Filem Hina ISLAM...PERKASA Bersuara

Saturday, September 15, 2012

alt

Selanjutnya Klik Disini

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM
ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

31 comments:

Prince of Noob September 15, 2012 at 6:48 PM  

wah hebat betul pejuang2 agama bangsa dan negara perkasa ni... patutlah bukan main lagi marah bila anwar bagi tazkirah kat masjid... oh ya ada sapa2 nak bersuara tak isteri putera william lawat masjid pakai skirt? bukan ke mencemarkan kesucian masjid?

Anonymous,  September 15, 2012 at 8:15 PM  

Mana ada yg nk bersuara jk tdk untungkn ubn. Anwar bg tazkirah d marahkn walaupn tk sentuh politik..

Anonymous,  September 15, 2012 at 10:28 PM  

n.ajis kata rasulullah serupa mamat kampung

Anonymous,  September 15, 2012 at 10:49 PM  

Blah lah wei penghianat bangsa, pendukong LGBT !

Anonymous,  September 15, 2012 at 11:29 PM  

Apa pulak. Hal politik yg dia dok cakap. Patut baling taik je.

Anonymous,  September 15, 2012 at 11:32 PM  

Kalau ilmu dah tinggi gitu lah. Iblis tak nak sujud adam sebab dah sombong, lupa diri

Anonymous,  September 16, 2012 at 12:13 AM  

UMNO DAH NYATAKAN PENDIRIAN..
PAS PUN DAH NYATAKAN PENDIRIAN..
MANA PENDIRIAN PKR!!!???

SEBENARNYA PAS PUN 2X5 JUGAK. LUPA KE POK NIK PERNAH HINA RASULULLAH? ACECEH BUAT LUPA PLAK.....

Anonymous,  September 16, 2012 at 8:11 AM  

paksheikh bagi tazkirah...bila dia sedar ada pihak dok perhati...maka...paksheikh pon berulang-ulang kali dok sebut....ini ana baca dari al-quran ....ini ana baca dari al-quran...ini ana baca dari al-quran....hahaha....paksheikh memang pandai berlakon...hahaha...sapa yg tak kenal....paksheikh al joob joob pukui kelileng....keh keh keh keh keh

Anonymous,  September 16, 2012 at 8:17 AM  

n.ajis hina allah,dia kata allah samseng n mencarut dia juga hina rasulullah,dia kata muhamad rasulullah serupa mamat kampung

Anonymous,  September 16, 2012 at 8:37 AM  

puak wahabi n seorg penceramah kata jasad rasulullah dah jadi bangkai

Anonymous,  September 16, 2012 at 8:45 AM  

isu filem menghina rasulullah ni adalah isu bersama yg memerlukan kesatuan semua umat islam! tidak kira fahaman politik, kita umat islam harus bersatu!!! klu nak politik kata perkasa la apa la, yg ko tu apa yg ko buat??? jgn jd org yg suka mengambil kesempatan dalam sesuatu isu... mcm DSAI.. memang pn korang belajar dri ketua korang tu!!!

Anonymous,  September 16, 2012 at 9:47 AM  

Jangan umat islam terperangkap dengan mainan puak negara luar yang takut dgn islam .Jangan dengan isu ini negara negara islam diserang dan diawasi oleh ejen x luar untuk menghancurkan negara islam .Libya .iraq,syria sudah dihancurkan .Sekarang ini tingal iran,dan disebelah asia tenggara ada indonisia dan melaysia .......Malaysia sedang diasak dengan kuat sekali dimasa ini .dengan bantuan dana dan latihan dari negara luar .Malaysia menerima asakan dari segenap penjuru......dari jiran jiran yang bersekongkol dengan orang orang tertentu didalam Parti politik.

Anonymous,  September 16, 2012 at 11:50 AM  

Pembuat filem ini seorang keturunan arab berumur 55 tahun yang mendakwa dirinya sebagai seorang yahudi israel tapi ramai mengatakan dia adalah seorang arab kristian.Seorang bekas banduan dan penjenayah. Dijatuhkan hukuman penjara selama 5 tahun kerana penipuan ke atas bank melalui internet dan kini dalam pringkat probation. Ada pihak di Timur Tengah yang menawarkan $100,000.00 untuk nyawa dia.

Anonymous,  September 16, 2012 at 12:50 PM  

Bukan orang Yahudi tapi orang Mesir Arab yang jadi warga Amerika, ler.

Tak baca berita terkini ke?

Jelas anti-semitic orang Malaysia.

Anonymous,  September 16, 2012 at 1:08 PM  

aljuburi buat filem blue dgn china doll, main jubo org pastu bg takzirah dlm masjid lagi terer beb. Selamba je die mainkan agama...

Anonymous,  September 16, 2012 at 1:15 PM  

Woi Noob bangsat bodoh bangang, isteri William melawat masjid bukannya bagi tarbiah kat masjid bukan macam DAP kapiak laknat bagi tarbiah kat orang orang PAS yang bodoh lagi biol sampai ternanga-nanga. Lepas tu takbir! takbir! takbir! Punya bodoh tak boleh nak di ajar.

Anonymous,  September 16, 2012 at 1:22 PM  

Haram jadah punya nik aziz kata Nabi Muhammad serupa mamat kampung.

Anonymous,  September 16, 2012 at 10:43 PM  

Orang kafir buat filem tak lucah pun, perkasa marah sebab tak stem...tapi bila porno disebar dalam blog ni bisu beruk-beruk tu . sukanya dia.

Anonymous,  September 17, 2012 at 9:31 AM  

org kafir buat filem tu hina nabi tolol... video porno dalam blog ni video bos ko tolol... memang patut video porno ni tersebar biar rakyat malaysia tau sapa bos ko tu... dah le kaki bontot, main ayam... ada hati nak jadi pm. kenapa la ko ni tolol sangat tak reti nak bezakan...

Anonymous,  September 17, 2012 at 6:52 PM  

puteri tu melawat masjid walau pakai skirt tapi bersopan tutup kepala dan menjaga tingkah laku hanya melawat kawasan2 tertentu bukan duduk disaf utama bagi tazkirah politik mcm Pas buat.. bangsa kafir masuk masjid sewenang2nya kejap cina masuk lepas tu india, jantan betina masuk masjid bagi ceramah politik.. itu belum lagi buat senam joget beramai2 dikawasan masjid bercampur jantan betina, bangsa kafir jadi penari utama.. hampehh punya Pas
masjid dah jadi macam panggung wayang Pas buat bukan nak mendalami agama tapi buat ceramah politik, yg melopong mulut puak2 Pas yg bingai yg kena tarbiah oleh bangsa2 kafir dalam masjid melaga2kan umat islam, lepas Pas takebeer ramai2
hampeh punya PR terutama Pas

Anonymous,  September 17, 2012 at 10:29 PM  

Bila babi negara berbicara...

Anonymous,  September 17, 2012 at 11:35 PM  

babi yg ada berbagai watak.. agak2 sapa dia.. cuba teka

sponge jati September 18, 2012 at 12:20 AM  

Bro, lu masih ingat isu NST siarkan balik karitur hina rasulullah pada zaman Pak Lah Tidoq dulu...lu dah buat mende sama lar bro. walaupun hanya sekadar nak tunjuk filem apa yg dijadikan isu, bila lu letak gambar tu, yg membayangkan ia adalah gambar Rasulullah, dgn sendirinya lu dah sebarkan gambar palsu rasulullah. mohon buang balik yg lu tampal tu. cukup dgn letakkan statement Perkasa.

Sekadar menegur.

Anonymous,  September 18, 2012 at 6:16 AM  

Bagaimana pula dengan sikap 'mantan PM' yang mempersendakan sunnah Rasulullah S.A.W.? Bagaimana pula dengan sikap segolongan mereka yang mempertikaikan kebenaran berpoligami dalam Islam? Bagaimana pula dengan sikap segelintir 'muslimah' yang 'bertudung litup' ketika di tanah suci tetapi apabila pulang 'terbuka luas' aurat untuk tatapan manusia? Bagaimana pula dengan akidah mereka yang mempersendakan Hukum Allah S.W.T dengan menyatakan secara terang tentang kemunduran umat Islam dek kehilangan tangan akibat dipotong?
Jawapannya mudah : Tepuk Dada Tanya Iman.

Anonymous,  September 19, 2012 at 11:10 AM  

Anwar Zionist pejuang keselamatan Israel, pembunoh dan kekejeman Rakyat Palestina, peliwat terkutok, agen Yahudi zionist Neocons adalah spesis yg paling terkutok abad ini. Janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong agenda jahat dan kotor Yahudi Zionist Neocons untk menghancurkan bumi Tanah Melayu dan Islam. Rejamlah spesis2 keparat dan bngsat ini, seperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong Fuckaton haramjadah. Pemimpin2 mereka adalah spesis2 keparat, bngsat, lahanat, tak bermoral, takde maruah, bacul, dayus, pengecut dan terkutok. Semoga mereka2 ini selagi tak bertaubat, dilhanat dunia dan akhirat.

Anonymous,  September 19, 2012 at 11:14 AM  

Kalau liwat atas dasar suka sama suka, itu kira peliwat ke bukan? Bengap nak mampos pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir Anwar Zionist ni. Kecik2 tak nak mampos, dah berbulu menyusahkan diri dan keluarga. Hidup pun sia2 saja tak pakai akal, bodoh tak bertempat. Menghabiskan beras je, sudah harus kut contoh TBH dan pi terjun dari tingkat 10, itu yg terbaik buat spesis2 bengap nak mampos.

Anonymous,  September 19, 2012 at 7:51 PM  

Kenapa Allah tak datang menasihat, menahan dan menghukum orang anti-Islam ?  Kenapa biarkan keadaan ini terjadi dari dulu hingga sekarang ? Semua manusia ciptanya kenapa biarkan keadaan ini berulang-ulang ? Jika Allah wujud dan berkuasa haruslah bertindak segera !

Anonymous,  September 19, 2012 at 10:07 PM  

Korang ni debate mcm monyet. Cuba baca dari atas sekali. Kelakar tengok

Anonymous,  September 19, 2012 at 10:52 PM  

Manusia semua adalah sama agamalah menyebab manusia dibahagikan. Agama adalah petunjuk tetapi bukan semua boleh percaya. Terlampau percaya akan menjadi fanatik dan akan bermasalah kepada masyarakat dan dunia. Dunia ini sudah modern jangan terlampau percaya ajaran agama yang kuno. Dunia ini tanpa agama mungkin lebih aman dan damai. Amin......

Unknown September 29, 2012 at 4:01 AM  

"Anonymous, September 19, 2012 10:52 PM
Manusia semua adalah sama agamalah menyebab manusia dibahagikan. Agama adalah petunjuk tetapi bukan semua boleh percaya. Terlampau percaya akan menjadi fanatik dan akan bermasalah kepada masyarakat dan dunia. Dunia ini sudah modern jangan terlampau percaya ajaran agama yang kuno. Dunia ini tanpa agama mungkin lebih aman dan damai. Amin......"
apa makna komen nie??agak mencurigakan..menolak agama ker??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP