Peneroka Merana, Kerajaan Negeri Selangor Kembalikan Hak Mereka

Thursday, October 25, 2012


Satu memorandum bantahan dihantar kepada kerajaan Negeri Selangor.Memorandum berkenaan adalah berhubung isu tanah bekas peneroka-peneroka di FELDA Sg. Buaya, Rawang, yang didakwa telah dirampas oleh kerajaan negeri.Sesi penyerahan memorandum itu disertai dengan perhimpunan aman dihadapan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor oleh kira-kira 50 bekas peneroka FELDA terbabit.

Rata-rata bekas peneroka yang berusia sekitar 60-70 tahun itu merayu agar kerajaan negeri supaya memulangkan kembali tanah mereka.Sebelum ini sekitar tahun 1994 seramai 363 orang bekas peneroka FELDA Sg. Buaya telah menubuhkan satu syarikat,Murni Jaya Development Berhad (MJD) bagi menjual dan memajukan tanah mereka.

15 comments:

Anonymous,  October 25, 2012 at 3:54 PM  

peneroka jadah semua ni x penting...

yang penting ialah video seks!

mcm mana nak tumbangkan PR next PRU tanpa video seks?!

fikir lah sikit oiii

Anonymous,  October 25, 2012 at 4:57 PM  

Skrg kerajaan Negeri Selangor dgn kerjasama majlis MPAJ / Kontraktor
/ Simederby buat projek gali lubang utk bina bangunan 10 tingkat di tengah2 tempat bazar Ramadhan di Taman Melawati yg akan meningkatkan kesesakan dan menimbus periuk nasi peniaga2 yg berhampiran. Kesesakan dan ruang yg begitu sempit mengundang ketidak keselesaan penduduk di Melawati.Seolah2 TIADA ESOK LAGI BUAT PR....

Anonymous,  October 25, 2012 at 5:41 PM  

papa gomo... kang kte bodo marah... berite xnk siasat dlu... men debo jew.... ak yg bodo niey pown cerdik ag bab2 bnde ala ni.. cbe la dtg kg ak 2 dlu tnye cmner citer.....

Tun M ckup mrh owg cm ko niey....
merosakkan parti jew...
nk kte jawatan ko ketua pemuda UMNO jaoh skali... cz xder owg nk pilih.... btw... len kli nk wt citer 2 siasat dlu ek.... mak marah tw menipu...

Anonymous,  October 25, 2012 at 6:29 PM  

Tanah orang melayu lah yg wajib kena rampas,,,,,

Anonymous,  October 25, 2012 at 6:36 PM  

Per: Ceramah PR
Tarikh : 27oktober 2012
Masa : 2130
Tempat ; No : 27 jalan suria 55, bandar seri alam, masai, johor
Masuk : percuma.

Anonymous,  October 25, 2012 at 7:18 PM  

wahai gomo dah takde budget ke nak buat video seks. video seks dah tak laku ke sebab tu budget x dilulus? kahkahkah. padan muka ko penipu sial

Anonymous,  October 25, 2012 at 7:20 PM  

sejak bile plak ko prihatin dgn peneroka felda ni gomo. lebih baik ko konsentret buat video seks. kali ni buat yg ade kaler plak.

Anonymous,  October 25, 2012 at 8:11 PM  

Video seks Anwar di Bangkok bila nak keluar? Anwar tentu fikir kali ni nak spin apa pula? Anwar kaki spin. Sumpah tak berani. Saman tak berani. Ujian poligraf tak berani.

Anonymous,  October 25, 2012 at 10:31 PM  

masa dekat nak pru nilah paling sesuai tayang video seks. lebih-lebih lagi dalam blog papagomo yg sudah terkenal dgn video lucah ni.
video warga felda ni cuma sesuai lam tv3 jer. gomo jangan hampakan peminat video seks yg tertunggu-tunggu video terbaru nuar. lonjakkan kembali rating blog ni dgn video seks. kami sokong gomo

Anonymous,  October 25, 2012 at 10:32 PM  

GOMO BUDUH

Anonymous,  October 26, 2012 at 10:09 AM  

duit ada 2 bilion... x kan la x bleh cari jaln penyelesaian untuk warga2 jati selangor ni...

Anonymous,  October 26, 2012 at 10:34 AM  

raya haji pun nak porno???

bapak ko mesti x ajar solat ni..

kesian ko... bapak ko lagi aku kesian coz dpt anak kaki porno... kesian bapak ko dlm kubur..anak kaki porno..

kesiannn.

Anonymous,  October 26, 2012 at 10:38 AM  

masuk percuma?? bagus2, ada makan2 tak. aku nak pegi...
(kalo masuk kne bayor mmg kosong la dewan)

undi tetap umno

hidup UMNO

Anonymous,  October 28, 2012 at 10:18 PM  

sakau selagi sempat... PRU dah dekat takut tak sempat... rakyat selangor yg dah kena kencing ingat.. masih belum terlambat utk berubah...

jangan jadi seperti kampung buah pala...
ingat tak kata2 azimat nuar..
"kalau tak buat keje bukan nuar"
"besok PKR perintah lusa geran tanah akan dapat"
realitinye.. PKR menang tak sampai seminggu kampung buah pala jadi padang jarak padang terkukur..

sekarang ni jadi plak diselangor.. mangsanye org melayu

hampehhh.. punya Pkr/Pas/dap

Anonymous,  November 3, 2012 at 12:15 AM  

Kesian mak cik ni....kno paksa oleh ore umno!!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP