EKSKLUSIF - Sumbang Mahram Pemimpin PKR Bukan Pekara Pelik Dalam Dunia Politik Malaysia

Wednesday, August 29, 2012


Apa Dosa Anak Kecil Ini?

Selepas satu isu maka satu lagi isu timbul yang mana kesemua isu tersebut melibatkan pimpinan Pembangkang terutamanya dari pihak Parti Keadilan Rakyat PKR. Baik dari Penasihatnya Anwar Ibrahim sehinggalah kepada Ahli Angkatan Muda Keadilan semuanya berkisah mengenai masaalah moral seks, jenayah dan lain lain yang amat jijik untuk dijadikan ikon pemimpin kepada masyarakat.

Semalam apabila tersebar cerita mengenai anak seorang pemimpin PKR berumur 16 tahun melahirkan seorang bayi menghangatkan kembali cerita sebelum ini mengenai masaalah pemimpin PKR. Sumbang Mahram dan itulah yang berlaku apabila hasil siasatan mendapati gadis berusia 16 tahun itu melahirkan anak hasil dari hubungan seks dengan bapanya yang juga merupakan pemimpin PKR Pahang.

Apakah sudah tidak ada lagi gadis gadis lain untuk digauli ataupun untuk di GOMOL sehingga menjadikan anak sendiri sebagai mangsa serakah dalam memuaskan nafsu serakahnya? Mengapa begitu tidak berotak pemimpin PKR itu sehingga anak yang darah dagingnya sendiri dijadikan boneka pemuas nafsu seks?

Gomo malas untuk menghuraikan cerita pemimpin PKR melakukan sumbang mahram sehinggakan melahirkan anak luar nikah ini namun Gomo nak beri beberapa pekara buat rakyat Malaysia agar melihat segala gala yang didedahkan selama ini demi kehidupan anda dikemudian hari.

Anwar Ibrahim Liwat Saiful Bukhari

PKR parti yang tertubuh hasil dari ketidak puashatian Anwar Ibrahim kerana kesalahan liwat beliau pada waktu lalu. Dan semua orang yang ada waktu lalu mempertahankan Anwar Ibrahim telah kembali ke pangkal jalan apabila mengetahui yang Anwar Ibrahim menggunakan PKR sebagai alat kepada menyelamatkan tabiat songsang beliau yang merupakan Kaki Sodomy ataupun HOMOSEKSUAL.

PKR bercambah dan didalam percambahan ini maka siapa sahaja yang mempunyai pengaruh, wang dan pangkat diangkat untuk menduduki jawatan penting dalam PKR. Semua boleh menjadi pemimpin asalkan menyumbang untuk PKR dan mempamerkan bahawa PKR mempunyai ramai pemimpin dan ahli.

Skandal Azmin Ali

Hakikat yang perlu kita sedar adalah pemimpin PKR terdiri daripada mereka yang bermasaalah dan tidak diterima oleh UMNO sebuah parti Melayu yang telah membangunkan negara ini sejak sebelum Merdeka lagi. Justeru itu apabila UMNO tidak menerima mereka yang mempunyai masaalah sebegini maka PKR akan mengambil mereka untuk diangkat sebagai pemimpin.

Walaupun sudah terbukti tidak bermoral dan sebagainya PKR tetap mengangkat pemimpin tersebut dan dalam masa ini lah rakyat dikaburkan dengan bermacam macam lakonan sehingga membuatkan rakyat lupa bahawa pemimpin tersebut tidak layak menjadi pemimpin kerana masaalah moral dan merupakan sampah yang telah ditinggalkan oleh UMNO.

Elizebeth Wong Bogel


Dan apabila lama kelamaan bangkai tersebut tidak dapat ditutup lagi yang mana membusuk sampaikan rakyat terbau bau busuk itu. Begitu juga dengan sikap tidak bermoral pemimpin yang diangkat PKR itu yang mana sikap moral dan ahlak mereka yang tidak terkawal menjadikan mereka semakin angkuh sehingga terus melakukan perbuatan terkutuk dari masa ke semasa sehinggalah terbongkar sepertimana yang dialami pemimpin PKR dalam isu Sumbang Mahram ini.

Ini semua berbalik semula kepada pemimpin utama mereka iaitu Anwar Ibrahim yang menubuhkan PKR dek kerana LIWAT dan sehingga ke hari ini masaalah Anwar Ibrahim adalah LIWAT dan HOMOSEKSUAL yang tidak berkesudahan. Ini sebabnya ramai pemimpin PKR tidak bermoral kerana Anwar Ibrahim pengasasnya sendiri adalah manusia yang tidak bermoral.

Anwar Ibrahim & Video Seks Beliau

Mungkin orang boleh menyatakan UMNO dalang dan sebagainya tetapi mana mungkin untuk UMNO melakukan perancangan dan perangkap sehingga membuatkan satu persatu pemimpin PKR terdedah tembelang mereka sehingga mempamerkan bukti nyata untuk kita saksikan.

Anwar Ibrahim dengan China Doll dan Kes Liwat Saiful Bukhari, ELi Wong dengan Gambar Bogel, AMK dengan pengedaran dadah, Azmin Ali dengan skandal Seks dalam Jamban, Badrul Amin dengan khalwat bersama isteri orang, PKR Jerantut dengan sumbang Mahram dan banyak lagi gejala gejala negatif pemimpin PKR berlaku sama ada ditutup ataupun disembunyikan oleh pihak Pakatan Rakyat.

Badrul Amin Khalwat

Jadi Gomo minta untuk rakyat Malaysia merenung pekara ini dengan sebaik baiknya. Jika UMNO dikatakan tidak layak mentadbir negara Malaysia ini kerana sudah terlalu lama bagaimana pula dengan Pakatan? Bagaimana pula degan PKR?

Jika ada salah pemipin UMNO maka tindakan diambil keatas mereka ini bagi menjaga kepentingan rakyat. Tetapi jika berlaku kepada pemimpin Pembangkang terutamanya PKR ianya tidak akan diambil tindakan sebaliknya pemimpin tersebut diangkat dan diagungkan seolah olah perbuatan terkutuk dan jijik itu adalah mulia dan sesuai dijadikan idola untuk masyarakat Malaysia.

Najib Razak & Rosmah Mansor

Semoga Rakyat Malaysia matang dalam pekara ini demi bersama membangunkan Malaysia. Busuk busuk UMNO sekalipun kita tidak menyimpan mereka yang tidak bermoral. Tetapi lihat sahaja PKR, PAS, DAP yang terus bergelumang dengan kegiatan dan moral ahlak jijik untuk menawan Putrajaya.

Apakah anda rakyat Malaysia mahukan pemimpin negara ini terdiri dari mereka yang tidak bermoral, berahlak dan keji?

Psssttt.... Anak sendiri pun PKR balun, esok kalau depa tawan Putrajaya apa agaknya berlaku?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



40 comments:

nizbzam August 29, 2012 at 11:10 AM  

hah apalg pencacai pr...hentam lah blog gomo ni sebab promosi citer seks...ha ha ha.
(PARTI KEAIBAN RAKYAT)

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:11 AM  

Kah kah kah....

Blogger muka macam mangkuk jamban ni try nak backup naib yang suka jilat jubor altantuya.

Woit... kalau setakat gambar pergi mekah TUN AZAZIL pun pernah pergi mekah.

Betul2 munafik tahap harbi korang ni.Lagi bahaya dari CSL handphone cap ayam

Kah kah kah...

Betul2 gomo ni pelawak yang tiada tolok bandingnya

Kah kah kah...

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:18 AM  

Nama pun parti kongkek rakyat, siang malam kongkek tak kira anak.

Hahaha.....pakai sendiri.

Gila

Gila

Gila

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:23 AM  

Berhati2 semua. Tersalah sokong sumbang mahram boleh jadi murtad. Tak kira parti mana pun sebab dah termaktub dalam Al-Quran. Orang kafir pun memandang hina sumbang mahram.

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:26 AM  

Tu kalau tersalah sokong. Apa kata pulak kalau tersalah tuduh?

Jangan jadi munafik tahap harbi macam papagomo dan najib.

hangkedee August 29, 2012 at 11:31 AM  

Jalan mudah divert Isu ialah KONSIPIRASI Umno.Takebeer!

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:36 AM  

Dan jawapan kepada soalan PapaGomo itu pula ialah..

Tidak ada calon PKR yang bernama Mohd Noor Yaacob yang bertanding di DUN Jerantut pada PRU12 lalu.. yang ada ialah Mohd Nor Jaafar.

Pada PRU12 lalu Mohd Nor Jaafar telah tewas ditangan calon BN Cikgu Koh Boon Heng.. Beliau tekah mendapat 5165 undi manakala calon BN mendapat 5674 undi..

Sekarang Cikgu Koh Boon Heng dari BN telah menyertai DAP danberjaya mengembangkan 4 cawangan DAP di Jerantut..

Manakala Mohd Noor Jaafar bukanlah seorang Ahli PKR lagi kerana beliau kini adalah Pengerusi KITA Jerantut...

Prince of Noob August 29, 2012 at 11:40 AM  

jangan tuduh sebarang je... tak pasal2 jadi fitnah

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:45 AM  

Kenapa melatah?? Tiada nama yg ditulis oleh Gomo.

PC polis kata 'pemimpin kanan pembangkang'. Kalau polis salah kenapa tak saman?

Bila terkena batang hidung sendiri, macam cerita spin yang keluar.

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:50 AM  

papagomo lupa pulak nak sebut pemimpin2 umno yng rogol budak bawah umur, yng buntingkan adek ipar, yng berzina dgn artis, yng bantai minah mongolia,yng ambil bini orang, perrgh.. bnyk lagi sampai naik lupa..belum masuk bab muntahkedarah duit anak yatim, duit masjid, duit pembayar cukai.

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:50 AM  

Oh ok, jadi ko nak aku undi parti yg suka songlap duit rakyat berjuta juta, sebab mereka lagi alim daripada parti yg lain eh?

Please la, kitorang ni bukan bodoh k. UMNO skarang ada banyak benda yg kena baiki. Setakat kutuk pembangkang korang mmg champion, tapi parti sendiri kena jaga jugak. Sort yourselves out first la UMNO...

Dahla ini semua berita basi...muka saiful pun keluar jugak? hahahahaha mamat tu dah gi mana ntah, korang pun tak tau.

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:01 PM  

Apa yang fitnahnya...suspek dulu bertanding atas tiket PKR. Lepas tu join Kita. Saki baki, sepusat sepusing jugak.

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:05 PM  

Undi hak masing2 tapi sumbang mahram tetap terkutuk.

Inilah jadinya apabila berimamkan peliwat.

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:20 PM  

Mana papa gomo kenapa tak jawab...biji masuk dalam perut ke?atau biji bapa gomo lekat kat dahi?Orang yang di tuduh sumbang muharam tu hanya bekas pkr Dan sekarang parti kita..bukan main bloger syaitan ni manipulasi isu!Raja fitnah syaitan untuk menjana pendapatan menyara org tua atau anak bini.

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:26 PM  

Apalah pencacai2 PKR PAS meroyan merapu kat sini.

Sahlah mrk ni dah CACAT OTAK agaknya.

Kalau kata org fitnah atau buat cerita palsu, bagi fakta sebenar supaya org tau betul salahnya.

Ini tidak, meroyan merapu tak berkesudahan. Kalau org lain kata penyokong pembangkang BIOL BODOH BANGANG tau marah pulak.

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:38 PM  

PapaGomo mangsa dogma British

http://ikanlepu.blogspot.com/

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:44 PM  


SEBELUM KORANG SEMUA DAPAT DOSA KERING AKIBAT PERCAYA SGT KEPADA PEMITNAH EDISI UMNO - PAPAGOMO , SILA LIHAT LINK WEB DIBAWAH INI :-

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/08/pemimpin-pkr-ditahan-kerana-sumbang.html

Anonymous,  August 29, 2012 at 12:54 PM  

Bini aku, aku sendiri lah guna,
Kereta aku, aku sendiri lah pandu,
Anak aku, aku sendiri lah pakai.

Salah ker menggunakan milik kita sendiri?

Anonymous,  August 29, 2012 at 1:04 PM  

Berita ni sahih ke tidak? belum apa2 dah tuduh dan fitnah org..tak takut dosa ker?

kalu berani siarkan nama org tuh lah...politik kotor btl...tuiii!

ark August 29, 2012 at 1:12 PM  

Usul periksa, buat kajian,selidik latar belakangnya dan salasilah keluarganya anda akan dapat jawapannya tentang siapa sebenarnya ANWAR BIN IBRAHIM. Masa depan kita, anak-anak kita, negara kita dan umat islam di Malaysia tidak boleh memperjudikan nasib kepada ANWAR BIN IBRAHIM. Sebagai umat islam kita diharuskan menyiasat, membuat penyelidikkan dan banyak berdoa supaya ditunjukkan kebenaran tentang sesuatu berita sebelum menghina sesama bangsa. Kita akan dipertangungjawabkan di atas segala percakapan,tulisan, kelakuan, tohmahan dan tindakan kita di hadapan ALLAH SWT.
Semoga ALLAH SWT membuka pintu hati kita, mengenal yang mana baik dan yang mana buruk.

Anonymous,  August 29, 2012 at 1:21 PM  

Baguslah org yg dikatakan pemimpin kat Pahang tu ye?

Inilah contoh terbaik, ORG YG TIDAK MENGAMBIL ATAU MENGGUNA HAK ORG LAIN.

Dia HANYA menggunakan HAK atau 'HARTA' dia sendiri. Syabas diucapkan.

Anonymous,  August 29, 2012 at 1:24 PM  

Jikalau ada sesiapa yg masih bersengkongkol dan menyokong Fuckaton Haramjadah, baik Parti Ajaran Songsang maupun Parti Kaki Rogol ataupun penjilat2 juboq blendir Atok Kote Bengkok, mereka2 ini adalah dasar spesis2 keparat dan bngsat dan lahanat. Spesis2 ini sudah dibutakan mata dan hati, kerena benda yg harami, keparat, bngsat lahanat dan haramjadah sudah jelas terang lagi disuloh, tetapi masih lagi menyokong Hero Tamil Pare Pundek, masih mendewakan wali terompah jamban. Spesis2 ini sudah harus kecik2 mampos, dah tuak menyusahkan diri dan keluarga, hidup pun sia2 saja, samseng kapong dusun, semua orang salah dan mereka2 ini saja yg betul, hiudp menghabiskan beras je, sudha harus pun ikut jejak langkah TBH dan pi terjun dari tingat 10, itu yg terbaik spesis2 yg bengap nak mampos.
sedarlah dan insaflah da bertaubatlah, bermufarakah dgn segeera, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah yg menyokong Agenda jahat dan kotor Yahudi zionist Neocons dan LBGT, perosak dan rencana menghancurkan agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  August 29, 2012 at 1:31 PM  

pemimpin tak bermoral seharusnya disingkirkan. Harus dihantar & tinggal bersama etnik rohingya yg pengotor itu.

Anonymous,  August 29, 2012 at 2:25 PM  

Ni suma salah Haji Hadi. Sebagai presiden PAS, beliau mempunyai kuasa almost mutlak utk menetapkan pendirian PAS. Tapi degilnya barua ni still nak sekongkol dgn DAP yg cemuh Islam, PKR yg moral hancusss. Apalah salahnya merapatkan silaturrahim dgn UMNO. Memanglah UMNO tak perfect. Sebagai ulamak, berilah teguran yg membina. Berbaiklah sesama Islam. Ntah2 boleh juga tegakkan hudud nanti. Hadi barua, dengar tak ni? Marah tul aku kat ko ni. Bebal nauzubillah.

Anonymous,  August 29, 2012 at 2:48 PM  

Ini berita panas dlm 2 hari yg lepas tp masa tu kes ni masih dlm kategori gossip sbab tak confirm sampailah perkara ini disahkan oleh sumber Bernama dan TV3. Pandai PG simpan... Tak puas hati saman TV3/Bernama ok.

Anonymous,  August 29, 2012 at 3:03 PM  

Politik versi UMNO mcm tahpape je. Bukan nak cuba harumkan nama sendiri...yg diutamakan adalah berita-berita buruk org lain.

Macam UMNO ni baik sangat. Korang nya track record takla best sgt pun oi...55 tahun buat dajjal ada lah.

Anonymous,  August 29, 2012 at 3:07 PM  

1.12 Kaji salah silah keluarga Anwar skali banyak juga cerita menarik tapi Umno tak pernah guna kelemahan lawan utk kepentingan Umno. Video China doll tu bukan dari Umno tp dari 3 musuh dlm selimut Anuwar, begitu juga gambar dlm jamban itu pula mainan politik dalaman. Sama juga kes liwat ia adalah dari laporan org dalaman parti.

Tapi mengapa mereka suka fitnah Umno saya tak tahu. Mungkin asal dari sifat Jahat yg dah disemat dlm PR agaknya........

Anonymous,  August 29, 2012 at 3:41 PM  

Sapekah yg pernah berkata "mendedahkan aib orang tak salah klau itu boleh menjadi iktibar kepada yang lain". Nak jawapan dari penyokong PKR, PAS, DAP saje. Mesti jawapan beza2 punya. Parti pun kelamkabut. Pengikut apa tah lagi. Bahasa gua ok kan. Tak de carut- marut, maki hamun. Steady jek. Ni bru nama org terpelajar.

Anonymous,  August 29, 2012 at 3:44 PM  

gomo, makin lama aku makin meluat tgk ko ni punya perangai..

kes saman ko blum selesai lg, ko jgn bt2 cite lain la..

aku meluat tgk org yg brckp psl agama, tp diri snd (nauzubillah).

aku meluat tgk lelaki dayus mcm ko gomo, eee.. klau la aku leh ckp ape ko da bt kt isteri ko snnd, nk je aku ckp dn hebohkn dkt blog2 pembangkang lain psl perangai ko ni, biar ko tergadah snd.. biar ko jth brsama2 org bacul.

jgn ingt ko sorg je leh bt jht la, aku ni klau aku jd jht mcm ko, da lama aku dedahkan bukti2 yg ade ni. ingt aku xtau ko da bertu*&^*, hal2 ko bt kt bangkok dll.. aku ade bukti semua tu.. tggl mse je aku nk dedahkan..

that is! jgn smpai aku jd jht ye gomo!

Anonymous,  August 29, 2012 at 3:59 PM  

Semenjak dua menjak ini kita rakyat semua bole lihat betapa keparat, bngsat dan lahanat Fuckaton Haramjadah ni. Gejala2 social yg melarat semua berada dalam pemimpin2 PAS PIS PUS dan PArti Kaki Rogol dan koumnis biaDAP yg rasis giler. Lihat saja gelagat dan perangai2 pemimpin2 terencat akal, yg mana giler juboh, giler tibai, giler pelacur, giler Cina Doll, Giler jantan2, Giler isteri2 orang, giler pukol bantai isteri dan anak2, giler liwat isteri maupun Mak Nyah-Mak Nyah Jl Haji Taib, Giler tibai dalam Jamban, Giler Tibai dalam Hotel, Giler kauseling 3pagi dgn isteri orang, Dalam Koch Keretapi, dan sekarang ini dgn anak sendiri. Semua gejala social semua ada dalam Fuckaton Haramjadah.
Belum lagi cerita pemimpin yg menjadi agen Yahudi Zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, barua lahanat, perkakas Yahudi zionist, untuk menjalankan agenda terkutok untuk menghancurkan negara2 Islam termasuk bumi Tanah Melayu.
Sedarlah dan insaflah serta bertaubatlah wahai saudara2 ku, bermufarakah dan selamatkanlah diri dan keluarga. Jauhilah dari menyokong dan bersengkongkol dgn Fuckaton haramjadah. Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong agenda terkutok Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, barua lahanat Yahudi zionist Neocons.

Anonymous,  August 29, 2012 at 4:02 PM  

Sape yg boleh bagi tau dari mane anuar dan kroninya dapat duit mengumpul harta, lawatan ke luar negara, bagi pencacainya. Jawapan dari penyokong tegar pembangkang saje. Nak tau gak tahap IQ dia org. Jgn cuma tau pemimpin kerajaan saje kroni, nepotism, rasuah dan yg buruk2 semua nmpak kat kerajaan. Kat pembangkang dia org nampak tak.

Anonymous,  August 29, 2012 at 4:47 PM  

hakk thuii!! hapak betul pantat pinoy ni! Rugi duit aku RM200.

Anonymous,  August 29, 2012 at 5:12 PM  

alhmdulillah... solat hajat perdana yg pokcik tua bangka buat dulu... ALLAH dah tunjuk dah... kebenaran ALLAH da tunjukkan satu persatu... ALLAHUAKBAR

Anonymous,  August 29, 2012 at 7:56 PM  

Sebab dah takder apa nak spin pencacai PKR dan PAS sampai sanggup 'Gunakan Anak sendiri' seolah2 bangga dengan sumbang mahram dan tiada dosa. Fikirlah apa PKR akan buat klau dapat putrajaya. Sah2 undang2 atau akta yang menghukum sumbang mahram dihapuskan. Lepas tu buat plak 1SumbangMahram utk kita semua. Inilah namanya bila syaitan berselindung di balik nama islam. Ni dah jatuh hukum wajib pancung. Undilah Umno kerna Umno walaupun korup takderla plak nak mengandungkan anak sendiri yang umur belasan tahun. Malah klau Umno buat hal pun tetap terdedah dan takda sapa2 nak berbangga dengan kesalahan yang dibuat. Ni usahkan nak insaf malah nak pengaruhi orang lain sama buat kejahatan terkutuk paling dikutuk. Sure tiket neraka klas express.Kelas gitu...

Anonymous,  August 29, 2012 at 7:59 PM  

Walaupun keluar anak dari sumbang mahram ni tapi tak ada SAKSI 4 ORANG Gomo.... Fitnah tu! Kena sula hang nanti... Heh heh heh! Tak caya tanya Ulama Taraf Langgit Tertinggi Hadi Al Haj!
RSO

Anonymous,  August 30, 2012 at 1:20 AM  

makin teruk lepas satu2 terbongkar..

balaci pun spin gila babi.. kerosakan, maksiat berlaku depan mata tp buat2 tak nampak... tp salahkan org lain plak..

hebattt.. pembangkang malaysia ni.. semakin dikenali dunia pembangkang yg berlumba2 melakukan maksiat utk negara.. Pas sila jalankan tugas ampunkan dosa.. ontongnya PR

Anonymous,  August 30, 2012 at 8:35 AM  

Semua perkara di atas salah UMNO. UMNO.memang suka pelawok dan pemfitnah. Fitnah mcm mn kes YB PKR Elizaberth Wong yg mengangkang hingga nampak bulu dalam dan.lurah dendam dalaman. UMNO yg suruh Ellizaberth Wong telanjang. Ya....kalau salah semuanya UMNO dan yg baik itu PKR dan DAP. Doktrinasi halus DAP ala yahudi sedang dimainkan Anwar dan Pakatan Haram. Mmg tak dinafikan ada sebilangan pemimpin UMNO berperangai keji namun kerana sebilangan ini maka UMNO digasak begitu teruk dan hina walhal pemimpin PKR, DAP dan PAS pun ramai juga yg keji lg teruk drp UMNO. Pakatan Haram mmg haramjadah....

Den atas pagar
dulu undi PR tp kali ni tak lagi
seremban

Anonymous,  August 30, 2012 at 8:55 AM  

Aku dah 3 kali mengundi sokong PAS untuk kerusi DUN ngan Parlimen . Kali ni jangan harap la...rupa2nya PAS ni Parti Anutan Setan ..Cis 50X

Anonymous,  August 30, 2012 at 5:06 PM  

habisla ko lepas ni Gomo dia nak saman...belum bersalah da ko jatuhkan hukuman...padan muka ko...

Anonymous,  August 30, 2012 at 7:35 PM  

Tahun ni pas kaloh besar di klate.ore mudo loni panda pikir blako doh.x se doh ko pas.pru 12 aku duk negeri lain so x thu situasi sbnar pas.balik pun stahun 2 x jah.undi pas.nyesal nyo aku.x tahu plk pas ni corrupted tahap gaban salai.rasuah byk berlaku d klate tp ore x napok sbb depa ni panda susut.loni kecoh pasal trela2(lori pjg) duk angkut arang batu utk di bawak ke negeri china d pantai tok bali.jalan x soh royak la rosak habis.lubang sana sini.hok sdap krajaan negeri duk kaut duit n tokey cino.kalu la krajaan pas x luluskan tokey tu amik kami rakyat x la sekso gini.kami rakyat biasa x mitok banyak.cukup la skadar keselesaan kami terjaga.masuk arini dah seminggu doh perumahan tempt aku duduk x dok air.kalu kt selangor tv3 kt x dok air blh la aku kt tipu tapi bila kna batang idung aki sdiri baru aku tahu.nyesal pun x guna doh.hok peting pru13 aku ore muda hok tahu isu sbnar klate x se doh pas ni.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP