PANAS - Altantuya Muncul Kembali

Monday, August 13, 2012


Kecoh isu Altantuya yang mati telah muncul kembali apabila dilihat bersama sama dengan Bala, Raja Petra dan beberapa orang lain yang namanya jika disebut akan dikenali oleh kita.

Apa pun Gomo minta para pembaca membaca segala isi kandungan dan bukti bukti akan cerita ini agar menilai apa sebenarnya yang berlaku KLIK DISINI

Psssttt... Altantuya, Najib Razak, Apco, Kapal Selam semua tu ditanam pembangkang. Cam Haram...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



19 comments:

Anonymous,  August 13, 2012 at 3:28 PM  

mcm mana nuaq brehem kenal habis altantuya ni??? mcm biasa ..... ja

Prince of Noob August 13, 2012 at 3:31 PM  

tengah download map counter strike de_altantuya hehehehe sapa jugak yg buat map ni

DevvenKumar August 13, 2012 at 4:21 PM  

salam sejahtera blogger...tolong link blog saya...
www.devvenkumar.blogspot.com
terima kasih

Anonymous,  August 13, 2012 at 4:22 PM  

Dah tengok cerita panas hari ni? KLIK SINI

Anonymous,  August 13, 2012 at 4:48 PM  

Pasai pa dia kena bunuh...Apa motif. Kesian dia. Ni mesti Anwar punya konpirasi ni. Atau Sirul dan Azilah berebut Altantuya ni, papagomo x kan x tau.

Anonymous,  August 13, 2012 at 5:42 PM  

Apa tanam tanam, suruh je bos ko tu saman kat mahkamah macam Rais buat...

Anonymous,  August 13, 2012 at 6:38 PM  

Tak payah lah nak pertikai najib,
dia mana ada buat silap & salah,
pandai2 je kaitkan dia dengan altantuya...

Anonymous,  August 13, 2012 at 7:19 PM  

MACAM DAH HABIS BERITA AGAKNYA KAT MALAYSIA NI.......CUBA LAH BAWA CETA ORANG ORANG KENA TANGKAP TAK PUASA.

Anonymous,  August 13, 2012 at 9:00 PM  

Gua nak dengar ceta putar alam papagomo wayang Tanda Putera

Anonymous,  August 13, 2012 at 9:27 PM  

la ni pengikut ajaran pas n pkr ni nak sembah tuhan n.ajis n aji hadi atau nak sembah tuhan yg rasulullah n nabi ibrahim

Anonymous,  August 13, 2012 at 11:49 PM  

biasa lah puak2 PR ni bila RPK dalam PR semua cakap2 menipu, fitnah pembohongan RPK semuanya betul, dianggap fatwa sahih tapi bila RPK dah sedar dan buat pembongkaran dan buat cerita sebenar tetiba cakap2 RPK ni bagi puak2 PR semuannya tak betul... pulak dah

kan yg cakap tu dah tentu org yg sama...

Daddy Cool August 14, 2012 at 12:35 AM  

Anwar dh xde isu nak jatuhkan DS Najib,yelah video seks kantoi,liwat pun kantoi,,mna blh mcm tu,dia xkn snang dduk pnyer..tgk lah nanti,lagi byk fitnah yang akn dibawa oleh Anwar..

Anonymous,  August 14, 2012 at 12:43 AM  

Tunggulah kalau dengan kehendak Allah PR kerjaan di putrajaya..yang pemimpin umno bn akan di hitung perbuatan mereka dari hujung rambut sampai ke hujung kaki...termasuk berua papa gomo .nak cakap pasal altantuya seluruh dunia dah tahu.

Anonymous,  August 14, 2012 at 1:00 AM  

Papa gomo bila najib nak saman anwar pasal fitnah najib berkaitan altantuya. Kalau najib berani saman anwar ..umnobn akan menang besar pru 13 nanti...tapi debat pun belum sahut lagi..rakyat Malaysia tengah tunggu ni!

Anonymous,  August 14, 2012 at 1:41 AM  

Tak payah saman, haramkan terus PKR, parti yg bernaung dibawah New World Order, pakatan iluminati antarabangsa yg menentukan hala tuju kepimpinan negara2 tertentu. Kita dah nampak bagaimana hancurnya negara spt Mesir, Libya, Iraq, Afganistan akibat pemerintahnya tidak dipersetujui kelompok elit yg ditaja zionis ni..


Dey anon 1.00 AM.. Terang2 muka dia dlm video china doll lagi nak bela.

Anonymous,  August 14, 2012 at 8:01 AM  

Anonymous 1:41 apa nak peduli engkau bukanlah dalam video tu mak engkau! Ada rugi ke?ada curi duit rakyat ke baru boleh dapat ..China doll.itu otak enggkau penuh najis fikir sikit ...tentang rasuah umno bn berratus-ratus juta..duit ternak lembu ke ternak kroni .komisen kapal selam,kerugian syt mas itu yang penting renungkan sebab duit rakyat bukan duit penyamun mak bapa umnobn.bagi pendatang ic jadi warganegara...engkau suka lah kalau suatu hari keluarga engkau di samun oleh pendatang asing sebab engkau pun sejenis ..sebulu dengan mereka 1rumpun.

Anonymous,  August 14, 2012 at 11:01 AM  

GOMO BUDUH

Anonymous,  August 14, 2012 at 2:16 PM  

Anon 8.01. Ayat kantoi.terus spin tuduh orang lain.da tau dah

Anonymous,  August 14, 2012 at 3:15 PM  

anon 12:43 AM

Betul3x...Tiada yg benar dari sekian yg benar kerana ALLAH SWT memiliki sifat Maha Berkehendak, dangan kehendakNYA dan keizinanNYA adalah Tidak mustahil PR akin mengambil alih kerjaan diputrajaya, kerana taida siapa pun mahkluk di-alam maya ini dapat melawan kehendak ALLAH SWT.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP