Bantuan Kelab Putera 1 Malaysia Sampai Ke Tangan Mereka Yang Memerlukan

Tuesday, October 9, 2012



Ratusan masyarakat Islam Rohingya di kem Thekebyin menangisi tanda syukur tibanya bantuan kemanusiaan yang dibawa oleh Kelab Putra 1Malaysia (KP1M) di sini kira-kira jam 2.30 petang waktu tempatan.
 
Kedatangan bantuan kemanusiaan berupa 100 tan barangan makanan yang diketuai sendiri oleh Presiden KP1M, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim beserta wakil media disambut dengan laungan takbir dan linangan air mata.
 
Para sukarelawan dikerumuni sebaik saja kotak yang berisi makanan diturunkan dari lapan lorisarat dengan muatan jelas memperlihatkan raut wajah mereka terpancar riak kegembiraan mendapat bantuan daripada Malaysia.
 

- Admin

20 comments:

Anonymous,  October 9, 2012 at 3:15 PM  

bila nak keluar video lucah terbaru??

Anonymous,  October 9, 2012 at 3:24 PM  

kenapa post di blog gomo akhir2 ni mcm sampah...

tiada maki hamun, carut, ataupun video/gambar lucah??

ini x boleh jadi gomo...

camana kite nak lawan PR kalau pakai fakta semata2..

Anonymous,  October 9, 2012 at 3:53 PM  

minta penganut ajaran pas nafikan parti pas mendajjalkan islam n nafikan x berkawan dgn syaitan

hangkedee October 9, 2012 at 4:01 PM  

Hanya Hati yang hitam pekat tak akan mensyukuri nikmat menjadi rakyat Malaysia.

Wali Selipar,  October 9, 2012 at 4:45 PM  

October 9, 2012 3:15 PM
bila nak keluar video lucah terbaru??


tunggu bapak ko kirim jolok lobang burit mak ko, nanti bapak ko kem kat papagomo eh. kita tgk sama2 burit mak ko camne. sabar la sikit ok.

Anonymous,  October 9, 2012 at 4:52 PM  

Pelik lah forumer di papagomo yang pekat dengan taksubnya..

Bila ada artikel seperti ni, dikutuk dan dimaki. Memang perangai hasad dengki tak abis..

Patutnya baca dulu cerita tentang kesengsaraan saudara kita di Myanmar, kemudian bantu apa yang patut, bukannya memaki hamun dan mintak video lucah.

Kalau macam ni mentaliti penyokong PR, memang tak layak bincang pasal isu politik.

Harkktuihhhhhhh!

Anonymous,  October 9, 2012 at 5:24 PM  

anon2 yang suka mencarut benda dalam kain ni tak lain budak tak cukup umoq atau oghang tua tak dak otak..

Anonymous,  October 9, 2012 at 6:34 PM  

Subhanallah, semoga Allah merahmati semua sukarelawan KP1M yg sedia mengorbankan tenaga dan masa bagi memastikan nasib saudara seagama khasnya tidak terabai. Semoga dengan rahmat dan belas ikhsanNya,bumi Malaysia ini akan sentiasa aman dan makmur.

Hidup KP1M! Hidup UMNO & Maju BN.

Tukang Karut,  October 9, 2012 at 6:57 PM  

PAS malaikat jadian menikus aja bila ada sesuatu yg terjadi pada umat Islam didunia.

Mungkinkah mrk hantar bantuan terus dialam mimpi?

Atau dah hantar air liur percuma?

Anonymous,  October 9, 2012 at 8:29 PM  

tak habis2 nak video lucah.. tak puas2 lagi ke nengok pemimpin2 sendiri buat filem blue..

ingat Pas ingat burit..
ingat Pkr ingat seks..

Anonymous,  October 9, 2012 at 8:54 PM  

ulamak dari luar dan mufti pahang kata haram menyokong parti pas kerana bersetongkol dgn dap.penganut ajaran pas buat penafian mengatakan haram menyokong parti pas...n.ajis kata bole kawan dgn syaitan(yg nampak n yg x nampak)penganut pas nafikan yg n.ajis x kata mcm tu

Anonymous,  October 9, 2012 at 9:47 PM  

Anon 4:52PM,
saudara kita d myanmar? poodddahhh!!!

ko ingat, puki2 rohingya tu sedara aku, sapa nak ngaku saudara dgn puki2 pengotor tu!!

ko sorang jer bersaudara dgn bangsa puki rohingya yg pengotor gila babi tu. pegi korek puki mak ko (jgn kasi nampak abah)

Anonymous,  October 9, 2012 at 10:12 PM  

apela pekdah puak2 pr nie merepek tk tentu hala...kesian

Prince of Noob October 9, 2012 at 10:35 PM  

baguih la, harap2 dapat bawa mereka ke malaysia seperti pelarian bosnia dulu

Anonymous,  October 10, 2012 at 12:56 AM  

Salam, sy amat bangga krn Msia berusaha utk membantu dan meringankan beban mereka....walau bagaimanapn diharap rakyat sendiri yg dlm kesusahan juga d bantu...buat Dato Aziz, diharap segala yg dato lakukan adalah dgn penuh keikhlasan dan menggunakan sumber yg baik sesungguhnya allah maha mengetahui......insya allah, jika dtgnya dgn keikhlasan, dato akan dipermudahkan dlm semua urusan.....dr bjb...

Anonymous,  October 10, 2012 at 2:16 AM  

Anon 4:52PM,
saudara kita d myanmar? poodddahhh!!!

ko ingat, puki2 rohingya tu sedara aku, sapa nak ngaku saudara dgn puki2 pengotor tu!!

ko sorang jer bersaudara dgn bangsa puki rohingya yg pengotor gila babi tu. pegi korek puki mak ko (jgn kasi nampak abah)

October 9, 2012 9:47 PM

..............................
Inilah contoh kafir Lahanat.

Anonymous,  October 10, 2012 at 3:06 PM  

JASA YANG SEBEGINI BIAR ALLAH S.W.T SAHAJA YANG BALAS.BAGI PENGEMAR VIDEO LUCAH TUNGGULAH DATUK ESKAY KELUARKAN LAGI VIDEO ANWAR,DATUK NALA PUN ADA SIMPAN SATU VIDEO ANWAR.TUNGGU MASA KEMPEN PRU13 NANTI YER

Anonymous,  October 10, 2012 at 8:36 PM  

KESIAN MANUSIA MACAM NI, DAHLAH TAK BERSYUKUR KEPADA ALLAH, TAPI MENGHINA PULA MAKHLUK ALLAH YANG LAIN. SESAMA ISLAM PULAK TU.... TAK TAHULAH KOT DIA NI BUKAN ISLAM. KESIAN..... ADA MATA TAK DAPAT MELIHAT, ADA TELINGGA TAK DAPAT MENDENGAR DAN ADA OTAK.... OH SORRY ... OSORRY TERLUPA MEREKA NI TAK ADA OTAK, KALAU ADA PUN DAH JAM.

Anonymous,  October 10, 2012 at 8:40 PM  

VIDEO TERBARU ALJUBURI DIJUBURI OLEH PAK ARAB. TAK PERCAYA? TUNGGU AJALAH. SEBAB TU DIA SELALU KE DOHA.

Anonymous,  October 12, 2012 at 9:13 AM  

Saya nak ambil kesempatan skit untuk sama-sama beringat dan mengingat sesama insan. Pertama-tamanya, tahniah atas usaha murni untuk membantu masyarakat Islam Rohingya. Kesusahan mereka telah lama kita sedia maklum dan hanya baru sekarang Malaysia cuba berbuat sesuatu terhadapnya.
Walau bagaimanapun, turut diingatkan bahawa kebanyakan masyarakat Islam Rohingya ni rata-rata jenis manusia yang panas baran, bersikap ganas, kasar, suka menipu, dan cakap putar belit. Sengaja saya keutarakan di sini tentang perangai buruk baik mereka supaya kita yang menolong mereka tidak la akan menjadi diibaratkan "Bagaikan menolong melepaskan anjing yang tersepit". Lepas ditolong, kita pulak digigit balik. Banyak yang dah menetap dalam Malaysia pun, sibuk tolong pembangkang selama ni. Ada yang cuba berkahwin dengan rakyat tempatan, akhirnya rakyat tempatan sendiri menderita dengan sikap tabiat buruk mereka. Nasihat ini untuk ditujukan untuk semua agar dapat dijadikan iktibar dan persediaan bila dalam pergaulan/komunikasi dengan mereka.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP