Lim Kit Siang Terkencing Dalam Seluar Gara Gara Filem 13 Mei "Tanda Putera"

Thursday, August 9, 2012


Hairan dengan Lim Kit Siang DAP yang bermati matian mempertahankan diri dari isu "Filem Tanda Putera". Kit Siang benar benar menafikan bahawa beliau lah individu yang KENCING BENDERA SELANGOR malah sudah dua artikel dalam blog beliau menafikan perbuatan tersebut.

Yang menjadi kepelikkan kita adalah tindakan Kit Siang kali ini yang begitu takut dengan aksi kencing bendera yang mana dalam filem "Tanda Putera" tidak ada pun yang menyatakan bahawa Lim Kit Siang yang kencing bendera Selangor. Jadi mengapa Kit Siang begitu marah dan menyerang pihak Tanda Putera jika beliau tidak melakukan aksi Kencing Bendera Selangor?



Kit Siang sendiri belum melihat filem tersebut tetapi serangan sudah bertalu talu dilancarkan seolah olah takut dengan kebenaran yang akan dipaparkan dalam filem Tanda Putera. Pelik bukan? Belum pun melihat filem tersebut tetapi sudah mengkritik filem itu.

Apa yang jelas disini adalah ketakutan Lim Kit Siang berhubung peranan dan mainan yang DAP lakukan pada tragedi 13 Mei. Rata rata dari kita sebenarnya sudah lupa apa yang dilakukan DAP bersama GERAKAN waktu Tragedi 13 Mei lalu yang mana mengorbankan nyawa ramai bangsa iaitu melayu, Cina dan India.

Jika Lim Kit Siang menafikan bahawa bukan beliau individu yang KENCING ATAS BENDERA SELANGOR maka sekarang beliau sebenarnya sudah TERKENCING KENCING akibat ketakutan melampau yang takut kebenaran disampaikan kepaa rakyat Malaysia.



Gomo mengucapkan syabas kepada Lim Kit Siang kerana cuba menafikan kekejaman DAP waktu lalu. Namun penafian yang beliau buat adalah satu pembohongan semata mata kerana jika benar DAP tidak terlibat dalam tragedi 13 Mei maka beliau boleh mengambil tindakan saman keatas penerbit Filem Tanda Putera.

Jadi sama sama kita nantikan Filem Tanda Putera dan sama sama kita nantikan apakah Lim Kit Siang dan kepimpinan DAP hanya pandai menyalak melalui media ataupun mengambil tindakan mahkamah bagi membersihkan nama DAP dalam tragedi 13 Mei.

Baca lagi Disini dan Disini Lim Kit Siang Kencing Bendera Selangor

Psssttt.... Lim Kit Siang Bapa RACIST, boleh keluar dari Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




26 comments:

Anonymous,  August 9, 2012 at 10:12 AM  

The racist papagomo telling ppl that others are more racist than him.

bAAAHHHAHHAHAHHAHAHAHHA!!

Anonymous,  August 9, 2012 at 10:13 AM  

SINDILI KINCING...SINDILI BAU ANCING MAA...HAIYAA....MANYIAK MUSUK MAA...SAMPAI SIKALANG TALAK ILANG ITU BAU ANCING...CING CING CING

PAS SHIT August 9, 2012 at 11:00 AM  

LAGI PENDEDAHAN GAMBAR PATUNG BUDHA DI KELANTAN.KALI INI DI PASIR PUTEH
SILA RUJUK LINK DI BAWAH

http://talkwithhand.blogspot.com/2012/08/harus-tengok-lagi-ukiran-buddha-siam-di.html

Anonymous,  August 9, 2012 at 11:02 AM  

Spesis2 komunis biaDAP babi hutan mana ada telur, mereka jenis yg bacul, pengecut, dan bapok Siam. Lim Kit Sialan Cheebai dan anak beliau Lim Guan Lanchow aka Plastermen mana ada berani, kalau dia berani, suruh dia melaungkan Royal Commission of Inquiry, supaya kerajaan bungkar balik dan londehkan keparat2 dan bngsat yg telah menjadi pencetus kepada insiden berdarah yg mengakibat pembunoh, kecederaan, kebakaran harta benda, orang2 Melayu pada May 13. Apakah apek Lanchow ada berani? Apek Lanchow!!! memang jenis babi hutan tak berani punya.
Yg heran bin ajaib, Parti yg kata mereka lebih Islam dari orang2 Islam sanggup bersengtongkol dgn spesis2 babi hutan ini. Spesis2 komunis biaDAp ini yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam, tetapi parti yg kuat berkata mereka Parti Islam, tetapi sanggup menjilat apek2 Lanchow yg berak mencret ini, dan orang2 PAS PIS PUS sanggup menjilat juboq apek2 ini. Kan keparat dan bngsat punya PAS PIS PUS. Sedarlah dan insaflah ahlul2 PAS, janganlah sanggup diperbodoh bodohkan oleh pemimpin2 nafsu membabi, temolok rakus dan pelahap pemimpin2 PAS PIS PUS yg sesat lagi menyesatkan. Bermufarakah dan jauhilah dari bersengtongkol dgn fuckaton haramjadah, memperjuangkan agenda terkutok dan kotor Yahudi zioinist dan komunis biaDAP. Selamatkanlah diri dan Tanah Bumi Melayu dari hancur dan kacau bilau. Jangnlah merelakna diri dilahanat hanya kerana hasad dengking, irihati dan busok hati dahlan bengap tetapi berlagak samseng kampong dusun. Insaflaf dan bertaubatlah, bermufarakahlah demi agam, bngsa dan negara,

Anonymous,  August 9, 2012 at 11:03 AM  

cerita hot lagi terkini,mesti tengok ni KLIK SINI

Anonymous,  August 9, 2012 at 12:27 PM  

PASHIT...
Tugu kebangsaan pon lebih kurang jugak.

Itu patung budha untuk orang budha saja.

Tapi kebangsaan...

Anonymous,  August 9, 2012 at 12:41 PM  

Anon 12:27 pm: Tugu kebangsaan ada orang sembah ke?

DON MELAYU August 9, 2012 at 1:14 PM  

aku paling benci cina bukit Lim Kit Sial ni??kalu kau xbuat kenapa kau takut ah bdoh??kau ngan ank kau sama jer,sama2 nak hncurkan orang melayu..PAS jer yang bodoh dan bangang xnmpk semua ni,sebab tu mreka sanggup jilat buntut DAP!!kau ni memang bapa racis,bapa jahanam,dan bapa2 yang teruk semua ad kat kau lah..kau patut keluar dari malaysia!!

Anonymous,  August 9, 2012 at 1:40 PM  

13 Mei 1969 orang Melayu dari Setapak lalu dihadapan station bas OMNI Jalan Pahang, gengster DAP serang dan bunuh seorang, berita kematian sampai kerumah Dato Harun dimana ramai Melayu sudah berhimpun, termasuk selepang merah, pejuang-pejuang dari sungai manik mengamuk bakar kereta dengan pemandunya sekali yang lalu dihadapan rumah tersebut kerana balas dendam. DAP lah bertanggung jawab atau pencetus.

Anonymous,  August 9, 2012 at 2:36 PM  

Semua ni adalah hasil rancangan jahat Mamakutty, dia lah bertanggungjawap kaum cina ni cuma jadi alat politik dia.

Anonymous,  August 9, 2012 at 2:52 PM  

sapa jadi mursyidul am pr sekarang???

Anonymous,  August 9, 2012 at 2:55 PM  

Sudahlah pukimak lu..lu makilah sampai mampus tidak akan mengubah nasib orng Melayu...yang pasti dah ramai kena tulah dari tuhan...tengoklah keburukan ini...
Rogol anak sendiri
Buang bayi sendiri
Fitnah-mefitnah sesama bangsa sendiri
Tentang moral ..Sudah tak ada tempat nak tulis....

melatonin sapiens August 9, 2012 at 3:00 PM  

FAKTA : Peristiwa 13 mei terjadi selepas DAP menang banyak kerusi di Selangor. Kit Siang pada ketika itu ketua pemuda DAP antara ejen propaganda yg memulakan rusuhan yg bermula dari demonstrasi perkauman.

Anwar Ibrahim muncul lebih lewat dlm bentuk demonstrasi jalanan untuk membela marhain. Tapi paling mengejutkan peristiwa dia masuk UMNO dan berjaya memecah belahkan parti dari dalam secara senyap hingga wujud team Anwar.

Haji Hadi pula hadir khas utk menyerang UMNO secara terang terangan. Amanat Hj Hadi telah meninggalkan kesan perpecahan antara kaum melayu. Peristiwa memali lebih pada rusuhan atas alasan agama.

Agen terbaru yang dicipta adalah Ambiga, yg berjuang atas nama NGO yg menuntut pilihanraya yg bersih. Demonstrasi dan melibatkan rusuhan sengaja dicipta utk mengundang rasa panik orang luar ttg keadaan Malaysia.

SAYA HARAP ADA PIHAK DAPAT MENGKAJI PATTERN ATAU CORAK SERANGAN INI SECARA MENDALAM. SIAPAKAH AGEN YG MENDALANGI SEMUA INI. ADAKAH HANYA SAYA YG MENYEDARI ATAU ADA PIHAK LAIN.

Anonymous,  August 9, 2012 at 3:28 PM  

Apa apa pun, kepada saudara Papagomo, kami mengucapkan,"KEPALA PUNGKOQ HANG LA YA!!"

Anonymous,  August 9, 2012 at 3:38 PM  

Anon.. 3:28 PM

SAKIT JUBOR KER???

Anonymous,  August 9, 2012 at 5:05 PM  

sapa mursyid kepada n.ajis???

Anonymous,  August 9, 2012 at 5:12 PM  

bila n.ajis nak patahkan hujah dr sulaiman salomi haram jatuhkan kerajaan islam ???

Anonymous,  August 9, 2012 at 6:53 PM  

12:41pm
Tak perlu sembah...jika ia dipelihara sedemikian rupa, maka itu pon sudah dikira memuliakan nya.

Ulama yang kata gitu, aku cuma menaqalkan saja.

Anonymous,  August 9, 2012 at 8:35 PM  

aljuburi dah jadi kepala taik.

Anonymous,  August 9, 2012 at 10:45 PM  

Tanggapan aku budak-budak yang masih berhingus respond pada blog ini tanpa faham isu dan fakta sebenar tragedi ini. Kita asyik bercakap pasal Melayu NGOK!, agaknya memang Melayu memilih untuk bersikap NGOK kerana bercakap tanpa fakta dan ikut rasa!Tak payahlah membuang masa memaki hamun dan mencari dosa kalau tak tahu menahu, carilah daya untuk menyelami informasi terlebih dahulu. Elakkan bercakap macam tak lulus belajar! Pengalaman yang telah dilalui oleh sebahagian orang Melayu dalam tragedi ini sepatutnya jadi iktibar! Itu pun kalau budak-budak berhingus yang tak lulus belajar ni faham apa maksud ambil iktibar!

Anonymous,  August 9, 2012 at 11:18 PM  

Komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam. PAS sokong komunis biaDAP yg rasis dan kafiir Harbi. Undi PAS adalah undi kepada kaffir Harbi, komunis biaDAP. Undi PAS bermakna menjilat juboq Lim Kit Cheebai dan Lim Guan Lanchow, yg rasis giler dan anti Melayu dan Anti Islam. Ini juga Undi PAS bermakna Undi Kaffir Harbi lahanat. Sedarlah dan insaflah ahlul2 PAS, bertaubatlah, bermufarakahlah demi agama, bngsa dan negara. UNDI PAS = UNDI Kaffir = Haram . Janganlah memperbodohkan diri sendiri, janganlah merelakan diri dilahanat kerana menyokong agenda jahat dan kotor Yahudi zionist dan komunis biaDAP yg kaffir harbi. Bermufarakah kepda jalan yg diredhai Allah. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari Fuckaton haramjdah.

Anonymous,  August 9, 2012 at 11:31 PM  

Sokong PAS adalah Sokong komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam. Sokong PAS bermakna sokong LBGT, kawin sejenis, jantan juboh jantan, suami PAS liwat isteri,pedang lawan pedang, betina kawin betina, berzina dgn isteri orang di hotel, dalam koch keretapi, kaunseling 3pagi siap pake tuala basah, jual aiskrim dalam jamban, semua halal dijamin wali terompah jamban. UNDI PAS adalah undi kepada kaffir Harbi yg anti Islam dan anti Melayu. UNDI PAS adalah haram. Janganlah merelakan diri menerima laknat Allah kerana bengap nak mampos masih menyokong PAS PIS PUS, yg sudah sesat lagi songsang. Bermufarakah lah ke jalan yg diredhai Allah. Lihat gelagat dan perangai2 pemimpin2 PAS PIS PUS dan fuckaton haramjadah, sungguh tidak bermoral, tidak bermaruah, keparat dan bngsat. Selamatkanlah diri dan keluarga, demi agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  August 10, 2012 at 12:35 AM  

Gua sejak peristiwa memali lagi gua dh angkat kaki blah dari pas. Satu2 bukti nyata nyawa kaum perempuan dan kanak2 takde harga berbanding kerasukan nafsu pemimpin dgn sekutu mereka. Memang dasar firaun org2 pas ni. Dulu kini dan selamanya... Korang duduk la diam2 jadi balaci kit siang komunis dgn kaki jubo anwar berahim tu. Untung geng2 pkr cuba korang kaji selidik sikit kebanyakkan chief korang tu asal dari mana. Serpihan umno yg tak dapat kuasa bukan nakkan keadilan utk rakyat. Pooorah la korang pkr semua. Student dengan melayu pemalas boleh la ko sogok.

exPAShit

Anonymous,  August 10, 2012 at 12:50 AM  

Melayu ngok ialah melayu yg tak reti hujung pangkal sejarah bangsa melayu. Ambik sana sikit kutip sini sikit pastu buat fakta sendiri mengalahkan die yg berperang lawan portugis atau komunis.
Melayu ngok ialah melayu pemalas yg bila kena sogok sikit sanggup gadaikan maruah bangsa.
Melayu ngok ialah melayu yg menyokong bangsa yang nak menjahanamkan sejarah, adat dan kepercayaan bangsa sendiri dan bangsa lain.
Melayu ngok ialah melayu yg menyokong pemimpin yang takde akhlak, takde wawasan untuk memajukan bangsa sendiri...
Melayu ngok ialah student melayu yang mak bapak bagai nak mampos hantar sekolah tinggi2 tapi sibuk nak berpolitik sampai berguling2 atas jalan raya. Baik korang jadi mat sabu tu je. Sekolah tak pandai mana tapi boleh jadi org kuat politik...


exPAShit

Anonymous,  August 10, 2012 at 3:40 PM  

melayu ngok melayu yg taksub pada cina Dap sahingga sanggup jilat buntut cina Dap sampai licin bersih..

kerana taksubnya melayu ngok pada cina Dap sampai sanggup jual agama, sanggup hina bangsa dan sanggup jual negara pada cina Dap ni..

melayu ngok melayu yg sanggup bertuankan cina Dap..

melayu ngok adalah melayu dari PKR, Pas dan lebih2 lagi melayu dalam Dap.. memang melayu ngok

Anonymous,  August 11, 2012 at 7:06 AM  

Orang ni lah yang orang berserban kat malaysia pandang tinggi sambil mengkafirkan orang Islam lain.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP