Gaji Pekerja Disekat UNISEL Semata Mata Untuk Membayar Kos Guaman Rafizi Ramli PKR

Saturday, August 11, 2012







Suara didalam video diatas bukanlah satu suara yang sengaja dibuat buat sebaliknya merupakan suara kebenaran yang disampaikan oleh mereka mangsa yang tertindas oleh kerajaan negeri dibawah pakatan PAS,DAP,PKR. Suara yang meraung meminta hak mereka yang mana gaji tidak dibayar dan sebagainya.

Kenapa begitu kejam Khalid Ibrahim dan kepimpinan kerajaan negeri Selangor sehingga bertindak sedemikian? Mengapa mengambil sikap tidak peduli pada nasib mereka yang merupakan tulang belakang UNISEL? Malah mereka yang lantang bersuara itu bukanlah orang baru tetapi sudah sekian lama berkhidmat di UNISEL.

Kalau Rafizi Ramli kerajaan pakatan Selangor sanggup memperuntukkan kos guaman walaupun hakikatnya kes BAFIA yang dialami Rafizi tidak ada kena mengena dengan Selangor. Bagaimana hak mereka yang merupakan pekerja UNISEL malah merupakan anak Selangor?

Inilah beban yang perlu diperhalusi oleh rakyat Selangor, Kerajaan Pakatan DAP,PKR dan PAS amat suka untuk menyalurkan wang kepada benda yang tidak berkepentingan. Mereka hanya menumpukan soal politik dan kepentingan mereka sahaja berbanding permasaalahan rakyat dan juga kepentingan rakyat Selangor itu sendiri.

Sampai bila rakyat Selangor nak diperbodohkan kerajaan Pakatan PAS,DAP,PKR?


Psssttt.... Kalau si Teoh Beng Hock yang dah Mampos tu beratus ribu Kerajaan Selangor sanggup keluar duit.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

17 comments:

abe long August 11, 2012 at 10:39 AM  

BIOR BETOI....takkan kot. patut la kalo betol..

http://eyeshield21-along.blogspot.com/2012/08/mazlan-aliman-di-sogok-rm-100-juta.html

Anonymous,  August 11, 2012 at 11:16 AM  

Lu banyak kencing sampai hancing la gomo. Itu apa nama syarikat Jana Niaga siapa yang punya? Dulu masa kerajaan negeri Selangor Umno yang punya Jana Niaga buat bisnez serupa cekik darah. Asrama pelajar datang belajar pun mau buat meniaga jugak kerr? Idea perniagaan yang bankrupt sekarang apa sudah jadi Jana Niaga sudah mau bankrupt. Gua ingat sikit hari UMNO sudah hilang kuasa itu Bangunan Umno Pwtc konpom kena kasi lelong punya.

Anak Pak Sako

Anonymous,  August 11, 2012 at 11:24 AM  

Kesian Gomo dan kuncu kuncu bermati matian kempen burukkan Sgor. Harap BN dapat rampas. Tapi rasa nya tak berkesan lah.. Rakyat Sgor tak nampak isu besar pun. Yang nampak isu projek udang tu timbul balik siap demo kat Sgor. Noh mengaku sewakan tanah dia 30 ekar kat Cina buat projek udang. Orang Melayu Sgor tentu tak happy. Cina Dap lagi laa.

Anonymous,  August 11, 2012 at 12:16 PM  

Kesian juak pakatan haram ni... Masih lagi nak menangkan polisi khalid gagap n aljuburit.... Kesian sungguh negeriku yang bertukar dr negeri berpendidikan ker negeri yg penuh dgn rumah urut.... Terima kasih pakatan haram.... Keranamu tiada lagi lelaki di selangor yang kekurangan air..... Hakkkpttuuuiihhhh

Anonymous,  August 11, 2012 at 12:24 PM  

panassss!!! selepas sabah kini bn sarawak pula huru-hara. dijangka 14 ahli parlimen bn swak akan sertai pakatan. kehkehkeh padan muka umno, padan muka gomo sial. >>> http://paspb2.blogspot.com/2012/08/panas-14-ahli-parlimen-bn-sarawak-bakal.html

Anonymous,  August 11, 2012 at 1:12 PM  

semua awek cantik-cantik KLIK SINI

Anonymous,  August 11, 2012 at 1:22 PM  

Gila racist

Anonymous,  August 11, 2012 at 1:44 PM  

kami rakyat sarawak sudah sedia untuk melakar sejarah baru malaysia dgn mengundi pakatan dan melenyapkan penguasaan bn di swak sejak merdeka. amat janggal sekali negara yg mengaku demokrasi tetapi hanya satu parti saja yg berkuasa sejak berdekad lamanya. sungguh janggal sekali. tak ada mana-mana parti di dunia yg sebagus itu memerintah negara berpuluh tahun. tentu ada yg tak kena

kadiak August 11, 2012 at 6:31 PM  

Anak pak sako ini masalah sesama manusia bukan politik? Jgn jd zalim nanti tuhan balas. Semua org kena termasuk anak pak sako tak de gaji bab rezeki org jgn sekat di sebab kan bulu politik.

Anonymous,  August 11, 2012 at 9:15 PM  

Alahai pakatan kotor oiiiii.dahla mengamalkan seks bebas,tibai bini org,racist,bodo x leh nak diajar.udah2la nak menipu tu.muakkkkk aku oiiii.aku doakan korang yg munafik ni cpat2la ALLAH turunkan bala kat korang.buat malu jadi keturunan Nabi Muhammad je

Anonymous,  August 11, 2012 at 11:18 PM  

mmg bala kalo pakatan amik alih..pemimpin yg kurap sperti anwar masih ade lg anjing2 yg mengonggong bela tuan die yg kurap..segala video n saksi seperti nalla pun masih lg x nk mngaku(kalo buat salah,sape yg nk ngaku kn..)pesanan tuk anwar;jgn taw buat je..insaf2 lh umur ko tu dh senja kubur dh mai panggil..pesanan;jgn rosakkan bangsa sendiri kerana kepentingan ko tu anwar...adios!

Anonymous,  August 11, 2012 at 11:20 PM  

PR ni kuat angan2...

Anonymous,  August 12, 2012 at 10:41 PM  

dalam pru13 nanti, kita nyahkan pakatan haram dari bumi selangor. pakatan haram ni banyak menyusahkan rakyat selangor sebenarnya. kembalikan selangor kepada yg empunya ( kerajaan barisan nasional ). amacam rakyat selangor? ada berani?

Anonymous,  August 12, 2012 at 11:09 PM  

memang sengsara dibuatnya.... ye betul PRU ni selangor akan diserahkan kembali ke BN..

cukup lah sepenggal bagi perluang hancus tunggang langgang jadinya..

Anonymous,  August 13, 2012 at 2:40 PM  

AIYOYOYOYO...YANG TAK BAYAR GAJI TU JANA NIAGA SDN. BHD...BUKAN UNISAL....SAYA PUNYA COMPANY PUNG PROJECT DGN PETRONAS MAU CLAIM KADANG-KADANG HAMPIR STAHUN BARU DAPAT PAYMENT..ITU PERKARA BIASA MAAA..JUAL RUMAH PUNG MAU BOLEH DUIT 6 BULAN BARU SETTLEEE MAA....INI COMPANY JANA NIAGA SUDAH BAHAM DUIT MAAA.....TAKDE ROLLINGG....TAK PANDAI BISNESS......BUAT MALU JE......MALAS CAMPUR INI ORANG BODOH SERUPA UMPORNO...TARAK SEKOLAH PUNYER ORANG.....kadang mau pinjam PTPTL pung makan masa berbulan-bulan baru boleh wang...pastu potong pulak......hahahahahahaha kantoi sudah...

Anonymous,  August 14, 2012 at 8:54 AM  

nak Selangor ke?
AMBIK ajer, xyah susah-susah...

ambik-ambik, silaaa...

tapi..
BUBAR PARLIMEN LA TENGOKKK...

ADA BERANI KE?

kata Najib 80% rakyat suka laa, rakyat hari-hari mimpi Najib laa..
kata BN menang besar laa..

kasi Bubar Parlimen dey...
sembang ajer buat apa?

hahaha..

Anonymous,  August 14, 2012 at 10:50 PM  

Btl ma!!!bubuar la lau nk amik..sembang..kta tegok sapa yang kena ambik!!!kuah kuah kuah!!!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP