Video Aksi Penyokong Pakatan Meraba Punggung Remaja Perempuan Tersebar

Sunday, September 2, 2012

Gambar Hiasan


Perhatikan video minit ke 23 dibawah ini apabila anak dara bermotosikal diraba kiri dan kanan oleh puak puak BERSIH yang kononya BERSIH. Itu baru sikit yang kita nampak dengan apa yang mereka buat tetapi yang lain lain?




Tak hairanlah dengan sikap penyokong pakatan pembangkang yang kerja mereka meraba punggung anak gadis kerana pemimpin mereka juga mempunyai moral yang teruk malah lebih teruk lagi daripada ini.

Apa pun mungkin video ini akan dinafikan oleh pihak pembangkang bahawa penyokong mereka MERABA PUNGGUNG. Malah besar kemungkinan mereka akan kata tu semua orang UMNO ataupun Polis yang pakai baju kuning meraba sana dan sini.

Psssttt.... Syok ooo Raba punggung. Gua teringin nak Raba punggung Mak Lampir...hua hua hua


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



37 comments:

Anonymous,  September 2, 2012 at 9:27 PM  

RABA PUNGGUNG UNTUK CARI MANA PUNGGUNG2 YG AKAN DIANUGERAHKAN PD RAJA PUNGGUNG SEDUNIA ANUAR IBRAHI
SAPA LAKI YG BINI DIA PERNAH BERKEJA SEPEJABAT DGN ANUAR TANYA BINI KAMU ADA KE ANUAR SONDOL
IN DOUBT JGN JADI DAYUS

Anonymous,  September 2, 2012 at 9:30 PM  

kah kah kah...

jalur temberang tak berkibar nak buat cerita sex baru lagi.

kah kah kah...

woit umno... pegi mamposlah...

kah kah kah...

SB dah beritau semua setpol BN kata BN akan mampos tak lama lagi

kah kah kah...

hanya papagomo and melayu jakun saja masih nak buat last try utk bangangkan melayu terutama melayu kampongan yang tak sekolah macam porkasa dan fuckida yang duduk kat flet2 usang miskin bandar.

Dah lah miskin, bangang pulak tu.

kah kah kah...

Umno dan BANGANG berpisah tiada

kah kah kah...

Anonymous,  September 2, 2012 at 9:56 PM  

9.30 si bangang syok seniri... otak tahi ayam

SB dah bagi tahu setpol nenek lu.

SB tu tuhan ke?

PKR sama punggung berpisah jangan

keh keh keh

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:16 PM  

anon September 2, 2012 9:30 PM, hahaha..bro lu pun miskin ker? lu pun bangang ker? lu temberang pasal SB org bukan tau pun. lu SB ker? hahaha...selalu org miskin ngn bangang macam lu mmg x mengaku miskin ngn bangang...tue yang susah nak maju...hahaha...
pgayr ngn jubor gay berpisah tiada
parti ajaran sesat ngn sex bini org berpisah tiada
dapigs ngn korup berpisah tiada
lu mana satu?

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:40 PM  

Berita hot terbaru peguam negara Switzerland membuka kes jenayah Pengubahan wang haram 90 juta USD seorang pemimpinumno jadi top hasil pembalakan haram disabah. Disitu umno berkuasa disitu selewengan rasuah bermaharaja celaka!Cerita lucu orang meraba berkaitan dengan pakatan ..inilah lidah bercabang syaitan di kenali ..isu sama dengan tahi babi tak dak org tengok..orang meraba tu kah menyebabkan duit 250 juta lembu di songlap penyamun anak beranak kah..kah atau pun penyebab umnobn hilang majoriti 2/3...

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:42 PM  

anon 10.16 anon 9.30 bukan kaya tapi kayap atas bawah keh keh keh.. upps mana tahu kot2 dia tu pengidap aids pasal banyak main tu yang bengang @ bangang semacam keh keh keh lagi

Anonymous,  September 2, 2012 at 10:50 PM  

mangkuk 10.40 wang hilang 90 juta pun kau sampai jatuh pape kedane tak de kerja kebulur makan pucuk kayu hari-hari ke? Tu raba cabul kehormatan @ molestasi satu perbuatan jenayah berat. Nampak sangat perangai pengikut-pengikut PR ni macam budak-budak tak pas sekolah.

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:09 PM  

Inilah satu2nya kejayaan seorang manusia berhati binatang berbangsa Melayu bernama B.A.B.I HARAMJADAH UNTOK MENGHANCURKAN MARUAH BANGSANYA SENDIRI. Dia memperalatkan anak2 anjing hingusan suruhannya membuat kerja2 keji itu tanpa sedikit pon rasa malu dan jijik. Dia lebih selesa melihat negaranya sendiri dan bangsanya sendiri berada dalam kucir-kacir. Dia bukan saja sanggup melihat bangsanya sendiri dihina begitu rupa dia juga sanggup menjadi SiKitol dgn memberi ruang luas kpd kafir harbi yang sejak dari dulu lagi mahu menghaposkan kuasa Melayu dinegara ini sekaligus menghina orang Melayu. Nak menghapuskan kejayaan orang Melayu yang selama ini diusahakan oleh kerajaan supaya orang Melayu "berdiri sama tinggi, duduk sama rendah" dgn kaum lain. Tiba2 siBABI ni nak menghancurkan apa yang selama ini dikecapi oleh orang Melayu.

Apa yg berlaku dimalam ambang kemerdekaan itu adalah perbuatan provokasi terancang oleh siBANGSAT ini dan ianya satu perbuatan berbentuk "instigating" dgn harapan timbul kekacauan dan huruhara dinegara ini dan itulah matlamat babi ini dan jika ini berlaku mudahlah sibangsat ini "menanggok udang diair keroh" demi kepentingan peribadinya.

Inikah jenis manusia yang nak kita angkat jadi pemimpin? Semua orang Melayu seharusnya sedar siapa sebenarnya manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Bapak segala siKitol.

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:26 PM  

Berita terbaru seorang peguam negara brunei telah membongkar kegiatan penglibatan puak malaun pas dalam kes rasuah dalam mendapatkan kelulusan perlombongan arang batu di kelantan.buat masa ini seorang pemimpin pas dikatakan terlibat dalam rasuah tersebut yang banyak membawa masalah kepada penduduk kelantan terutama di sekitar bachok dan pasir puteh.haha.mnate pas taik.wak nyusoh ko ore kapung jah reti.tiko allah wi plue tadbir negri ni amik la nk amik banyok gak.lpas ni x dok plue doh sek2 mun nk wak duit nga tanah rakyat klate ni.pas lingkup bersama biji besi pru 13

Anonymous,  September 2, 2012 at 11:44 PM  

Benarkah blogger RBF kena pukul ngn 4 org lelaki ?

Anonymous,  September 3, 2012 at 12:00 AM  

dah macam holigan dah aku tgk..mampos gadai habis anak bagsa demi politik..biar anak bagsa rosak, tidak beradab dan kurang ajar, janji nuar ke putrajaya..malam merdeka nuar dok rumah relax makan kacang sambil senyum melihat lembu-lembu kuning di dataran melalui liputan di blog-blog..

Anonymous,  September 3, 2012 at 5:28 AM  

tak habis2 gaduh pasal politik. Lebih baik korang bantu etnik rohingya yg sedang menderita tu. Sumbangkan wang atau barang2 kpd mereka. Kalu pokai, jadi tukang korek puki perempuan2 rohingya pun oklah.

Anonymous,  September 3, 2012 at 7:34 AM  

Pencacai umnobn kehabisan isu hanya lah mengharapkan isu bontot belendir lembu syaitan kima perompak Duit rakyat ..tak malu lah puak-puak ni mengaku Malaysia negara Islam pemimpin Islam tetapi negara paling rasuah bersama Indonesia ketika suharto iaitu negara umat Islam paling ramai di dunia. Wei ?tak ada malu langsung dengan negara bukan Islam seperti Singapore yang berjaya mengangkat bangsanya dan negara bersih dari haram rasuah?patutlah negara islam di pandang
serong bukan islam sebab...bila bercakap yang
halal...tetepi perbuatan haram?wei bilalah bangsa-bangsa ni sedar diri insaf sama dengan bangsa lain
yang jujur?Tiada negara rakyatnya makmur apabila rasuah dibudayakan..

Anonymous,  September 3, 2012 at 8:36 AM  

babi kuning..haram jadah

hanizam September 3, 2012 at 10:13 AM  

kalau dah ramai, mulalah perangai macam kera dapat bunga...

tengok je masa nak habis video tu, mungking mamat naik moto tu marah ada monyet jalanan buat provokasi, ramai bolehlah tunjuk perangai...

kalau tak ramai, taulah nasib monyet tu...

memamng amat malang golongan muda berperangi macam ni...siap berbangga pegang bendera baru...

eloknya, monyet-monyet ni ditangkap, bagi latihan macam yang History Channel siar bagaimana latihan Komando Malaysia buat...

aku yakin, Komando Singapore pun tak boleh buat macam tu...mau terkencing dalam seluar kena latihan...

aku tabik tentera & pasukan keselamatan yang menjaga keselamatan negara...

Terima Kasih juga kepada pesara Pasukan Keselamatan yang berjuang dahulu...

kepada yang telah tiada, semoga Allah merahmati kalian semua...

ANONYMOUS,  September 3, 2012 at 10:23 AM  

PKR = PORNOGRAFI, KRONISME, RASUAH.

Diadun dgn FITNAH dan PEMBOHONGAN, menjadi ramuan terbaik utk MUSNAHKAN NEGARA.

BOB MALAYA September 3, 2012 at 10:30 AM  

balacinya sama bodoh dengan pemimpin nya..memang sial...tak habis2 dengan al juburinya...patutlah pemikiran anak2 malaysia rosak di sebabkan oleh pemimpin PAKATAN yang songsang..

Anonymous,  September 3, 2012 at 10:34 AM  

Anon musibat 7.34AM.

Kepala bapak hang kalau hang kata umno rasuah semua individu2 tersebut telah diadili di mahkamah maknanya bukan umno yang mengamal rasuah tetapi individu tertentu serupalah denga Anwar Ibrahim songlap duit rakyat RM3bilion, Azmin Ali RM30JUTA, Lim guan eng jusL tanah mesjid, sekolah, tanah jalan manggis yang dirancang oleh BN untuk rumah rakyat , terima rasuah banglo dari cik "P". Projek spice, terowong bawah laut menyeberang ke tanah besar, perkampongan orang melayu dihapuskan, perkampongan Buah Pala selepas Anwar berjanji semasa kempen pru12 tanah akan diberikan kepada mereka.

TOPIK CERITA RASUAH sudah kah kau tengok video meneyusrat PKR di Johor Tian Chua menghasut supaya timbulkan dan terus berkempen dengan menggunakan fitnah, pembohongan yang UMNO rasuah dan sebagainya untuk menimbulkan kebencian rakyat.

FUCKATAN jangan haraplah nak menang lagi PRU13 tengok hanya 5000 orang kotor di dataran merdeka dan 150000 orang di stadium bukit jalil. Tertiaraplah FUCTAKAN PRU13. kau ingat melayu yang marah dengan pak lah dulu nak bagi undi kpd FUCKATAN lagi sorilah beb.Diselangor sendiri 99% Melayu sudah meluat dengan FUCKATAN yang menghina Sultan, menghina bendera negara, menghina pemimpin, kau ingat apa, Melayu majoriti tak ada maruahkah..anak haram babi punya pakatan merosakan negara dan bangsa melayu dan agama, serta raja-raja masa hadapan. Apapun kita tunggu keputusan sama ada Allah memihak kepada siapa.

Anonymous,  September 3, 2012 at 10:46 AM  

dulu Anwar menyebarkan video yang diodit yang kononya Tun M mengata dia zalim campak Anwar dalam penjara.

PRU13 aku minta kepada semua blogger - blogger yang ada enyimpan vido Anwar mengongkek cina dol buat jutaan keping salinan CD dan di sebarkan keseluruh pelusok negara biar semua orang tahu lebih-lebih rakyat diperkampungan yang tidak membaca akhbar atau menonton/mendengar berita. Kalau Anwar boleh arahkan pengikutnya membuat berbagai-berbagai fitnah terhadap Kerajaan kenapa kita tidak boleh buat perkara yang sama. Moral kotor Anwar adalah benar bukan fitnah. menjelang PRU13 FUCTAKAN akan timbulkan macam-macam fitnah lagi, jadi kalau sebelah sini tak ambil tindak balas akan merugikan.Sudah sampai masanya kita bertindak balas keatas semua tindak tandok kotor mereka.

Anonymous,  September 3, 2012 at 11:50 AM  

Kah kah kah...

Meroyan habis puak2 melayu purba mempertahankan kebangangan mereka.

Takut kat Pakatan Rakyat sampai hilang akal yang sememangnya tak berakal sejak dilahirkan.

Dah tak lama lagi dah....

JANJI UMNO MAMPOS...

Kah kah kah...

Kote Lurus,  September 3, 2012 at 12:32 PM  

Mampos ke tidak itu lain cerita.

Yg penting KOTE tak mampos.

Kalau boleh masa dimandikan jenazah pun, KOTE MASIH TEGAK.

Anonymous,  September 3, 2012 at 12:53 PM  

Anon 10:34 Kuncu-kuncu syaitan dikenali dajal bertuhankan duit haram. Umnobn adalah dajjal yang manyamar dengan berniaga hasil keringat rakyat.sebagai contoh permit teksi semua di bolot kroni-kroni syaitan di kenali..driver teksi terpaksa sewa permit kepada syaitan yang hanya untung goyang kaki sial punya kroni.sah umnobn amalkan budaya rasuah dari kepala sampai ekor...pencacai-pencacai pe mampos dengan lembu ajaib jadi kondo.

afiq kltown September 3, 2012 at 1:54 PM  

teruk gila perangai puak2 ni.. Kata PAS perjuangkan islam.. tapi perangai mcm setan !!

afiq kltown September 3, 2012 at 1:55 PM  

rakyat malaysia takleh nak fikir ke perilaku mereka semua ni??? Nauzubillah !!

Anonymous,  September 3, 2012 at 5:11 PM  

sapa bengong bro, lu n pakatan haprak ka? Mmg org bengong selalu kata org lain bengong psl bengong sendiri mana nk sedar. Lu sklh takat spm bro, so kn la belajar lg. Klu x bengong makin teruk bro. Ada ka pi tadah lubang juboq adik pompuan kt pakatan haprak suruh gangbang. Bengong tahap haram betoi lu bro

Anonymous,  September 3, 2012 at 7:33 PM  

Dajjal yg nampak lo ni adalah Pas n pkr esp nuar punoh.pecah belah kaum melayu punca dRi mereka.

admin jakamas September 4, 2012 at 1:18 AM  

Salam bro. Memang terbukti penyokong PR pun sama macam pemimpin PR, gila punggung.

Anonymous,  September 4, 2012 at 10:59 AM  

ujung video nampak sgt bdk2 sampah umno nk wat kecoh tp geng unit amal nk neutralkan keadaan.geng bdk sampah umno ni kt mne2 pn sampah.jnji suap dgn duit,rokok,arak,dadah,hiburan bole hidup pnye,samalah dgn sampah papagomo ngn parpukari.umno itu islam konon.minum arak,konsert k-pop bagai.puiiiii...

Anonymous,  September 4, 2012 at 3:27 PM  

Dah SB tu puak dia. Ape pun mesti dia yg betul. Tak caya cuba tanya puak dia anuar tu kaki bontot ke tidak...gua nak jawapan dari puak dia jek...ade brani jawap.

Anonymous,  September 4, 2012 at 5:34 PM  

Manifesto penipu.... Pr pukimak!!! Pemimpinye pn puake sial!!! Pengikutnye semua setan bisu

Anonymous,  September 4, 2012 at 9:01 PM  

he3.. bukan ke Pas pun join sekali nengok K-POP itu hari bersama2 sahabat karib Pkr/Dap..?? terangkat serban Pas woo... mulut terkunci keseronokan..

dikedah dah melambak2 pusat urut, bar..Pas buat apa..?? Pas itu islam..kahakkk pthuii

selangor pusat2 maksiat tumbuh mcm cendawan.. Pas buat apa..?? eh bukan ke kilang arak tu nak ditutup.. semakin besar kilang arak tu ada lah.. he3.. nak rampas arak konon.. kena sergah dgn Dap terus melutut mintak maaf... Pas itu islam..?? kahakkk pthuii

P.Pinang jgn cakap lah.. Pas dah mcm patung budha, ada telinga pekak, ada mata buta, ada mulut bisu, ada telor kecut.. Dap dewa bagi Pas.. mcm balaci jumpa tuan besar, nak sebut islam pn terkucil.. Pas itu islam..? kahakk pthuii...

dikelantan patung budha tertinggi, terbesar, terpanjang semua ada disana serambi mekah.. tp nak buat satu masjid pun tak mampu.. Pas itu islam..? kahakk pthuii

Pas parti songsang

Anonymous,  September 6, 2012 at 6:45 PM  

Ni sorang lagi orang buta agama... Tu la ada sekolah agama x nak blaja btul btul. Pi blaja kitab jenayah. Baru tahu hukumnya mencuri apatahlagi 90 juta.

Anonymous,  September 7, 2012 at 12:12 PM  

Aku bkn sesiapa cuma seorg rakyat Malaysia biasa mcm kau org smua. Aku waras n dh tentu ada perasaan juga mcm kau org smua... aku sedih sgt2 dgn apa yg brlaku akhir2 ni.. kerosakan/keruntuhan akhlak anak2 muda melayu kita ... kesian dgn mak/bapa kena tanggung segala kebiadapan yg ank2 ni lakukan.. sudah2lh.... marilh kita kembali kejln lurus kmbali... brfikirlh secara logik bagaimana nk luah/lafaz/laku kehendak kita.. negara kita negara demokrasi.. ada brbagai saluran bagi mmbolihkn kita merealisasikn apa jua KEHENDAK.......!!!! contoh yg sgt molek : PILIHANRAYA.........

Anonymous,  January 14, 2013 at 8:37 PM  

Memaki memang btol la kan. Best memaki org. Xkira la umno ke pr ke. Umno mmg suka fitnah org usul lucah.

Anonymous,  January 14, 2013 at 8:50 PM  

"Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he " hehehe. Memang hang bole dakwa org, sbb hang kuncu2 kerajaan bn yg kuat makan rasuah. Mudah segala kerja yg nk dibuat. Hang sendiri pon makan rasuah dorang suh sebar fitnah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP