Video Demonstrasi Unisel Buktikan Kerajaan Pakatan Selangor Penindas Rakyat

Saturday, August 11, 2012






Wakil daripada pihak Jana Niaga Sdn Bhd (JNSB) yang menguruskan kira-kira 200 kontraktor menjelaskan kepada Orang Ramai, Mereka tidak mendapat bayaran dari UNISEL sejak 17 bulan lepas sehingga menyebabkan hutang tertunggak termasuk kos pengurusan asrama.Demo Aman diadakan di hadapan Pintu Masuk Unisel pada 10 Ogos 2012

Maklumat Lanjut Layari
KL POS

Pssttt... Kenapa begitu kejam Rejim Pakatan Selangor ini?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




18 comments:

Anonymous,  August 11, 2012 at 1:49 AM  

woi gl0bal pr0duct, k0 ni sbuk je mnempel....g jela kat bwah p0k0k...... ajak la nenek,at0k,m0yang k0 msukkkkkkkkkkkk............

Anonymous,  August 11, 2012 at 1:56 AM  

semua awek cantik-cantik KLIK SINI

Rudypmb August 11, 2012 at 2:15 AM  

Gaji xdapat?? Nak dekat raya ni... alahai....

Anonymous,  August 11, 2012 at 3:13 AM  

Ini lagi satu misi fuckatan nak ambik alih. Sengaja gaji tak dibayar supaya orang lari berhenti kerja. Lepas tu nanti dia kata sykt tak berupaya, langgar kontrak, tak buat kerja dan macam2 tuduhan. Aku salute lah dgn pekerja2 ni masih setia dgn sykt walau dah lama tak dapat gaji.

Lepas sampah, masalah air dan sekarang unisel. Ingat senang ke nak manage satu negeri. Tambah dapat penasihat yg banyak masalah moral. TAK BERKAT.

Anonymous,  August 11, 2012 at 3:27 AM  

Yang kena tindas adalah orang Melayu dan Islam. Yang menindas juga adalah orang Melayu dan Islam. Apa dah jadi dgn orang Islam? Fikirkan.

SengKek Loi,  August 11, 2012 at 4:42 AM  

Inilah bayangan realiti yang akan dihadapi oleh anak-cucu bangsa Melayu kalau orang gila, penipu, penyangak dibenarkan memerintah. Kalau rakyat tak puashati nak mengajar BN, bolehlah undi PKR sekali lagi diPRU13 nanti.JAngankan nak merancang dan membangunkan sesuatu yang baharu dan menguntungkan bangsa, yang telah ada diruntuhkan, dijual dan dilacurkan.

Akupuntakfaham August 11, 2012 at 4:47 AM  

Sempat tak kalau offset dengan hutang Talam, pastu mark up lebih sikit. nanti ada belen boleh bayar gaji hahahahah

Anonymous,  August 11, 2012 at 5:14 AM  

Gaji diaorg bukan unisel byr...klau tk dapat gaji...syrikat la kena tanggung bukan masalah unisel...cume unisel tu custumer diaorg....aikk..takkan unisel jer syarikat dapat projek...nampak syarikat tk berdaya maju

Anonymous,  August 11, 2012 at 5:31 AM  

Woooi bangang....
Kalau dah Sampai 17 bulan tak bayar Camana depa nak survive... Aku ingat depa pegi umah Khalid gagap Dan tidier depa pagar dia Sampai unisel bayar... Ini Lah masaalah yg dihadapi Oleh syarikat bumiputera.... Tapi Ada lgi banging still backing unisel... Memang fuckatan penuh dengan masaalah moral Dan dalaman... Kalau depa perintah Malaysia hancur dibuat nya. Tahniah rakyat selangor anda telah membuat pilihan yg bijak.... Pas ditpu lagi......1

Anonymous,  August 11, 2012 at 6:13 AM  

7 bulan la bukan 17 bulan, sian nya dah nak raya ni..

gomok kari,  August 11, 2012 at 6:41 AM  

kah..kah..tahap gila babi gaji dah tertangguh sejak 17 bulan lalu, kalau 2 bulan aku caya la..camna korang bleh hidup 17 bulan tu.. x logik tul..nampak sangat bohong. lagi-lagi muka Suhaimi je.. xde muka Umngok lain ke?? eh..blog parpukari kata 15 bulan plak..?? sapa yg kuat tipu ni..!

nizbzam August 11, 2012 at 10:28 AM  

tk mengapa inilah yg jd jika si binawe memerintah,kita tukar kerajan selangor....lg masih ada penyokong nk spin,klau btul prihatin pergilah jumpa sendiri yg menanggung tu jgn nk kata ni kerja umno plak..180' ke360' the spinner rakyat jd mangsa

Mangga Apple,  August 11, 2012 at 10:38 AM  

Pada GOmok Kari,

Baca artikel betul betul, baca surat khabar .. pandang dengan mata akal,
berperikemanusian lah sikit...jgn sempit kan akal yang tuhan beri, kalau terkena batang hidung sendir macamana..gaji kalau tertangguh 2 bulan memang letih kecuali banyak harta tapi yang merintih ni bukan CEO, Executive cuma rakyat biasa yang tak seberapa upahnya..agak agaklah kalau nak aniaya orang ..hidup ini karma sekurang kurangnya bersimpatilah sikit bulan baik ni..

Nazaruddin Abdul Razad August 11, 2012 at 5:59 PM  

Ya betul nkn unisel bayar.krrajaan pkr la bayar kpd sykt yg bg servis kpd unisel.unisel kn bwh urusan pkr...ada pahammm

Anonymous,  August 11, 2012 at 7:36 PM  

kahak. . .kahak pendidikan percuma. .kalid gagap p la minta buah biji fikiran gan anu. .war kahak. .kahak

Anonymous,  August 13, 2012 at 11:35 AM  

Bangsat mb n pkr.. Kakak aku keje unisel n skrg ni aku yg tlg bantu tanggung dia n anak2 dia mkn pakai semua.. Aku x brkira malah aku brsyukur ada rezki lebih dpt tlg kakak aku n anak2 dia.. Masalahnye knp mb n pkr bangsat sgt aniaya kakak aku?? Korg tanggung la dosa sekat rezki org!! Bangsat mb n pkr korg pengkhianat bangsa yg bangsat!!!

Anonymous,  August 13, 2012 at 2:38 PM  

AIYOYOYOYO...YANG TAK BAYAR GAJI TU JANA NIAGA SDN. BHD...BUKAN UNISAL....SAYA PUNYA COMPANY PUNG PROJECT DGN PETRONAS MAU CLAIM KADANG-KADANG HAMPIR STAHUN BARU DAPAT PAYMENT..ITU PERKARA BIASA MAAA..JUAL RUMAH PUNG MAU BOLEH DUIT 6 BULAN BARU SETTLEEE MAA....INI COMPANY JANA NIAGA SUDAH BAHAM DUIT MAAA.....TAKDE ROLLINGG....TAK PANDAI BISNESS......BUAT MALU JE......MALAS CAMPUR INI ORANG BODOH SERUPA UMPORNO...TARAK SEKOLAH PUNYER ORANG.....kadang mau pinjam PTPTL pung makan masa berbulan-bulan baru boleh wang...pastu potong pulak......hahahahahahaha kantoi sudah...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP