Apa Beza Rafizi Gay BAFIA Dengan Dato T Video Seks Anwar?

Monday, August 6, 2012


Kes Rafizi ini sama dengan kes video seks yang 99.99 peratus didakwa membabitkan bos Rafizi,Datuk Seri Anwar Ibrahim.Apabila geng Datuk Trio membongkarkan salah laku dan skandal membabitkan ketua pembangkang, dalam sistem demokrasi ia tidak salah.Apatah lagi terang-terang dalam video tersebut mukanya,ada tarikh dan ada individu lain yang nampak dalam rakaman tersebut.

Baca Selanjutnya KLIK DISINI

Psssttt... Jawap le puak Pakatan Pembangkang?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

12 comments:

Anonymous,  August 6, 2012 at 4:58 AM  

Sekarang ni rakyat nak tahu samada pakatan rakyat sokong akta BAFIA atau tidak? Cara mereka mempertahankan Rafizi dan bekas kerani bank, seolah mereka menghalalkan maklumat customer bank didedahkan. MENGERIKAN!

Bayangkan jika ini berlaku, ahli keluarga anda mungkin diculik dan anda diminta mengeluarkan jumlah simpanan yang sudah pun penjenayah tahu.

Anonymous,  August 6, 2012 at 5:39 AM  

kalo pr memerintah da lama LCW dpt emas pham x gomoporno........mangkuk btol pncacai umno thap jamban........

Anonymous,  August 6, 2012 at 6:41 AM  

ANALOGI YANG TEPAT

Anonymous,  August 6, 2012 at 7:29 AM  

Taubat lah. Tuhan yg menentukan

Anonymous,  August 6, 2012 at 12:46 PM  

Ek eleh, seks lagi dia nak bangkit. Tu je modal dia?

Noted la, noted. Masa kita nak mengundi nanti kita buat keputusan berdasarkan seks dan bukan policy ya.

Bodoh sial

Anonymous,  August 6, 2012 at 1:00 PM  

kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan dan kpala butuh kesayangan gomo binasa, .......hahahaha

Anonymous,  August 6, 2012 at 6:52 PM  

pizi ni hepi je..dia tau klu pr menang dakwaan ni akan ditarik balik.tp dia xpk klu pr kalah.sepatutnya akauntan mesti tau buat planning.bos dia dah ada planning klu kalah nk bersara.jd bye2lah pizi..u retired dlm jail lah

Anonymous,  August 6, 2012 at 6:53 PM  

ADA BEZANYA...ROPIJI GUNA OTAK LEMBU...DATO TRIO MANJA GUNA AKAL YG BIJAKSANA....KEH KEH KEH KEH KEH

Anonymous,  August 6, 2012 at 6:59 PM  

agak malang engkau ni..adakah pr begitu
berkuasa sehingga boleh dapatkan pingat emas?kesian..mybe akan ada acara lari pakai tuala malaysia boleh menang

Anonymous,  August 7, 2012 at 12:56 AM  

Salah seorang trio rogol gadis bawah umur..kalau ada hudud penggal aje belalai setan dia tu..kah..kah.natang sunguh!

Anonymous,  August 7, 2012 at 2:37 AM  

Mana ada orang 99% betul. Sewel je yg percaya tu.

Anonymous,  August 7, 2012 at 2:13 PM  

Anuar kan anugerah tuhan mana ada salah...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP