PDRM - Rakan Jenayah Si Mati Dakwa Polis Lepaskan Tembakan Ala Ala Filem Koboi.

Wednesday, August 29, 2012



"Polis kejam kerana membunuh rakyat yang tidak berdosa" Itulah luahan kata kata dari pemimpin pembangkang terutamanya dari PKR berhubung insiden seorang penjenayah yang mati ditembak pihak Polis dalam satu kejadian di Ampang Selangor.

Gomo mengambil berat isu ini memandangkan serangan keatas PDRM semakin kerap dilakukan oleh pihak pembangkang ini yang mana sedang menumpukan serangan bertali arus keatas PDRM bagi menjatuhkan imej dan kemudiannya menghasut rakyat menentang PDRM agar pergolakkan timbul dan kekecohan dapat dilakukan.

Ikuti kenyataan versi dari Malaysiakini ini berhubung kejadian tersebut:

"Saksi mendakwa pihak polis menembak lelaki yang tidak bersenjata daripada jarak dekat dalam kejadian tembak menembak dekat Ampang pada 21 Ogos lalu.

Y Ilavarasen, 24, mendakwa D Dinesh, 26, yang meninggal dunia dua hari selepas kejadian di awal pagi itu tidak membawa sebarang senjata ketika keluar daripada kereta Proton Perdana putih yang ditahan dekat lampu trafik di Ampang Waterfront.

"Saya berada dalam kereta tidak jauh daripadanya dan boleh nampak daripada belakang," kata Ilavarasen dalam sidang media di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.

"(Polis) tembak daripada jarak dekat, atas dan bawah. Semua orang panik. Keadaan jadi kelam kabut dan tiada amaran, mereka juga tidak kenalkan diri sebagai polis. Mereka hanya menembak ke arah orang dan kereta."


Itu versi Malaysiakini yang mana kita tahu mereka adalah portal milik pembangkang yang akan melakukan apa sahaja dalam menyerang PDRM. Malah bukan sekali pembangkang menyerang pihak Polis melalui media mereka tetapi kekerapan tersebut semakin menjadi jadi kebelakangan ini.

Tipu lagi Macha..Tipu

Gomo sebenarnya tertarik dengan kenyataan saksi yang kononya berada ditempat kejadian tersebut. Beliau menyatakan berada didalam kenderaan belakang si mati dan melihat segala kejadian tersebut. Persoalannya apa yang dibuat oleh lelaki bernama Y Ilavarasen, 24 ini pada waktu kejadian?

Persolan kedua apabila Y Ilavarasen, 24 menyatakan mereka juga tidak kenalkan diri sebagai polis. Mereka hanya menembak ke arah orang dan kereta." LOGIK AKAL pihak Polis yang terlatih dan diketuai pegawai Polis yang berpengalaman tidak mengenalkan diri terlebih dahulu sebagai POLIS dan kemudiannya terus melepaskan tembakan? Logik? Logik? Logik?

Setahu Gomo lah pihak Polis Malaysia ni bukannya tak sekolah, mereka ni semua belajar Undang Undang dan tahu etika dalam menjalankan tugas. Apabila hendak membuat penahanan maka mereka akan memperkenalkan diri sebagai Anggota ataupun Pegawai Polis terlebih dahulu sebelum apa apa tindakan diambil.

Apakah Polis Malaysia ni ala ala Koboi yang macam filem kita tonton melepaskan tembakan ke atas ke bawah dan tidak mengikut prosedur?

Jika si lelaki India Y Ilavarasen, 24 ini pada waktu kejadian tidak mendengar kerana MABOK ataupun sedang berhalusinasi kerana DADAH maka ianya memang tidak akan membantu langsung isu ini untuk diketahui rakyat Malaysia. Dan boleh Gomo katakan Y Ilavarasen, 24 sebenarnya adalah antara orang orang yang telah melakukan kesalahan pada waktu itu bersama sama si mangsa dan mereka yang ditangkap pada kejadian tersebut.

Satu pekara lagi Y Ilavarasen, 24 yang menyatakan beliau berada tidak jauh dan boleh nampak dari belakang pastinya mengambil inisiatif dalam pekara ini jika rakan jenayahnya tidak bersalah dengan merakam Video ataupun gambar waktu kejadian untuk didedahkan kepada rakyat Malaysia. Apakah dengan kata kata sebegini mampu menyakinkan rakyat bahawa pihak Polis kejam dan rakan anda yang terlibat dalam jenayah pula Malaikat?

"Pemimpin Pembangkang Mengaibkan si mati"

Penjenayah lakukan jenayah maka pihak Polis yang disalahkan. Pihak Polis ditembak, dipukul dan sebagainya oleh penjenayah maka ianya akan disenyapkan. Jika ini yang berlaku untuk apa pembangkang berjuang jika pihak Polis yang menjaga keamanan dan keselamatan rakyat ditentang?

Anda ingin tahu kejadian yang sebenarnya berlaku pada hari tersebut yang mana menyebabkan seorang penjenayah mati ditembak? Esok jam 10 pagi Gomo akan ceritakan detail kejadian tersebut agar kita sama sama fikir dan renungkan kejadian tersebut.



Jangan kita mudah termakan hasutan pihak pembangkang ini kerana mereka sebenarnya sedang cuba menghancurkan kepercayaan rakyat keatas PDRM. Pekara ini dilakukan mereka adalah kerana matlamat mereka yang mahukan negara huru hara apabila Polis ditentang dan Polis bertindak. Guna akal kita untuk berfikir secara waras.

Esok Cerita penuh kejadian tersebut jam 10 pagi di Blog Papa Gomo EKSKLUSIF!!!


Psssttt.... Esok hangpa tengok depa puak pembangkang kepanasan dengan kejadian sebenar!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


38 comments:

Anonymous,  August 29, 2012 at 8:15 PM  

1.puak-puak hindu paria diatas sepatutnya diterajang balik india jee!!
2.depa puak -puak hindu paria tu bila balik india layak kutip sampah dan botoi jee!!

Anonymous,  August 29, 2012 at 8:18 PM  

1.pada mamat yang dok promosi benda HARAM diatas!!hang masuk NERAKA sorang sudah!!jangan dok hasut orang masuk neraka macam hang!!
2.ceh!!nak kaya sampai tak tau hukum hakam agama!!

Anonymous,  August 29, 2012 at 9:02 PM  

Tak payah cerita lagi pun takpe gomo. Kita semua memang dah tahu DAP ini adalah sisa2 PKM Parti Komunis Malaya yang kalah dgn PDRM dulu. Kini mereka ingin membalas dendam.

Anonymous,  August 29, 2012 at 9:26 PM  

wei babi betol global produk anak haram nih...x habis2 duk promosi pukemok dia je kt sini.....

Anonymous,  August 29, 2012 at 10:42 PM  

Pakatan dah melampau betul, kerja menipu je. Polis kalau nak bertindak, bukan cara instant. Mesti dah beberapa hari hendap dan susun strategi. Suspek sudah dikenalpasti. Setelah mendapat arahan, barulah mereka bertindak. Itu pun kena ikut SOP kerana t/jawab keatas kes tersebut.

P/s Kalau budak tu baik, dia tak kena tembak. Pakatan dah takde kerja.

Anonymous,  August 29, 2012 at 10:47 PM  

bangsa paria celaka

7% saja kaum dia di malaysia tapi sumbangkan 40% kadar jenayah di malaysia

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:07 PM  

Paling aku tak lupa bila 4 Melayu kena bunuh dan bakar jadi abu dengan India.

Anonymous,  August 29, 2012 at 11:26 PM  

Pilihanraya dah nak dekat, sperti selalu nya, anjing2 kurap Fuckaton Haramjadah akan menjalankan pencaturan yg biasa2 lah. Negara tak aman, polis brutal, undang2 kanggaroo, pengundi hantu, mahkamah tak adil, dan bermacam macam untuk menjalankan agenda jahat dan kotorr haramjadah. Semua anjing2 kurap ini semua seoalah mereka suci dalam tahi babi. Lepas akan berkumandang lah, cerita2 kekejaman, tumpah darah, kena bunoh, kena bogil, Kerajaan kuku besi, tak demokerusi, tak ada kebebasan, budak kena tetak zorro tetapi tak berdarah dan bermacam macam lagi akal otak Yahudi Zionist.
Harap kita semua yg masih berakal dan waras janganlah termakan dek rekayasa spesis2 perkakas Anwar Zionist, peliwat terkutok, agen Yahudi Zionist Neocons.
Spesis2 keparat dan bangsat ini sudah harus direjam dgn telur busok dan najis, kerana mereka2 ini adalah najis dan sampah masyarakat.

Anonymous,  August 30, 2012 at 12:58 AM  

Hmmm tak habis lagi monyet-monyet melayu racist ni...pokpek pokpek pokpek. Korang mencarutla sampai subuh, semua masalah dunia akan hilang esok pagi. Haha

Tahniah, penyokong yg setia kepada parti politik yg sudah tak best. Salam satu malaysia, seperti Najib mahu kita sebut, tanpa memahami apa itu konsep 'bersatu'.

Seperti biasa, rakyat malaysia masih lagi racist giler...tapi takkan mengaku. Depan Tuhan nanti kita coverline laa kan ;)

Anonymous,  August 30, 2012 at 1:35 AM  

Pihak polis kena jawab segera tuduhan tk berasas ini. Paria ni dlm statement dia ada ckp semua org jadi kelam kabut. Maknanya bukan dia sorang saksi masa tu. Mesti ada ramai lagi. Polis kena cari saksi2 lain yg ada di tempat kejadian waktu itu. Sekiranya kenyataan diberi berbeza dgn paria sorang ni polis kena buat sidang akhbar segera. Kalau ada lebih dari sorang saksi lagi bagus. Tapi andainya semua saksi cerita benda yg sama mcm paria ni cerita polis kena siasat segera dn ambil.tindakan pada pegawai yg langgar SOP semasa bertugas. Cadangan kepada pihak polis. Pasang kamera pada setiap radiocar dan kenderaan sivillian polis yg bertugas mcm di US. So apa pun yg berlaku semua terakam. Takde lagi org yg bleh buat tuduhan2 palsu.

Anonymous,  August 30, 2012 at 2:56 AM  

betul tu. lebih baik terajang saja mereka keluar malaysia. Muka pun hodoh, mcm muka etnik Rohingya

Anonymous,  August 30, 2012 at 5:54 AM  

Haramkan filem2 samseng india..dalam dunia ni diorang saja suka berbudaya begini..google aje..kat australia, eropah amerika

lagi satu mengaku pulak penyumbang cukai..kalau Cina takpe lah jugak..

Lepastu berani cucuk Melayu..Melayu mmg suka berpantun & berbunga silat..bila dah kena macm kat kampong Medan ..bising satu dunia..

samseng..tak kira bangsa..tapi akibat filem2 gadoh2 Astro ananda bawak..
pengarohnya kuat kpd Tamil..

nak kenal bangsa tengok filemnya..kata bill gates

Anonymous,  August 30, 2012 at 6:46 AM  

bangsa lain naik kepala akibat perpecahan bangsa melayu?

Ali August 30, 2012 at 7:25 AM  

Lain kali PDRM kene tunggu penjenayah tembak dulu. Ikut S.O.P Puak Kencing Rakyat.

Anonymous,  August 30, 2012 at 7:27 AM  

Bangsa lain tidaklah seteruk sehingga menjuarai majoriti Kongkek anak sendiri dasar binatang kah-kah-kah

Anonymous,  August 30, 2012 at 7:34 AM  

Bangsa ku menjuarai kes kongkek anak sendiri dan buang bayi..tapi Ada hati cakap perihal bangsa lain.

Anonymous,  August 30, 2012 at 8:17 AM  

Pembangkang mmg cekap manipulasi isu dan timbulkan persepsi bhw PDRM yg menjaga keselamatan dalam negara ini memang jahat, kejam, zalim dan bla bla bla. Semuanya teruk dan caca marba. Semua agensi kerajaan yg menjlnkan tggjawab sebaiknya dipersalahkan wp dlm isu remeh. Pakatan Rakyat memang celaka dlm memberikan imej buruk kpd agensi kerajaan terutamanya polis. Penjenayah diangkat sbg HERO manakala polis dianggap lg teruk drp binatang. Mmg sial Pakatan Haram....tetutamanya DAP dan PKR.

Ali August 30, 2012 at 8:25 AM  

Puak Anutan Setan pun senada!!

Anonymous,  August 30, 2012 at 8:50 AM  

Kantoi lah polis2 celako kalau pakai kamera

Anonymous,  August 30, 2012 at 8:59 AM  

Nak faham lebih terperinci mengapa keling2 pundek parti PKR (Pornografi, Kronisme, Rasuah) penyokong hindraf haram ni menyebuk membela penjenayah, lihat dengar dan fahamkan video ini dulu.

http://www.youtube.com/watch?v=6YOdfXGQEIU&feature=player_embedded

Inilah sebahagian rancangan jahat PKR utk menghuruharakan negara dgn harapan rakyat akan bangun menentang dan menjatuhkan kerajaan, dan mengangkat ketuanya jadi PM ikut 'jalan belakang'.

Anonymous,  August 30, 2012 at 9:03 AM  

patutnya geng2 peguam pkr yg ada dalam gambar tu pun ditembak juga kerana sentiasa menipu untuk menyalahkan pihak polis. kalu puak2 dia diugut, agaknya pada siapa dia nak buat laporan diugut? agaknya pada bernas kot? hahaha.....

Anonymous,  August 30, 2012 at 9:09 AM  

masa geng 4 melayu kena bunuh & bakar kat geng2 india dulu, takde pulak peguam2 gila dari pkr ni nak jadi peguambela bagi orang2 melayu tu. Kenapa? itulah sikap rasis kaum india & sekutunya termasuk peguam mamak sekor tu, akan bela kaum dia walaupun orang tu adalah penjenayah. Oh, ya peguam mana ada yang berkata benar?

Anonymous,  August 30, 2012 at 9:52 AM  

padan muka boubcer melayu kena tembak dgn hero india......hahahs

Anonymous,  August 30, 2012 at 9:57 AM  

tu yang mati tu mesti anak sedara tak pun sedara mara die org hahaha pui... dasar tolol memang mcm tuh.. mintak aah si saksi tu tampil kat mahkamah nanti tgk ape jawapan die pui.. setahu aku mana mungkin dia nih nak tunggu kalau polis tembak sebaranan atau pun dia nih salah seorang dari geng yang mati kena tembak tuh..

Anonymous,  August 30, 2012 at 11:19 AM  

syabas PDRM mampus sekor penjenayah pariah dalit

aloya,  August 30, 2012 at 11:27 AM  

Jgn dilayan keling2 paria nih, memang patut ditembak mampos je!

Anonymous,  August 30, 2012 at 12:32 PM  

Polis membasmi penjenayah tapi keling2 paria terkutuk ni pulak yg menyokong penjenayah, hakikatnya mereka inilah yg suka bermain api neraka jahanam yg akan membakar diri mereka sendiri.

Anonymous,  August 30, 2012 at 1:09 PM  

Sekiranya si Melayulah yang mati.. tak ada sekor pun Puak Pembangkang yang bising meroyan.. Buat-buat tak nampak.. buat-buat tak tahu.. cuba bangsa lain.. meroyan habis!!!

Anonymous,  August 30, 2012 at 1:51 PM  

ape la korg ni....polis wat keje pon korg kate mcm2...kalo rumah korg kene samun...adk beradik or mak korg kn rogol....family korg kene bunuh....jgn la mai balai wat report....p report kat anwar ke ambiga ke...pas2 kite tgk ape dorg akan wat....kompem hbs2 pon masuk tv wat kecoh menuntut pembelaan je....semak la korg ni....mase time susah je mintak tlg n polis...bile senang ade korg ingat??kalo polis xde aku gerenti tiap2 mase ade je kes rumah kene samun...kete kene samun...org kene rogol...org kene bunuh....pk pakai otak la beb kalo nk tuduh polis pon....polis 2 keje jalankan tugas dorg je....

Anonymous,  August 30, 2012 at 11:52 PM  

Macammanalh Kapal Sink nk setuju hudud Pas itu adil...penjenayah pun disokong..ntah2 berapa ramai mangsa yg kena tetak ngan geng nie..kita x tahu...hujung2 kata polis kejam...mcmmana org nk percaya ngan hudud Pas..Org pas pandai berceramah karrot media je tapi bab pengurusan hampeh...

Anonymous,  August 31, 2012 at 1:12 AM  

Aiii...ada org kata melayu racist nampak? pastu boleh kata "depan Tuhan sok cover line" hoi bangang tembak orang jahat tu racist ke? melayu dgn cina pun pernah kena tembak dgn polis sebab merompak..nampak sangat tak pernah baca akhbar atau hanya baca playboy kot?

kalau aku keje JAWI tangkap orang tak puasa, sama le juga mcm polis tu tembak dinesh sebab mengancam nyawa polis...nak coverline hangguk apa? dah mmg tu keje kami. Konsep 1Malaysia bukan bermakna penjahat boleh dijemput datang dgn bungga manggar ke balai dan dihidangkan makanan sedap2 pastu dibagi duit juta2 atau keling boleh senang2 merompak...Ada paham?

Anonymous,  August 31, 2012 at 1:17 AM  

tulis pasal putar belit penjahat pun kira benda haram ke? so mengaku Islam tapi amalkan vigil candle mcm Kristian tu halal la ye?

Anonymous,  August 31, 2012 at 1:19 AM  

Bangsa yg ramai gangster, jadi lawyer semata2 utk menangkan pai lang dan suka merogol awek melayu serta amoi ada hati nak bercakap pasal buang bayi dan kongkek anak sendiri?

jangan nak cover line la paria, ingat kami tak tau ngko menyamar jadi melayu yg kutuk bangsa sendiri dlm blog ni.

karlozpaco September 2, 2012 at 12:17 AM  

Lepas ni kita upah ganster2 pegi rompak ke,samun ke atau rogol anak2,sedara mara anwar,karpal singh,LGE,nik ajiz,mat sabu,Latipah Koyakp*ki....dan kita tgk mrk nak mengadu kat siapa...kat Felda ke,Petronas ke,MARA ke atau Shell!

Anonymous,  September 2, 2012 at 5:49 PM  

Tak nak kena tembak? Patut polis bagi saja tugas tangkap diorang ni kat pondan2 Chow Kit tu...mungkin kalau pondan tahan kete diorang, diorang patuh kot? Kata kawan aku yg wartawan TV9 yg pernah merakam cara sembunyi2 life palcur pondan di Chow Kit, ramai keling yg melanggan pondan ni...kalau boleh tugas soal siasat mereka pun biar pondan yg buat...malah penjara pun sekali satu sel dgn bapuk. Mungkin cara tu bole memulihkan mereka.

Anonymous,  September 4, 2012 at 8:36 AM  

nama pun keling paria pundek...selalu tengok cite keling tamil ilam dalam tv itu pasal jadi itu pasal...jangan nak samakan negara asal kamu dengan negara Malaysia bertuah ni...lu keling kalu dah tak boleh ikut undang2 kat Malaysia ni lebih baik balik India la...paria puncet tak sedar diri ...kaduk naik junjung...

Anonymous,  September 25, 2012 at 2:31 AM  

jom ramai2 klik LIKE kat FB ni www.facebook.com/pariamusic

Anbagay_lan a/l soosahpayah

saya sedang mengusahakan band ini utk datang buat persembahan di Msia.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP