Nurul Izzah & Suami Jangan Lupa Dosa Malam Pertama

Saturday, October 6, 2012


Salam buat semua pembaca blog Papa Gomo. Admin mengucapkan terima kasih atas sokongan yang tidak putus putus buat Papa Gomo selama mana Gomo berehat seketika dalam gelanggang politik media baru ini. Dan yang pasti ramai yang mendoakan agar Gomo segera sembuh dan dapat menulis seperti biasa dalam blog ini.

Papa Gomo masih menjalani rawatan dan akan kembali berblog seperti biasa apabila keadaan beliau mengizinkan. Admin nak menyampaikan pesanan kepada pembaca sekalian agar bersiap sedia dengan gelombang terbaru yang bakal Papa Gomo keluarkan apabila beliau kembali sihat.

Papa Gomo :
"Sampaikan salam buat semua pembaca blog dan yang paling utama adalah kepada Nurul Izzah Anwar Ibrahim. Beliau Nurul Izzah tahu apa yang berlaku tahun ini dimana suami beliau dan beliau sendiri bersubahat dengan bapanya Anwar Ibrahim dalam meliwat seorang Mahasiswa.

Mungkin beliau Nurul Izzah boleh menutup mata dengan apa yang berlaku keatas Mahasiswa yang diliwat bapanya tetapi tidak kepada Mahasiswa Utara itu yang sekarang ini menanggung siksa dan dosa dengan perbuatan terkutuk Anwar Ibrahim disaksikan sendiri oleh suami Nurul Izzah. Malam pertama mahasiswa itu kehilangan nikmat.

InsyaAllah apabila Gomo kembali sihat seperti biasa akan Gomo tampilkan satu persatu bukti bergambar Anwar Ibrahim meliwat anak muda seorang Mahasiswa ini. Nurul Izzah dan suami sepatutnya merasa malu dengan kelakuan bapanya tetapi sayang kerana cita cita nak menjadikan bapanya Perdana Menteri Nurul Izzah dan suami sanggup mengabaikan dosa dan bersubahat dengan bapanya dalam melakukan perbuatan terkutuk iaitu LIWAT.

Akhir kata semoga pembaca sekalian terus mendoakan agar Gomo segera sembuh dan kembali berjuang memastikan Anwar Ibrahim dajal yang bertopengkan manusia didedahkan kebenaran buat seluruh rakyat Malaysia dan memastikan PRU 13 kelak matlamat Anwar Ibrahim untuk menjadi Perdana Menteri tidak menjadi realiti sama sekali."

"Ya Allah aku berlindung kepada-Mu daripada rundungan sedih dan duka. Aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas. Aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan kedekut. Aku berlindung kepada-Mu dari beban hutang dan penindasan orang).”

- Apa yang dinyatakan oleh Papa Gomo telah dikirimkan kepada Admin melalui pesanan sms. 


123 comments:

Prince of Noob October 6, 2012 at 11:21 AM  

hmmm dah sakit2 mcm tu pun masih lagi nak cerita pasal politik pasal cerita liwat? baiklah dekatkan diri pada-Nya. blog ni bagi jelah orang lain uruskan.

namun sebagai saudara semuslim, ana doakan agar papagomo sembuh.

Anonymous,  October 6, 2012 at 11:42 AM  

harap nurul ijah jwb ler...jgn buat bodo lak!!

Anonymous,  October 6, 2012 at 11:42 AM  

Kalau apa yg papagomo ketahui itu benar, tulislah.

Saya akan ikuti kerana saya tidak sudi mempunyai seorang peliwat sebagai Perdana Menteri saya.

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:05 PM  

Rakan-rakan, pendajalan seseorng yang cuba menjadi pemimpin kita semua mesti terus didedahkan. Ini demi masa hahapan negara, bangsa dan agama.

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:07 PM  

Tahniah admin yang terus menjalankan kerja-kerja Papagomo dengan amat cemerlang.

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:17 PM  

Sudah terang lagi bersuluh,bagi saya cukup mempercayai bahawa al Jubori memang peliwat,Namun masih ada yg tolol tidak mempercayainya,oleh itu kalau PG mempunyai bukti baru dalam kes yg lain elok juga sebarkan.

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:19 PM  

papa dalam kesakitan begini pun sempat lagi bercerite. saya harap lebih baik orang mcm papa ni sampai hukum. cerite ni di ambil dalam hutan selepas bercuti panjang konon2nya. jahat punya manusia

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:20 PM  

papagomo dh mampus sebenarnya..mayat mendiang akan dibajar di pusat pelupusan sampah arae JB.SEmua prmuda umno dimunra hadir dan diminta pemuda pr supaya kencing di atas kubur gomo.ahli umno diminta menyiram arak san miguel keluaran anak mahated.sebelah malamnya akan acara menurun nombor ekor di kubur gomo akan diadakan.abu mayat gomo akan dibuang di kandang babi berhampiran..

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:23 PM  

blogger yg paling lucah dalam dunia...puiii

Anonymous,  October 6, 2012 at 12:37 PM  

anon 12.20

ko biasa dah buat kerja2 tak bermoral tu ye. mendiang kepala hotak ko. ko tu yang han.... sebenarnya. kaki arak, no ekor, kencing kubur orang dah mati tu ko tau tak. bukan gomo. yang ko sibuk singgah sini buat pe blah laaa ke blog cai pembangkang.

anon 12.23
yang lucah bapak ko anuar tu bukan gomo. buta ke atau ko ni bebal tahap dewa.

gomo teruskan membongkar siri nuar yang dajal

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:00 PM  

suuuudah lah ! tak terkejut langsung.

dah memang konspirasi jijik umno dari dulu cam ni. benda tak betul di ulang2 di ada2 kan mati2an ajak rakyat percaya.

woiii umno...dah takde modal ka?
rakyat bukan bodoh la..rakyat dah tahu la nafsu jijik umno. ni semua konspirasi...cerita katun umno. pasal takut hilang kuasa...fitnah pun sanggup.

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:17 PM  

Kepada pencaci PR yang bangang lagi bahlul. Tuhan kamu iaitu Pork Nick Najis sendiri yang berkata kita wajib memdedahkan keburukan orang jika dia jadi pemimpin. Cakap tak serupa bikin!

kingnek October 6, 2012 at 1:38 PM  

Sakit hati betul orang PR dengan.Papagomo, aku lihat PG rilek aje, tengah dakit pun tak gentar menulis kebenaran tentang Anwar Ibrahim. Aku yakin ia benar kerana orang kalau dalam sakit tidak akan berani mereka fitnah kerana bila2 boleh dicabut nyawa, fikirkanlah!

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:40 PM  

Anonymous said...
Kepada pencaci PR yang bangang lagi bahlul. Tuhan kamu iaitu Pork Nick Najis sendiri yang berkata kita wajib memdedahkan keburukan orang jika dia jadi pemimpin. Cakap tak serupa bikin!

October 6, 2012 1:17 PM

Kesian mak dia
Mengandung sampai 9 bulan
Dah besar jadi Macam ni
Mak Oooo mak
Saya sebagai seorang yg bergelar anak
Mewakil diri anak mak ni si anomous 1:17
Meminta maaf pada mak ye
Semuga anak mak tu terbuka hati
Menuju ke Jalan yg di redha I

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:42 PM  

Aku dulu pun ingat Anwar tu terinaya tapi satu hari abang ipar aku yg sama2 studi dengan Anwar masa di UM bukak mulut. Cerita habis semua.

Memang ramai dah buat pengakuan pun termasuk adik angkat dia, Sukma. Orang bodoh bengap je yang tak nampak lagi.

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:45 PM  

Hahaha....orang pr ni bila terkena batang hidung, terus je gunakan nama Allah dan alam akhirat. Masa buat kerja terkutuk langsung tak malu dengan Allah. Sokong orang meliwat pun mereka tak rasa bersalah.

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:51 PM  

Meliwat tu satu hal. Bila Gomo tunjukkan video china doll pun masih pura2 tak nampak. Penatlah polis hantar ke pakar filem di US (negara kebangaan karpet merah), 99.99% tulin masih lagi satu keluarga boleh buat muka tebal.

Aku belum pernah jumpa mahluk muka tebal jenis ni.

Anonymous,  October 6, 2012 at 1:57 PM  

jgn menyesal dikemudian ari bila negara dijual dabn diperjudiakan sedang rakyat..indon..nepal serta lain..beranggapan malaysia adalah syurga mereka mencari duit tapi syg rakyat malaysia sendiri xsyg negara yg aman......soalan mau ker kita satu ari nanti kita dok dlm negara termiskin bab jauh dihati kalo berubah malaysia kita terpaksa membangun dlm 10 thn lagi..bak kata sama tarf nlik cam vietnam

...sp pk la demi kebaikan bersama

REZAB Tanah Melayu October 6, 2012 at 2:15 PM  

Wa tau..gomo bukan sakit sebenarnya, tapi sebetulnya dia.......jeng, jeng, jeng......(dia masih kuat dan sihat)

Tp apa dia ckp tu memang betul, tunggulah dewan bubar nnt, tau lah Anwar. Sbb tu la ni Anwar bersungguh-sungguh nak malukan Najib selagi boleh, modal nak malukan aljuburi memang dah stdby untuk dipublish BILA-BILA MASA dari sekarang....Dan Anwar pun tahu itu...

Anonymous,  October 6, 2012 at 3:23 PM  

Kita semua mohon pencacai2 najis babi dan penjilat2 juboq belendir Anwar Zionist supaya memahksa Nurul mulut bau dan Suami serta Hero Tamil dgn segera saman Papagomo, kalau berani dan tak bacul yg macam kita semua tahu. Apa ada berani pencacai2 dan penjilat2?
Dimana perginya Adam Adli? Dimana perginya Mat Berok Syiah dan Mahasewel2 yg lain, dari UM yg badan macam badak air dan lain kenapa tidak melalak lalak, kenapa tidak ada demo jalanan, kencingkan dan berakkan gambar muka Nurul ke, Hero Tamil ke, demi membela dan memeprtahankan teman seperjuangan yg kena jadi mangsa menjuboh Hero Tamil kote bengkok.
Inilah padahnya mahasewel2 yg dok menggila meneggakkan kote bengkok Hero Tamil, sedangkan mereka2 lah yg menjadi mangsa menjuboh. Sekarang bila juboh sendiri dah merasa baru nak sedar diri, baru nak menyesal, kan padan juboh meleleh dek kena dikerjakan oleh atok kote bengkok yg kau2 semua mendewa dewakan. Kesian mahasewel yg kena jadi mangsa tu. Harap mahasewel2 yg lain sedar, insaf dan bertaubat.
Semua rakyat dah tahu yg Anwar Zionist memang peliwat terkutok. Kak Wan Jijik, Nurul papa ku hebat dan Suami yg sanggup bersengtongkol, sanngup bersubahat membela dan menegakkan kote bengkok Hero Tamil keparat, untuk terus terusan menjuboh lobang taik, lobang najis, lobang juboq, anak2 bngsa yg menjadi mangsa.
Anwar Zionist, Kak Wan Jijik dan nurul mulut bau dan Suami harus direjam dgn najis Vavi kerana memang spesis harami, keparat dan bngsat.

Anonymous,  October 6, 2012 at 4:31 PM  

Maish ingat lagi masa ke Saiful tu , satu keluarga anwar dan lembu pemimpin Pakatan pun ada . Dala sidang media tu wartawan tanya , anwar ada mana masa dia dikatakan meliwat saiful masa tu ???

Dan dirakamkan dalam TV dan didepan semua media dan Rakyat Malaysia , Ajijah kata anwar masa tu pergi mesyuarat manakala Nurul jijah pula kata dia ada bersama akmi sekeluarga !!!

Penipuan yang maha klasik untuk melindungi dan menyorok aktiviti liwat bapa dia .. So kepada semua elok korang sendiri suruh anwar sekeluarga pergi bertaubat , dah nyata mereka sekeluarga kaki penipu dan pembuat fitnah !

Anonymous,  October 6, 2012 at 4:33 PM  



Kalau hidup tu memang tak bagus untuk papa gomo, maka tak payah lah dia hidup...
Kalau mati tu memang bagus untuk papa gomo, maka biarlah dia mati...


Anonymous,  October 6, 2012 at 7:11 PM  

Gomo sedang atur sesuatu. dia kata sakit dalam sakit blog papa gomo keluarkan senarai barisan kabinet bayangan pembangkang. mengelupur semua pemimpin pembangkang sampaikan azmin dan khalis bergaduh.

sakit gomo ni aku tengok lain macam. sakit yang akan gegarkan sekali lagi malaysia dengan bukti terbaru.

teruskan gomo selagi kau yakin dengan apa yang kau buat. biar rakyat tahu kebenarannya.

Anonymous,  October 6, 2012 at 7:34 PM  

Anwar Ibrahim masih mahu menguji sama ada rakyat Malaysia mahukan dia jadi pemimpin Malaysia. Sama ada rakyat percaya bahwasanya segala perlakuan beliau yang melanggar batasan moral dan agama sebagai seorang pemimpin itu adalah tidak lain daripada konspirasi musuh-musuh politiknya.

Sama ada rakyat Malaysia sudah sampai tahap pemikiran warga-warga negara maju yang tidak kisah dengan naluri seks seorang pengamal gay kerana bagi mereka itu merupakan kebebasan individu.

Apakah tuan-tuan punya pendirian yang sama seperti kebanyakan warga Amerika, Eropah, Australia atau juga Singapura dalam menilai pengertian kebebasan ini? Kita tunggu keputusan PRU Ke-13 kelak.

Anonymous,  October 6, 2012 at 7:41 PM  

anon 4.33 pm aku rasa lebih baik engkau yg pergi mati dari hidup sebab
hati kau dah mati tak nampak apa yg
org lain nampak..bahlol..tak sedar kau tu besar dgn makan subsidi hari2.
lepas tu masih tak sedar diri..kau tu bila duk seorang diri cuba muhasabah diri...biar tuhan buka pintu hati...

eXception October 6, 2012 at 7:42 PM  

Hangpa kutuk dan maki camne pun Gomo ni... Selagi tu dia akan terus dok hentam si Al-Juburi... Selama mana si Al-Juburi boleh bertahan... Bertahan le... Selagi boleh bertahan... Kalo x tahan, dipersilakan saman... Gerenti Al-Juburi tak berani nak saman Gomo... Tahun 2013 dah makin hampir, kisah China Doll makin lama makin hangit... Sampai ke Jepun sana nama Al-Juburi terkenal... Bapak porno Malaysia, satu Jepun kenal...

Anonymous,  October 6, 2012 at 8:08 PM  



Anon 7:41pm
Ya betul tu,
Tolong kau tarbiyah aku....
Cara paling mudah nak ajak orang buat baik?



Anonymous,  October 6, 2012 at 8:12 PM  

Selama ini Anwar Zionist dan pemimpin2 terencat akal dari Fuckaton haramjadah sering kali berucap menudoh UMNO kronisma, korupsi, rasuah, tiap kali satu jari dia menuding ke arah UMNO, 4 jari dia menuding kepada diri dia sendiri. Tolong baca :

http://socialistmalaysia.tripod.com/oldstuff/news0812.html
Ruangan tulisan dari Allan Chan.

Sudah sperti selalu Anwar Zionist dan pencacai2 najis babi dan penjilat2 juboq belendir Hero Tamil, akan naik sawan dan terkencit dalam seluar.

Anonymous,  October 6, 2012 at 9:15 PM  

Nak heran apa pasal liwat2 ni.Dah tentu dia dr MCKK all boys school.Mmg MCKK bnyk lahirkan gay/bisex kt malaysia ni.Hapuskan saja one gender school mcm ni.make it open for both genders.Dont be surpried klu Kolej tunku khursiah pun bnyk melahirkan Lesbian plk ye.

Hj Mohammad Hj Dit October 6, 2012 at 9:20 PM  

Kita nak lihat kepandaian DSAI kali ini. Jika ini benar dan terbongkar diMahkamah kita juga ingin melihat bagaimana DSAI memberi faktor2 pembohongan sehingga ia terlepas dari tuduhan. Tuhan maha kaya. Yang benar itu akan terserlah.

Anonymous,  October 6, 2012 at 9:29 PM  

rujuk 8.12pm cantiknya bahasa. ini ajaran yang di ajar oleh bn. bahasa menunjukan bangsa. nilai2 murni 0

Anonymous,  October 6, 2012 at 9:33 PM  




Amon 8:12pm
Gaya bahasa kau jer dah macam gitu..
Dah ape beza nya engkau dengan orang yg tidak berakal itu...



Anonymous,  October 6, 2012 at 9:36 PM  

Nak wat cmna dh mmg Anal Ibrahim amat gemar Anal Seks.Biar je lah dia jd the first gay PM in the world.masuk gak dlm guiness world book of record nnti.

Anonymous,  October 6, 2012 at 9:38 PM  

Org yang berakal tidak akan melayan org yang tidak berakal... Faham tu Papa Gomo. Allah berikan kamu kesakitan adalah sebagai peringatan.. Saya sebagai sahabat menasihati agar berubah la saudaraku.

Anonymous,  October 6, 2012 at 9:44 PM  



Haji mohamad haji dit,
Cara cakap tu macam nak tengok nuar tersungkur.
Kalau tersungkur nuar tu...apa haji dapat?
Kalau tak tersungkur nuar...apa yg haji rugi?
Kalau haji boleh serah nasib nuar pada Allah, mengapa tidak haji serah kan nasib Malaysia ni pada Allah juga?


Anonymous,  October 6, 2012 at 9:54 PM  

Nape la semua orang tak nampak2 lagi, si kote bengkok anuar kan memang agen yahudi. Ko tengok youtube, banyak kanak2 Palestine cedera parah yang putus kaki tangan, isi perut terburai sebab serangan roket penganas yahudi! Aku sense ada cina lahanat taip comments keji kutuk umno=melayu kat atas.

Anonymous,  October 6, 2012 at 9:57 PM  




Antara sebab-sebab kenapa kita ditimpa bala/malapetaka ;
# Sebagai balasan kesombongan dan maksiat yg kita lakukan.
# Sebagai kifarah atas dosa dan kesalahan kita.
# Untuk menguji tahap iman kita.

Anonymous,  October 6, 2012 at 10:02 PM  




9:54
Jika nuar dah gitu perangai dia...
Mengap tidak diperangi dan dirampas harta nuar tu,mengapa ulama masih belum menghalalkan darah nya?



Anonymous,  October 6, 2012 at 10:12 PM  

bn memang teruk... tapi PR beribu kali lg teruk. blah la lu nuar. ada sepupu nuar ni beritahu.. nuar ni mmg cmtu dari dia dlm ABIM lg. lubang kunyit tu lubuk nikmat beliau kot. tapi dah mmg penyokong dia pekak tuli bisu. apa yg nuar buat semua betul belaka. siap angkat taraf imam mahadi lg. cam cilanat. bodoh punya PR sesat

Anonymous,  October 6, 2012 at 10:23 PM  

Pakatan tak sebut pun membela Bangsa Melayu / Agama Islam.

Mokhtar Karipap October 6, 2012 at 10:25 PM  

PAPA GOMO DAH MOGOK TULIS BLOG KERANA TAK DAPAT ELAUN DARI UMNO KE?BLOG HAMPEH DAN TAK BERKUALITI MACAM NI ORANG DAH TAK LAYAN,PAPA GOMO SAKIT?MUNGKIN BALASAN DAN PENGAJARAN DARI TUHAN KERAN BANYAK MEMFITNAH KOT?



Anonymous,  October 6, 2012 at 10:26 PM  

PG dh terlepas tanggungjawab memberitahu kte jenis apakah Anwar yg nk dijadikan pemimpin...terpulangla pada kte untk menilai kerana kte akan dipertanggungjawabkan diakhirat kelak ttg pilihan yg kte buat...tk payahla kte nk bertegang urat kerana ia tidak membawa manfaat pada bangsa dan negara..kutuk-mengutuk membawa dosa sesama kte...buka minda..dgr dr kedua belah pihak...nilai dgn kewarasan...bukan emosi,hasad-dengki dan dendam...inshaAllah bangsa kte akan Allah pelihara...

Anonymous,  October 7, 2012 at 12:18 AM  




Anon 10:12..
Kenapa marah2 nie...
Mahkamah kan ada...bior ler mahkamah tentu kan...
Kalau dah dia salah, memang tak kan lepas punya....
Tak payah ler nak marah2....tak de kesan pon..


ANONYMOUS,  October 7, 2012 at 12:37 AM  

Pasal Nuar nak jadi PM, pada aku lantaklah. Aku percaya dan yakin ianya tak akan menjadi kenyataan. Kalau Tuhan nak dia jadi pemimpin Malaysia, dah lama dah dia duduk ditempat tu. Dizaman Tun M sekali, dizaman Pak Lah sekali (hanya diketahui oleh org yg mengikuti perkembangan politik diwaktu tu). Tapi hajatnya tetap tak kesampaian.

Skrg Nuar dah menjadi keterlaluan, dgn membawa masuk ejen dan anasir subversif luar utk menjahanamkan negara, semata-mata utk melepaskan gian nakkan tempat PM, disamping membalas dendam(?). Kita tengoklah samada dia boleh berjaya.

Tapi bagi aku sekeluarga yg tidak jadi ahli mana2 parti, pemberian undi berpandukan kpd kriteria - SEBELAH MANA YG BOLEH DIHARAPKAN UTK MENJAMIN KEDUDUKAN BANGSA MELAYU TIDAK PUPUS DINEGARA SENDIRI, NEGARA TIDAK JADI KACAU BILAU, DAN AGAMA ISLAM TERPELIHARA SBG AGAMA RESMI NEGARA.

Cerita2 rasuah, telus tak telus, bertanggungjawab atau tidak, kroni ke tak, terlalu susah utk dibuat perbandingan. Kedua2 pihak dianggotai oleh manusia2 biasa bukannya malaikat. Kira2 sajalah pihak mana yg lebih memberi manfaat kpd rakyat. Kalau ada yg fahamlah ...

Anonymous,  October 7, 2012 at 1:54 AM  

Papagomo semoga cepat sembuh jika ko dipihak yg benar dan jika tidak mungkin itu tanda azab ko terima kat dunia ... Gud luck

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:08 AM  

Papagomo... Ko dah mintak maaf ke ngan org yg ko pitnah...kalo lum baik buat cepat2, lama sgt ni ko sakit mungkin balasan keje2 hitam ko kot

Anonymous,  October 7, 2012 at 4:39 AM  

selain liwat, liwat juga ceritanya. jari jari yang fitnah kosong itu nanti tunggu la balasan yang sepatutnya. allah bagi hang sakit tu nak kifaratkan dosa hang tu lebih baik hang tobat cepat. sebab allah paling benci orang yang dimaafkan ulang dosa dimaaf semula ulang dosa yang sama semula. satgi humbanan ke neraka tu hang dah ada tiket free. ni bukan bungy jump tau jangan main main. dari tulisan hang tu dah tertonjol betapa "uneducated" hang ni + otak yang tidak berisi tapi nak jugak copy orang lain tulis blog, tapi rugi kerana hang tengah buat dosa. tak takut balasan? you just wait and see. you syok di dunia dengan tulisan kosong ni bukan lama tapi nanti nangis di neraka tu yang selama-lamanya. tutup je blog hang ini yang tahap merepek pun tak layak.

Anonymous,  October 7, 2012 at 5:54 AM  

Khas buat pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir Hero Tamil pare pundek, selagi anda belum2 betaubat dan insaf, selagi anda menyokong giler vavi perjuang Anwar Zionist, agen Yahudi Zionist Neocons, selagi beliau terlibat dalam juboq menjuboq, selagi beliau membuat perkara2 terkutok, selagi itu lah anda mendapat saham sama. Saham dosa, saham zina, saham menjuboq, saham melakukan perbuatan2 terkutok. Sokong lah Anwar Zionist terus terusan ya...sokong lagi lah dan terus terusan dikencing panas olh Hero Tamil ya..Sokong lah lagi, dan terus terusn diperbodoh bodohkan terus terusan oleh barua lahanat Yahudi ionist Neocon ya. Semoga anda yg tak bertaubat selagi itu anda dilahanat Allah, ingat lah balasan Allah sungguh dahshat dan pedih. Itu sebab Anwar Zionist, Hero Tamil, Agen Yahudi Zionist Neocon tidak berani nak bersumpah hingga ke hari ini. Itu sebab masa pengulongan kes liwat Saiful, dia mengaku liwat atas dasar suka sama suka.

Janganlah jadi bengap nak mampus, kalau dah ngaku liwat atas dasar suka sama suka, itu kan peliwat namanya ngok! Tanggung lah laknat Allah ya.

Anonymous,  October 7, 2012 at 8:02 AM  

SubahanAllah, dosa dengan Allah SWT, kita boleh minta ampun, dosa dengan manusia takkan terhapus selagi tidak dimaafkan. Bertaubatlah. Sedih baca komen2..sudah hilangkah Islam dlm diri kalian?mencaci maki memfitnah tanpa usul bukti yang sah adakah budaya Islam?Islam tidak mengajar kita memaki hamun,memfitnah tanpa usul periksa. Jika benar apa yang dikatakan, Allah SWT akan tunjuk. Jika tidak, kamu akan mendapat balasan yang cukup pedih krn tlh memalukan dan mengajak sama org lain utk mmfitnah org yg tdk bsalah. Hidup tidak terhenti didunia wahai sahabat. Di akhirat sana adalah tempat yg kekal. Moga Allah memberi hidaya pada kamu semua. Ameen.

Anonymous,  October 7, 2012 at 9:27 AM  

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Anonymous,  October 7, 2012 at 9:49 AM  

Dalam Videoporn sudah jelas lagi terang terpampang, hero Tamil melondehkan pakaian. Tanpa sehelai benang menutopi aurat dan kemaluan. Tetek menggelebeh, perut boroi, kotek terjuntai bengkok, pantat berkerak. Lepas melakuakn perbuatn terkutok, terjunkit junkit, corner baring, terhenjut henjut, tetapi dalam mahkamah mengaku sakit tulang belakang kronik, mati pucok. ?
Mana jam Omegay sampe ke hari ini yg mengaku dalam simpanan Kak Wan Jijik tak tunjok lagi?
Kenapa dalam kes liwat Saiful, masa pengulongan mengaku "liwat atas dasar suka sama suka"?
Kalau itu semua sudah bukti yg beliau memang dasar kaki juboh, Bapa Zina, bapa pelacuran dan masih tetap menyokong gila, masih tetap menjilat giler, masih tetap membela dan menegakkan kote bengkok beliau. Apakah tidak dapat saham perkara2 terkutok yg beliau lakukan sama? Allah Maha Mengetahui, saham tetap saham, walaupun alasan berjambul otak Yahudi, bersumpah tidal Islamik lah, sudah telepon Yusef Qardawi dan dia melarang saya bersumpah, itu bukan saya perut tak sama, Saya tidak kenal Saiful? Saya tidak kenal datuk Eskay? Saya tidak kenal datuk Nalla? Orang yg mulut bau najis gini yg hendak anda mempertahankan? Jawapnlah dalam kubor ya, saham zina, saham menjuboh, saham bersengtongkol dgn Yahudi Zionist Neocon, saham hendaka menjahanamkan agama, bngsa dan negara, semua ganjaran menantikan anda. ingat lah Laknat Allah sungguh dahshat dan perit, nantikan saja. Jangnlah menipu diri sendiri.

Anonymous,  October 7, 2012 at 10:51 AM  

Buat Ustaz PAS dan Ustaz PgayR, yg dijamin masyukk syurga mak bapak Wali Terompah punay (Gelaran dan pangkat yg ditabalkan oleh Hero Tamil sendiri) terimalah hakikat, idola anda, anak Dajjal lahanat, Hero Tamil yg anda memuji muja dan mendewakan, yg anda mengatakan adalah jelmaan Imam Mahadi (Nauzubillah), yg diberi gelaran Anukera (geli nak panggil anugerah) adalh peliwat terkutok.
Dari kes beliau yg pertama sampe Azizan, Saiful dan lain2 yg akan datang, sudah jelas lagi bersuloh, ditambah lagi pengakuan adk terangkat beliau Sukma Rindu yg mereka berdua sudh berputik Cintan pandang pertama sejak dari 75/76 lagi. Dari semenjek dua menjak Hero Tamil membujang hinggakn mendiri rumah tangga lagi. Mereka berdua sudah bermadu asmara dana dibwah lampu fluorescent, aku gosok engkau lipat. Dari keluaran report dari wikileaks dan sudha pun di ketuahi oleh Pemerintah Singapura, Australia, Amerika dan Britsih atas aktiviti terkutok.
Tak payah ustaz2 PAS dan ustaz2 PgayR hendak menegakkan benang yg basah ..oooomp menegakkan koet yg bengkok.
Kerana anda menyokong dan membela giler Hero Tamil, Agen Yahudi Zionist Neocon, saham berzina, saham menjuboh, saham fitnah, saham memburok burokkan negara, agama, bngsa, saham korupsi, saham RM3billion yg dia ranapkan, saham barua Yahudi Zionist, semua anda tidak setitik pun akan kehilangan. Allah akan tahu membayar anda secara tunai atau kredit, di dunia atau akhirat yg pasti. Nantikan asajalah. Ingat lah laknat Allah sungguh dahshat dan pedih. Saham tetap saham. Janganlah dok syiok sendiri nak menipu diri dgn dalil2 dan hadith2, nak mimpi pun biao lah bertempat.

Anonymous,  October 7, 2012 at 11:07 AM  

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anonymous,  October 7, 2012 at 11:14 AM  

Lak ramai pulak ustadz tak bertauliah masuk komen. Tapi satu saja blog papagomo dengan amaran yang diberikan ni kita cukup respek

"Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he"

Taip la apa saja dibenak kita, maki dia ke, sumpah dia cepat mati ke, ktutk kerajaan ke waima iklan skim cepat kaya sekali pun, dia tak sensor.

Aku bagi like kat blog papagomo ni 1000 kali dan semoga akan cecah 50 juta orang yang ketik buka blog ni menjelang pru 13.

Anonymous,  October 7, 2012 at 11:46 AM  

Anon 11.07 otak Yahudi berjambul, jadi maksud kau kalau suci dalam tahi babi kira suci dan bersihlah? Inilah Ustaz2 mangkok pokemon yg tarbiyah rakyat kelantan, hinggakan Kelantan bukan saja tak menjadi Kota serambi Mekkah, malah menjadi kota Serambi Buddha dan darul AIDS kerana pesakit2 yg terbanyak berada di kelantan. Ini semua akibat Parti Ajaran Songsang, yg hidup haprak dalam kesesatan tetapi masih mimpi masyukk syurga mak bapak Nik Najis yg punya. Bengap nak mampus sekor2 ini. Fartwah yg berbau busok dari ajaran dan tarbiyah Ustaz2 mangkok PAS PIS PUS>

Anonymous,  October 7, 2012 at 11:51 AM  

Anon 11.07 kalau gitu orang yg berkecimpung dalam kancah terkutok iaitu menjuboh dan ketagihkan juboh dalam otak dia kira orite, tak melakukan dosa besar selagi dia tidak tahu apa yg dia lakukan itu berdosa. Wah Fartwah kau dapat dari mana huh, mak bapak kau punya Fartwah ke? hebat kau. Kalau gitu kau makan lah daging Vavi, pun kira orite pe. Inilah penjilat2 jubor blendir Anwar Zionist yg sokong LBGT. Semua yg harami dalam Islam, sperti Liwat atau menjuboh tetapi kira orite dan halal buat spesis2 keparat, bngsat dan lahanat dari Fuckaton haramjadah.

Anonymous,  October 7, 2012 at 12:24 PM  



Anon..5:54am
Siapa kah ulama yg menyokong pendapat anda bahawa anuar ialah seorang peliwat...
Tolong sebut siapa nama dia...
Sama ada dia ulama pas/umno atau mana-mana ulama.
Sebab aku nak sangat bermuzakarah dengan ulama berkenaan...

Anonymous,  October 7, 2012 at 12:34 PM  

Assalamualaikum Bro Anon (11:51 AM).

Hadis yang dinyatakan adalah hadis Sahih yang telah diriwayatkan oleh imam Bukhari dan Muslim.

Hadis ini mengingatkan setiap manusia bahawa mereka perlu bertanggung jawab di atas setiap pertuduhan yang dilontarkan semasa hayat mereka di dunia kerana ianya pasti akan di adili di Hari Akhirat kelak.

Sekiranya anda yakin dengan pertuduhan anda, berdasarkan bukti yang mampu anda persaksikan & tampilkan di Padang Mahsyar kelak,teruskanlah.

Komen yang diberikan ini hanyalah sebagai peringatan & menunaikan tanggung jawab sebagai seorang muslim.

Anonymous,  October 7, 2012 at 12:59 PM  


Anon 11:51am
Anda boleh berkata apa saja yang anda suka.
Ada tak ulama yg setuju dengan kata2 anda?
Jika ada siapa ulama berkenaan?


Anonymous,  October 7, 2012 at 1:12 PM  

Tuan anon 13.34 Tuan nampaknya lebih memperingatkan bahagian kedua sahibul hadis berkenaan. Keyakinan yang macam mana lagi kita perlukan? Rakaman vidoa tidak boleh diterima kerana ia hanya alat elektronik tidak bernyawa? Hukum Islam (dalam konteks rakaman video tersebut) perlukan empat saksi manusia demi pembuktian? Anwar Ibrahim paling pasti akan terlepas daripada tuduhan zinanya sekiranya dia diadili dengan menggunakan pembelaan dua elemen pembelaan di atas. Namun, pada hakikatnya, terlepaskah kita daripada menjawab di Hari Pengadilan kelak setelah kita melihat bukti yang ada tetapi enggan mempercayainya, menganggap ia dusta, malah lebih dari itu membela dan mengangkat dia sebagai pemimpin kita umat Islam? Wallahualam.

tokgaru October 7, 2012 at 1:12 PM  

Hai ya. Lu ingat bila lu sebut dosa lu boleh ubah nafsu Anwar ka. Sorry beb ... Anwar Ibrahim mana kisah dosa ka tak dosa.

Kalau dia takut dosa dah lama dia angkat sumpah quran bila orang tuduh dia macam2. Tapi dia buat muka sardin jer...

Anonymous,  October 7, 2012 at 1:51 PM  



Wahai anon 1:12pm
Aku pon memang tak suka pada nuar, atas alasan aku sendiri.
Yang aku nak tahu, ada tak ulama yang sokong pertuduhan liwat/zina keatas anuar, kalau ada siapa ulama tu...






Anonymous,  October 7, 2012 at 1:54 PM  

anon 11:14am
Anda muslim?

Anonymous,  October 7, 2012 at 1:58 PM  

Apa khabor saham felda, dengar cerita menjunam keatas......sahih ke?

jgn jadi bodoh!!! October 7, 2012 at 2:04 PM  

pokok xkan bergoyang...bumi malaysia bumi berdaulat!!pengkhianat agama,bangsa dan negara ni harus dilenyapkan..semakin hari rahsia2 semua akan trbongkar!!kbenaran akan terbukti akhirnya..anwar al-juburi

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:15 PM  

memang anak haram betoi pada penulis dan juga pengkomen yang mengiyakan fitnah sigomo ini..tak takut dengan balasan Allah Taala hampa ni,

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:16 PM  

Jgn jadi bodoh.
Seorang menteri besar negeri mempersulit kan rakyat negeri hya dari mengerjakan solat jumaat....mb ni adakah dikira pengkhianat agama?

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:19 PM  

selamat pergi dan pulang gomo.. semoga mendapat haji yg mabrur.. amin.. hehehehe

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:24 PM  

Tok garu

Sumpah junjung quran itu adalah cara kristian.
Kenapa hakim negara tak suruh anuar bersumpah?
Dalam banyak2 ulama/mufti kat malaysia ni, siapa yg besuara supsya anuar bersumpah?
Jika ada siapa dia?

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:32 PM  

biar betol anon 2:24 org kristian sumpah junjung quran?. nak betolkan org dia sendiri x betol.. sumpah junjung quran tu menyerupai kristian sumpah junjung bible lah bodoh.. alasan je.. dah thu cara tu x boleh.. dalam islam ada sumpah..sumpah dalam dgn bersumpah dgn mana2 nama Allah yg 99 tu..

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:45 PM  

waaah waahhhh mengerjakan haji rupanya papagomo. Cai cai anualjub jangan marah ye. Eh mana boleh marah kalau orang mengerjakan haji ye dok? He ha

Anonymous,  October 7, 2012 at 2:52 PM  

Anon 1:12 PM,

Kenyataan saudara/saudari seolah-olah meragui apa yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T dan apa yang telah di bawa Rasulullah S.A.W.
Kenyataan saudara/saudari juga 'secara tidak langsung' cuba menampilkan bahawa hukum Islam nampak seperti ada kelemahan & tidak adil.
Maka 'tetapkanlah dan tegakkanlah' semula akidah saudara/saudari ,kerana apa yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T, 'wajib' di imani biarpun tak tercapai oleh akal pemikiran logik manusia.Kepada Allah jualah,tempat kita berlindung dan mohon pertolongan.

Anonymous,  October 7, 2012 at 3:44 PM  

Semoga Allah melindungi parti DAP. Amin.

Halim October 7, 2012 at 3:44 PM  

Papagomo said- (Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he)
To papagomo - Wassap Papagomo, cayala!! Lu sakit-sakit pun bercerita hal-hal orang...ntah betul atau fitnah gua x mbik tau bro pasal gua xnak kene dakwa by lu bro...but gua memang respek kat lu bro pasal lu btol2 brani mbik risiko didakwa oleh Allah S.W.T. bila lu ada kat padang mahsar nanti bro...gua x tau la camne rasanya bila SB atau KPN soal-siasat pesalah..tapi lu lagi sempoi...banyak soalan nak ditanya dek Malaikat Munkar & Nakir kat lu ni bro..ape pun good luck bro...harap study la lebih skit takut x terjawab kat kubur nanti bro huhu... :)

tokgaru October 7, 2012 at 3:48 PM  

Anon 224pm

Saiful tak bersumpah dengan menjunjung quran, dia bersumpah dengan nama Allah.

Siaful berani bersumpah kerana memang dia kena liwat dengan Pak Sheikh Anwar. Nak cari saksi, tak ada, tapi Allah memang tahu dan nampak Pak Sheikh tu duk balun pungkoq Saiful.

Kalau betul Pak Sheikh tak balun pungkoq Saiful, bersumpah dengan nama Allah saja la, selesai segala masalah, biaq Allah turunkan bala keatas Saiful kerana buat fitnah.

Hoi bro banyak benda yang meragukan tentang penafian Pak Sheikh ... mana dia jam omega ? kata duk tengah tweet tapi waktu kejadian tweet tak aktif ? ajak bersumpah dengan nama Allah tak mahu ?

Ayo yo ... itu macam punya worang pun korang lagi boleh terima ka ? Yinna dei !!!!!

Anonymous,  October 7, 2012 at 4:31 PM  

Rakyat x bodoh tp kau tu yg bodoh tahap dewa, kena kencing dng nuar pon tetap jilat juga nuar, ko tengok apa yg nuar buat betul 1 pon x de cakap memang le hebat semua kata najib tak betul, tengok apa yg najib bohong atau tak buat apa yg dia janji. lu pikir le sndri...........

Anonymous,  October 7, 2012 at 5:25 PM  

Tok garu

Ada ulama yang setuju dengan perbuatan saiful tu, siapa ulama tu?

Aku tak suka pada anuar atas alasan aku sendiri.

Jika ada ulama yg mengatakan bahawa anuar adalah peliwat, cuba bagi tahu aku siapa ulama tu...

Aku bukan nak pertahankan anuar, aku cuma nak kebenaran...

Engkau juga yang kata...rujukan kita dalam satu-satu hal ialah al-quran,hadis, ijmak ulama, qias dan ijtihad para ulama. Kan kau selalu kata gitu, x kan dah lupa

Anonymous,  October 7, 2012 at 5:29 PM  

al juburi tu pandai bercakap saja.. orang kata ada bakat berpidato..tu saja lain tarak.. atau dalam kelas orang yang masuk sekolah tinggi BODO.. masa sekolah UMNO tolong dia masuk tingkatan 6 di MCKK.. nak ambik jurusan undang-undang atau ekonomi kat UM tak cukup prinsipal STP terpaksa ambik pengajian melayu..tu pun dapat GD.. yg lain tu doctorate honorarate saja.. jasa dia masa dalam ABIM atau masa jadi TPM cuma sembur air liur sana sini..

Anonymous,  October 7, 2012 at 5:38 PM  

ulamak tak ada kata anwar peliwat TAPI tak ada jugak ulamak yang kata anwar bukan peliwat.. pun demikian berdasarkan bukti-bukti mahkamah persekutuan menyimpulkan bahawa anwar peliwat tetapi terlepas hukuman oleh sebab kesilapan teknikal oleh barisan lawyer pendakwaraya yang bengong. Serupa dengan mat sabun yang terlepas tuduhan berkhalwat dgn mah sebab pegawai jabatan agama yang failkan tuduhan tersilap no bilik hotel...keparat ni semua undang-undang dunia boleh lepas..tunggu lah hukum Allah dalam kubur nanti pasti tidak akan terlepas

Anonymous,  October 7, 2012 at 5:43 PM  

anom 2.19pm. kalau benar gomo mengerjekan hj, ucapan saya mendapat hj mabrur. kalau di sponsor oleh kjaan pusat jangan sia-siakan pemberian dan pabila balik nanti bertobat.

Anonymous,  October 7, 2012 at 6:14 PM  

Anon 5:38pm
Dari dulu dah cakap dah, laksana kan undang2 islam.
Tapi ramai yg tak setuju, termasuk orang islam sendiri pon x setuju.
Maka apa berlaku sekarang ini, ia adalah kesan dari tidak setuju nya undang2 islam dilaksana.
Maka sama-sama kita tagak segala jenayah yg dahsyat dan akan lebih dahsyat lagi.

Anonymous,  October 7, 2012 at 6:44 PM  

saya Setuju dgn anon 6.14pm, kita sepatutnya adakan hukom hudud, tetapi bukan la hudud ala2 PAS, kita tahu Hudud PAS hanya mengikut kaedah nak tekak, nafsu dan politik PAS PIS PUS. Sebagai contoh dalam Islam liwat tu haram, tetapi dalam hudud PAS PIS PUS, liwat pun haram tetapi liwat isteri kira halalan tayibbah. Kesian isteri2 PAS kena liwat tanpa mendapat pembelaan kerana hudud PAS kira orite. Lagi satu dalam Islam berzina kira harami lagi berdosa besar, tetapi dalam PAS walaupun berzina dgn isteri orang bole diampun dosa oleh Wally terompah Jamban dan dikira orite.
Islam mengharamkan menjuboh, kawin sejenis jantan dgn jantan, pedang lawan pedang, betina dgn betina, puki dgn puki, tetapi PAS menyokong LBGT. Inilah keparat, bngsat dan lahanat punya PAS PIS PUS.
Kalau Datin Rosmah berbelanja atau selendang terselak, pemimpin2 PAS bukan naim sawan, satu kampung dia akan menjaja dan melalak lalak pagi sampe malam, tetapi Nama Allah dipersendakan, Nabi, Rasululllah dihina, tak pun bersuara, dibela, tak pun golek2 tengah jalan.
tetapi kalau tersentuh saja peliwat erkutok, agen Yahudi Zionist, Komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu, anti Islam, ahlul2 PAS sanggup golek2 tengah jalan, sanggup buat solat hajat, sanggup brdemo jalanan.
inilah bengap dan pokeomon punya PAS PIS PUS, Parti barua PgayR, parti talibarut komunis biaDAP yg rasis giler, anti Melayu dan anti Islam.
Sedarlah dan insaflah ahlul2 bahalul, sampe bila nak jadi bengap?

Anonymous,  October 7, 2012 at 6:46 PM  

Awat la hampa dok hingaq pasai anuat brahim x abih2, tak dak crita lain ka nk buat modai plhnraya nnti, hmpa dah lupa ka anuat tu pon org UMNO jgk dulu ni.UMNO lh yg mngajaq dia jdi mcmtu.Inilah balasannya org yg menggunakn Islam utk kpentingan politik. Konon2 msuk UMNO nk Islamkn UMNO, last2 UMNO yg bgi dia hanyut jdi lh dia mcm la ni. HIDUP UMNO

Anonymous,  October 7, 2012 at 6:52 PM  

Blog ne buat aku demam bila membacanya..serius aku bukan penyokong mana2 parti.

Anonymous,  October 7, 2012 at 7:32 PM  

6:52 demam ker ? pi makan panadol 2 biji. makan panadol tau...jgn pulak pi tonggeng bonttot kat bapak Nurul Izzah tu .... Anwar ibrahim.....KOMA ko nanti.....hihihi

Anonymous,  October 7, 2012 at 7:41 PM  

Eh bkn ke mat sabun komunis gelarkan atok nuar al juburi.n kepal singh ade bukti liwat berlaku?ape tunggu lagi?

Anonymous,  October 7, 2012 at 7:45 PM  

Hang tu yg dok puja lg penjubo tu?boleh masuk syurga ke?otak letak kat ko*e ke?

Anonymous,  October 7, 2012 at 7:47 PM  

Tahniah..tahniah utk Admin PapaGomo...done a good job...

Anonymous,  October 7, 2012 at 8:15 PM  

Di alam bazhar tu nanti boleh lah engko orang post artikal lucah lucah.

MrsBeauty October 7, 2012 at 8:56 PM  

Pertama kali masuk dalam blog ini, Rasa macam kat negara barat lak komen dengan mencaci sana sini sumpah seranah berbalah sesama sendiri, Begini kah adat kita sebagai umat nabi muhamad SAW, Admin tolong pantau kegiatan yang kurang menyenangkan ini....

Anonymous,  October 7, 2012 at 9:33 PM  

MrsBeauty,
Jgn mcm tu sayang. Dlm blog ni mmg bebas. Ko boleh selak kain dedahkan puki sambil disondol babi2 jalanan.

Puki ko masih ketat ker? Kalu ketat sila longgarkan sedikit dgn timun.

Anonymous,  October 7, 2012 at 11:12 PM  

9.33 pm. bawa mengucap. awak ni beriman ke tidak. maki ketaluan. awat hang ingat mrs beauty tu binatang ke suruh buat mcm tu. kalau berani cakap begitu letaklah nama, nak tahu anak siapa yang tak cukup akal dan kurang ajaq

Anonymous,  October 8, 2012 at 8:26 AM  

Anon 11:12PM
Itu MrsBeauty bini ko ke bro? baguslah, ko buli kasi longgar puki dia. tak perlu pakai timun. Tiap bulan kena buat medical checkup. manalah tau dijangkiti penyakit kelamin. Kalo puki dia ada jangkitan, ko buli lah pulak sondol puki lobos mak ko. tapi harus mendapar permisi dari abah ko dulu lah.

Salam!

Anonymous,  October 8, 2012 at 8:33 AM  

nak tanya tang mana lagi ada islam dlm pas n tang mana dlm pas yg x dak syaitan ?

Anonymous,  October 8, 2012 at 9:15 AM  

Mahasiswa utara..mahasiswa utara..berasap al juburi sama pengikut-pengikut dia hahaha... Puteri loboslusi pun sama macam bapak dia cakap lebih buat elek...gamaknya puteri loboslusi pun menggalakkan pekerjaan terkutok ayahnanda nya???

tokgaru October 8, 2012 at 9:19 AM  

Kepada yg duk bela Anwar.

Untuk makluman hang. Karpal Singh Peguam bela Anwar mengaku Anwar ada liwat Saiful. Tapi dia pertikaikan integriti sampel DNA sebab sudah melebihi tempoh.

Untuk makluman hang lagi. Anwar menang kes bukan kerana tuduhan meliwat itu tidak berlaku. Dia menang kerana kesilapan Saiful sendiri yang lama sangat duk simpan ayaq mani Anwar dalam lubang pungkoq dia. Saiful mungkin rasa bertuah kerana dia adalah orang yang dipilih oleh Bakal PM Malaysia untuk merasai kehebatan batang Pak Sheikh. Dia jadi teruja. Bukan Saiful je, aku pun akan teruja juga kalau dapat rasa batang Pak Sheikh .. maklumlah Pak Sheikh tu bakal PM kita.

Heee.....

zam October 8, 2012 at 11:12 AM  

Pang pang pang kena lu anon 12:24pm. Cakap mcm hebat sekali, anon 7:41pm kasi lu tersungkur hahahah...... bro anon 7:41pm lu hebat dh tersungkur anjing pkr sorang ni haaaa... ckp tk pakai otak

zam October 8, 2012 at 11:24 AM  

Makin lama dlm blog lu papagomo makin wa takut sbb banyak sangat ustaz2 dn ulamak2 yg bentangkan hadis dn fatwa. Tapi masing2 kutuk antara satu sama lain heeee.... dh mcm forum perdana pun ada haaaaa...wa doakan lu dn seluruh keluarga lu dlm jagaan Allah

Anonymous,  October 8, 2012 at 12:01 PM  

hahaha tokgaru,

"Saiful mungkin rasa bertuah kerana dia adalah orang yang dipilih oleh Bakal PM Malaysia untuk merasai kehebatan batang Pak Sheikh. Dia jadi teruja. Bukan Saiful je, aku pun akan teruja juga kalau dapat rasa batang Pak Sheikh .. maklumlah Pak Sheikh tu bakal PM kita."

terbaik!

Anonymous,  October 8, 2012 at 12:04 PM  

Kalau bab agama yg basic pon tak tahu..apa nak dikata...

Anonymous,  October 8, 2012 at 1:16 PM  

Sebagai umat islam tak perlu rasanya kita nak bertelagah sesama sendiri. Sepatutnya kita fikir cara untuk selesaikannya. Harap Maklum.

#Ingatlah apa yang kita tulis dan kita katakan akan dipertanggungjawabkan di akhirat nanti.

Anonymous,  October 8, 2012 at 1:25 PM  

.....sheikh aljuburi yg di-rejam. The end.

Anonymous,  October 8, 2012 at 9:39 PM  

Ade sesiapa dah tanya Karpal singh betul ker Anwar ada liwat lelaki. Ade sesiap dah tanya Md Sabu kenapa dia gelar Anwar Al - juburi. Mari kita buat demo kat jalanraya minta kedua2 mereka berikan jawapan sblum pilihanraya. Klu dia orng tak jawab..maknanya kita dah kena kencing la dgn dia orang...

Anonymous,  October 9, 2012 at 12:51 AM  

Kalo saiful jer mungkin diragui.. Ni azizan, dr munawar, sapa tu tukan.gjahit wan zizah.. Sukma... Shamsidar tahrin.... Budak advertising tu kalo x silap... Xkan la semua pembohongan.. Pokoknya akhlak dan ketokohan DSAI diragui untuk memimpin..... Latar belak an g beliau memudahkan pihak musuh mengambil ke sem pa tan..

Anonymous,  October 9, 2012 at 1:05 AM  

Haha msih ramai yg bodo dan mempercayai papa gomo ni..papa gomo ni bangang giler + pemfitnah tegar yg percaya plok bngang tahap lembu + penyebar fitnah kah3..sunia ujung zaman..nk ksi sedap + nmpk islam ujung2 ayat ltak doa2...kah3 knytaan yg dibuat tu nyata2 FITNAH ko doala cmne pn ttp fitnha...dasar BANGANG..!!!

Anonymous,  October 9, 2012 at 1:50 PM  

ko lagi bodo, tak fhm bahasa, video tue memang tulen tp tak dpt sahihkn yg video tue anwar. ayat skit tue pn kau dh tak fhm, tbelit otak.

Anonymous,  October 10, 2012 at 7:50 PM  

admin bodoh, semoga gomo cepat mampos

Anonymous,  October 12, 2012 at 4:22 PM  

bila la si gemuk berkerak kaki botol ni nk jalan nk kne kambus.wt malu negara je.nk lawan ngn fitnah.debat la kalo berani.

Anonymous,  October 17, 2012 at 5:52 PM  

Wahai mealyu islam bersatulah kita..

Pengalaman dan rintihan dari sedara kita di seberang tambak patut memberi pengajaran.sama2 renungkan...sejarah bnyk mengajar kita..tapi kita yang tak sedar2 diri..

"i was born, educated and work in singapore all my life but in 1997 i was laid-off FIRST just because im a malay (and some other colleagues of mine) and my other CHINESE colleagues stays on and now im happily lived in MALAYSIA and have a family here..

LKW once labeled people like us (the migrated ones) were traitors and unfaithful to their country..and why do people like us did that?..go figure!

1. i wanted to be a doctor but was offered Arts in the NUS eventho i was qualified to study medicine there.
2. i was given senior technician position while my other CHINESE friend (who graduated from the same fac as me) was given an engineer post at the same company that we joined together. (btw im an honors graduates and he was NOT)
3. i was exempted from the NS.(Im so sure that i’ll be going to an OCT school if i were enlisted then as i was a Pes.A candidate during the IPPT)
4. we the malays we laid-off FIRST at our previous company during the global recession in 1997.

So WHAT THE HELL are you talking about my fellow SINGAPOREANS that we the MALAYS achieved the moon and stars at the red dot??Yeah you need to LICK all those CHINESE ASSES there to realized one dream.

ohh btw..what AMP have done to us when the 1997 economic meltdown struck then?..NOTHING!!!..

right now im happily live and work here in MALAYSIA.i may be a PR but atleast im proud to be in MALAYSIA.and Dr.M was right all along about the MALAYS in Singapore.So STOP being defensive about it and just ADMIT it!

We dont have to tell others of the Malays who holds a senior positions in the government or the private sectors..but pls do tell me how many MALAYS do own a car per family in Singapore?

Btw..my malaysian friends..i may be jailed for writing this if i were in Singapore..so you cant blame them for writing all the good things and defended the SINGAPURA GOVERNMENT and its POLICY!

Bekas Anak Singapura"

Anonymous,  October 26, 2012 at 10:50 AM  

Tq zam.ekekek.aku bgtau fakta je.btw.aku sis bkn bro.hehehe

Anonymous,  October 29, 2012 at 11:39 PM  

kalau tak ada gambar atau video pun aku tetap percaya bro. dah lama dah Aljubri tu buat kerja. nak tengok dia dapat AIDS.

Anonymous,  October 30, 2012 at 3:06 AM  

Mana2 politics party pun akan ada pro & cons. .tapi pilihlah berdasarkan akan memperjuangkan Agama, Raja, Bangsa & Negara!! Dasar2 kita sekarang banyak membuktikan kita terbaik top 12 in the economy world dengan suara keras kita atas dasar Islamic Country!! Pembangkang tak buktikan apa2 lagi setakat ini.

Anonymous,  November 26, 2012 at 6:37 PM  

senang saja....
mengikut kiraan patik,
mangsa misteri tersebut ialah suami Nurul Izzah sendir, comel menawan.
Nice to see.... Good to hold,
Once penetrate.... consider bold.

Anonymous,  January 25, 2013 at 1:19 AM  

Yang kutuk papagomo ni ibarat Benci Tapi Rindu

Anonymous,  February 26, 2013 at 11:04 PM  

nabi yg mulia mintak taubat dan bala korang di beri tangguh saat gara gara nyawa, kalu tk dh lama hacur semua penjubo,penfitnah,pemakan haram,penjahat islam kafir tk sembahyang semua .

Anonymous,  February 28, 2013 at 1:02 AM  

jawa: politik kamu macam citer bukit kepong deh, wataknye camni 1.kominis(dap) 2.talibarut melayu (pkr) 3.orang kampung (pas) 4.polis (umno) jika 3 dan 4 bersatu, syariah PAS(org kpg) dan kemajuan ekonomi, sivil BN(polis) ,pkr dan dap pasti berkubur.

Anonymous,  March 19, 2013 at 1:24 PM  

Kepala butuh pak hang..mak hang masa muda2 dlu menyundal hang tak tau kaa

Anonymous,  March 19, 2013 at 1:26 PM  

Tunjuk la bukti abg hang tu sial..ntah2 abg hng tu kaki juboq

anon April 10, 2013 at 5:13 PM  

Mahkamah dh buktikn anwar x bersalah. Yg sljuburi tu kamu... Bodoh betul bendulllll

Anonymous,  April 7, 2014 at 6:59 PM  

Papa gomok perlu bertanggungjawab. hahahaha.....kami tau papa gomo tu yang peliwat. tak caya......tunggu....kesian sedang sakit yeee....semoga cepat sembuh...jumpa bomoh jeee tak payah ke hospital.

Anonymous,  April 7, 2014 at 7:02 PM  

Aku dengar Papa Gomo ni penagih candu...betulkah?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP