Tanda Putera - "Kalau Lim Kit Siang Tak Terlibat Tragedi 13 Mei Kenapa Marah Marah?" - Shuhaimi Baba

Thursday, August 16, 2012



Meroyan royan puak pembangkang terutama dari pihak DAP berhubung filem TANDA PUTERA yang mana mengisahkan tentang sejarah negara. Kenapa DAP takut sangat dengan kebenaran sedangkan mereka ini pun belum lagi melihat Filem tersebut. Kenapa nak menyerang semua Produksi Filem Tanda Putera terutama pengarah nya? Kenapa?

Ok lu orang dengar kenyataan Datin Paduka Shuhaimi Baba ni dan faham betul betul







Bila masa pulak Filem Tanda Putera ni kata ada watak pemimpin DAP dilakonkan? Bila masa pulak kata Lim Kit Siang pelakon yang kencing bendera Selangor? Bila masa? Ada ke si Kit Siang tu tengok Filem Tanda Putera?

Kit Siang ke atas Lori tu?

Ni lah yang kita nak sampaikan kepada rakyat Malaysia, Lim Kit Siang sebenarnya takut dengan sejarah negara. DAP sememangnya takut dengan apa yang berlaku waktu 13 Mei kerana mereka DAP tahu apa yang mereka lakukan sehingga menyebabkan negara huru hara. Itu lah sebabnya Kit Siang begitu runsing filem tersebut ditayangkan.

Dan untuk makluman semua dalam artikel sebelum ini Gomo dah nyatakan ntah berapa kali Gomo mengalirkan air mata semasa menyaksikan Filem Tanda Putera ini. Takkan lah babak 13 Mei tu Gomo mengalirkan air mata kan? Tentulah ada babak lain yang menyedihkan.

Dua orang ini le buat Kita akan menangis bila
menyaksikan Filem Tanda Putera

Filem Tanda Putera ini sebenarnya lebih mengisahkan perjuangan dan pengorbanan dua orang pemimpin negara waktu itu iaitu Tun Abdul Razak dan Tun Dr Ismail yang mana Gomo mengalirkan air mata adalah kerana babak dalam filem ini yang menyentuh jiwa kita setiap lapisan masyarakat. Tu yang menjadi TITIK penting filem Tanda Putera ini bukanlah babak 13 Mei yang DAP dok takut dan kalut sangat tu.

Lim Kit Siang? Can I Fuck U Today?

Apa pun terima kasih kepada semua yang menjayakan Filem Tanda Putera ini. Gomo dan angkatan Blogger lain akan memastikan menentang segala dakyah dari pihak BINGAI DAP yang mengesa filem Tanda Putera ini di BOIKOT. Kita mesti sokong filem kita kerana filem Tanda Putera ini adalah satu epik sejarah yang benar dan bukannya satu rekayasa sepertimana yang DAP takutkan.

Psssttt..... Lim KIt Siang dan DAP takut, cuba tanya mereka kenapa nak takut? Kalau tak betul saman jelah.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



34 comments:

Anonymous,  August 16, 2012 at 3:33 PM  

Video terbaru..dah tengok?KLIK SINI

Anonymous,  August 16, 2012 at 3:47 PM  

Kalau memang betul lim kit siang terlibat....apa yang kerajaan bn yang penakut tu boleh buat?

Jebon Tua,  August 16, 2012 at 5:04 PM  

sapa yang takut? bn ke pas takut kat dap hahaha..puihhh kena gertak dengan karpal pas menyorok hahaha..

Anonymous,  August 16, 2012 at 5:18 PM  

Aiyah..h Apek Lanchow lou kalau tak lah buat, apasal lou manyiak takut. Lou memang busok punya olang, pengecut dan tak lah telor lorr... ah kuah punya spesis. Wah nasihat sama loe and loe punya anak ah Lim Kuan Cheebai, loe peligi mana tempat loe mesti buat kacau, loe memang anak belanak semua Lanchow, busok punya olang, hali2 mau gadoh dan buat kachow. Kalau loe ah apek CheeBAI, loe tak lah salah, kenapa tak mau suloh Royal Commission of Inquiry? Supaya siapa yg salah kena hukom, sebat 80rotan dan lepas itu antar balik lu punya negeri komunis. Apa Mciam apek Lanchow ada belani. Jangan mau jadi pelangi maciam Cheebai lah apek, mesti belani mahh.

Anonymous,  August 16, 2012 at 5:28 PM  

Dalam Insiden berdarah pada May 13, ramai orang2 Melayu yg menjadi korban. Ada yg kena pukol, kena rejam batu dan botol, rumah terbakar, ada yg luka terus dan ada yg berkorban nyawa. Yg heran hari ini Parti yg mengaku lebih Islam dari Islam, tetapi perpaduan sesama bngsa dan agama, diharamkan. Malah dikaffirkan, tetapi spesis2 yg komunis biaDAP, pencetus May 13, yg rasis giler, yg makan babi, berak tak chaybok, kote tak sunat, anti Melayu, anti Islam, di peluk cium, disanjung dan dijilat. Diberi gelaran Ustaz dan ustazah dan Kalipah, sanngup golek2 tengah jalan. Apakah ini Islam? Ini lah PAS PIS PUS, parti ajaran Songsang yg sesat lagi menyesatkan. Insaflah dan bertaubatlah ahlul2, bermufarakah kejalan yg diredhai. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong PAS PIS PUS dan Fuckaton haramjadah, demi agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  August 16, 2012 at 5:42 PM  

Ko boleh kawan MCA dan Gerakkan, apa salah DAP kawan sama PAS. Ok maa.!!!!

Anonymous,  August 16, 2012 at 5:57 PM  

Anon 5.42pm konfirm kau ni penjilat juboq Apek2 berak mencret. Bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, kote dah bebulu menusyahkan diri dan keluarga, hidup pun sia2 saja, menghabiskan beras mak bapak kau. Bengap nak mampos tetapi perangai macam samseng kampong dusun. MCA dan Gerakan tak rasis giler, tak anti Melayu dan anti Islam. ada faham ngok? Dah pi pergi mandi jangan sibuk.

Anonymous,  August 16, 2012 at 6:08 PM  

korang ni kalau komen tak mencarut tak boleh ke. Benda yg basic gni tak boleh nak jaga. Lg mau pong pang pasak islam & melayu. Amenda la..

Anonymous,  August 16, 2012 at 6:11 PM  

Jebon tua...
Bn memang berani, maka bertindak lah segera keatas lim kit siang, sebagaimana bn bertindak ke atas ibrahim libya separti di memali dulu..

Janji Ditepati......,  August 16, 2012 at 6:26 PM  

6.11

kenapa bn kena bertindak pada kit siang?????why?why?why?why?why? cer cite sikit....

Anonymous,  August 16, 2012 at 6:29 PM  

aku rse an0n 5.57pm tu msti d hantar oleh kak bedah sewel kan!!!!!!!!!kesian aku tngok ko bedah x dpt mngulum......

Anonymous,  August 16, 2012 at 7:29 PM  

sebuat Film melayu yang mempamirkan kebodohan melayu, penuntun2 , pembuatnya dan blogger cacai.
Bukan itu saja, ia menampakan kerajaan sekarang lemah dah kehabisan populariti. kah kah.......

Anonymous,  August 16, 2012 at 8:05 PM  

Gomo mengalirkan air mata????

Kah kah kah.....

Kejap beb.... aku nak gelak sambil terkentut....

kah kah kah...
kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...

Tak boleh nak bayangkan penyamun macam gomo menangis.

kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...

Kau ni memang pak lawak first class beb

kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...kah kah kah...

Anonymous,  August 16, 2012 at 8:24 PM  

DUA lelaki sewa bilik di dungun teregganu, lakukan sek sonsang..

Nasib baek ler kat teregganu,
?kalau kat kelantan.......

Anonymous,  August 16, 2012 at 9:30 PM  

Kalau kat kelantan sure papagomo si penyamun akan menangis teresak esak

Huhuhu

Anonymous,  August 16, 2012 at 10:49 PM  

6:26.
Kata nya lim kit siang pencetus rusuhan 13 may,,
Maka nak buat apa lagi simpan orang macam ni?

Anonymous,  August 16, 2012 at 11:18 PM  

tak habis2 balaci cina Dap yg berbangsa melayu mempertahankan ketuanan cina Dap ni yg pernah menghuru harakan negara, membunuh ramai bangsa melayu dan sekarang menghina dan memperlekehkan agama dan negara islam... yg pelik melayu Pas/Pkr tetap menjilat sampai licin pungkoq cina Dap ni... melayu macam ni memang melayu pengkianat

Anonymous,  August 16, 2012 at 11:42 PM  

Hahaha... macamlah kau tak jilat pungkok chua soi lek kaki kongkek amoi tu...

hahaha...

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:00 AM  

Kenyataan yg menyebut nama LKS tu dibuat kat FB page la. Bukan dlm filem la bongok.

Ko ni pun satu hal la Gomo, putarbelit mcm haram.

Gua faham ko ni pihak kecik je dlm jentera propaganda BN. Ko main cakap je, janji ada. Penyokong ko pun tak guna akal, percaya je mcm ko ni imam berkhutbah.

PRU dah nak dekat...ni semua campaigning la ni, propaganda je. Semua bohong kiri kanan. Macam sial

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:09 AM  

11:18
Bukan mempertahankan, cuma aku rasa pelik...
Kalau orang melayu yang buat hal,maka on the spot tindakan diambil...
Contoh ;
Tahun 1985, ibrahim libya, tak de cerita banyak....terus je bunuh..
Tahun 1998 anuar..siap ada unit tindakan khas, untuk tangkap anuar.

Dua ni orang melayu, kenapa boleh? Dengan lim kit siang takut...

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:16 AM  

Ala anon 12:00 atok nuar tu yg kelentong abis org2 yg bengap mcm ko boleh plak ko caye 100% ek? Hahahahahaha.ko dengki dgn papagomo sbb. die glamer kan? Kan? Kan?hahahahahaha.ala pengikut kaum nabi luth mmg mcm tu,hasad dengki,fitnah memfitnah da jd darah daging dahhhhhhhhhh.xde ape nak diherankan

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:21 AM  

Woi anon 12:09.time tu tun mahathir jd pm.dia bertindak atas dasar mencegah sblm parah.tun je yg tegas.sbb tu korang gelar firaun kan?tp diala yg bwk malaysia ni ke mata dunia.itupun puak khawarij mcm ko ni x bersyukur

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:24 AM  

Napennye pemimpin pas n pkr takut gila dgn karpal n kit sial anak branak?ha jwb2

Anonymous,  August 17, 2012 at 5:25 AM  

Saya kesian melihat perangai2 dan gelagat2 penjilat2 juboq Anwar Zionist dan pencacai2 najis BABI haramjadah, serta penyokong2 Fuckaton haramjadah. Spesis2 ini adalah manusia yg hidup dalam keciwa, gagal dalam hidup, hidup pun sia2, cukop2 makan je, hasad dengki, busok hati, bengap nak mampos tetapi berlagak samseng bukan main, sikit2 nak pukol orang, hanya berani pukol anak isteri tetapi dgn komunis biaDAP dan Hero2 Tamil, punya lah menikus. Inilah spesis2 Fuckaton, penyokong2 PAS PIS PUS dan Parti Kongkek Rambang. mereka mengamal gaya hidup bebas, suka meliwat dan menjuboh, tak kira anak dara, teruna ke dara, isteri orang atau nenek orang, semu orite, hidup berbgelumang dalam maksiat. Itu sebab bila dijamin syurga mak bapak Nik Najis yg punya, bukan main gumbira mereka2, dapat nafas baru, syurga dijamin Tok Guru yg jahil dalam agama, bengap dalam duniawi, itu sebab Negeri kelantan dapat air kopi keluar dari paip air mereka.
Yg sedar dan insaf, bertaubatlah dan bermufarakah lah. Sedarlah dan kembali kepada jalan yg diredhai. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong PAS PIS PUS dan Anwar zionist, demi agama, bngsa dan negara. Ingatlah kalau main juboh, Nabi tidak mengaku umat, sudah tentu neraka jahanamlah tempatnya bersama sama mereka yg terkutok.

Anonymous,  August 17, 2012 at 6:58 AM  

aku nak buat filem pork nick main burit pulak..apamacam..mau tengok ?

Anonymous,  August 17, 2012 at 8:10 AM  

Ada lg ke pengikut UMNO?
Cuba lihat sekeliling anda.Kakitangan awam paling ramai PR.Guru pun sama.Dan UMNO hanya akan tinggal nama shj.
Inna lillah.Selamat Berhari Raya

Anonymous,  August 17, 2012 at 9:43 AM  

5:25am
Berapa biji telan pil kuda hari ni?

Joseph a.k.a Apam Balik is Gay August 17, 2012 at 10:27 AM  

anon 8.10am

kalau sume orang dah sokong PR khasnya PAS dah tentu PAS menang besar di Manek Urai, dah tentu BN tersungkur di Galas, dah tentu BN terjun laut di Bagan Pinang, konfem Cikgu Mala dah jadi Adun di Tenang,

kahkahkah lagi mau takabur ka kawan?? jgn nak poyo la samdol

Joseph a.k.a Apam Balik is Gay August 17, 2012 at 10:29 AM  

oppss lupa, dah tentu Zaid Ibrahim dah jadi MP kesayangan ko kalau PR menang di Hulu Selangor..kahkah

risau aku juak Pak Khatan ni meroyan kalau BN menang lagi PRU kali ni...

Anonymous,  August 17, 2012 at 10:34 AM  

Anon 9.43am Hanya penjilat2 juboq berak mencret Lim Kit Cheebai anak beranak dan pencacai2 najis BABI haramjadah yg terpaksa telan pil kuda untk melakukan seks kerana kote dan tak bole up lagi....ishh ish ishh kesian kan. Aku rasa kau patut tonggeng dan kasi Lim Kit Cheebai dan Lim Kuan Lanchow kongkek burit kaw, ataupun kasilah Anwar Zionist kalau dia berselela tengok pantat kau. Kaw ni spesis2 yg bengap nak mampos, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri dan keluarga. Hidup jadi pencacai2 dan penjilat2, sia2 saja menghabiskan beras. Sudah patut ikut contoh TBH dan pi terjun dari tingkat 10, menyusahkan keluarga je. Jadi lah manusia yg berjaya dalam hidup dan buang masa menjadi pencacai2 najis. Bengap nak mampos.

Anonymous,  August 17, 2012 at 12:03 PM  

MCA dan MIC tidak pernah mempertikai Islam atau Hudud, mereka hormat semua agama hendak hidup dalam harmoni. Tetapi DAP tentang Islam/Hudud ITULAH BEZANYA antara DAP MCA N MIC. ada faham caicai..

Anonymous,  August 17, 2012 at 11:39 PM  

DAP(Dadah, Arak dan Pelacuran) sebuah parti sampah yang patut pengikut mereka dihumban masuk loji najis. Kalau recycle sebab yang mentadbir tu anak beranak IQ rendah. Keluarga Lim atau keluarga Karpal hanya tahu menipu dan memutarbelitkan fakta sebab terima tugasan dan wang dari peniaga Yahudi Singapura. Berganding dengan Melayu Gila Seks Tegar dan Paria yang menjalankan tugas memurtadkan melayu menjadikan lebih sensasi. Merosakkan badan kehakiman negara dengan licik sekali. Superb.....Fantastic 4 Satan.

Anonymous,  August 18, 2012 at 9:18 PM  

Cuba cari kaum-kaum yang sesat kat malaysia niyang suka rogol anak sendiri, buang anak ,Rempit..penagih dadah teramai...

Anonymous,  August 21, 2012 at 9:51 PM  

Bodo nye la geng yg duk bgaduh dlm ni..agak2 kalau jadi rusuhan kaum..koranng semua nk pthnkn melayu ke...rela mati tk utk pthnkn melayu..kalau xberani jgn main isu perkauman...nk bpolitik buat la hal politik..jgn jdkn isu pekauman..
Kepada penulis blog ni..kalau mu nk cr duit cr je la duit...jgn nk jd bengong sgt...aku rasa mu la yg mula2 lari kalau jd rusuhan kaum..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP