Jom Jom Jom Kita Tentukan Siapa Pemenang RM 10 Ribu Merdeka Video Challenge

Wednesday, August 22, 2012

Jom kita undi klik LIKE

Layari Link Dibawah ini

http://www.youtube.com/user/MerdekaChallange/videos

Kita bantu Video mana yang akan membawa pulang RM 10,000 juara
Video Merdeka Challenge ini.





6 comments:

Anonymous,  August 22, 2012 at 10:06 PM  

rm10 000 tu baik bg kat anak yatim

pengemar makan daging babi,  August 22, 2012 at 11:52 PM  

sedap betul melahap perut babi masak kicap yang ditambah dgn darah babi beku tadi..
gomo nak cuba rasa ke? daging kera salai pun sedap juga..hehe

Peliwat Rakyat,  August 23, 2012 at 12:38 AM  

Aku lebih suka guna RM10,000 tu buat langgan china doll.

Kurang2 dapat 4 ekor. Dapat ngenjut 4 kali.

Anonymous,  August 23, 2012 at 8:20 AM  

Apesal piem bangang kau suka sangat cilokidea pakatan rakyat? Dah takada idea ke?

Kalau bangang baiktak payah jadi piem. Jadi jkkk lagi bagus.

Hari-hari kutuk pakatan rakyat tapi tiru idea pakatan rakyat.

BANGANG NAK MAMPOS 1MALAYSIA.

JANJI UMNO MAMPOS!!!

MERDEKA!!!!

Kah kah kah...

Anonymous,  August 23, 2012 at 8:33 AM  

terlampau ramai yg kurang ajar...
tak reti respect pemimpin... leader..

peribahasa melayu ada kata:
org atas ibarat duriam, bawah ibarat timun.... menggolek @ digolek, timun tetap penyek..

peribahasa barat ada kata:
BOSS always right..

peribahasa Cina ada kata:
org atas/ketua ibarat angin, org bawah ibarat rumput... bila angin tiup rumput akan tunduk....

islam suruh hormat/patuh/walaq pada pemimpin/leader... tgk la org Jepun...obey first, complain later...

org mrlayu memang hamPAS... ajaran sesat hamPAS & Nuar menjadikan melayu kurang ajar (lihat BERSIH yg KOTOR) dan tak bertamadun...

bila melayu tak bersyukur maka nasib mrk akan jadi spt Melayu spore, Penang, Selangor, Kedah & Kelantan....

tidak ke mana2, hanya menyalahkan org lain....

Anonymous,  August 23, 2012 at 8:46 AM  

Pasal tu korang terus menerus BANGANG sebab asyik kena golek je. Pepatah melayu primitif camtu masih nak pakai lagi?

Bangga pulak tu kena BANGANG hari-hari...

Memanglah kau ni jenis melayu tahap kelulusan darjah 6. Rendah sikit level berbanding piem bertaraf jkkk.

BANGANG 1MALAYSIA...

JANJI UMNO MAMPOS...

MERDEKA!!!

Kah kah kah...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP