Akibat Gagal Bayar Hutang Along Bas Anwar Ibrahim Disimbah Cat Merah - Azmin Ali

Sunday, September 2, 2012



Dengan nada dan tuturkata Azmin Ali sepertimana yang dipaparkan dalam video diatas amat jelas pada kita bahawa skrip lakonan dicipta lebih awal bagi meraih simpati rakyat kepada Anwar Ibrahim dan PKR. Bukan sekali pekara seperti ini berlaku tetapi sudah acap kali dilakukan PKR dalam menipu rakyat Malaysia.

Apa yang tersirat dari kenyataan Azmin Ali adalah kemaluan Anwar Ibrahim yang sudah mengecil akibat Perhimpunan Kemerdekaan di Stadium Bukit Jalil bersama Najib Razak pada malam sebelum Bas Jelajah PKR disimbah cat Merah. Mungkin kerana berang dengan kejayaan Kerajaan yang telah memenuhkan stadium dengan rakyat maka satu lakonan mesti dicipta bagi meraih simpati rakyat.

Kejadian pula berlaku di Kota Bharu Kelantan yang mana kita tahu negeri Kelantan ditadbir oleh sekutu mereka iaitu PAS. Apakah begitu mudah untuk tuan rumah iaitu PAS mengabaikan sikap bertanggungjawap mereka kepada sekutu mereka? Dimana unit amal PAS yang dibanggakan PAS selama ini? Mengapa tidak PAS mengambil inisietif dalam menjaga Bas Jelajah PKR?



Gomo meluat untuk menaip lagi cerita lakonan drama yang dicipta Anwar Ibrahim. Sejarah lalu yang mana babak drama Anwar Ibrahim diracun arsenik, disuntik HIV dan bermacam macam babak lakonan lagi memualkan Gomo dan juga rakyat Malaysia.

Kita hidup dialaf baru dan bukan mudah untuk menjadi hamba penipuan plot plot drama terancang yang dilakukan PKR terutama Anwar Ibrahim. Rakyat sudah bijak dan semakin matang dalam pekara ini dan pastinya PRU 13 kelak PKR akan dikapankan berserta dengan BAS Jelajah mereka sekali.

"Biasa yang simbah cat merah ni Along je bila tak bayar hutang."

Psssttt.... Sikit sikit salah UMNO, ntah apa apa lah puak PKR Pandikutty ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


41 comments:

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:14 AM  

apo2 ajelah jemin..ngundi nt aku tetap pangkah umno.ko jagalah org ko jgn bg lari

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:17 AM  

Janganlah mudah percaya autaw Keling Parti Kaki Rogol dan Fuckaton Haramjadah. Mereka akan melakukan apa saja dan apa cara dan menggunakan sesiapa saja waimah anak isteri, semua bole pi mampos, yg penting adalah kote bengkok Hero Tamil Pare Pundek, berzina dgn pelcur2 dan meliwat jantan2 dan cita2 terkutok Putrajaya - at all cost.
Apakah anda semua lupa tentang budak yg kena tetak zorro dan tak berdarah dan budak yg kepala berdarah dgn Ros Sirup pada pilihanraya yg sudah2. Ini semua adalah drama mama Parti Kaki Rogol untuk membuat huruhara dan kacaubilau. Fuckaton haramjadah dan Parti Kaki Rogol sudah harus pun direjam sperti Kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bngsa dan negara.

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:13 AM  

ini semua perbuatan geng umno kelantan harbi.mereka sedar yg mereka tidak dpt menawan kelantan pd next pru dan cuba mengalang pergeraka pr.inilah sifat umno pukimamak yg bacul n bodoh.umno mmg harbi kerana parti rasuah dari ketua bahagian sampailah ke presiden.sebab itulah pemimpin umno harbi bodoh n bebal...

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:26 AM  

sepatutnya bas ini dibakar atau dibom. sial-sial ini nak tunjuk besar kepala.nak jadi macam Syria? silakan fuckantan. kami dah bersedia......

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:37 AM  

betul lah gomo..kalau setakat cite kartun bas kena simbah cat apa lah sangat kalau nak dibandingkan cite maha hebat yg dibuat oleh nuar yg lepas2... kena suntik racun arsenik, kena suntik HIV, sakit tulang belakang kronik, patah tengkuk 3-4 kali, nak kena tembak oleh pembunuh upahan dan mcm2 lagi.. fuh..kalau org biasa dah lama mati.. tp sbb anugerah tuhan nyawa ada 10 sbb tu masih bernafas lagi... skrg nuar buat cite drama pendek je kasi balaci2 bengap nuar melompat2 melolong2 mcm org gila utk mempertahankan pemimpin maksum mereka termasuklah Pas yg diperbodoh2kan..

Pssst.. bila PM naik Bas sewa..fuhyoo.. kemain melalak lagi balaci2 PR kononnye PM guna duit rakyat, perabih duit rakyat tp nuar siap naik bas persendirian lagi dan lebih mewah dan canggih..kemana pergi suara keadilan balaci2 PR..? cakap tak serupa bikin, cakap mcm hampehh..

Anonymous,  September 2, 2012 at 12:22 PM  

Kenapa la dulu x bg arsenik @ suntik btl2 HIV kat anwar nih.. Klu dia dh mampos, mesti aman Malaysia sekarang ni..

Anonymous,  September 2, 2012 at 1:28 PM  

PKR buat wayang tagih simpati bila apa saja kacau bilau yang PR cuba buat kerajaan BN tangani cara demokratik.

Anonymous,  September 2, 2012 at 1:31 PM  

Kalau real punya..al juburi orang simbah ngan cat itam.. baru patut padan jadi orang minyak gila seks.....

Anonymous,  September 2, 2012 at 1:34 PM  

Sedar la sikit Nuar, awak tu dah tak laku jangan harap rakyat nak simpati lagi. Sampai bila nak la menipu? Berubah la Nuar trick awak dah tak menjadi. Imej pulak makin buruk. Sifat dia dgn PM jauh berbeza sebab tu cubaan dia jatuhkan imej PM tak jadi. Nuar agresif sedangkan PM banyak berlembut. Nampak sangat imej samseng Anwar Ibrahim. Takkan Nuar tak kenal Najib diakan lurus bendul sebab tu setiap kali ko naik PM naik. Orang kepercayaan.....

bekas penyokong 1999.

Anonymous,  September 2, 2012 at 1:55 PM  

Meme r.kawe ore klate tok se doh ko pas ni.cukup cukup la tipu rakyat.lebuhraya rakyat hok kalut duk oyak aritu pun senyap doh.kata nk buat stadium senyap doh.kata nk buat jmbatan senyap doh.jmbtan lama dah runtuh pun hok pas buat masa banjir thun lpas.ni nk pru ni nk tpu gapo plk.ore negeri luar jah nk ko pas ni.klate tok se doh.

Anonymous,  September 2, 2012 at 1:57 PM  

Kan aku kata anwar tu patut kita tangkap ramai2. Jgn suntik dgn arsenik ke hiv ke... suntik je dengan hormon biau die tumbuh tetek. Potong anu die kasi opret. Pastu lepaskan je die...
Nak percaya cakap eskrim jamban dengan kaki liwat??? gila apa... barua melayu diaorg ni semua. negara elok aman damai nak buat huru hara. pooorah la korang pkr semua...
Yang Pas ni pun satu bahlol penakot nak mampos! kena nasik kangkang DAP gamaknya korang ni...

exPAShit

Anonymous,  September 2, 2012 at 2:06 PM  

dah tumbuh tetek ada pulak bulu kat puting die kah! kah! kah!

Anonymous,  September 2, 2012 at 2:27 PM  

Loh apa barang setakat baling cat merah seploh hengget setin. Apasal tak bakor. Alang x2 buat biar rentung terus.. Betul tak Assmin? Eleh bas Khalid Gagap nak sayang ape.. Biar padan muka Khalid rentung 2juta

KAH KAH KAH

boleh percaya ke Assmin tu???

Anonymous,  September 2, 2012 at 3:21 PM  

Hahahaha....dah takda modal...hutang along pulak dikaitkan....budaya samseng....kira kuat sgt la tu boleh pecahkan cermin bas.....takooooooooooot nyeeeeeeer.....

Anonymous,  September 2, 2012 at 3:56 PM  

Patutla geng pr suka baca blog bn.rupanya blog pr pakat tapis komen dulu.patutla nmpk cantik je...

Anonymous,  September 2, 2012 at 4:06 PM  

Blog pakatan tu semua bacul tak de telur. Kebebasan bersuara konon tegakkan suara rakyat. ptuiiii

SEbantal SEtilam SEbini...SEnafsu,  September 2, 2012 at 4:58 PM  

3.56

ko baru tau ke??kebanyakan pengendali blog pro pakatan pun lemah lembut gitu..... huhuhuhu!!!

aku setuju ngan gomo... dari dulu dah org tanya..jijah ckp anwar pundek babi tu kena suntik arsenik..hiv..dan mcm mcm lagi..sakit belakang pun kena gi jerman baru boleh elok..tengok dia tibai chinadoll elok je...

kenapa anwar perlu menghuru harakan negara??tetapi kebodohan anwar itu lah kelebihan barisan nasional..dia mengharapkan rakyat bangkit..cetus huru hara bila dia kena sabotaj cam tu..walhal rakyat hanya menunjukkan simpati..taktik anwar al bontot ni tak menjadi....

kita tunggu dan lihat sahaja apakah permainan seterus anwar...

pssstttt..kalau tanya aku..aku suruh anwar mati je... mesti dapat undi simpati kan kan kan!!! sanggup tak anwar lakukan untuk rakyat???please bang nuar..lakukanlah demi rakyat!! jasamu akan dikenang selamanya!!!

Anonymous,  September 2, 2012 at 4:58 PM  

Nua tu pakai baju batik Malaysia ke atau batik Indon. Kata batik tak ada "class". Apa punya tur lah lu Nua.

Anonymous,  September 2, 2012 at 5:20 PM  

nasib baik muka tak laku aljubo tidak kena simbah dengan air taik,

hangkedee September 2, 2012 at 5:59 PM  

Bas tersebut boleh di jaja seluruh Malaysia menagih undi simpati @divert Isu Ganti Sultan Selangor semasa hari Merdeka. Beli Bas duit jatuh dari langgit@ bulan pas.

Anonymous,  September 2, 2012 at 6:34 PM  

Ini sema perangkap Umno. Bab tipu ni sema Umno jer yang terlatih. Tapi bab mempersendakan sektu dan dirancang puak fuckatan tidak berdiam diri. Simbah cat merah tu Umnolah lambang merah, racun arsenik fuctwar semua Umno salah. Sakit tulang belakang gi sepital luar negara, doktor "tas" sikit jah tak sampai tiga minit dah boleh ngonket. Ini suma mainan Umno.

Anonymous,  September 2, 2012 at 6:57 PM  

semua umno jahat..nuaw bisex pun salah umno.. jijah makan hati salah umno.. pesakit jantung ninggal masa demo bersih salah umno..assmin derhaka pada ibunya salah umno..bebudak bersih tak cukup sifat bagi jahanam kete polis salah umno.. budak cina totok berak kat dataran salah umno.. simbah cat kat bas cabuk ni pun salah umno..

Anonymous,  September 2, 2012 at 7:33 PM  

mengaku je lah korang takut ngan anwar. kelakar beruk2 umno nih. dengan bas pun korang layan gaduh disebabkan terlalu takut kemaraan anwar. memang melayu jenis hutan korang nih.

kalau umno hebat sangat patut tak payah ambil peduli pasal anwar nak buat apa pun.

sebenarnya najib yang tengah kecut perut takut kalah dan masuk penjara perancis. merdeka pun kena buat lucky draw untuk berruk2 umno datang. pasal tu stadium penuh.

mengaku je lah korang sebenarnya dah putus haid. dah tak ada orang minat lagi.

Anonymous,  September 2, 2012 at 8:34 PM  

In your dream la bro! GUA KASIHAN BETUL SAMA LU..

Anonymous,  September 2, 2012 at 8:51 PM  

Eh anon7:33 pm.ko ni dok kat gua ke?pakatan bangang yg dah tinggal nyawa2 ikan.atok nueq nakkan perhatianla sbb tu simbah cat merah kat bas sendiri.maklumla najib dpt tweet sempena merdeka lebih 3 juta.lebih 100 ribu rkyt malaysia bkumpul kat bukit jalil nk smbut merdeka dgn najib.manakala atok tue kutuk tu x dpt smbutan mcm tu ms mlm merdeka.kecut anu ler tuuuuu?ekekeke kan?kan?woi.smpai bila ko nak bodohkan diri sokong tua kutuk tu hah?otak ko letak kat lutut ke wei?

Anonymous,  September 2, 2012 at 9:45 PM  

Bukan takut tapi lawak kat atok kotek bengkok. Lawak pasal walau pun satu dunia dah tengok atok berbugil tapi duk angan-angan lagi nak jadi perdana menteri. Tu yang lawak. Lagi lawak ada pulak pak-pak lawak yang duk sokong dia macam anon 7.33 lawak lawak cukop cukop lawak hahahahaha

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:06 PM  

sapa kata tak minat..?? aku masih minat... suka hati akulah nak undi siapa...

undi aku utk umno dulu, kini dan selamanya....

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:16 PM  

Takut ngan anwar? Apa hal lak kami nak takut dgn kaki liwat tu? Lu tu yg dah syok kena tibai dgn die cakap org takut konon. Panggil la nuar tu jalan sorang2 tengok amacam. Tu baru bas kena simbah dgn cat belum lagi muka tua kutuk tu kena kahak

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:26 PM  

Yg putus haid dan monopos tu si jijah le bodoh. Pasal tu laki die tala jubo org ngan carik pelacur. Ko pun sama bahalol punya manusia nakkan org mcm tu jagi pm.

exPAShit

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:30 PM  

Daripada jadi bebal mcm ko menyokong kaki jubo lagi la bebal

Leftenan Caine September 2, 2012 at 11:10 PM  

ahahahahha...lawak beb!!dh xde modak sgt dh al-juburi ni..ni mesti beruk2 pakatan ckp ni semua KERJA UMNO.mcm biasa la diorng ni...

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:32 PM  

semakin lama semakin terserlah kesombongan pakatan apabila tidak menjemput sultan selangor bersama2 menyambut hari kemerdekaan oleh kerajaan negeri selangor! ini baru sepenggal dh mcm2 pakatan cakap xserupa bikin!air,nk hapus ptptn(unisel pun x mampu nk tanggung,apa cita pakatan penipu??) ..mmg sampai ke mati aku TOLAK PAKATAN!

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:45 PM  

sebenarnya anwar begitu risau bila najib menjadi PM,kerana anwar bangsat ni tau kebijaksanaan najib,itu yg skrg ni die fitnah najib & keluarganya..hooii anwar, jam omega pun x terjawab smpai skrg? dgn wartawan pun ko buat sesuka hati ko(tgk youtube bile wartawan mempersoalkan jam omega tu,aku fhm sgt perasaan wartawan tu,sgt ksian..die cuma menjlnkn tugas, tp yg anwar ni bangang sgt pergi tengking & x jawab persoalan wartawan tu) anwar bingai,bila time kne btg hidung sendiri ,menggongong die..anwar bikin wa hangin!kuat kencing! kasihan kat pengikut anwar yg entah brpe byk sudah ken kencing sama itu anwar babun

Anonymous,  September 3, 2012 at 12:05 AM  

yang bestnya..setiap kali keta nuar dan kenderaan parti PR kena katok dan sabotaj mesti tak dapat tangkap siapa yang buat khianat..dan seperti biasa, esok paginya masuk dalam blog PR..

anda boleh bodohkan rakyat sekali dua..tapi anda tak boleh bodohkan rakyat hari-hari..

Anonymous,  September 3, 2012 at 7:42 AM  

Artikel paling bodoh hanya otak-otak bodoh boleh percaya cerita ini...murahan macam mana orang nak sokong umnobn..buat isu cerita katun yang di tonton kanak-kanak umur 7 tahun.

Anonymous,  September 3, 2012 at 12:04 PM  

woii anon 7:42 am.. ketua kaki jub*r ko tu yg kartun... ko bodo ke ape?dia yg pegi heboh kat smua org bas dia kena simbah cat... ko pun sama bingai mcm ketua ko... guna la akal sikit woii... pengikut kaum luth mcm tu pun ko nak ikut ke woiii... otak ko leak kat mane wooiiii?

Anonymous,  September 3, 2012 at 2:39 PM  

itu la jgn nak tuduh org lain, dulu tuduh org racun dia la, suntik hiv la, tup2 masih sihat walafiat, apa punya manusia mcm ni, nmpak sngt takut pd bayang2 sndiri! pada puak yg ngaku lbih islam dr yg lain cerminlah diri sndiri, apakah tutur kata, perbuatan dan niat korang lbih islam kerna Allah @ semata2 nak jatuhkan puak lain.. ingat lah siapa yg lbih baik.. org islam sndiri @ org kafir yg nyata tdk beriman kpd Nya.. sesungguhnya amalan org yg mngucap kalimah itu adalah d terima di sisi Nya.. tp TIDAK sama sekali bagi yg mengkufurkan NYa ... fikir-fikir kan lah

Anonymous,  September 3, 2012 at 4:50 PM  

Belakun belakun belakun. Sampaikan balun bur++ Cina doll pun tak ngaku. Sontot jub++ pun tak ngaku. Otak ko memang bila dah menghisap taik udang meresap dalam otak..

Anonymous,  September 4, 2012 at 1:35 PM  

APEPUN AKU XNGUNDI PAKATAN NI!!Parti kencing..pembohong!

Anonymous,  September 9, 2012 at 7:13 AM  

Malaysia tak aman sebab Anwar??hehehe pelik aku.. Sebenarnya yg tak aman tu bukan Malaysia.. Yg tak aman tu Umnonono.. Hehehe..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP