diabaikan...

makanya jangan salahkan kebebasan mutlak kalau satu hari nanti ianya lebih berjaya dari impian yang di pacak di atas pokok...

PPK

Anonymous,  August 7, 2012 at 5:00 PM  

dr ayat dia aku dpt rasa dia bkn islam...kita org melayu jarang menaip "ameenn"....biasa kita menaip "amin"...

BOB MALAYA August 7, 2012 at 8:20 PM  

memang haram jadah ANWAR juburi nie...memang yahudi laknatullah aku tgk dio nie...bodoh ...nama jer islam tp dalam sudah yahudi..

Cubalha Baca UMNGOK!!!!! August 7, 2012 at 9:41 PM  

Bukti nyata UMNO Sokong Israel!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  August 7, 2012 at 9:42 PM  

GLBT tak boleh...tapi sokong Israel...UMNO tipu rakyat....


Podahhhhh!!!!!!

bro yul August 8, 2012 at 12:30 AM  

mesti la si anuar nie sokong sbb dia sendiri pon gay....mcm nie ke nk jd perdana menteri malaysia???aku rasa klu dia pegang malaysia nie makin bnyk la pasangan gay kat malaysia nie...

UMNO Sembah Yahudi: Rahsia UMNO Terbongkar Lagi August 8, 2012 at 2:07 AM  

Habislah UMNO...semua orang tak sokong UMNO....hahahahahahahahaha...strategi UMNO ludah jatuh ke muka sendiri.

Cubalah Baca UMNGOK Dalam Senyap Menipu Islam August 8, 2012 at 2:09 AM  

Ini dia bukti UMNO dalam senyap menyokong Israel> http://www.jpost.com/Opinion/Op-EdContributors/Article.aspx?ID=280304&R=R1

anis wana August 8, 2012 at 6:34 AM  

nuar pasti sokong la beb ni kan persatuan nuar al juburi..aku rasa kalau lah nuar memerintah malaysia ni pasti persatuan gay berleluasa la...

Anonymous,  August 8, 2012 at 8:53 AM  

Kpd anon yang menegur saya. Ingin saya jelaskan bahawa saya sedar memang hubungan sama jenis di laknat Allah. Tapi saya mendoakan supaya mereka yang kahwin sama sejenis dapat anak adalah ikhlas. Memang saya teringin sangat nak lihat zuriat daripada kahwin sama sejenis. Mudah2an Allah kasihankan pasangan paderi dari malaysia dan "suaminya" (yang sebenarnya saya pun tak tahu siapa yang patut jadi isteri dan siapa pula yang patut jadi suami) .. dengan menganugerahkan zuriat yang comel2 kepada mereka berdua.

Berkenaan Anwar Ibrahim, memang semua tahu Nurul Izah itu adalah anak yang lahir hasil hubungan seks Anwar dengan Wan Azizah sebagai suami isteri yang sah. Tapi berapa orang yang tahu, selain dapat anak dengan Wan Azizah, Anwar juga ada anak yang terlahir hasil hubungan sama jenis dengan adik angkat Anwar (orang indon tapi namanya saya sudah lupa) dan juga dengan Azizan pemandu Wan Azizah. Dengan Saiful tak sempat termengandung kerana habis air mani Anwar di swab oleh doktor untuk buat ujian DNA.

Mungkin ada yang sangka Hj Mansuh ini sudah gila agaknya "tak kan lah main pungkoq pun boleh mengandung". Hj Mansuh tak ada pengalaman, tapi cuba hangpa pi tanya dengan Anwar sebab dia banyak pengalaman dan kerana itu lah dia sokong LGBT.

Hj Mansuh nak kata dekat Anwar. " Kita manusia kahwin jantan dengan betina kerana nak dapat anak kan. Habis tu kalau kita manusia kahwin jantan dengan jantan atau betina dengan betina .. agak2 pak sheikh kita boleh dapat anak tak ???

Hj Mansuh bela lembu banyak juga. Tapi Hj Mansuh tak pernah nampak atau terserempak ada lembu jantan kerabat lembu jantan atau lembu betina duk sondoi lembu betina.

Tapi Pak Sheik Anwar kata OK kalau manusia jantan nak kerabat manusia jantan atau manusia betina nak sondoi manusia betina.

Hj Mansuh confuse diantara Pak Sheikh Anwar Ibrahim dengan lembu .. sapa yang ada otak yang waras. Tapi apa nak buat, macam tu punya orang pun para ulamak besaq dalam Pas nak angkat dia pi jadi PM selepas PRU 13.

So kesimpulannya Nik Aziz, Hadi Awang dan Nasuydin Tantawi pun dua kali lima macam Pak Sheikh Anwar Ibrahim juga lahhhh.

Hj Mansuh.

Anonymous,  August 8, 2012 at 10:34 AM  

Bodoh lah lu tak faham

Anonymous,  August 8, 2012 at 6:44 PM  

Umno perompak wang rakyat
Pengkhianat bangsa
Melindungi pemimpin mereka yang melakukan jenayah.... Bunuh dan rogol.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP