Deepak Desperado Need RM170 Million From Wan Azizah

Friday, November 30, 2012

I'm Conman

Deepak Desperado……..Itulah gelaran yang Gomo berikan kepada Deepak Jaikishan penjual karpet bertaraf CONMAN.

Bukan main hebat Deepak merekayasa cerita jahat dan fitnah ke atas Datin Sri Rosmah Mansor. Malah bukan sahaja setakat Rosmah Mansor namun beberapa nama lain juga turut dikaitkan dalam plot cerita fitnah Deepak Desperado ini termasuklah sasaran utama mereka Perdana Menteri Dato Sri Najib Tun Abdul Razak.

Gomo dan beberapa rakan lain sudah mempunyai pekara asas yang sebenar dalam plot fitnah terbaru pembangkang melalui Deepak ini. Dan pekara ini akan kami jawap dalam masa terdekat ini berserta bukti nyata dan bukannya sekadar mulut berbicara mencipta rekayasa sepertimana yang dilakukan Deepak dan pembangkang.

  
Hangpa tengok muka Macha Ni Bukan Muka CONMAN ke?

Tetapi apakah anda semua mengenali Deepak? Adakah anda tahu yang Deepak ini sebenarnya hanya penjual karpet bertaraf Conman yang menjalankan kegiatan jual karpet dan juga broker hartanah yang menabur janji palsu bagi meraih keuntungan lumayan?

Deepak sekarang sedang menghadapi tuntutan BANK yang mana dilaporkan berjumlah RM170 juta dari Kuwait Finance (Dokumen akan menyusul). Tidak cukup degan tuntutan dari Kuwait Finance House Deepak juga waktu ini sedang bergelut dengan tuntutan hutang dari Maybank yang berjumlah RM 30 juta (Dokumen akan menyusul). Malah dalam waktu ini Deepak sedang tertekan dengan kes mahkamah yang berlangsung dalam isu tanah yang dibangkitkan beliau dalam portal portal pembangkang.

Hangpa tengok betul betul muka CONMAN ni.

Apa sekalipun serangan terbaru ini dari pihak pembangkang melalui Deepak pejual karpet bertaraf Conman merupakan satu lagi rekayasa jahat dalam menjatuhkan kepimpinan D.S. Najib Razak dan juga isteri beliau D.S. Rosmah Mansor.

Gomo yakin dan percaya bahawa Deepak begitu tertekan dengan tuntutan hutang dari pihak Bank sehingga memaksa Deepak mencari alternatif lain dalam mendapatkan sedikit pulangan dengan menjual kepada pihak pembangkang yang sememangnya kita tahu begitu terdesak untuk menjatuhkan Najib Tun Abdul Razak.

Yang pasti Deepak Desperado sudah berjaya menipu Wan Azizah isteri Anwar Ibrahim dalam pekara ini. Deepak CONMAN yang hampir Muflis dan harapan yang ada dalam membantu beliau kini terletak di tangan Wan Azizah. Gomo yakin Wan Azizah terdesak untuk menyaingi Rosmah Mansor dan atas faktor ini Deepak akan digunakan oleh Wan Azizah dalam menyerang Rosmah Mansor..... Jijah ohhh Jijah....

Psssttt…. Cubaan nak memecahbelahkan UMNO gagal pada Perhimpunan UMNO 2012 kali ini. syukur...

Inilah CONMAN yang Pembangkang Dah Beli
Nak menjatuhkan Kerajaan.

"Tanah Tumpahnya Darahku" Melayu Bersatu Bersama UMNO Pastikan Tanah Melayu Ini Terus Dibela Dan Dijaga. UMNO Parti Orang Melayu Sejak Dulu Hingga Kini.

44 comments:

Anonymous,  November 30, 2012 at 2:52 PM  

Bro Gomo...

Tolong la jgn letak lagi mule SIAL tuh banyak2...sbb muke tuh mmg muke nak kene PENYEPAK....

ANUwar lakibini mmg menyusahkn negara ...yg jantan kecoh nak jadi PM ,si bini pon sama naik nak jadi 1st lady...

Anonymous,  November 30, 2012 at 3:16 PM  

org yg lebih dajal ialah barua kpd dajal mcm ulamak pas yg berfahaman khawarij.

Anonymous,  November 30, 2012 at 3:18 PM  

Sebelum kita percaya orang macam ni. Siasat dulu latar belakang dia kalau betul kenyataan PG ini dah menjejaskan kredibiliti macha ni. Hutang cecah rm200 juta tu...

Anonymous,  November 30, 2012 at 3:39 PM  

keling mane tu?

Anonymous,  November 30, 2012 at 3:59 PM  

kalau betul kupley ni pembohong saman ler buat aper gomo melalak tak tentu arah.
huat saman fitnah
kj org umno ramai kaki2 bode
piket ramai2 buat report polis
tu pon nk ajo ko
puiiiiiiiiiiii......
Gomo mu g buat report kalau brani

Anonymous,  November 30, 2012 at 4:07 PM  

Apa kah pegangan seorang yang sangup bekerjasama dengan syaitan untuk menjatukan pihak lawan, tidak mengaku berta Umno Paletin, berkata bahawa Nabi Muhammad saw adalah seperti budak kampung biasa, meletakkan nama isteri nabi di pasar yang mana tak ada standard, mengatakan Umno pegang agama apa, menyamakan sambutan maulud nabi dengan perayaan krismas. Tidakkah orang ini menggunakan akal fikiran sahaja dalam menafsirkan sesuatu perkara. Orang biasa dilarang menafsirkan alQuran, dia ni mendapat iktiraf ulama menafsrlirkan sesuatu perkara ikut akal juga.

Anonymous,  November 30, 2012 at 4:12 PM  

kalau die fitnah pun ape yg ko sibuk? die ambik duit ko ker? ni isu yg lebih besar melibatkan wang rakyat dan masa depan anak-anak kita >>>

Semenjak dia ambl alih pentadbiran negara dari Paklah, hutang kerajaan federal meningkat dari RM230bn kepada RM502bn yakni, 2 kali ganda lebih!. Najib akan diingati sebagai PM yang paling boros. Dari 2008-2011, ubahsuai, penyelenggaraan rumah rasmi PM ialah RM7juta. Bil letrik sahaja RM10juta. Bil air sebanyak RM1.9juta. Najib bergentayangan seantero dunia dengan jet milik kerajaan menelan belanja RM17 juta. Inilah dia transformasi yang selalu disebut oleh Najib.

Anonymous,  November 30, 2012 at 4:15 PM  

aku tengok muka deepak sebijik macam muka gomo. die sebangsa dgn ko ker gomo? patutla kuat fitnah

Anonymous,  November 30, 2012 at 4:45 PM  

Kita tengah bincang pasal Anwar/Jijah gunakan DSEEPAK nak jatuhkan Najib kawan kita meroyan pasal 502Bilion lah, Jet lah tak sebut pun Jet hero tamil.

Belanja Jet 17 juta tu termasuk digunakan orang lain termasuk DYMM YDP Agong lah bongok, tu lah tak tau apa nak buat fitnah..

Go Go Go gomo korek pasal DEEPAK ni rakyat nak tahu perkara sebenar.

ooi bodoh piang DSN tidak saman siapa pun lebih2 lagi Aljuburin sebab tidak berfaedah dan rakyat tahu semuanya fitnah. Beliau hanya akan gunakan masa untuk rakyat.

Anonymous,  November 30, 2012 at 5:01 PM  

bukan ke deepak ni dulu balachi rosmah ke??? kah kah kah skang lu apsal u-turn aneyyy???? rosmah crett sama lu ka???

Anonymous,  November 30, 2012 at 5:36 PM  

AIYOYOYOYOYO...INI DEEPAK MANA MARI PUNYA OOOO...DULU CIUM ROSMAH...SEKALANG MAU MINTA WANG SAMA ZIZAH LOOO...LEMBU PUNG BOLEH PENING WOOOO...ITU DEEPAK KALU BACA INI WEBSITE SBULAN KETAWA PECAH PERUT MAAA...APA PASAL UMPORNO PUNYA ORONG OTAK SERUPA LEMBU OOOO....DIA PUNYA SPIN CERITA MACAM BABI BIKIN KUAK LENTANG BERENANG SWIMMING POOL...AIYOYOYOYOYOOYO APEK MAU MAU MOTONG PUNG TALAK CONCENTRETE MAAA...ASYIK MAU KETAWA SAJA BACA INI CERITA GOMO YNG PALING BODOH.....

Anonymous,  November 30, 2012 at 5:44 PM  

tak guna punya apek
balik negeri lagi baik, jangan bikin kacau ini malaysia,
hidup umno, hidup najib

Anonymous,  November 30, 2012 at 5:52 PM  

anon 4:12,

Hutang negara bukan sesuatu yg lur biasa bagi sesebuah negara,yg penitng kita tengok peratusnanya berbanding dgn Hsil negara,dan apakah hutang tersebut hutang dalam negara atau luar negara.Us menanggung hutang yg lebih besar dari segi peratusannya.Nilai tidak dapat menunujukan keadaan sebenar tapi peratusan lebih jelas.Katakan saya dulu berpendapatan 1000 tapi berhutang 500 sekarang saya berpendapatan 5000 dan berhutan 1500,lihat perbezaan beban hutang tersebut.Lagi pun selagi negara sedang membangun sukar untuk menurunkan jumlah hutang yg boleh di turukan ialah peratusan tersebut.Begitu juga pasal menggunakan jet,mana ad pemimpin negara duduk 24 jam dalam negara.Anwar tak ada jet ,tapi lebih kerap dari Najib kehulu kehilir ini saya tahu benar kerana say pernah rapat dgn susah peribadi Anwar.Itu baru jadi ketua pembangkang.Yg lain tu repair rumah ke apa,engaku tunggulah kalau Pakatan menang nanti,'nafsu' Anwar bukan kecil,SCW terduduk di buatnya mengkut kerenah Anwar menggunakan wang poket beliau.

Anonymous,  November 30, 2012 at 7:18 PM  

kesian aku tengok keling ni...keciikk je aku tengok dia..

Anonymous,  November 30, 2012 at 7:32 PM  

Kenapa tak saman? Kenapa tak guna ISA? Kenapa tak guna IGP? Kebetulan juga Musa Hasan dah bagi warning kepada dia orang yang selalu salahguna kuasa , sekarang takut lah mereka. Tak dapat tutup lagi Najib ni. Nak guna Utusan Jamban dan TV 3suku tangkis dan fitnah pembangkan balik dah tak larat jawab saman dimahkaman nanti. Terpaksa lah guna khidmat blog jalanan yang tak bertauliah dengan upah sekadar RM50. Kak Jijah tak akan saman pastinya tapi siapa nak caya ceta ni. Sebab tu Rosmah bayar RM50 aja.

Anonymous,  November 30, 2012 at 7:39 PM  

Aaaaalah macam tau aja ,tinggal sebumbung sama duaorang ........Tulah eko selalu menuntun Raja lawak dan porno, aku baca ceta eko tu macam kisah bangsawan cina. Eko tak kasian kah eko menambah cemar credibiliti blog ni. Sian lah sama Popgomo.

Anonymous,  November 30, 2012 at 7:49 PM  

Deepak conman anak didik rosmah bila dah dapat tanah...kena tendang lah kau Deepak..........kalau dah terang terangan ambil komesin, bunuh altantuya apa integriti lagi yang Deepak harapkan .
Saman pun alamat senasib lah Deepak dengan altantuya.........

Anonymous,  November 30, 2012 at 7:55 PM  

Dah bertahun-tahun sekarang nak keluag citer ni. Najib sudah beberapa kali bersumpah. Kami percaya pada Allah sahaja.

Anonymous,  November 30, 2012 at 8:20 PM  

iyer ker Najib wat sumpah
jom a g mahkamah

Politik ketakutan lawan politik harapan - Nurul Izzah

KENYATAAN DS Shahrizat Jalil yang, serupa apa disebut Tun Dr Mahathir, berusaha untuk menakut-nakutkan rakyat menunjukan sifat sebenar lagi hakiki sebuah rejim yang semakin hari semakin nazak. Sebagai seorang pemimpin, beliau seharusnya menunjukkan teladan yang baik dengan membincangkan masa depan yang cerah buat semua dan bukannya mengeluarkan kata-kata ancaman bahawa akan berlaku sengketa perkauman 13 Mei demi menyelamatkan UMNO.

Nada DS Shahrizat yang begitu cemas memikirkan apa yang berlaku jika Pakatan Rakyat memenangi tampuk pimpinan negara pada PRU13 nanti turut membuktikan betapa beliau tidak memahami dan tidak mengenali suara hati para pengundi, terumanya rakyat Malaysia yang sudah celik politik dan punyai keinginan kuat untuk berubah.

Pakatan Rakyat tekad pada perubahan dan agenda reformasi melalui proses demokrasi, dan akan berusaha untuk memperkukuh dan memperkasa sistem demokrasi pilihan raya di Malaysia. Oleh itu, saya tidak segan mengulangi kata-kata Dato' Ambiga Sreenevasan: "Kami mahu perubahan melalui peti undi, jika perubahan tiba."

PAU UMNO 2012 menunjukkan bahawa rakyat perlu memilih antara Politik Ketakutan yang dijulang UMNO dan Politik Harapan yang diperjuang Pakatan Rakyat, demi Malaysia yang lebih baik. Dan satu-satunya cara untuk membuktikan UMNO tidak takut mahupun panik dalam hari-hari menjelang PRU13 ini adalah dengan Presiden UMNO berdebat dengan Dato' Seri Anwar Ibrahim.

Nurul Izzah Anwar Ahli Parlimen Lembah Pantai merangkap Naib Presiden KEADILAN Sent from my BlackBerry®

Anonymous,  November 30, 2012 at 8:25 PM  

PAS Negeri Sembilan gesa kaji PBS, jangan bebankan guru

PAS memandang serius isu yang sedang melanda bidang pendidikan negara mutakhir ini dalam memastikan konsep Negara Berkebajikan PAS menjadi acuan yang dapat menyelesaikannya.

Pendidikan harus dijadikan sebagai teras dalam Negara Berkebajikan malah dapat membentuk perpaduan dalam kalangan masyarakat Malaysia amnya.

Gesaan itu selari dengan isu yang sedang melanda pendidikan serta warga pendidik di negara ini setelah UMNO/BN membawa satu lagi dimensi songsang dalam wahana pendidikan negara dengan sistem Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS).

Sistem baharu tersebut umpama nanah yang sedang membarah dalam sistem pendidikan negara setelah 55 tahun Kerajaan Barisan Nasional memerintah, perubahan berkenaan dasar pendidikan yang sering diubah. Lebih memburukkan keadaan, kebanyakan dasar itu bersifat 'market-drive' dan menanggung kerugiaan berbilion ringgit.

Sebagai contoh, dasar PPSMI yang dilaksanakan di zaman pemerintahan Tun Dr Mahathir menelan belanja sehingga RM5.1 Bilion, namum keputusan tahap celik pelajar ketika mana Bahasa Inggeris dijadikan bahasa pengantar dalam matapelajaran Sains dan Matematik hanya sebanyak 4% sahaja.

PBS yang dilaksanakan pada tahun 2011 hanya berdasarkan penilaian kepada mata kasar guru sahaja. Hal ini mendapat bantahan daripada guru keraja segala tanggungjawab berkenaan peperiksaan dibebankan kepada guru. Setiap aspek seperti menggubal soalan, menyemak dan memasukkan data perlu dilakukan guru yang mengajar.

Saya menyeru supaya penstrukturan semula perlu dibuat dengan kadar segera bagi meningkatkan kembali mutu pendidikan negara dari terus dimanipulasikan dengan pelbagai dasar yang tidak menguntungkan.

PAS komited dalam memperjuangkan agenda menambah baik taraf hidup guru dengan penambahan elaun insentif sebanyak rm500 seperti dalam tawaran Buku Jingga Pakatan Rakyat yang wajar diberi kepada setiap guru demi meningkatkan lagi taap kredibiliti dan profesionalisme amnya.

Nor Azman Mohamad Ketua Penerangan Pas Negeri Sembilan

Anonymous,  November 30, 2012 at 8:47 PM  

apa punya spin la ko gomo macam cerita katun plak. memang ko sial

Anonymous,  November 30, 2012 at 8:49 PM  

mata deepak lam gambar tu semacam jer macam nak hisap butuh gomo. patutla gomo post gambar deepak sampai 4 keping

Tipu Punya Olang,  November 30, 2012 at 9:15 PM  

Jumpa gomo dengan deepak, bunuh gomo dulu sebab bodohnya dah tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut.

Anonymous,  November 30, 2012 at 9:15 PM  

Bodoo ketinggalan zaman ISA mana ada lagi laaa

Anonymous,  November 30, 2012 at 9:21 PM  

PRU 13 MESTI UNDI BN. UNDI PAS = DAP = PKR. JADI UNDI PAS SAMA DENGAN UNDI KAFIR.

Anonymous,  November 30, 2012 at 9:46 PM  

PAS DAP PKR. PRESIDEN PAS KE KETUA. SU AGUNG DAP KE KETUA. PRESIDEN PKR/? KE KETUA. PRESIDEN PAS DUK PERASAN DIA KETUA, ANWAR PERASAN KETUA.JUGA YG SEBENARNYA KETUA ADALAH LIM KIT SIANG. JADI UNDI PAS=DAP=PKR. ORANG PAS TAK INGAT KE AYAT ALQURAN.

otai JB,  November 30, 2012 at 9:56 PM  

Bro golongan pencacai ni memang banggang, jenis bodoh tak boleh diajar.dia org ni bontot dah kena hentam dgn si gay tua kutuk

Anonymous,  November 30, 2012 at 10:08 PM  

akyat tidak bodoh, rakyat tidak pekak, rakyat bole menilai mana yg permata dan yg mana musibat. Rakyat melihat perangai dan gelagat pemimpin2 Fuckaton Haramjadah memang haramjadah. Dari soo Cocky, Arrogant bastard, Tokong, anak beranak, agen Yahudi zionist Neocons, Parti Ajaran Syaitan nirrajim dan pemimpin2 terencat akal sekor2 ini, memang haramjadah. Tengok saja yg apa yg terpatul dari mulut bau najis vavi pemimpin2 fuckaton haramjadah, penipuan, pembohongan, fitnah, rekayasa, janji2 bulan bintang dan cakrawala yg indah, hinggakan ada yg tergadai budi, hinggakan ada yg tergadi maruah, kampong, sperti orang2 di buah kampong pala. Rakyat janganlah sesekali ditipu, dikencingkan oleh pemimpin2 fuckaton haramjadah yg memang haramjadah.
Ketua Umom, yg tak reti2 nak bertaubat, kena suntikan HIV, kena rasun arsenik, sakit tulang belakang kronik, masih tetap melangani pelacur, masih menjubor, masih lagi peliwat, masih dgn aktiviti terkutok, pejuang keselamatan Israel, tetap keparat, bngsat dan lahanat kepada agama, bngsa dan negara.
Kekasih awal dan akhir beliau, YB Jamban hanya menjual aiskrim dan lendir isteri dapat hidup dalam kemewahan, rumah besau, kereta Ferrari, katil Itali, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara.
Mak Lampir hanya jual buah bole tiap2 tahun beli kereta, sekarang dah ada kereta Merc pulak, walaupun badan bau hamprak.
Osetat Badigol hanya buat kaunseling jam 3pagi je, bole mampu kawin 2-3bini. Siang hari pukol bantai depan anak2, sampe lebam2 tanpa rasa segan dan malu, perangai membuli natang. Malam hari adahati pukol dalam bilek atas katil, isteri yg lebam2 kena pukol. Celako3 Osetat giler vavi.
Isteri Kak Wan Jijik hanya jual airmata mengemis di khayalak ramai,pelakon murahan, hanya kerana hendak menipu dan membohong rakyat, membela kote bengkok Sang Suami untuk terus terusan menjubor anak2 bngsa yg tak berdosa, hanya kerana dikipas oleh Hero Tamil, diberikan impian nak jadi 1st Lady, hidup dgn kemewahan, pakaian2 yg mahal2, kerata besau2, rumah besau, jamban besau, katil besau, wang harami dalam dan luar negara.
Inilah haramjadahnya Fuckaton haramjadah.
janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong dan bersetongkol dgn Fuckaton haramjadah yg hnnya akan menghuruharakan, meranapkan, agama, bngsa dan negara.

otai JB,  November 30, 2012 at 10:11 PM  

Banggang punya org, blh percaya dgn anak puaka. Dlm pkr sendiri tak de demokrasi,nak cakap pasal perubaha...piiiiireh. Tu ari cakap pasal kebebasan murtad, bila dah kecoh UTUSAN dijadikan kambing hitam. Memang sial anak puaka ni,nak buat cam ne,benih drp bapak setan. Tu la jadi anak puaka

Anonymous,  November 30, 2012 at 10:21 PM  

Ini pencacai pembangkang tak ada modal lain ke?...

Buatlah fitnah banyak banyak, keluarkan lagi banyak banyak bukti palsu, alang alang dah jadi pencacai, buatlah kerja betul betul gila babi..

Ni Ketua penerangan PAS negeri sembilan ni .. apa yang ko merepek ni .. so confirmlah hudud selama ni yang korang cakap cuma gula gula politik ... ni seko lagi lembu gila ..

Anonymous,  November 30, 2012 at 10:22 PM  

DEEPAK PANDIKUTTY...DAH JADI ANAK MURID...PAKSHEIKH AL JOOB JOOB PUKUI KELILENG....KEH KEH KEH KEH KEH

TRW,  November 30, 2012 at 11:16 PM  

Kantoi...fitnah apo nya,meme betul.padan muka papagomo!!!

Anonymous,  December 1, 2012 at 1:14 AM  

cakap sibangla ni juak2 pr boleh pecaya plak.. tapi pasai apa cakap sikarpal singki tak nak percaya plak atau buat2 tak dengar...

cuba tanya balik pada sikarpal ni.. dia cakap atok kena bertaubat dan sikarpal ni pun kata ada bukti atok meliwat....

cai2 semua boleh tolong jawap dan boleh tolong tanya balik, boleh..??

Anonymous,  December 1, 2012 at 5:48 AM  

ni otak org UMNGO
UNDI BeEnd. ....UMNGOK + MIC + MCA + GERAKAN + PBS + PPP + = KAPIO BENGAM
SATU KOMPONEN MELAYU SEMUA kapir tapir
tu pon tak leh nk pikio

Anonymous,  December 1, 2012 at 5:51 AM  

Tuduhan Deepak: Adakah Muhyiddinbela Najib?

Abdul Aziz Mustafa, 30 Nov 2012

KUALA LUMPUR: Dunia ternanti-nanti untuk melihat adakah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan membela Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dari pelbagai tuduhan Deepak Jaikishan, kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.

"Muhyiddin akan menyampaikan ucapan sebagai Timbalan Presiden dalam perhimpunan agung Umno.

"Rakyat malah seluruh dunia ternanti-nanti untuk melihat adakah Muhyiddin akan membela Najib dari semua serangan termasuk pelbagai tuduhan Deepak," katanya.

Jika Muhyiddin bermurah hati dan sudi membela Najib, kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu, rakyat ingin melihat pula sejauh manakah pembelaan itu.

"Bukan sahaja rakyat dan dunia ingin melihat sejauh manakah Muhyiddin bersungguh-sungguh membela Najib, mereka juga ingin melihat apakah yang tersirat dalam pembelaannya itu.

"Rakyat tidak bodoh, mereka boleh membaca apa yang tersirat di sebalik yang tersurat. Kata-kata yang positif dengan mudah dapat dibaca maksud yang negatif yang tersirat di sebalik kata-kata itu," kata Mahfuz.

Aksi Muhyiddin akan dinilai adakah benar dakwaannya bahawa beliau adalah timbalan yang setia kepada Najib, katanya lagi.

"Bagaimana Muhyiddin hendak memperlihatkan beliau adalah seorang yang setia kepada Najib, amat menarik untuk melihat bagaimana beliau memainkan peranannya terutama melalui ucapannya dalam perhimpunan agung Umno yang kini sedamng berlangsung.

"Atau, adakah Muhyiddin buat tak tahu sahaja dan membiarkan Najib menggelepar seorang diri menghadapi pelbagai serangan ke atasnya?

"Sama-samalah kita nantikan adegan yang ingin dilihat oleh semua orang itu," katanya.

Mahfuz juga menyatakan kehairanannya mengapa Najib terus membisu ketika Deepak bertalu-talu menuduhnya dengan pelbagai tuduhan.

"Jika Najib tidak nafikan tuduhan Deepak, rakyat pasti akan menerima apa sahaja yang dinyatakan oleh Deepak sebagai benar.

"Najib perlu nafi dengan meyakinkan, jika tidak orang terus tidak percaya memandangkan Najib sendiri yang berkali-kali menyebabkan dirinya langsung tidak boleh dipercayai," kata Mahfuz.

Dalam apa yang dilihat antara serangan paling tepat kepada Najib, antara lain Deepak mendedahkan bahawa akuan bersumpah kedua yang dibuat secara tergesa-gesa oleh penyiasat persendirian, P Balasubramaniam, untuk menarik balik tuduhan awalnya yang mengaitkan Najib dengan Altantuya Shaariibuu, adalah sebahagian daripada usaha untuk menggagalkan satu pengakuan yang dirancang berhubung pembunuhan wanita Mongolia itu.

Anonymous,  December 1, 2012 at 8:09 AM  

Standard lah akal dan taktik jahat Yahudi Zionist untuk mengguling negara Islam adalah melantik barua mereka untuk menjadi Si Kitol. Di dalam negeri Si Kitol adalah BABI, Beliau adalah peliwat tegar yg tak akan bertaubat. Sering melanggani pelacur tak kira jantan2, Mak Nyah atau Cina Doll, Siam Doll, Keling Doll atau SamDoll2, depan atau belakang, itu lah BABI, walaupun kena suntikan HIV, racun arsenik, sakit tulang belakang kronik, tetapi masih menjubor, masih melanggani pelacuran, masih tetap melakukan aktiviti terkutok. Apakah keparat, bngsat dan lhanat ini, yg Nabi tidak mengaku umat, diangkat, da sanjung sebagai aunkera tuhan? Dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah. Ingatlah kepada yg menjadi pencacai2 dan penjilat2 beliau, anda mendapat saham dari Allah selagi anda bersama idola anda, selagi anda mendewakan Bapa Jubor, selagi anda sanjung pejuang keselamatan Yahudi zionist ini. Sedarlah dan insaflah sebelum malaikat hadir didepan mata, kerana pada waktu itu sudah terlambat, azab yg dijanjikan Allah, sungguh dahsaht dan pedih. Jangnlah merelakan diri dilahanat kerana hanya terikut ikut emosi dan ajakkan agenda jahat dan terkutok Yahudi Zionist untuk menghancurkan dan meranapkan bumi Tanah Melayu. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah.

azlan aini December 1, 2012 at 9:37 AM  

Cakap je lebih pasal pendidikan... Kat kelantan tempat ngaji quran anak yg diusahakan pas tak pernah aku jumpa... Selain dari Taski yg yurannya tercapai oleh golongan susah.. Temberang lebih..

Anonymous,  December 1, 2012 at 9:56 AM  

YANG NI NK KENA PIKIR2KN
MALAYSIAKINI

LKS: Najib sepatutnya jawab dakwaan Deepak 9:07AM Dis 1 2012 Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang berkata Datuk Seri Najib Tun Razak yang sepatutnya menjawab dakwaan serius ahli perniagaan Deepak Jaikishan terhadap keluarga perdana menteri itu yang didakwa turut melibatkan kes pembunuhan berprofil tinggi warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

"Bukan (Datuk Seri) Zahid (Hamidi) tetapi Najib sendiri yang sepatutnya menjawab dakwaan itu dalam ucapan penggulungan di perhimpunan agung Umno ke-66 esok," katanya.

Beliau mengulas kenyataan Zahid yang juga naib presiden Umno bahawa beliau akan menjawab dakwaan Deepak terhadap keluarga Najib dalam ucapan penggulungannya di perhimpunan agung Umno esok.

Dalam satu kenyataan semalam, Lim yang juga ahli Parlimen Ipoh berkata, Najib sepatutnya menjawab dakwaan itu atas tiga sebab: Pertama, dakwaan Deepak melibatkan keluarga Najib, yang mana dia mendakwa telah membayar sejumlah wang yang tidak didedahkan untuk campurtangan perdana menteri bagi membolehkannya menjadi satu pihak dalam satu projek kementerian pertahanan pada 2005 yang bernilai RM100 juta sewaktu Najib merupakan menteri pertahanan. "Memandangkan Najib bukan sahaja hadir tetapi juga mengepalai Umno, beliau sepatutnya menjawab kerana apa sahaja yang dikatakan Zahid tidak lebih sekadar khabar angin dan tidak mempunyai kewibawaan dan legitimasi," katanya. Kedua, hubungkait Deepak dengan kes pembunuhan berprofil tinggi Altantuya. Katanya, Deepek telah meluahkan kekesalan melibatkan diri dalam rancangan membuatkan penyiasat persendirian P Balasubramaniam membuat Akuan Bersumpah (SD) kedua, menarik balik SD pertama yang mengaitkan Najib dengan warga Mongolia Altantuya.

"Di dalam satu wawancara Deepak mengatakan yang beliau terlibat dalam kes Bala bagi membantu “keluarga perdana menteri”.

"Sekali lagi, jawapan Zahid terhadap dakwaan Deepak tidak akan memuaskan kerana hanya Najib yang sesuai menjawab dengan berwibawa semua dakwaan itu," katanya. Ketiga, ini merupakan batu uji kepada ucapan dasar presiden Umno itu kelmarin yang menyatakan bahawa Pakatan Rakyat tidak sepatutnya diberikan peluang untuk memenangi pilihan raya Umum ke-13 memandangkan Umno/BN mampu membawa kejayaan besar memerintah Malaysia sejak lima dekad lalu –salah satunya adalah “keampuhan institusi negara”. Lim mendakwa, keburukan dakwaan skandal Deepak/Bala/Altantuya adalah pengakuan memalukan, bukan kepada kejayaan tetapi korupsi dan memusnahkan “keampuhan institusi negara” kerana mendakwa, Malaysia tidak mungkin terjerumus ke keadaan buruk dalam kes pembunuhan Altantuya sekiranya pelbagai institusi negara memelihara dan menegakkan integriti, kebebasan dan profesionalisme mereka.

"Adakah Najib bersedia menyangkal tuduhan-tuduhan terhadapnya, kerajaannya dan negara dengan menyerahkan dirinya untuk satu siasatan awam yang menyeluruh dan bebas terhadap skandal Deepak/Bala/Altantuya dan mengumumkannya semasa penggulungan perhimpunan agung Umno esok?" soalnya.

Menurut Lim, sekiranya Najib bersedia berbuat demikian maka permohonan maafnya di dalam ucapan dasarnya bagi pihak kepimpinan Umno atas sebarang kekhilafan adalah jujur. "Jika tidak, permohonan maafnya tidak lebih daripada sekadar retorik," tegas Lim lagi.

Anonymous,  December 1, 2012 at 10:32 AM  

Standard lah akal dan taktik jahat Yahudi Zionist untuk mengguling negara Islam adalah melantik barua mereka untuk menjadi Si Kitol. Di dalam negeri Si Kitol adalah BABI, Beliau adalah peliwat tegar yg tak akan bertaubat. Sering melanggani pelacur tak kira jantan2, Mak Nyah atau Cina Doll, Siam Doll, Keling Doll atau SamDoll2, depan atau belakang, itu lah BABI, walaupun kena suntikan HIV, racun arsenik, sakit tulang belakang kronik, tetapi masih menjubor, masih melanggani pelacuran, masih tetap melakukan aktiviti terkutok. Dalam negeri beliau akan melakukan apa saja, pembohongan, penipuan, fitnah, janji2 manis bulan bintang dan cakrawala, Putrajaya at all cost, demi agenda jahat dan kotor Yahudi Zionist, untuk membuat huruhara dan meranapkan kemakmuran dan keharmonian negara. Apakah keparat, bngsat dan lhanat ini, yg Nabi tidak mengaku umat, diangkat, da sanjung sebagai aunkera tuhan? Dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah. Ingatlah kepada yg menjadi pencacai2 dan penjilat2 beliau, anda mendapat saham dari Allah selagi anda bersama idola anda, selagi anda mendewakan Bapa Jubor, selagi anda sanjung pejuang keselamatan Yahudi zionist ini. Sedarlah dan insaflah sebelum malaikat hadir didepan mata, kerana pada waktu itu sudah terlambat, azab yg dijanjikan Allah, sungguh dahsaht dan pedih. Jangnlah merelakan diri dilahanat kerana hanya terikut ikut emosi dan ajakkan agenda jahat dan terkutok Yahudi Zionist untuk menghancurkan dan meranapkan bumi Tanah Melayu. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah.

Anonymous,  December 1, 2012 at 10:32 AM  

berkenaan hal isu yg melibatkan deepak pandikutty kepundek...si apek komeneh lim kiat sial dok menyalak tak pasal2 apakehal...kalo dah membabitkan fitnah dan rekacipta rekayasa anugerah pembangkang...takdok pe'dah melayan....membuang masa dan mengabihkan boreh jer...deep deep deep

Anonymous,  December 1, 2012 at 3:13 PM  

Bangang tol puak2 pkr...
Cuba korang duduk indon... Tengok apa sudah jadi ngan org islam indon... Dengan indo mee depa boleh tukar agama... Tengok masjid terbesar jakarta... Mengadap masjid ialah gereja terbesar jakarta.. Pintu masuk mengadap satu sama lain... Masjid tertera nama rumah Allah... Gereja pun tulis rumah Allah gak... Time sbyg jumaat ... Gereja pun tukar waktu dari Ahad ke jumaat... Dibandar2 sepanjang jln tertera ceramah2 pasal agama kristian... Ceramah agama islam tak nampak pun mungkin letak lam lorong2 kecik jea kot... Itu baru bab plurisma... Belom cerita bab ekonomi dan sosial... Bayangkan indon akan jadi negara terbesar indon thn 2035... Kalau pkr pegang mungkin Malaysia lagi awal dari indon kot... So pakat2 fikirkan lah jgn jadi bodoh cam irg tak ada otak.....!

Anonymous,  December 1, 2012 at 11:39 PM  

asik2 najib bunuh altantuya,boring le dengar,yg sebenarnya altantuya dibunuh oleh kuncu2 babi,konspirasi tahap zionis,pastu tuduh najib,fikir2kan

Anonymous,  December 2, 2012 at 10:06 AM  

UTAMA | TERKINI | SEARCH Zahid tak jawab dakwaan Deepak, sebaliknya puji PM Koh Jun Lin | 6:29PM Dis 1 2012 Naib Presiden Umno, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi tidak menjawab dakwaan ahli perniagaan Deepak Jaikishan terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak dan keluarga seperti yang beliau dijanjikan semalam.

Sebaliknya, beliau menghabiskan sebahagian besar ucapan penggulungannya selama 20 minit di perhimpunan agung Umno di PWTC hari ini, menzahirkan puji-pujian terhadap usaha perdana menteri di peringkat antarabangsa, dan seterusnya mengkritik parti-parti pembangkang.

Semalam, Zahid memberitahu Malaysiakini bahawa beliau akan memberi respons kepada isu itu dalam ucapan penggulungannya hari ini, tetapi ia tid

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP