EKSKLUSIF - Video Pengakuan Mangsa Dimurtadkan DAPig

Tuesday, August 14, 2012







Pengakuan Khas Mangsa Kristianisasi.Ma (Bukan Nama Sebenar) Menceritakan Pengalaman Beliau Bagaimana Beliau Terjebak Dalam Murtad.Beliau Berkata Demikian Ketika Berbuka Puasa Mangsa Kristianisasi Bersama Datuk Dr Hasan Ali.

Maklumat Lanjut KLIK DISINI Dab Video Video lain KLIK DISINI


Psssttt.... Lebih banyak pendedahan selepas ini.... tq Yb Dato Hassan Ali


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


49 comments:

Anonymous,  August 14, 2012 at 10:08 AM  

Dah tengok cerita panas hari ni? KLIK SINI

Anonymous,  August 14, 2012 at 10:27 AM  

Kenapa iman dia tak kuat?? mak bapak dia tak ajar ka? ish ish ish...

Anonymous,  August 14, 2012 at 12:01 PM  

Boring. Si mangsa ni pun satu hal.

Anonymous,  August 14, 2012 at 12:26 PM  

Bukan iman tak kuat tapi yg memurtadkan tu pandai cari kelemahan mangsa. Contoh, duit untuk simiskin dan cinta untuk sigersang. Tengok aje awang hitam bukan Islam yg dpt menakluki hati dan wang gadis melayu. Ada yg sampai mengandung dan tahu diri mereka ditipu tapi tetap sayang. Itu baru satu jenis.

Global Products & Services Review August 14, 2012 at 12:36 PM  

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://tinyurl.com/UinvestWorld


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

Anonymous,  August 14, 2012 at 12:40 PM  

Dapig: "aji, lu kina tulong same wa...kalau tak wa abis munye..."

Pasik: "bulih, no ploblem...anyway tulong apa nye?

Dapig: "itu gulayu ciakap talak boleh sokong sama wa kelana wa 'kapeerr haprak'..ini macam lu pun bulih mungkus sama, kan?

Pasik: "itu hat wa sulah kasi setel...wa munya olang sulah spin ciakap lu mukan kapeer haprak."

Dapig: "apa lu munya alasan...kalu tarak alasan nanti olang talak picaya maa..."

Pasik: "woi apek...ini nigala sikular, mana ada kapeer haprak dalam nigala sekular...hah! kan dah setel tu?"

Dapig: "apa lu ciakap? ini mukan negala isler? selama ini wa ingat negala isler sebab lu juga ciakap mahu buat hulut, sebab itu wa mati-mati picaya ini negala isler..jadi selama ini lu tipu sama wa, makahai lu"

Anonymous,  August 14, 2012 at 1:29 PM  

kan isu ni hanya isu kecil berbnding ngan hukum hudud & negara islam.... ni suma salah Dr Hassan la ni ... alasan tipikal puak2...

Anonymous,  August 14, 2012 at 2:58 PM  

Oh selamatkan kami...DAP akan memurtadkan semua ummat Islam jika kami mengundi pembangkang...boohoohoo

Takutnya akuuuuu!! Tak cukup alim la aku ni. Mcm mana??? OMGGGG kalau UMNO kalah...takkan ada Islam di Msia nantii. Ohhh tidaaaakkk!



Anonymous,  August 14, 2012 at 3:18 PM  

n.ajis mmg suka org taksub babi buta kat dia.

Anonymous,  August 14, 2012 at 3:27 PM  

IMAN NIPIS, TENGOK ARAK MELELIH AIR LIUR TAMBAH LAH DIBULAN PUASA NI NAMPAK ROKOK, MAKANAN TAK DAPAT TAHAN. KALAU ORANG NI CINA KELING JAHIL PUN BOLEH KRISTIANKAN DIA BELUM LAGI TAIKON DIA GUNA AIR SUCI SUDAH TERPIKAT AGAMA LAIN.........SOAL MURTAD SOAL IMAN INDIVIDU TAK KENA MENGENA DENGAN DAP ATAU KRISTIAN ALAHAI PAPAGOMO.
KALAU KENAKAN HUKUM HUDUD ORANG NI LAH AKAN DIHUKUM BUNUH.

Anonymous,  August 14, 2012 at 3:41 PM  

Orang ni dari Selangor. Ini tanggungjawap Hasan Ali. Dia yang jaga hal ehwal islam kebajikan orang islam . kenapa Hasan Ali tak buat? malu lah........
Orang ni minta bantuan dari kerajaan /masyarakat, tak da yang tolong,

VIDEO NI SATU TAMPARAN HEBAT KEPADA MENTERI AGAMA DAN TERUTAMA SEKALI DENGAN DR HASAN ALI yang selalu melaung-laungkan islam tapi orang islam tak terjaga.

DAP , parti politik cek abang oi , bukan badan pertubuhan kebajikan atau kerajaan kehkehkeh bodohnya.

Anonymous,  August 14, 2012 at 3:47 PM  

Orang ni dah terdesak minta bantuan dengan majlis agama islam tak dikasih, bila kristian kasih....banyak islam harpak teregeh egeh tumpang komen dan kritik.
Orang nak duit bukan komen , kritik, tomahan atau tuduhan.
Tu lah dah terbokti, orang islam memang tak tahu fikir, otak keras macam batu.

Anonymous,  August 14, 2012 at 3:52 PM  

Dah jelas orang ni kata , ada orang pun cakap saja tapi tak bantu dan selamatkan. Samalah dengan blog ni tahu ada masaalah dengan orang ni, bukan nak bantu selamatkan atau minta promo kutipan derma, papagomo cuba politikan pula, tapi yang kena kerajaan juga. he he he he

warkahpenafikir August 14, 2012 at 4:52 PM  

Biasalah puak pembangang salahkan juga umno bn juga...selamatkan akidah tu tak utama berbanding Anwar 901...nampak tak bangangnye...

Anonymous,  August 14, 2012 at 5:22 PM  

ramainya penyokong pembangkang...tahniah!!

Anonymous,  August 14, 2012 at 5:43 PM  

yg pi buat kerja nak murtad kan org melayu tu org dap bodo bangang woi.depa guna saloran politik,serampang 2 mata

Anonymous,  August 14, 2012 at 5:54 PM  

aku ad a terbaca yg Pas mnyambut baik perbezaan pendapat tentang hudud dgn Dap.katanya Dap hanya menentang hudud bkn menolak hudud seperti Umno.Umno juga kene.sepatutnya Pas yg dominan dlm pakatan seperti dilaungkan harus mempuyai kuasa veto tanpa takut pada Dap.menolak hanya mampu menolak tp menentang akan berjuang habisan.adakah Pas menerima idelogi penasihat yg mengatakan kafir harbi tidal praktikal untuk zaman sekarang.agak malang jika para ustaz diketuk dan ditolak kepala tp masih tersenyum tawar lg kerana takot hilang undi.mane kuasa anda Pas.klu tunggu tawan putrajaya dulu,xmungkinlah..sb tidak nampak jawatan penting utk Pas.agak malang utk melayu dan islam..puiiii..dgn kuasa dominan anda

Anonymous,  August 14, 2012 at 6:09 PM  

bak kata org kuat pr selangor:murtad ni masalah keluarga.perlu diselesaikan dlm keluarga saja.tp klu ikut hudud mcm mane tuan paspispus?ke perlu saksi 4 org tuan.bukti video xbolehkan tuan sebab besi.bijak tuan..baik diam je kan tuan takot nanti hilang undi bukan islam kan tuan.puiiiiiiki

Anonymous,  August 14, 2012 at 6:35 PM  

tuhan yg n.ajis sembah bole berkongsi nama dgn kristian

Anonymous,  August 14, 2012 at 6:42 PM  

Walupon ramai rakyat malaysia dah murtad, tapi apa yg kerajaan boleh buat?

Anonymous,  August 14, 2012 at 6:51 PM  

6:09
Sekiranya anda tidak mengeluarkan apa2 kenyataan maka tak sapa pon tahu tentang kebodohan anda....

Anonymous,  August 14, 2012 at 6:56 PM  

5:54
Umno parti yang paling berkuasa pon takut nak buat hudud....
Tak payah nak cakap banyak lah umno dengan pas 2 kali 5

Pas takut, umno pon tak berani.....

Tengku Anuar August 14, 2012 at 6:57 PM  

DAP perlu dihapuskan dari bumi Malaysia ni..kalau tak byk lagi melayu islam kan hancur kerana DAP..!!PAS dah tak boleh pakai sekrang ni,PAS pun sama sesat jer ngan DAP..!!

Anonymous,  August 14, 2012 at 7:38 PM  

klu takot dgn Dap,patut keluar dari pakatan..Pas aku rsa lebih dominan jika bergerak sendiri.cuma sikap cakap tanpa berfikir perlu diubah.sudah meresap dlm pemuda pas walaupun terpelajar.rakyat sudah bijak.mana satu ckp kosong dan berisi

Anonymous,  August 14, 2012 at 7:46 PM  

tuhan n.ajis membenarkan bersetongkol dgn kafir harbi menghancurkan islam ,mengkafirkan umno ,berkawan dgn syaitan yg kena rejam n menyeleweng dari islam

Anonymous,  August 14, 2012 at 8:14 PM  

agak malang untuk anda yg kurang pengetahuan.anda lupa ke kenapa si hasan ni dibuang dari jawatan exco agama dan dipecat dari pas.cube gugel jawapannya pasti anda tau kenapa.dan siapa exco agama skrg dan apa yg dia buat

Anonymous,  August 14, 2012 at 8:28 PM  

Pasal bantuan kebajikan tak ada lah mereka masuk kristian.
Kristian memang agama untuk orang2 baik.
walaupun islam tu baik tapi orang2 islam terutama dalam blog ni tak baik. Hah!

Anonymous,  August 14, 2012 at 9:02 PM  

ntah2 ni semua pelak0n2 umg0k....maklum la nk cri isu baru.. brape juta di0rg dpt ni g0m0???????????

Anonymous,  August 14, 2012 at 11:24 PM  

MELAYU MURTAD???????
MANA PERKASA????
MANA JATI????
MANA PEKIDA????
MANA HASSAN ALI????
MANA IBRAHIM ALI????

Anonymous,  August 15, 2012 at 12:16 AM  

Pas kata murtad tak penting tapi pengundi hantu lebih penting... Pas lagi songsang...

isu dr hasan ali serbu gereja utk menjalankan tanggungjawap beliau tapi Pas pulak yg mempertahankan gereja bersama2 PKR dan Dap..malah lebih kejam lagi Pas sanggup buang dr hassan ali semata2 kerana serbu geraja utk mempertahankan akidah umat islam yg dimurtadkan...

setelah berjaya Pas bersama2 PKR dan Dap ber TAKE BEEERR berramai2 meraikan kemenangan gereja... dan menjatuhkan dr hassan ali yg cuba mempertahankan akidah umat islam..

Pas hanya islam pada pakaian, dan luaran saja tapi sanggup bersekongkol dgn kafir demi politik, undi dan putrajaya..

Pas kerana politik, agama islam, akidah, bangsa dan negara semuanya digadaikan... Pas parti songsang

Anonymous,  August 15, 2012 at 12:41 AM  

Pas yg kononnya parti islam..berkokok kononnya Pas pejuangkan islam, akan mempertahankan islam dan akan melaksanakan negara islam dan kononnya lebih islam dari umno dan yg lain2 malah dikatakan umno tolak islam malah sudah dikafirkan pun...

maka sepatutnya Pas lah yg patut kedepan mempertahankan akidah dan kesucian agama islam ini..tapi kenapa tetiba plak Pas jadi ularmak bisu mana peginya ularmak2, panglima2 islam Pas yg tak putus2 bertakebeer melaungkan islam, mempertahankan islam, negara islam, hudud, syahid dan sebagainya...???? kenapa tetiba Pas jadi bacul..??

Pas kan sudah mengeluarkan kenyataan kononnya umno tolak islam malah ada yg mengkafirkan umno tetiba kenapa nak salahkan umno plak lagi..??

sepatutnya Pas yg mesti tonjolkan diri sebagai parti islam dan sanggup mempertahankan kesucian islam dan akidah umat islam seperti apa yg dilaung2kan selama ini.. kenapa tetiba Pas nak menyorok..bersembunyi dibelakang umno plak...?? kenapa masih nak salahkan umno yg telah dikafirkan oleh Pas...

Pas memang cakap tak serupa bikin..depan org islam lain kononnya Pas lah yg paling islam tapi bila berdepan dgn puak2 kafir hilang telo..telo pun boleh dijentik oleh puak2 kafir..

Pas memang tak mampu berbuat apa2 mcm lembu dicucuk hidung dlm PR..yg berkuasa sekarang siapa..?? alih2 umno plak yg nak disalahkan.. selama ini apa Pas dah buat dalam melaksanakan tugas bila dah berkuasa..?? Pas tak buat apa2 hanya tidur bermimpikan putrajaya...

Pas memang hampehhh dan songsang..

Anonymous,  August 15, 2012 at 12:46 AM  

x kisahlh apa yg diaorg nak komen...yg penting tahniah pada Hasan Ali yg telah melakukan perkara terbaik untuk memperbetulkan yang telah dipesongkan/terpesong...daripada yg lain tu hanya pandai membuat lawak semasa berceramah tapi hampeh...talk only...tgk ceramah ustaz overseas kt youtube lg best...penuh ngan pengisian drpd Ustaz kt sini yg keje mempecah belahkan umat..

Anonymous,  August 15, 2012 at 5:06 AM  

12:41am
Pas tak pertahan dan perjuangkaan islam.
Umno yang berkuasa kat malaysia pon tak pertahan dan perjuangkan islam,,,maka apa beza nya,,,

Anonymous,  August 15, 2012 at 5:14 AM  

12:46am
Berani betul statement kau.....
Berapa senawi yang kau ada?

Anonymous,  August 15, 2012 at 7:21 AM  

Tatak ale multat di Malaisia, semuanya "seagama, senggama, sejubor".

Leng Chye

Anonymous,  August 15, 2012 at 10:30 AM  

setidak2nya umno tak perjuangkan tp ada inisiatif buat bank islam, universiti islam, beribu sekolah agama, upgrade pengurusan islam dgn tubuhkn jakim/jab agama, buat sistem pendidikan agama disekolah2, tabung haji, majukan institusi zakat, lahirkn hafi& hafizah, dan mcm2 lagi lah kalu nk senaraikan mmg byk. cuma org yg berpolitik smpai buta hati je yg tak nampak. Pas buat ape nk bangunkan islam kat malaysia ni ?

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:05 AM  

Anon August 15, 2012 10:30 AM...aku sokong kata2 kau..PAS tak ada satu sumbangan pun utk islam di Malaysia...yg ada pecahkan umat islam..itu kerja pas.. kena hina dgn DAP pun tak berani nak tengking balik. itulah ulama PAS. islam dihina dan dipijak banyak kali dah tapi diam saja..bachol..ada kote bg nuar brahim isap..tu yg jad macm tu

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:08 AM  

PAS hanya islam apabila dgn puak2 kafir atau munafik...tapio bila dgn umno pas tak islam..lebih teruk dr UMNO..sekurang2nya najib dh kata islam, alquran di jadikan landasan memerintah....
tapi pas hanya kata juga tapi bila di hina rakan sekutu senyap...mampus lah pas

Anonymous,  August 15, 2012 at 12:44 PM  

whatever... PAS tetap dihati...

Anonymous,  August 15, 2012 at 1:05 PM  

ada lagi ke pengikut umno...?rasanya mcm dah nak pupus je

Anonymous,  August 15, 2012 at 2:58 PM  

SAYA NAK BANTUAN BUKAN PUBLISITI LAH PAPAGOMO.................JANGAN POLITIKAN ISU MURTAD SAYA.............KALAU NAK SALAHKAN ORANG LAIN SALAHKAN UMNO DULU SELAKU KERAJAAN, MELAYU DAN ISLAM.........tak terlintas dikepala lutut saya apa kena mengena DAP dengan masaalah saya ni. Boleh papagomo jelaskan?

PAShit,  August 15, 2012 at 4:18 PM  

ada lagi ke pengikut PAS? sbb ramai yg dah sedar dan sokong Dato Dr Hasan Ali!

PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 4:47 PM  

Itu la...org semua nak tunggu PRU.Tp xtau bila.masa tu baru tau PAS@UMNO yg dah pupus.

Anak PAShit

Anonymous,  August 15, 2012 at 6:32 PM  

pok nik kepala taik....kegelapan dlm dasar lubang taik.

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:13 PM  

terus terang je ckp... murtad tak penting. nak murtad pun takpe asal undi pr.

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:30 PM  

aiyaaa.. balaci2 PR dah berlakon jadi murtad plak...muhahaa..hampehhh

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:33 AM  

kau dah bodo sombong pulak...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP