Gambar Tun Mahathir Dan Najib Razak Ini Buatkan Anwar Ibrahim Kepanasan

Tuesday, August 21, 2012

Apa orang nak kata mengenai Tun Dr Mahathir dan Dato Seri Najib Razak serta isteri isteri mereka ianya merupakan mulut orang yang susah hendak ditutup. Namun gambar ini memberikan 1001 makna kepada kita semua akan keakraban keluarga Tun M dan Najib Razak yang terjalin sekian lama.

Puak pembangkang pasti panas punggung mengenai pekara ini namun seperti biasa kita boleh bertanyakan kepada mereka apakah mereka mampu mempamerkan keakraban ini pada hubungan pimpinan PKR, DAP dan PAS?

Psssttt.... Selamat Hari Raya buat keluarga Tun M dan Najib Razak


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



31 comments:

Anonymous,  August 21, 2012 at 10:43 PM  

Yi kalau bukan kerana tun mah tok na tabley jadi p.m...orang berbudi kita berbahasa..orang berbahasa kita ba'so maing..itu lah adab orang Malaysia...orang Malaysia tak sama agama semuanya tau....

baem August 21, 2012 at 11:14 PM  

hari raya baik baca al-quran..www.alquran.co.cc

Anonymous,  August 21, 2012 at 11:25 PM  

APSAL PA'LAH TAK DIJEMPUT JOIN SAMA...DIYER PON MANTAN PM YG MASEH IDOP...NAPER YER...MONGKEN TI-NGER NYER TERLALU BESAR...ATAU...MONGKEN...TAK CUKUP KERUSI...ATAU...MONGKEN...TAK LAYAK MENDUDUKI KERUSI....KEH KEH KEH KEH KEH

Anonymous,  August 21, 2012 at 11:33 PM  

Satu ciuman bontot oleh papagomo yang harum bagaikan pesta pedang yang pilu.

Anonymous,  August 21, 2012 at 11:34 PM  

Dia tertidur, lupa ada jemputan kesana...

Anonymous,  August 22, 2012 at 7:41 AM  

Para pencacai je yang lebih2, mereka berdua tak tak ada apa2 p0nnn...

Anonymous,  August 22, 2012 at 7:47 AM  

Mca s'gor nak halang umno tubuh negara islam.
Pashit apa komen engkau....

Anonymous,  August 22, 2012 at 8:49 AM  

Pegi mampos la dngan Mca slangor.pru lepas pun dia menang 1 kerusi je pun. Ada Umno kisah..? Apa Mca boleh buat. Umno domimen dalam Bn. Tak macm pas keldai bru kena dehem dah kecut telur.!

Meow Bergaya,  August 22, 2012 at 8:59 AM  

Cuba tengok negara2 yg letak perkataan Islam pada nama negaranya, terserlah tak keIslamannya pada pemimpin dan rakyatnya? Adakah negara lain mengambil contoh kebaikan pemerintahan Islamnya?

Malaysia yg tak letak pun perkataan ISLAM pada nama negaranya, tetapi mengapa ramai negara2 lain menganggap dan mengiktiraf Malaysia sbg NEGARA ISLAM CONTOH dan ingin belajar bermacam-macam cara pentadbiran negara darinya. Cuba renungkan mengapa.

Mungkin juak2 PAS tidak atau buat2 tidak mengerti spt puak2 PKR yg tak langsung ambil peduli, ISLAM ITU TIDAK TERLETAK PADA NAMA, tapi ISLAM ITU TEGAK DGN PENGHAYATANNYA YG IKHLAS KERANA ALLAH SWT SEMATA-MATA, bukan kerana inginkan nama dan sanjungan manusia.

Adakah negara itu bernyawa dan dapat melaksanakan tugas seorang Muslim? Jawapannya tidak kan .. Jadi yg kena menghayati Islam itu dgn sepenuhnya adalah rakyat2 negara itu. Sekarang adakah kita merasakan diri kita masing2 sudah mengamalkan cara Islam sbgmana yg dituntut?

Anonymous,  August 22, 2012 at 9:27 AM  

tutuplah aurat

Anonymous,  August 22, 2012 at 9:35 AM  

Meow bergaya ni bnyk bc utusan meloya ni

Anonymous,  August 22, 2012 at 11:29 AM  

8;59
Disebabkan negara berkenaan tidak tahu apa yang sebenar nya berlaku dimalaysia maka mereka berkata demikian.

Dari pengalaman saya sendiri, beberapa jemaah tabliq dari sudan datang kemalaysia, sebelum ke malaysia mereka sudah maklum bahawa malaysia adalah negara islam contoh, dalam sangkaan beliau hukum dan syariat islam mesti tertegak sepenuh nya di malaysia, dan sudah tentu solat fardu berjamaah subuh sama ramai nya srperti solat jumaat.
Bila beliau datang ke malaysia baru dia tahu macam mana keadaan malaysia sebenar nya...

Bila mereka meihat perempuan melayu yang berpakaian tidak menurut syariat islam...dia pon bertanya adakah wanita itu muslim?

Maka apakah jawapan anda...

Anonymous,  August 22, 2012 at 11:35 AM  

SUSAH SANGAT KE NAK TUTUP AURAT?
LAGI PON DAH TUA DAH.....BILA LAGI?

Anonymous,  August 22, 2012 at 12:13 PM  

Bapa kepada tauke arak terbesar di Asia tenggara .

Anonymous,  August 22, 2012 at 12:31 PM  

Kerana mu ..tertegaknya budaya rasuah dan penyelewengan di negara Malaysia ini.

Anonymous,  August 22, 2012 at 1:00 PM  

Aku pon pelik jugak mahatdir....duit dia kan dah banyak tak kan tak boleh beli kan tudung sehelai dua untuk anak dan bini dia....

Anonymous,  August 22, 2012 at 1:55 PM  

anuar ibrahim tak kepanasan pon,dia cool jer,malah semakin mendapat sambutan dan sokongan,hakikatnya yg kepanasan oleh bahang api neraka adalah musuh2 beliau...mcm cacing kering yg kena bakar....hahahahaha.

Anonymous,  August 22, 2012 at 1:57 PM  

Yg tak bertudung sibuk. Yg langsung tak peduli emak sendiri tu mcm cerita si Tanggang, apa pulak hukumnya?

Anonymous,  August 22, 2012 at 1:58 PM  

Yg tak bertudung sibuk. Yg langsung tak peduli emak sendiri tu mcm cerita si Tanggang, apa pulak hukumnya?

Tolonglah pergi nasihatkan ...

Anonymous,  August 22, 2012 at 2:12 PM  

Kehkehkeh, sian , dua dua pun perlukan bantuan antara satu sama lain untuk terus releven ...........Anwar tak perlu siapa-siapa pasti meletup PRU13 nanti .

Yang Dua duduk Kate belakang tu pun belum insaf insaf lagi Milan naked pakai tudong, sian juga .

Papagomo tak berani tegur kah atau takut kena potong wang bodek engko .

PAShit,  August 22, 2012 at 2:21 PM  

wah duh hebat sungguh umat Nabi Luth mempertahankan hero tamil korang hihihi

Almaklumlah nafsu songsang ye...

Dosa isteri2 pemimpin yang tidak bertudung biarlah diaorang tanggung dan jawab sendiri di akhirat.

Ataupun korang nak tanggungkan?

PAShit

Anonymous,  August 22, 2012 at 4:38 PM  

PAS jual agama LAGI dosa besar, Hampshire semua puak puak murahan PAS berani ke hampa semua tegur pemimpin hampa yang terpesong dari landasan perjuangan sebenar

Anonymous,  August 22, 2012 at 7:59 PM  

Napa d titik beratkan soal tudung ya.? Soal negara,soal masa depan negara, bangsa, rakyat jauh lebih hebat, ini yg harus d beri perhatian, bukan ka ini yg d tuntut dlm Islam.? Pembangunan ummah adalah yg d tuntut.ini la agenda yg harus d titikberatkan, think in a big picture.

Anonymous,  August 22, 2012 at 9:09 PM  

wei ank haram..mca s'gor je bodo..keciknye hal bole kawtim..yg kapal sink karam ko tu aper cer..sial... 1 mesia dia x bg buat.

tukang telek,  August 23, 2012 at 3:10 PM  

Tak ada pun al quran sebut memakai tudung. Yang ada dalam al quran ialah menutup aurat. Tolong cari tengok maknanya aurat kepada yang sebok tentang hal dosa orang lain. Diri sendiri tu perbetul dulu. Cari tengok apa dosa kita yang kita tak sedar yang kita buat. Mengumpat, fitnah, mungkirjanji, tak amanah, mencuri, makan wang anak yatim. Setakat tak pakai tudung dosa nya kecil saja.

Anonymous,  August 24, 2012 at 11:11 AM  

Penang semua pkai tudung ker. Brani nak suruh guan eng buat arahan laksanakan hukum islam. Ada brani buat demo mcm bersih demi islam. Puak PAS ape macam. Ada brani buat demo? Agak2 ada seramai bersih. Kat negeri mane yg pmbakang perintah dh laksana islam cara PAS. Ada?. Cakap brapi, hasil zero... Stupid!

Anonymous,  August 24, 2012 at 11:17 AM  

Sape lak nak tangung dosa perasuah, peliwat, penzina, x pakai tudung, jual arak, pesta bogel, pemimpin buat fitnah, d kelantan, penang, selangor.......

Anonymous,  August 25, 2012 at 7:58 AM  

Lembu boddoh di atas asyik sibuk pasal aurat jee..nuar berahim jubor bini org dia tutup aurat ke masa tu ? boddoh betul lah puak2 hamPAS ni

Jojo August 26, 2012 at 9:58 PM  

Sian paklah bro, kurang2 ajak la dia sekali. Dia pun pm jugak.

Anonymous,  March 4, 2013 at 2:30 AM  

Giler ahh freemason... geng geng iblis da bersuaraaaa

Anonymous,  March 7, 2013 at 6:25 PM  

awak masih dok jaja kes anuar. 1 Msia dah tahu itu fitnah. Mahkamah pun dah kata tak ada tuduhan(tak berlaku).Awak ketinggalan zaman.Makan upah duit haram ,sebab sebar fitnah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP