Nazri Aziz Akui DAP Perli Anwar Ibrahim Dalam Isu Akta Lompat Parti

Saturday, August 25, 2012


Penubuhan Undang-Undang Lompat Parti dilihat bertentangan dengan prinsip kebebasan dan amalam demokrasi yang diamalkan di Negara ini.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz berkata setiap warganegara Malaysia berhak membuat sebarang pilihan untuk memilih mana-mana organisasi dalam manyahut seruan kebebasan berpesatuan yang dijamin dalam perlembagaan persekutuan.

"Jadi, selagi kita tidak membuat pindaan pada perlembagaan, saya tidak melihat apa-apa perkembangan mengenai rang undang-undang anti-lompat parti. Perkara sama juga telah diputuskan sebelum ini di Sabah. Inilah apa yang saya tidak faham tentang DAP. Anda mempunyai ahli parlimen yang bercakap tentang kebebasan dan hak asasi manusia yang dijamin oleh perlembagaan.

"Pada masa yang sama, mereka mahu melakukan perkara yang bertentangan dengan apa yang telah dijamin.

"Tidak seperti mereka, BN bijak dan pintar. Kami tidak menerima mereka dalam parti kami (sepanjang tempoh ini). Jika anda adalah parti dengan prinsip, anda tidak akan mengambil pihak lain sebagai ahli. Anda perlu menghormati keputusan yang dibuat rakyat. Dalam kes kami, kami tidak mengambil mereka. Mereka boleh kekal bebas. Tetapi ahli politik dan ahli Parlimen di Pakatan Rakyat tidak tahu apa yang mereka lakukan. Mereka adalah contoh yang tidak baik," katanya seperti dipetik sebagai berkata oleh akbar harian berbahasa Inggeris, New Strait Times hari ini.

DAP sebelum ini menerusi kenyataan Setiausaha Agungnya Lim Guan Eng mencadangkan parlimen mengusulkan kelulusan dalam menubuhkan Akta Lompat Parti bagi memberi jaminan dan kawalan mana-mana Ahli Parlimen yang bertindak menukar platform parti politik.

KL POS

Psssttt.... DAP perli Anwar Ibrahim ke? Hahaha 16 September....boleh jalan lah Nuar Jamban

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



14 comments:

Anonymous,  August 25, 2012 at 9:14 AM  

Cerita panas kejadian pagi tadi di hotel............KLIK SINI

Anonymous,  August 25, 2012 at 9:30 AM  

LGE menggunakan ali DAP Melayu yang semata-mata bodoh kerana hendak mendapatkan kuasa sedikit dari DAP, tetapi menggadaikan bangsa, negara, bahasa, ugama dan tanah orang Melayu. Bangang punya Melayu DAP.

Anonymous,  August 25, 2012 at 11:13 AM  

Rakyat semua bole melihat betapa komunisnya, kuku besi, tak demokratiknya Fuckaton haramjadah. Hanya ahlul2 bahalul dan penjilat2 juboq blendir Anwar Zionist yg otak bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahakn diri, keluarga, sanak saudara. Hidup pun sia2 saja, bengap nak mampos.
Kita lihat Anwar selalu saja menengking wartawan, tetapi anak beranak melalak lalak kat kebebesan, hak asasi, demokrasi, rule of law, semua ini kepala bapak dia.
Bila wartawan bertanya pasal Jam Omegay, anak beranak naik sawan, maki hamun yg bertanya.
Komunis biaDAP jikalau sesiapa saja yg tak setuju, terus dipecat. Ini lah hak asasi, demokrasi, kebebasan, undang2 kepada kepala hotak mak bapak mereka ini.
Jikalau spesis2 keparat, bangsat dan lahanat ini kalau menang dalam PRU13, ranaplah negara, kuku besi, tidak ada kebebasan, tidak ada transperansi, tidak ada demokeraksi, yg ada undang2 mak bapa Anwar Zionist, Lim Kit Cheebai, lim Guan Lanchow dan pak2 lebai mangkok yg serban besar kuali.
Sedarlah dan insaflah wahai saudara ku sebangsa dan seagama, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah, yg agenda terkutok mereka adalah untuk mengjahanamkan negara, agama dan bngsa.
Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerna menyokong fuckaton haramjadah, peliwat terkutok, barua lahanat Yahudi zionist neocons dan komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam.

Anonymous,  August 25, 2012 at 11:44 AM  

Dalam Fuckaton Haramjadah tidak ada kebebasan, tidak ada Keadilan, tidak mengenal hak asasi, tidak tahu apa demokrasi, mereka hanya tahu demokerusi. Selama ini mereka melalak lalak tentang kebebasan, keadilan, demokerasi, hak asasi, semua adalh kepala mak bapak dia orang je.
Sebagai Contoh,dalam Pgayr Anwar Zionist adalah maharaja Hitler yg lain hanyalah perkakas.
Dalam Komunis biaDAP adalh 3 tokong besar - Lim Kit Cheebai, Lim Guan Lanchaow, Kapal Selam dan mereka tak bole disentuh, kalo sentuh je kena tindakan dan lucut segala jawatan.
Dalam Parti Ajaran Songsang - Wali Terompah Jamban tak bole disentuh malah dianggap maksum. Semua fartwah yg berbau kuat dianggap petua ahlul2 bengap nak mampos. Liwat, rasuah, berzina pun dikira halal dan bole dapat keampunan Pope Nicky Ajis.
Jikalau Fuckaton Haramjadah berkuasa, habis lah kita semua, bukan kuku besi tetapi Kuku Bima jadinya. Negara ranap dan huruhara, inilah sebenarnya agenda terkutok peliwat terkutok, barua lahanat yahudi Zionist bacul, komunis biaDAP yg rasis giler dan Parti Ajaran Sesat.
Sedarlah dan insaflah, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton Dajjal lahanat.

Anonymous,  August 25, 2012 at 12:50 PM  

Benar dalam perlembagaan tidak wujud politik kepartian. Hanya ada individu sebagai wakil rakyat yang sah.

Kalau politik kepartian tiada dalam perlembagaan bagaimana mahu buat undang undang lompat parti? Berpuluh tahun berpolitik perlembagaan negara pun tak tahu atau tak mahu ambil tahu si China Komunis ni.

Si bangang begini nak di jadikan pemimpin? Asal lalu kat hati busuk dia terus sebut. Tak fikir fikir lagi. Dah bangang tanya lah orang yang tau. Karpal yang tau pun buat buat bodoh juga.

Anonymous,  August 25, 2012 at 1:57 PM  

n.ajis punya auta bila ada masalah yg x dpt jawab dia pi masuk hospital,dah tau tua n nyayok lepas lah jawatan,ni tidak nak bawak masuk kubur gak,nak habaq kat malaikat dia mb sampai dlm kubur

Anonymous,  August 25, 2012 at 2:22 PM  

Manusia yg plang terkutok abad ini adalah anak Dajjal bertopeng manusia bernama Anwar Zionist. Untuk menjadi ahli pengikut Dajjal, hanya perlu melakukan perbuatan2 jijik, terkutok dan lahanat, sperti meliwat, berzina, pelacuran, fitnah, berbohong, juboh menjuboh, najis dan babi.
Semuanya ada dalam Fuckaton haramjadah.
Janganlah merelakan diri anda dilhanat kerana bersengkongkol dgn Fuckaton Haramjadah, perosak agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  August 25, 2012 at 2:24 PM  

Bg kpd sesiapa yg keluar parti x kira BN atau PR...semuanya tiada etika berpolitik...kalau gentleman...letak jwtan...dan bertanding semula dgn parti baru....dr BJB

Anonymous,  August 25, 2012 at 2:34 PM  

Kau juga tunjuk contoh tdk baik nazri
Sbb itu anak kau jd samseng mcm kau

Anonymous,  August 25, 2012 at 4:45 PM  

Gomo sayang,
Perenggan pertama tu ada perkataan AMALAM. Sepatutnya ia dieja AMALAN.

Anonymous,  August 25, 2012 at 4:49 PM  

Gomo sayang,
Perkataan-perkataan di bawah dieja seperti berikut:
manyahut = menyahut
berpesatuan = berpersatuan
anti-lompat = anti lompat

Lepas ni ambil Kertas Julai Bahasa Melayu (kalau masih ditawarkan).

Anonymous,  August 25, 2012 at 10:57 PM  

Kita tunggu je UMNO kalah nanti. Pastu kita gelak ramai ramai. Satu Malaysia akan puas hati.

Anonymous,  August 27, 2012 at 11:44 AM  

anon 1057 :betoi ka hang kata ni? Rasanya hang sorg saja yg puas hati klu umno kalah. Mungkin hang kurang puas dgn layanan bini kot, masalah enjakulasi awal ni. Try jmpa pakar, psl hang kerap naik hotel murah bayar bil air. Tu yg kena check tgk, bukan bini hang xbagus tp mmg hang jns nafsu kuat btg lemah teruk tu. Pi mngubat ok

Anonymous,  August 28, 2012 at 12:35 AM  

Manusia paling hina abad ini ialah Anonymous2:22 pm...sebab engkau ni anak haram jadah hasil dari pada Maksiat melampau umnobn. Tu Pasal engkau kena sumpahan Dan kutukan dari Allah ...dah jadinya bila buka mulut Dan komen aje maki-hamun Membuta Babi tuli Bodoh syaitan ...macam bangkai Babi mampus ..ki..ma lu anak pelacur.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP