Berani Ke Khalid Ibrahim Saman Zin Badak?

Sunday, August 12, 2012





Inilah hakikatnya apabila kebenaran didedahkan bahawa Rejim Pakatan Selangor yang begitu hebat menipu rakyat akhirnya terbongkar. Pendedahan demi pendedahan akan didedahkan selepas ini memberikan kebenaran buat rakyat Selangor khususnya.

Psssttt.... Depa puak pakatan nak tipu rakyat, la ni kita bongkar satu persatu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



16 comments:

Anonymous,  August 12, 2012 at 1:19 AM  

Aku dah..korang macamana?nak try tak? KLIK SINI

Anonymous,  August 12, 2012 at 1:58 AM  

semakin hancor dah PR ni satu2 terbongkar... para juak2 mereka je yg jumud tak habis2 kena kencing

Anonymous,  August 12, 2012 at 5:26 AM  

1:58am.
Sedang saat kehancuran PR,
Ambik lah kesempatan yang ada.
Tak kan tak tau nak buat apa...

Atau pon itu cuma cakap jer..
Padahal mereka tak de aper-aper..

Ini peluang sedang terbuka.
BN pulak nak tunggu bila,

Semua media hentam mereka.
Aku tengok mereka tak de apa-apa.

Anonymous,  August 12, 2012 at 6:41 AM  

5.26 am
bukan mereka x der apa2
tapi terpaksa buat muka selamba
ye lah tembelang dh pecah
terhambur kemuka mereka
buat bodoh jer le
dah x boleh nk kata apa..
klu banyak berbicara
lg buruk padahnya..

kroni mereka dh kaya raya
tinggallah rakyat jelata
terlopong ...menganga...
sungguh x disangka
begitu akhirnya...
teringat seketika janji2 mereka
rupanya hanya manis dibibir saja
hakikatnya mereka seekor ular sawa
telan apa saja...yg penting cuma keluarga dan kroni mereka
baru padan orang Selangor punya muka
menyesal x sudah mengundi mereka..
aku hanya boleh ketawa..
hahahahahahahaha....
terlopong ternganga..nampak gigi cuma
padan muka...undilah lagi mereka..
hahahahahahaha....

Anonymous,  August 12, 2012 at 6:47 AM  

Pas dihentam bagai nak gila.
Tamrin anak gaffar baba masuk pas juga.

Walapon kita memang tak suka.
Ini hakikat kena terima.

Anonymous,  August 12, 2012 at 8:09 AM  

Ular sawah umnobn dah telan lembu ..bernilai 250 juta..dah terang lagi tersuluh..dah telanjang lagi terkangkang.

Anonymous,  August 12, 2012 at 8:55 AM  

kelebihan PR pandai beracakap, manipulator, orator & hipokrit....

pemimpin/penyokong BN UMNO kena garap skills communication spy para BANGANG & JAHAT dlm PR ditenggelamkan...

walaupun BN UMNO cakap berdasarkan FACT & DATA tapi pembangang dlm PR esp young generation tak dpt terima sebab HATI dah TERTUTUP....

kena ujudkan institusi kepimpinan dan berlatih bercakap mcm Tun DR M... kena lahirkan ramai leader spt tun Dr M utk Msia 100 thn akan dtg... jika tidak negara Msia akan hancur jika semua menjadi bangang spt melayu hamPAS & jahat PKR...

DAP? racist....melayu bodoh je yg sokong DAP...

Anonymous,  August 12, 2012 at 9:24 AM  

Aku yang pangkah pas, tapi macam2 yang aku dapat.
Kat tempat aku yang ramai pada bn, tapi macam2 bn bagi kat tempat aku..
klinik 1malaysia nya,
kedai 1malaysia nya,
unikl pon ada,
mrsm pon bn bagi,
sekolah jepon pon disediakan bn,
sekolah antarabangsa pon dalam pembinaan...

Yang aku kesian orang kampong disekitar aku...
Kampong pasir gudang baru dan kampong pasir putih, kedua2 kampong ini memang kuat keUMNOan nya, tapi sekolah kebangsaan pon tak dapat, klinik desa pon tak ada....
macam mana boleh gitu...

Kampong pasir gudang baru dah lebih 30 tahun wujud, tapi masih tak tahu apa status tanah kampong berkenaan..tak kesian ke pada mereka yang bertungkus lumus sokong bn, maka bagi mereka apa yang macam bn bagi pada tempat kami.
Paling tidak pon bagi lah mereka klinik 1malaysia, sebab aku rasa mereka lebih layak dapat...

Anonymous,  August 12, 2012 at 10:37 AM  

badak vs elvis gagap?puiii untuk paspispus...dominan yg xberkuasa

Anonymous,  August 12, 2012 at 11:40 AM  

Ular sawa pas klate telan duit hasil biji besi nga balak 300 juta

kasi hantam August 12, 2012 at 11:47 AM  

lu kasi link gua punya blog

kasihantamlah.blogspot.com

Anonymous,  August 12, 2012 at 1:17 PM  

Inilah cara2 jahat dan kotor Regim Yahudi zionist menjalankan taktik2 pencaturan jijik dalam melaksanakan agenda terkutok mereka. Mula2 mengjahanamkan ekonomi dgn membuat negari dibawah mereka bangkrup. Lepas itu agenda air bersih disekat dan di ikuti dgn listrik rumah di sekat, untuk membuat rakyat menderita dan huruhara. Ini semua adalah pencaturan jahat dan kotor Regim Fuckaton haramjadah di bawah perintah peliwat terkutok, Hero Tamil Pare Pundek, Bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma Parti anak beranak sdn bhd, Bapa tak bermoral, Bapa Tak bermaruah, Bapa Perosak, Bapa keparat dan bangsat, BABI haramjadah. Spesis2 keparat dan bngsat ini sudah harus direjam, sperti kanak2 Palestina merejam asakar2 Yahudi Zionist.

Anonymous,  August 12, 2012 at 4:24 PM  

Lawak lawak lawak......siapa yang sepatutnya membekalkan air, apa kuasa kerajaan negeri dengan permohonan bekalan air bagi projek projek pembangunan diselangor. Tak payah susah susah kajiselidik siapa yang cuba politikan isu ni.
Masuk saja isu ni kedalam blog blog umno rakyat dah tahu dah apa diorang nak.
Guna kepala lembu tak dapat, guna sprm tak juga, guna isu air kantoi sekarang nak guna TNB habis semua pencacai mati terbakar macam ikan bakar.

Anonymous,  August 12, 2012 at 4:38 PM  

PAPAGOMO JANGAN CUBA CUBA MEMPERMAINKAN RAKYAT SELANGOR DENGAN ISU KURNIAN ALLAH, NANTI KENA ENGKO SEKALI DENGAN MUSIBAH ALLAH , HABIS ENGKO TAK DAPAT NIKMAT ALLAH YANG LAIN JUGA SELAMA LAMA. RAHMAT NIKMAT AIR YANG ALLAH BERIKAN SAJA ALLAH TARIK DARI ENGKO. BILA MENINGGAL NANTI TAK DAPAT DIMANDIKAN, KENDURI TAHLIL PUN TAK DAPAT MASAK DAN CUCI .
SIAPA ZIN BADAK NI DIA ORANG KUAT SYABAS KAH? PAKAR AIR, CEO KH?

Anonymous,  August 12, 2012 at 4:54 PM  

Salah engko juga, buang masa buat tamuramah atas angin. Nak salahkan kerajaan negeri.
rakyat selangor mahukan air bukan nya fakta.
kalau dia dah tahu fakta tu kenapa tak di analisa, buat plan tindakan dan rancangan jangka panjang sedari dulu.....ini bukan kerja kerajaan negeri. Tapi bila kerajaan negeri campun tangan baru nak keluar fakta kasih kerajaan selangor , kasih sama rakyat selangor......rakyat selangor pakar kah....yang pakar dibayar berjuta juta tu dia tahu fikir , tahu kah buat kerja? kehkehkeh.......malang papagomo.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP