Video Ini Akibatkan Wartawan KL POS Diserang Pembangkang

Friday, August 31, 2012






Kalau kita lihat video diatas tu tidak ada pun wartawan yang bertanyakan soalan itu melakukan kesalahan ataupun menimbulkan provokasi. Sebaliknya soalan yang diajukan itu adalah satu kebenaran kerana bertanyakan "Kenapa Tidak Pakai Baju Kuning?"

Oleh kerana soalan sedemikian dan jawapan dari rakyat yang hadir malam tadi menolak untuk keganasan yang dianjurkan Pakatan pembangkang maka jentera pembangkang kepanasan dan menyerang video tersebut terutama menyalahkan wartawan yang bertugas.

Apa punya mentaliti pembangkang ni? Wartawan buat kerja pun salah ke? Ha ha Ha .... Hakikatnya rakyat Malaysia menolak keganasan yang dibawa oleh pembangkang. Kita semua 1 Malaysia dan sudah pasti menjadi kewajipan kita dalam bersatu bagi membawa Malaysia ke pringkat lebih jauh seantero dunia.


Psssttt... Meroyan sakan juak pakatan..hahaha.... BERSHIT.... TAIKKKK

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



17 comments:

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO August 31, 2012 at 10:04 PM  

.

(( Take Note )) UMNO BODOH - Kenapa BN Tak Buat HUDUD Sejak 50 Thn dulu?



Tak ada apa yg perlu dijelaskan lg. Tak ada apa yg perlu diterangkan lg. Tak ada apa yg perlu diperincikan lg. Pemuda dan Puteri UMNO sememangnya BODOH.

Bila kaum Cina menolak HUDUD, pandai pulak mereka sibuk2 nak bercakap pasal HUDUD. Yg Barisan Nasional yg dah memerintah lebih 50 tahun tak pernah buat HUDUD , 'Ada ko kisah'? Kepala otak pemuda dan puteri UMNO letak kat mana?

Bodoh sangat kalau ada orang kata mengundi UMNO yg dah memerintah 50 tahun tanpa HUDUD lebih baik berbanding kaum cina yg tak faham HUDUD menolak HUDUD.

Jadi, fikirkan sy ada alasan cukup kuat kenapa menolak BN dan menerima PAKATAN RAKYAT. Sememangnya mereka tak pernah buat HUDUD sejak 50 tahun dulu. Dan pemuda dan puteri UMNO memilih utk jadi BODOH.


(Edit, copy & paste dari 'Page FB Kump. Adik2 Keluar UMNO')

Anonymous,  August 31, 2012 at 10:30 PM  

Dlm buku jingga pakatan ada ke nk buat hukum hudud?xdekan..pas pn dah tukar motto dari negara islam ke negara berkebajikan.klu setakat negara berkebajikan tu scandinavia lg byk kebajikan tp mcm mane dgn islam.adakah hilang title agama rasmi.sb klu tgk keadaan skrg pas hanya pak turut.no vote for pr

mat sabu,  August 31, 2012 at 10:41 PM  

kumpulan adik2 keluar umno? hahahahaha. geng pondan ni.hadek hadek sgt

Anonymous,  August 31, 2012 at 10:50 PM  

Kump anak2 keluar umno konon....tak suka msia KELUAR LAH KE NEGARA YG KO SUKA.. BAGHAL...ada kukesah ko kluar umno ke keluar msia ke....msia pun xnak anak2 baghal mcm ko tu...

Anonymous,  August 31, 2012 at 11:02 PM  

hj hadi pun dah umumkan negara islam tak ada dalam al quran..jadi hudud pun tak ada lah.. tak caya pegi tanya hj hadi.. eh hj hadi pun kata hudud tak akan dilaksanaka sbb dah tukar negara kebajikan...
dalam perjanjian dalam PR.. dalam kitab jingay hudud tak termasuk utk dilaksanakan, ditandatangani ularmak2 Pas sendiri, cuba pegi tanya ulamak Pas..
ulamak2 Pas di kedah dan perak juga terengganu kata tak akan buat hudud.. pemimpin2 ularmak2 Pas yg cakap..
ada lima negeri dah dapat pd PR kenapa Pas tak buat hudud..??

umno kan dah dikatakan tolak islam malah dikafirkan lagi oleh Pas.. jadi kenapa plak nak salahkan umno plak pasal hudud ni..??

Pas yg mendabik dada kononnya Pas yg lebih islam tak sokong Pas tak islam.. dan Pas yg melaungkan hudud siang malam maka Pas lah kena kedepan dan buktikan Pas mampu laksanakan hudud.. tp yg hampehnye bila tak mampu nak buat salahkan umno plak..hampeh punya Pas..

Anonymous,  September 1, 2012 at 2:21 AM  

inilah akibat rasuah yg menjadi rukun umno harbi.dari pemilihan ketua bahagian sehingga pemilihan presiden semua kena rasuah.kemudian lahirlah menteri spt hisham yg lembut gemalai spt penari makyong...ahli umni harbi yg pilih mangkuk ni..ahli umno mmg bodoh dan harbi..

Anonymous,  September 1, 2012 at 2:25 AM  

melayu mmg dari dulu suka berpecah belah. Sanggup tanah tergadai semata2 rebut kuasa. Itu mmg satu sifat semulajadi org melayu. Campurtangan Inggeris d Tanah Melayu, semuanya disebabkan oleh perebutan takhta, jawatan & kawasan. kemudian pengikut2 pembesar & sultan/putera tu pulak bodoh2 belaka, ikut ckp boss dorang membuta tuli. Akhirnya Inggeris dpt TM ni. Org Cina yg papa kedana & miskin dtg ke tanah melayu dgn tangan kosong pun akihrnya dpt menguasai ekonomi megara ini. Mengapa? sebab bangsa melayu ni pemalas! Suka jual tanah, nak kaya ikut jalan pintas, tapi bongkak bukan main lagi, konon TM ni milik melayu. Pirraahhh!!! Pemilik TM pun, kalu pemalas & suka gebang lebih tak guna juga. DEB dah bagi byk kemudahan kpd melayu pun, masih juga tak dpt menyaingi kaum cina. Kemudian nak tutup kelemahan sendiri, konon cina jadi kaya sebab menipu.Huh! kalau dah pemalas tu tak payah salahkan org lain lah. Memang genetik melayu ni adalah lemah, tak boleh bersaing dgn bangsa lain. Lebih baik kahwin campur, kasi hilang genetik melayu tu, utk menjadikan gen dominan lemah tu berkurangan, supaya bangsa ni mampu bersaing dgn bangsa lain.

Prince of Noob September 1, 2012 at 2:48 AM  

Sape yang cuba berak gambar najib tengah2 jalan ni? Tengok kat
sini.

Anonymous,  September 1, 2012 at 6:42 AM  

Siapa yg hantar surat mengerahkan kakitangan utk berhimpun.
Ini bukti

http://1.bp.blogspot.com/-WH7-XHEr_lw/UD83f80NVTI/AAAAAAAAIEQ/DWSLI7RCW0Q/s320/surat+selangor.jpeg

errr sorry gang, surat PR negeri Selangor je yg ada. BN takde la pulak.

Anonymous,  September 1, 2012 at 8:28 AM  

Apa pulak tak kena serang wartawan pencacai ni, memang kerja dia nak provok.
Orang orang ditemuramah tu pun belakun aja. Kan KL pos ni banyak ambil pelakun.

GotYou!,  September 1, 2012 at 9:13 AM  

Hahaha pelakonlah sangat. Bukan ke pakatan yang banyak pelakon hebat? Siap ada video lagi! Kahkahkah!

Anonymous,  September 1, 2012 at 9:46 AM  

Pelakon yang paling mashor seantero-dunia ialah bapak porno memantat chinadoll IMAM MAHADI TONG TAIK.

bro yul September 1, 2012 at 12:16 PM  

mcm mana pemimpin2 dia yg kurang ajar mcm tu la jugak pencacai2 dia...wartawan pon dia nk pukul geng2 pencacai2 pakatan harami nie mmg x bertamadun dan berakhlak.....

Anonymous,  September 1, 2012 at 12:35 PM  

balaci2 PR ni asyik2 buat fitnah rasuahlah, makan duit rakyatlah, kronilah dan mcm2 lagi nak tanya dah berapa banyak kerajaan makan duit rasuah, makan duit rakyat tolong buktikan lah jgn melolong mcm anjing disini sekurang2nya pegilah report.. baru anak jantan/betina

itulah banyak sangat baca haramkah otak jadi jumud.. apa saja yg ditulis dlm haramkah semuanya cite fitnah.. berceramah pun semuanya fitnah siang malam sbb tu balaci2 PR ni hanya tau terpekek melolong disini buat cite fitnah, bila suruh tunjuk bukti, fakta tak boleh jawap spin cite lain..

apa dalam PR tak ada rasuah..? makan duit rakyat..? kroni..? lagi teruk hancuss tapi buat2 tak nampak, pemimpin depa terus buat fitnah salahkan kerajaan plak utk tutup maksiat yg depa buat dan balaci2 PR yg bodoh ni terus percaya sbb tu jadi anjing jadi2an melolong disini..

Anonymous,  September 1, 2012 at 1:46 PM  

Gomo, lu knl byk politician kn? Blh x lu tlg bgtau diorg sruh bgtau PM yg hishamuddin tu patut jd menteri pembangunan wanita dan masyarakat sbb aku rasa dia xde kote pun. Silap2 dia dh operate ada puki skrg ni. Segala bnda dh jd cmni pn dia x buat pape. Menteri sial yg mcm dia lah buatkn keadaan x stabil. Dia lembik bro... Kementerian dia jaga polis tu, tp takut nk tegas. Bacul punya pondan. Bpk dia susah payah bangunkan negara ni, dia senang2 je x amik peduli. Alah klu bkn psl bpk dia, aku x rasa pn dia jd menteri.

So gomo, tlg gunakan segala connection yg lu ada, mtk PM campakkan sepupu dia kat tmpt lain. Dia x layak nk jg KDN sbb xde telur. Klu ada pn mgkn lembik mcm telur penyu. Aku fhm la klu PM xde la smpi x bg jawatan lngsng kat hisham sbb mamat ni sepupu dia, tp mcm aku ckp td, menteri pembangunan wanita & masyarakat adalah yg terbaik utk hisham.

Anonymous,  September 1, 2012 at 1:48 PM  

Barua penyokong bn dan pakatan!!! Hampa semua barua keldai bodoh dok sanjung pemimpin hampa yang pandai belakon... Buat papa gomo, aku jamin hang la paling bodoh dalam semua ni..bodoh betul juak2 penyanjung bn dan pakatan ni.. Poodah!!!!

Anonymous,  September 6, 2012 at 12:25 PM  

ANON 21:48..ANG XSUKA BT BODO DHLA..TOKSAH DUK NK KALUT KISAH ORG..PHUIII..tu ataih sekali tu,kump adik ke anak tu..akai ade letak kat lutut,bute sejarah ke ape..nk maki xleh sebab adik lagi..adik bang non!!!phuiii

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP