Isu Rumah Urut & Pusat Hiburan Di Selangor

Sunday, August 5, 2012


Fakta mende yang dikeluarkan oleh Keadilan Kini ni? Lain macam je ni beb. Jom kita selak!!!

Read More....

Psssttt... Senang lepas tanggungjawap bila tak habis habis salahkan BN...

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

4 comments:

Anonymous,  August 5, 2012 at 11:55 PM  

mana peginya pejuang2 islam ala2 Pas, dah jadi tunggul kayu ke..

dulu dengan semangat berkobar2 kalau menang nak tegakan syiar islam tapi hancor.. Pas dah jadi patung tak bernyawa didalam negeri2 PR..

semakin berkembang biak macam kuman aid tak terkawal pusat2 hiburan, rumah urut, pelacor, dan sebagainya..apa Pas buat...???

dulu kata kerajaan umno kafir, tak islamik dan macam2 lagi tapi bila Pas bersama PR memerintah semakin kacau bilau..maksiat berleluasa..masih ingat tak lagi kata2 azimat Pas.."jika menang sebelum subuh kilang beer/arak akan ditutup"...???? sekarang Pas membangun bersama arak.. kilang arak pulak ditambah baikan lagi.....takebeerrr Pas

yg bertambah hampehhh siottt... nak salahkan kerajaan dulu plak..senangnya cuci dosa nak lepas tangan... dulu kemain lagi akan buat lebih baik dan islamik dari kerajaan umno tapi sebenarnya hanya cakap setakat dalam kain pelekat je.. nak buat macam mana Pas pun dah sama2 jamu selera dgn arak dan benda haram satu bumbung dgn para sahabat kafir yg sanggup sehidup semati...alih2 Pas yg berjaya dipesongkan oleh Dap...

Prince of Noob August 5, 2012 at 11:58 PM  

ni semua salah
khir toyo kekekekke... sedih Lee Chong Wei kalah

John Stone August 6, 2012 at 1:05 AM  

Seboleh bolehnye nak spin! Ha ha ha..dem!

Anonymous,  August 6, 2012 at 1:41 AM  

Hahahahahaahhaha oh sekarang baru nak guna otak ya. Nak main detective eh Wan Azri? Hahahahahaha dahsyat, dahsyat.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP