PLEASE HELP ROHINGYA - Kelab Putera 1 Malaysia Sudah Siap Sedia

Friday, August 24, 2012


Syukur Alhamdullilah misi kemanusian yang dijalankan oleh Kelab Putera 1 Malaysia kepada mangsa Rohingya berjalan lancar waktu ini. Dijangkakan pada 31hb Ogos ini kapal TLDM dengan membawa 450 tan yang terdiri daripada makanan, dan keperluan asas akan belayar ke Bangladesh untuk dihantar kepada mangsa Rohingya.

Pasukan misi kemanusian Kelab Putera 1 Malaysia pula dijangkakan akan berangkat pada 3hb September yang mana terdiri daripada ketua misi Dato Abdul Azeez Rahim dan dianggotai kira kira 43 orang sukarelawan yang mana terdiri daripada petugas, doctor,media.

Dalam pada itu Gomo menyeru kepada rakyat Malaysia yang prihatin dalam membantu golongan tidak bernasib baik iaitu etnik Rohingya agar menghulurkan sumbangan anda kepada Kelan Putera 1 Malaysia untuk dihantar kesana.

Kelab Putera 1 Malaysia juga memohon bantuan dan sumbangan dari kita rakyat Malaysia untuk dibawa kepada ke Bangladesh dalam sumbangan kepada mangsa pelarian Rohinghya. Sumbangan sumbangan yang amat diperlukan adalah seperti berikut:

Ubat ubatan
Makanan (Barang Dapur)
Keewangan
Pakaian (BARU)

Sumbangan dari rakyat Malaysia amat ditagih dalam misi kemanusian kali ini dan segala sumbangan boleh dihantar melalui:

Nasir Khan Abdul Rahman
Pengurus Operasi
03 2273 6004 | 012 6444732

Mutalib Abdul Rahman
Bendahari
03 2273 6004 | 016 257 9111


Beramallah kita sesama umat Islam, dan dibulan puasa lagi mulia serta Syawal yang bakal tiba ini sumbangan anda dalam misi ini adalah satu sumbangan yang amat besar maknanya untuk dunia Islam. Malaysia aman dan makmur tetapi kepada mereka Etnik Rohinghya yang terseksa berabad lamanya pastinya mengharapkan belas ihsan kita sesama umat Islam.

Psssttt... Jom demi sesama umat Islam


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


9 comments:

Anonymous,  August 24, 2012 at 1:51 PM  

INGIN MERUBAH KEHIDUPAN ANDA ???
Agar Hidup SENANG & jiwa TENANG??
Siapa yang boleh merubah ???

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga

mereka mengubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri"

Surah Ar-Ra’d (ayat 11)


Dividen (Pasif) : RM450~RM650 setiap bulan

(Dividen Pasif - Tak Perlu Buat Apa apa - Tetap Dapat Setiap Bulan)

Nak Tahu Sampai Bila ?

>> Selagi Anda Tidak Keluarkan Deposit Anda <<

============================== =============
Tambah Lagi Bonus (Aktif) : RM3,000 ~ RM15,000 setiap bulan

Woooowww...

Jumlah : RM3,450 ~ RM15,650 setiap bulan

T E R B A I K

Memang Terbaik !


Bisnes Apa Ni ??

EMAS la, Ye EMAS !


Abu Bakar Ibn Abi Maryam mendengar Rasulullah SAW telah bersabda
"akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai
dan boleh digunakan oleh umat manusia,
maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)".
Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.


Jika Anda Bijak - Anda Pasti Merebut Peluang Ini.

Untuk Merubah Ekonomi Kehidupan Anda.
============================
Tunggu Apa lagi ?
Bulan Depan Anda Sudah Mula Dapat Dividen RM450 ~ RM650
Lebih Hebat adalah - Bonus Aktif
Why?
BONUS Aktif dibayar "REAL TIME"
HuHuHu...
Hari Ini Punya - Hari Ini Dapat
Ye Ke?
Berapa?
10%
$15 hingga $150 seorang
bersamaan

RM45 hingga RM450 seorang
H E B A T . . Memang Hebat.
Sangat RUGI jika Anda Lepaskan Peluang Ini.
Bertindak Bijak Sekarang

Langkah1. Klik disini untuk mendaftar dan
Dan mendapat maklumat semasa secara =
PERCUMA!!!!
IS’T FREE!!!!

>> http://www.goldrgcx.com/?id=apocalipto<<
>> http://www.goldrgcx.com/?id=apocalipto<<
>> http://www.goldrgcx.com/?id=apocalipto<<
Klik dibawah untuk mengetahui tentang syarikat.
http://www.goldrgcx.com/
http://www.goldrgcx.com/
http://www.goldrgcx.com/
Ayuh menjana income luar biasa! Rebut peluang didepan anda! Bertindak segera!!!

Anonymous,  August 24, 2012 at 3:52 PM  

bro..alhamdulillah tu tlg btlkan..salah tu..terima kasih

Anonymous,  August 24, 2012 at 5:16 PM  

1.ceh!!puak-puak pak man telo ni ada dimana-mana!!sampai emas pun nak di pak man telokan!piramidkan!!
2.ko nak masuk neraka ke bhaii!!

Anonymous,  August 24, 2012 at 6:41 PM  

bila n.ajis n aji hadi nak jawab n menyangkal kenyataan dr sulaiman salomi??? klu jawab betul pas bole menang 60 kerusi dlm je pru 13.bole kot n.ajis jadi pay yem??? org kelantan tak besa jd pay yem,tu yg n.ajis tak mau letak jawatan lg selama 22thn walau dah nyayok.gila kuasa n dunia,org pas kena tipu daya n.ajis n syaitan

Anonymous,  August 24, 2012 at 7:16 PM  

Klu beli emas dpt emas ketul2 nk gak aku beli..ni setakat dapat kertas sijil je,rentikanla..satu hari emas naik brp sen je 1G.klu dpt 450 per day brp nk kene melabur?ke ko ada lombong emas pasir mas..logikla,nk bisnes pun biar berkat sampai jd jutawan

Anonymous,  August 24, 2012 at 7:59 PM  

Melayu mmg jadi HERO dlm segala hal yg menimpa umat Islam. Tp sebenarnya mrka tidak akan berjemaah brsama2 dgn org muslim bukan melayu di surau atau Masjid.Dgn muslim Sabah,Sarawak & Indonesia dh berlagak..apa lagi dgn org Islam lain yg kulitnye gelap & coklat sikit..Melayu ni hipokrit mcm Yahudi..

Anonymous,  August 24, 2012 at 9:04 PM  

Gomo sayang,
Perenggan ketiga tu salah eja lah: KELAN Putera 1 Malaysia. Patutnya dieja KELAB.

Anonymous,  August 25, 2012 at 8:25 AM  

Bila najib mahu saman ni! Kasi mereka demam huhuhu..setujuuu..setujuuuu.

Anonymous,  August 25, 2012 at 8:35 AM  

Zaman pemerintahan Najib ni banyak kisah-kisah pelik berlaku:
1) cincin berlian bernilai 24 juta dengan sendiri nya datang ke Malaysia tampa ada yang membeli ini disah kan di parliament semasa dibahaskan.
2) dua Nya melayang di bangunan sprm semasa hadir dalam siasatan sprm.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP