Hasil Pendedahan Blogger Sebelum Ini Buktikan Saifuddin Abdullah Parasit Dalam Kerajaan

Sunday, October 14, 2012



Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah dilihat tidak layak memegang jawatan kabinet di bawah Kerajaan sedia ada ekoran pandangan beliau dilihat menyerang pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengenai isu jutawan George Soros yang didakwanya berpotensi "memakan diri sendiri".

Ahli  Parlimen Kulim-Bandar Baharu Datuk Zulkifli Noordin menjelaskan, Timbalan Menteri tersebut sewajarnya dapat membezakan "isu pertubuhan haram menerima dana asing untuk menjatuhkan kerajaan" dan "isu politik".

"Saya terkejut kenyataan seperti itu dikeluarkan oleh anggota kabinet yang jelas menunjukkan beliau tidak lagi layak menjadi Timbalan Menteri dan patut meletakkan jawatan," Read More..

45 comments:

Anonymous,  October 14, 2012 at 9:15 PM  

Ini biasa beb. Melayu bijak mesti kena pijak punya dlm umno. Yg tinggal hanya melayu low class level pariah tonggeng bontot depan rumah keling. Sama spesis dgn pashit yg hanya berani nak ludah tapi tak ludah2.

Cakap bedegar2 tapi bontot pi tunjuk depan rumah keling. Buat malu kat keling je melayu super mega bangang.

Anonymous,  October 14, 2012 at 9:24 PM  

GOMO BUDUH

Ore kelate,  October 14, 2012 at 9:38 PM  

Bravo .. PAPA

Anonymous,  October 14, 2012 at 10:04 PM  

adua ekor anon di atas itu yg sebenar2 bangang krn sama perangai dgn anuar yahudi dan yahudi setan dunia manusia

matt October 14, 2012 at 10:24 PM  

Ko ingat anuwar bijak? Ijazah am bahasa melayu je yg dia ada.. Sebab tu la politik anuwar tu politik low class dan perangai dia pun hodoh.. Anuwar ni mcm tikus baiki labu..

Anak Lenggong October 14, 2012 at 10:31 PM  

Sebenar nya dia ni daripada dahuu lagi berpihak kepada nuar brahi tapi secara berselindung. Dia cuba membuat provokasi terhadap Umno dan Najib supaya tindakan doambil keatasnya. Pabila ini berlaku akan dijadikan modal untuk keluar dan menghemtam Najib..so berawas lah dengan setan sekor ni.

Anonymous,  October 14, 2012 at 11:10 PM  

Dia dah dibayar dek Anuwar tu. Serupa jugak Anwar bayar upah letupkan pompuan Mongolia tu...lepas tu kaitkan dengan Najib. Anwar tu pakar konspirasi....takkan itu pun tak tahu. Dr Mahathir orang lama yang terkena tipu-muslihat si Nuar. Nasib baik PM kita bijak...kalau idak tak tahu apa akan terjadi pada negara tercinta kita ni.

Anonymous,  October 14, 2012 at 11:23 PM  

mesti lubang bontot dah BESAR tu kena service dgn anwar hahahaa......

Anonymous,  October 14, 2012 at 11:27 PM  

Nak kekal lama dalam umno bodek kena lebih, mengampu kena kuat, baru boleh tahan lama.
Apa pon yang orang no1 dalam umno buat, jangan komen...kalau tak nak susah.
Pasal orang melayu malaysia dah diajar....
Kalau tak de umno, susah orang melayu...
Kalau bukan umno perintah malaysia.....negara jadi huru hara..
Maka begitu tahap kepala melayu malaysia,

Anonymous,  October 14, 2012 at 11:31 PM  

Mamat ni agen Anuar, kalau Najib tak sedar juga tunggulah kalah nanti.

Anonymous,  October 14, 2012 at 11:42 PM  

beruk dua ekor tu bini pun d pinjamkan pada pak jubur..juur dia pun da di pinjamkan...masyuuk sebab tu sokong benar dia pada king liwat n penzina china doll

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:00 AM  

Kalo org len tegur.. Aku accept.. Tp zul nordin.. Dia la parasit yg sbnarnya..

Jokiden October 15, 2012 at 12:01 AM  

Yang kekal tinggal ngan Nuar Brahim tupun kaki penjilat jugak tu... yang cerdik dah cabut semuanya.. ramai jugak tu hampir 50 orang..

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:03 AM  

Anon2 melayu super mega bangang dah mula merapu dan meroyan cakap xde.fakta. kesian melayu level pariah bila komen.

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:05 AM  

bodohnya fanatik politik dlm blog jamban ni. sekali-sekala tukar kerajaan kan baik. kalau bn jer yg memerintah baik tukar jer sistem kerajaan kpd komunisme. ni tidak, cakap demokrasi tapi bila pembangkang dah mula dpt sokongan macam-macam sekatan dikenakan. bodoh betul la org melayu ni berpolitik. terutama melayu umno. BODOH

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:11 AM  

Aku tatau la cmne lu org nk minta maaf nanti kalo mahathir n org2 yg kau kutuk/maki tu meninggal tk sempat nk minta maaf...lu pikir la sndiri bro.

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:26 AM  

Faktanya video cina doll ori, CCTV naik lif pun clear & ori, omega sampai sekarang Jijah & Nurul kemut?, Esky memang kawan Anwar fakta tapi Anwar nafi kan secara selamba je, Nalla memang palaci Anwar fakta. Tak yah lah sokong DSAI ni. Malu Dunia & Akhirat babe, susah payah dok maki orang pasal dia, tak berbaloi.

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:30 AM  

Dah fesen orang melayu, mana boleh kena tegur walau yg dia tu salah...jangan tegur!

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:37 AM  

12:26am
Kan bukti dah banyak, banyak orang cakap itu memang nuar..dah memang dia salah kenapa biarkan dia bebas kesana sini, naik bas mewah lagi..
Setakat anuar sorang tu x kan xboleh nak handle...

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:40 AM  

kalau nuar salah kenapa tak dapat sumbat die lam penjara. lemah betul la kerajaan bn ni. satu org pun xleh handle. baik tukar kerajaan la macam ni.

Anonymous,  October 15, 2012 at 12:53 AM  

Ni la akibat jadik org yg bijak sikit dlm Umngok ni..Salah je kene tendang..dah la dlm Umngok yg tggal melayu bodoh2..yg dah bijak ditendang plak..sian..kalau Umngok tros cmni mmg tu yg kite nak..Gabungan melayu bodo yg sukakan porno kite namekan PORNGOK..mcm lebih kurang bunyi PAPAGOMO gtu.

Anonymous,  October 15, 2012 at 1:12 AM  

Aku rasa BANGANG ni memang dicipta khas untuk melayu kasta rendah super mega pariah BANGANG dalam.umno. Dalam kumpulan kasta tu pulak terdapat hieraki spt ayahanda, bonda, abg kawasan, abg long, polong bagai. Mereka hanya hidup dlm kelompok mereka seperti jaku. Yg tertinggal segala2nya dari segi kemodenan.

Nak kata maju tapi miskin hina dok merempat kat flet2 pprt, beratur pjg2 mcm pengemis nak amik duit brim, brom, bram. Cuma si penipunya saja yg kaya raya curi duit kerajaan berbilion.

Akhirnya nak tunjuk melayu kelas pariah ni terer maka adalah segelintirnya cuba makan shit dan jadilah dia pashit.

Kebolehan mereka yg paling boleh dibanggakan ialah dok beratur tonggeng buntut depan rumah keling. Satu lagi kebolehan yg tak dapat dinafikan ialah melayu jenis bangang super mega ni ialah mereka boleh membaling cat dengan tepat ke arah bas yg dinaiki anwar. Zaman melayu pakai cawat dulu mereka baling tombak. Skrg tombak dah xde mereka baling cat.

Semoga anakanda2 jakun ni terpilih ke sukan olimpik akan dtg dlm acara baling cat merah.

Malaysia boleh... hidup melayu (walaupun miskin asal pemimpin umno kaya)

Anonymous,  October 15, 2012 at 1:48 AM  

admin, mane video seks? bodoh nyer admin

Anonymous,  October 15, 2012 at 1:51 AM  

yehaaa.. banyaknye cai meroyan disini... meriahnye..

Anonymous,  October 15, 2012 at 2:13 AM  

dulu dah disabit kesalahan liwat 1 denhn azizan dreba azizah. sukma adik angkat n dr munawar... bila orng kasi can bebaskan awal dia tak serik2 lagi.... takper..sekarang munkin dlam siasatan SB majlis kehakiman.. majlis peguam..suaram.. dan kakitangan awam yng telah dibeli atau diugut jadi talibarut anwar... munkin sebab tu mamat ni menggelupor.... apapun umo dia bukan panjang lagi... kita tengok bagaimana saat nyawa dia ditarik nanti... secara hina ker akibat fitnah dan pembohongan beliau atau mulia kerana beliau insan teraniaya seperti yng dipercayai orng2 buta hati PR.. yng nyata ramai orng2 kanan beliau lantang menentang beliau skarang ini..

Anonymous,  October 15, 2012 at 3:25 AM  

patut la kawasan semantan lingkup dgn pukimak saifudin ni.
perangai sebijik mcm pukimak nik aziz.
tahu dengki khianat je.
ptuuiihhh!! nik aziz setan dan saifudin,

Anonymous,  October 15, 2012 at 6:27 AM  

Dalam umno ada parasit?
Yer ker,.macam xcayer jer.

Anonymous,  October 15, 2012 at 8:52 AM  

we dont need parasit.... let him joint the parasit geng yg sgt hazabedah....

Anonymous,  October 15, 2012 at 8:55 AM  

yg BoDoH.tu atok hang totey bengkok tuh.... eh silap... pengikutnya yg bodoh.. atok totey sedap munyuntut... mengcina doll... menyundul.... pengikutnya yg budus...

kak bedah October 15, 2012 at 11:31 AM  

buang jer org talam dua muka macam mamat nie.. klu biar lama2 pun bukan dapat hasil pun....

Anonymous,  October 15, 2012 at 1:16 PM  

ha..ha..ha.ha.. ada parasit dlm umno? tp dlm umno lbh byk PELESIT....kekekeke

Anonymous,  October 15, 2012 at 3:12 PM  

Tahniah!!!Awaklah melayu paling BODOH yg pernah singgah kat blog ni kot. Apa hang ingat tukar govt ni macang hang tukar sluar dalam?? BUDUH TAK BOLEH DI AJAR..esok2 anak cucu hang perangai buruk pun hang pakat tanam hidup2! Tak yah bagi peluang perbaiki diri.ni bagai mencurah air di tempayan le ni. Baru nuar berahi tabur janji yg pasti yg mampu ditepati pun korang dah percaya bagai nak gila.. Oi fikir pakai akai lah!! Sia-sia Allah bagi kalau hang tak moh guna.. Babi pun tahu bersyukur bila Allah jadikan dia babi. Hang ni dijadikan Allah sbg manusiapun tak reti nak beryukur segala nikmat yg Allah bg depan mata. Mmg dasar lebih huduh dari ****

Anonymous,  October 15, 2012 at 4:51 PM  

kami setuju dgn pandangan saifuddin. pada saya saifuddin menyebelahi najib,isu soros yg di muat dlm tajuk utama akhbar dan tv lebih kepada senjata makan tuan jadi isu ini cukuplah setakat ini beliau bimbang populariti dato sri najib merosot jika isu ini terus di paparka pada media utama

Anonymous,  October 15, 2012 at 7:21 PM  

doh le pudin..koi undi awok suruh jaga kawasan koi.koi harap nt awok jgn jadi wakil pkr plak kt kawasan koi.malu nanti kaloh teruk.awok carilah kawasan lain luar pahang ni.sebab pru nt koi dah pakat nk buang semua orang pkr dari pahang ni

Anonymous,  October 15, 2012 at 8:59 PM  

aku nak tengok sangat "koi-koi" yang nak buang PKR dari Pahang ni selepas pru 13 nanti. tak sabar nak tengok, tak sabar nak tengok apa kata "koi-koi" nanti bila parti sudah menjadi melukut di tepi gantang. bercakap takabbur-nya haii, na'uzubillah...

Anonymous,  October 16, 2012 at 12:19 AM  

Inilah balasan tunai dari Allah ...bukan kah kerja umnoporno haram jadah pengkhianat rakyat jadi agen kepada segelintir ahli pr supaya jadi prasit dalam parti.apa pun saifuddin kenyataannya memang munasabah tak macam umno bn tak otak.

Anonymous,  October 16, 2012 at 2:27 PM  

"Ya Allah Ya Tuahanku, Engkau Hancurkanlah negara Malaysia ini dengan kehancuran yang amat dasyat seperti hancurnya negara-negara Islam seperti Syria, Mesir, Yemen dll yang mengalami kemusnahan negara, sesungguhnya umat-umat Islam dinegara ini tidak pernah bersyukur dengan keharmonian & keamanan yang telah Engkau kurniakan, Amin Ya Rabbalallamin...."

Wan Teri,  October 16, 2012 at 5:16 PM  

anon 9.15pm and 9.24 pm mmg banggang hang tak sedar ke apa jadi kat hassan ali dan nasharuddin Mat Isa yang nak menegak isle pun depa tendang.Ini apa citer

Anonymous,  October 16, 2012 at 11:34 PM  

Anonymous said...
beruk dua ekor tu bini pun d pinjamkan pada pak jubur..juur dia pun da di pinjamkan...masyuuk sebab tu sokong benar dia pada king liwat n penzina china doll

October 14, 2012 11:42 PM

Ye 2 Beruk yg bagi bini
Seekor Beruk tu Lu la
Seekor lagi tu bapak Lu
So bini Lu Dan mak Lu la
Whakaaa whaka as

Anonymous,  October 16, 2012 at 11:38 PM  

apa pun yang penting...masyuukk..1M..rakyat diBAHLULKAN..pencapaian kroni diutamakan...

Wan Teri,  October 17, 2012 at 4:10 PM  

gomo, anom 1.48am nak video sek, gomo bagi aje video sek hulk hogan.mamat ni ketagih video sek.

Anonymous,  October 18, 2012 at 12:44 PM  

Anwar yg memperkenalkan soros dgn tun mahathir...licik masa jd menteri kewangan dan presiden IMF bwk yahudi masuk malaya...tu sebab kena tendang dari umno

Anonymous,  October 18, 2012 at 9:16 PM  

kroni diutamakan..??

yes.. memang hampehh siot.. kroni diutamakan macam diatas tu..

cakap tak serupa bikin..

kahak pthuii.. punya PR..

Anonymous,  October 21, 2012 at 11:27 AM  

Jahat sunggoh blog ni....reti buat fitnah ajo!!!Tak takut azab ko demo di akhirat nanti.

Anonymous,  October 21, 2012 at 11:31 AM  

Jom pakat tukar ajo,lamo dah depo dok perintah msia...depo meme kayo-rayo dah.Kasi ore lain kayo pulak.....

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP