Farid Ismeth Emir Pembaca Berita RTM 1 Terima Ugutan Dari Pembangkang

Wednesday, August 1, 2012






Sekali lagi kami mendedahkan cerita sebenar tentang fitnah yang dimainkan oleh pihak pembangkang keatas Datin Seri Rosmah Mansor. Satu penjelasan yang cukup jelas dan bermakna dari kami dalam memastikan rakyat mendapat informasi yang sahih dan nyata agar tidak terjerumus kearah fitnah.

Pihak pembangkang cuba menyerang Farid Ismeth Emir dengan bermacam macam gelagat baik melalui talifon, sms, emel, dan bermacam macam lagi. Itulah pihak pembangkang yang kita tahu cukup jelek dalam permainan politik mereka sampaikan fitnah sudah sebati dalam hidup mereka.


Lagi Menarik KLIK DISINI

Psssttt... Puak Pembangkang nak cakap apa lagi lepas ni?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

18 comments:

Prince of Noob August 1, 2012 at 5:54 PM  

kesian pokcik farid ismeth ni bulan2 puasa pun orang masih nak memfitnah dia...

Anonymous,  August 1, 2012 at 6:23 PM  

PAPA GOMO DAH XADA MODAL,

ParpuKari,  August 1, 2012 at 6:51 PM  

Sejak bila ngko paham dosa menfitnah!?...

Anonymous,  August 1, 2012 at 7:04 PM  

TEPOK DAN SORAK SAMBUT BERITA RAFIZI KENA TANGKAP DARI KALANGAN PUAK-PUAK PENCACAI LEMBU....SEAKAN AKAN MERESTUI PERBUATAN RASUAH DAN SALAHGUNA WANG DANA NEGARA NI......BANYAK RASUAH BERTAMBAH BAYARAN BUAT BLOGGER

Leftenan Caine August 1, 2012 at 10:20 PM  

dibayar UMNO,propaganda UMNO,fitnah UMNO dan mcm2 lagi..

inilah reaksi pmbgkang bila ftnah mreka dijawab satu-persatu oleh UMNO,diorng xdpt trima knytaan yg fitnah diorng tidak berasas sama sekali...susah2 diorng cri isu utk buat ftnah,snang2 saje UMNO ptahkan...ksian btul kat diorng ni,dh ktandusan isu sgt,,,

DON MELAYU August 1, 2012 at 10:39 PM  

anon 6.23

gomo yg xde modal ke parti pakatan haram kau yg xde modal??asyik main isu sama jer..cuba la cari isu lain skit,isu ni mlambangkan btapa murah nye parti pmbgkang!!org bncang isu negara,ekonomi..ni kau pegi bncang isu isteri PM..bdoh pnya pmbgkang!!

Anonymous,  August 1, 2012 at 11:00 PM  

Pemerintah yang rasuah dan zalim, jangan lah kita sokong...

Anonymous,  August 1, 2012 at 11:22 PM  

Tak ada dalam dunia kerajaan yang sempurna, tetapi memadai jika pembangunan yang dicapai dapat dirasai semua pihak, spt infrastuktur, pendidikan, pinjaman pelajaran, sistem perumahan dsbnya. Kalau kerajaan zalim maknanya kau dihalau dan dibakar semacam kaum Rohinga di Myanmar, atau kaum Muslim Ughur di negara Cina, puasa pun tak dibenarkan dan diskriminasi dalam memberi pekerjaan. Aagaknya Anon 11.00 pm yang zalim terhadap diri sendiri, kerana tak cukup berusaha dan lalai menimba pelajaran salahkan orang lain! Kalau pemikiran sempit dan gagal melihat lebih jauh janganlah buang masa beri pendapat yang cetek lagi bertaraf budak sekolah!

Anonymous,  August 1, 2012 at 11:49 PM  

pembangang mana ada isu yg nak dibincangkan..benda yg tak masuk akal je diaorg kecoh buat isu remeh..

itulah pembangang malaysia.. memang bangang

Anonymous,  August 2, 2012 at 12:16 AM  

kira nak lawan patung buddha tido kat kelantan tu tapi tak bolehla patung tu laaaaagi besar

kingnek August 2, 2012 at 2:40 AM  
This comment has been removed by the author.
kingnek August 2, 2012 at 2:41 AM  

Aku rasa puak Pakatan ni sama seperti puak pemberontak yang merusuh dan membunuh sesama Islam di Libya dan Syria. Aku betul2 percaya, kalau US, Israel bersama sekutu mereka Turki, Qatar dan Saudi Arabia (Puak New World Order, Illuminati) mula menghasut dan memberi senjata pada puak PAS, PKR dan DAP, mereka akan menyerang dan cuba menjatuhkan kerajaan Melayu Islam yang ada sekarang. Yang masih menyelamatkan Malaysia dari bencana ini adalah kerana Allah yang maha berkuasa masih panjangkan umur Tun Dr Mahathir, seorang pejuang yang tidak gentar dengan segala muslihat Dajjal. Tapi aku risau, kalau TDM tiada nanti, dan keadaan menjadi kecoh selepas PRU akan datang. Di manakah pemimpin Melayu Islam yang berjaya mematahkan konspirasi puak Illuminati ini? Sedangkan watak hebat seperti Saddam Hussein dan Ghadafi juga tumpas akhirnya. Lihat anak Hafez Assad, walaupun bijak, dia tidak mempunyai kepandaian untuk menumpaskan puak pemberontak kerana tidak sedar, rancangan damai oleh Kofi Annan hanya berupaya membawa damai untuk beberapa minggu saja, Illuminati kalau sudah berniat hendak menjatuhkan sesebuah pemerintah, mereka tidak akan berhenti selagi tidak berjaya. Kalau kita lihat tahun 1997-98 dahulu, Mahathir berjaya mengalahkan tipu daya IMF melalui agen yahudi mereka, Anwar Ibrahim yang ditaja pemimpin New World Order, George Soros, adakah kita tidak sedar, kerajaan Islam mungkin dihancurkan dan huru-hara akan terjadi jika wira Islam seperti Tun tiada lagi? Nik Aziz akan menghalalkan perang ke atas UMNO dan akan menerima pertolongan Amerika dan sekutunya untuk "berjihad" menentang UMNO. Aku tak yakin Najib cukup bijak melawan puak Illuminati. Aku berdoa agar Mahathir ada plan B untuk mematahkan hasrat Dajjal laknatullah terhadap Malaysia. Kalau orang Melayu Islam bersatu, kita akan selamat, tapi kalau berpecah, hancurlah kita. Allah lebih mengetahui

tengku nora August 2, 2012 at 5:56 AM  

wahai pembangkang sekalian..bawa bertaubat lh..doh2 la nk mmfitnah bnda yg xbtol nyo...sekarang dh trbukti kan sapo saloh n sapo betul...
ape yg nk di bango kan sangat dgn fitnah xmsuk akal korang ni??????

Anonymous,  August 2, 2012 at 7:46 AM  

sudah2 la tu buat fitnah.. tuan punya badan dah ckp perkara sbnar, apa lagi nak spin.. aku tak paham dgn puak2 mental disorder ni!!! suma nak spin, tak puas ati slagi tak dpt... memang puak ati busuk, anggap diri bersih tapi sbnarnya.. ptuih lebih jijik dari .....!!!

Anonymous,  August 2, 2012 at 11:33 AM  

Bantuan antarabangsa adalah diperlukan utk melepaskan rakyat dari gengaman UMNO, seperti negara2 Arab yg dipegang kuat oleh pemerintah yg bengis.

afiq kltown August 2, 2012 at 6:54 PM  

Pembangkang ni tak abes2.. bodoh la

Anonymous,  August 3, 2012 at 12:05 AM  

habis kau tu anak beranak hidup melarat ke..tak cukup makan ke.. masih pakai cawat lagi ke.. iye lah kalau dah pemerintah malaysia ni kan bengis, ganas, kuku besi... keluarga kau pasti hidup susah melarat kan..

pemikiran otak pembangkang ni memang bangang tahap maksima, otak dah jumud..bodoh piangggg...

sang untung November 22, 2012 at 3:35 PM  

Papa gomak a.k.a papa gomol kot? Wakakaka

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP