Rakyat Selangor Berang Dengan Manifesto Pembohong Pakatan Rakyat

Sunday, October 21, 2012



Penghuni Pangsapuri Selayang Height hari ini bertindak menuntut hak mereka terhadap kerajaan Negeri Selangor berhubung pemberian air percuma.

Penghuni Pangsapuri Selayang Height yang mengandungi kira-kira 500 unit rumah itu mula bertindak menyaman kerajaan Negeri Selangor kerana mendakwa mereka ditipu dalam janji manifesto Pakatan Rakyat pada pilihanraya 2008.
 
Lagi selanjutnya KLIK DISINI

27 comments:

Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO October 21, 2012 at 8:20 PM  

Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

Anonymous,  October 21, 2012 at 9:23 PM  

Apa yang ko merepek dan meroyan klu x tau tajuk citer jgn wat komen

Anonymous,  October 21, 2012 at 9:58 PM  

Antara sebab mengapa muhyiddin dan puteri umno mahu berundur ialah, najib tidak tahu najis mugahalazah ada berapa...
Kalau tak caya tengok youtube "budak sekolah kena kan najib"...

Anonymous,  October 21, 2012 at 10:11 PM  

Cerita fitnah lagi pencacai pr ni. Cuba la logik sikit

Anonymous,  October 21, 2012 at 10:17 PM  

Kalau camtu org pas lagi bodoh. Kata ugama tinggi bebeno. Kaki jubo pembelit pun di back up nya.

Anonymous,  October 21, 2012 at 10:45 PM  

najis mugalazah ni jangan disebut,sebab ada orang yg sanggup makan babi dari ayam.

Anonymous,  October 21, 2012 at 11:07 PM  

ingat!!.. manifesto bukan janji..

rakyat selangor kena faham.. hanya undi anda diperlukan utk meneruskan pemerintahan PR.. ikut dan sokong saja tapi jangan banyak soal..

Anonymous,  October 21, 2012 at 11:23 PM  

Padan dengan muka korang. Umno tak nak air percuma kan? So... bayar je lah. Nak bising2 apa pulak? Tak kan RM11.40 tak boleh bayar kot? Duit brim, broom, bram kan ada? Kalau tak cukup najib boleh adakan... berapa juta korang nak? Cakap je...

Lagi sekali nak cakap... padan muka korang.

Anonymous,  October 21, 2012 at 11:51 PM  

orang UMNO tak heran bayar air,orang PR LAH YG MEMEKAK NAK AIR PERCUMA,SEBAB MEREKALAH YG MENGUNDI PR KERANA NAK SANGAT AIR PERCUMA. PADAN MIKA UNDI LAGI PR KAN DAH KENA TIPU.

nizbzam October 22, 2012 at 1:53 AM  

ha ha ha terang2 punya kencing pun masih ada org undi,undi pr mcm letak kambing jd wakil rakyat.

najibnazak,  October 22, 2012 at 3:38 AM  

adoiii..giler ramai org berdemo..salute laa!!! budak tecik pun ada..tihihihihi

spotlight,  October 22, 2012 at 6:51 AM  

umno kedah kata sokong j/kuasa disipilin pemantau.

piiiirahhhhh.auta sahaja.

yg ada dalam umno kedah itulah kaki sabotaj pru 12 dulu sampai lingkup satu kedah.

siapa nak hormat dan percaya.
dosa dulu pun tak selaesai.

cakap bairlah serupa bikin.

merekalah kaki pelingkup umno kedah.

kalau mereka jadi calon orang lain pula akan bayar hutang dosa mereka dulu.

itulah umno dikedah.

Anonymous,  October 22, 2012 at 7:11 AM  

Kalau bab najis pon tak boleh jawab, agak nya lepas qadak hajat tak beristinjak agak nyer...

Anonymous,  October 22, 2012 at 8:15 AM  

Khalid Ibrahim HANYA lakukan yg terbaik utk rancangan jangka panjang Anwar Ibrahim sekiranya PR memerintah Malaysia.

Penggunaan air paip akan dikurangkan sikit demi sedikit agar rakyat di Lembah Klang sudah terbiasa dgn keadaan air semakin hari semakin berkurangan.

Apabila PR memerintah nanti, air paip akan digantikan dgn penggunaan air asli semulajadi dari diri rakyat sendiri, AIR MANI.

tan buncit,  October 22, 2012 at 11:30 AM  

kompem pr bungkus pat selangor pru 13

Anonymous,  October 22, 2012 at 11:57 AM  

kalau pr kalau pru 13 punaisihat ekonomi selangor tak jejas tapi khalid gagap mana nak pegi?

Anonymous,  October 22, 2012 at 11:58 AM  

kalau pr kalah pru 13 punaisihat ekonomi selangor tak jejas tapi khalid gagap mana nak pegi?

Anonymous,  October 22, 2012 at 1:25 PM  

Puak pr diasuh utk memfitnah.fitnah dihalalkn oleh mereka hanya utk berkuasa.

Anonymous,  October 22, 2012 at 1:29 PM  

kalau PR kalah tapi khalid ibrahim menang jadilah ianya pembangkang.macam kata setengah pemimpin PR nak kalahkan BN tapi najib mesti menang supaya dapat jadi ketua pembangkang.

Anonymous,  October 22, 2012 at 2:42 PM  

kalau begini punya ramai yg berdemo baik toksah jer. bikin malu jer la. nampak sangat nipu nye sebab kurang sambutan.

kakak semah,  October 22, 2012 at 2:55 PM  

rakyat dah tau yg pkr ni penipu...tak blh nak tipu org dah sbb org bkn bodoh mcm dulu lg

Ketam Besi,  October 22, 2012 at 4:17 PM  

Kalau PR kalah, ang nuar adalah lebih masa utk cabut bulu kat rumah.

Taklah membuang masa merekacipta kerja mengarut sia2 hanya kerana nak jadi PM.

Negara jadi lebih aman, senang rakyat nak cari rezeki tanpa ada lagi orang2 yg dibodohkan berdemo tanpa tau hujung pangkal demo tersebut.

Kalau tidak nanti usahkan Selangor, seluruh negara akan ikut cara zaman batu nak cari air. Nak harapkan abg nuar dan khalid gagap, rakyat terpaksa kitar semula air dari dalam badan buat kegunaan harian.

MegaBidaman October 22, 2012 at 4:54 PM  

kesian makcik2 tu .. kena ugut katanya ? baru jadi kerajaan negeri dah macam2 berlaku kalau jadi kerajaan persekutuan ? gigit jari je lah alamatnya

tokgaru October 22, 2012 at 5:00 PM  

Jangan2 muka yang duk protes tu lah dulu yang undi PKR sampai kerajaan BN tumbang di Selangor. Baru padan muka depa. Undi lagi lah parti keramat yang kononnya nak ubah nasib rakyat.

Padan muka hangpa ... ha ha ha

DON MELAYU October 22, 2012 at 11:52 PM  

"skrg ni mana ad duit utk selesaikan maslah air,duit semua habis i da gunakan utk BAS anwar buat jelajah merdeka hari tu..xpe kita klentong la dulu apa2 kat rkyat selangor"kata nya khalid gagap..ahahahahhahaha..

Anonymous,  October 24, 2012 at 9:21 PM  

Jangan bising2, jangan demo2, kan najib bagi tahu bukan budaya kita. semua perkara boleh dibawa bincang. bawa berbincang dengan kerajaan ke dengan pembangkang ke lagi elok. janji kita kena ikhlas jangan ada muslihat lain. Tuhan maha mengetahui.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP