KJ Akui Pemuda UMNO Memainkan Peranan Penting Menjelang PRU 13.

Friday, November 23, 2012





Peranan Pergerakan Pemuda UMNO dan Barisan Nasional (BN) kini diperluaskan kepada pelbagai skop sebagai persediaan menghadapi pilihan raya umum akan datang.Ketua Pemuda UMNO Malaysia ,Khairy Jamaluddin berkata,tindakan memperluaskan peranan pergerakan itu jelas membuktikan bahawa kepimpinan tertinggi parti yakin dengan kemampuan Pemuda dalam berkempen.Tambahnya lagi,Perhimpunan Agung UMNO yang dijadualkan pada hujung November ini,akan diberi lebih tumpuan kepada persiapan bagi menghadapi pilihanraya.Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Rembau itu berkata,UMNO dilihat sudah bersedia menjelang pilihanraya yang dijangka diadakan tidak lama lagi.

Maklumat Lanjut Layari
http://klpos.com

8 comments:

TRW,  November 23, 2012 at 1:55 AM  

Pemuda umno ddirpasokong PR....

Barisan Kita,  November 23, 2012 at 6:30 AM  

Semuanya auta saja.
KJ kena tipu dgn Pemuda Bhg dan caw.
Mesyuarat cawangan pemuda pun banyak yg tak cukup korum.
Mesyuarat caw pemuda bayank tipu diri sendiri.
Gerakereja pemuda amat lemah dan layu.
KJ turunlah sendiri lawat akar umbi.
Jgn jumpa ketua Pemuda saja.
Turunlah akar umbi.Buat spot check.

Pemuda dok geli nak jadi calon saja.

Masih syok sendiri.

Anonymous,  November 23, 2012 at 7:59 AM  

Apalah tabiat Melayu cam ni. Nyawa dah nak hilang baru nak tarik nafas. Kalau nak bersatu dan menyatukan - buat kerja betul-betul. Kalau tidak mahu gadailah tanah pusaka ini macam Spura. Baru kita dapat dudukkah baringkah - goyang kaki. Goyang kaki hisap candu. Hisap candu dan berangan-angan... Hingga mati. Bila ramai yang mati, Melayupun pupus. Baru betul jadi 'Malai see ia'. Habis cerita...

Undi BN,  November 23, 2012 at 8:11 AM  

PRU 12 yg lalu.Pemudalah banyak sabotaj.Kerana tak jadi calon.
Siapa kaki perosak.

Anonymous,  November 23, 2012 at 8:34 AM  

Dgn harapan nak masuk kabinet la tu kalau bn berjaya....JGN harap...kak rosmah tak bagi punya...luka masih berdarah.

Rakyat Biasa.,  November 23, 2012 at 8:50 AM  

Jgn risau.Melayu tak hilang kuasa .yg hilang kuasa ialah pemimpim UMNO.Maka hilnglah tempat mereka bolot semua rezeki dan projek.Mereka takut jatuh miskin.Bukan takut hilang kuasa Melayu.
Mereka sedang hidup mewah dan kaya raya bila hilang kuasa maka pemimpim UMNO jadi risau

Rakyat dapat kuah dan tulang sahaja.Isi mereka sapu.Sebab mereka pujuk rayu pada rakyat sekarang.


Mereka joli dgn kuasa untuk kepentingan mereka ,anak pinak,kroni.

Sekarang sedang memujuk dgn rakyat kerana mahu undi.

Melayu tak hilang kuasa kalau memilih pemimpin yg sederhana dan tidak tamak.

Anonymous,  November 23, 2012 at 11:19 AM  

Anon 6.30 am

AGM cabang/ranting PKR cukup korum kah. kerusi lebih dari ahli kemudian lawan baling kerusi. itulah masalah kerusi lebih..kita biasa tahu pergaduhan, baling kerusi dlm AGM MIC dahulu sekarang PKR sudah ambil aleh. Parti cacamarba.

Anonymous,  November 23, 2012 at 2:19 PM  

Pemuda/pemudi yang tinggal dikampong atau ulu-ulu kampong mungkin mereka masih setia kepada umno, atas sebab sumber maklumat yang terbatas.
Kalau mereka tahu apa yang pemuda/pemudi tahu mengenai umno, tentu mereka jadi srperti mana pemuda/pemudi bandar jadi.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP